Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Tuntuu pahalta kertoo omia neuvola kuulumisia, :ashamed: mutta.. Kai elämän on jatkuttava, toisten menetyksistä huolimatta.. :'( mutta, Oot kyllä tirlittan ollu mun ajatuksis, useemmin ku kerran. Koittakaa jaksaa läpi vaikeiden aikojen, yhdes, perheenä.. Voimia.. :heart:

Napaalua Hui mikä ilima, kauhee tuuli ja tuisku! Tällä hetkellä kiitän ihanaa nelivetoautoo! :D Kävin kaverin pihatien meinaa sillä äsken auraamas, ku oli niin hurjia kinoksia tuiskannu!! ;)

Kävin tänää neuvolas, ja siä kaikki hyvin! Hb ei ollu laskenu, 119, mutta ei kyllä ollu noussukkaa, rr oli normi, sykkeet ok, ja painon kokonaissaldo +1,5kg. Nii ja sf17, siihen oli 4vko tullu +3cm.

Pikkumyy87 ja tirriääänen 20+3 :heart: ..torstaina oli rakenneultra.. :D
 
Toivottavasti mua ei nyt täysin teilata, mutta mulla kyllä heräs epäilys, ettei toi Tirlittanin juttu ole totta.
Syvimmät anteeksi pyytöni, jos näin ei ole, tämä on nyt vain heti päällimäinen tunne mitä minussa herätti.

Tuntuu vaan kauhealta, jos täällä oikeasti ihmiset ovat vilpittömästi pahoillaan ja itkevät ja eläytyvät asiaan, joka ei edes olisi totta.Se olisi myös julmaa, julmaa tämänkin epäilyksen ääneen lausuminen on, jos ei pidä paikansa.
Edeleen toistan, että olen todella pahoillani, jos haukun väärää puuta.
 
Viimeksi muokattu:
..hmm..

Nou comments.

Tulin poksumaan :) :heart:

..kyllähän se elämä tosiaan jatkuu, valitettava tosiasia. Paskalta se tuntu sillon omallekkin kohdalle, et ei voi jäädä märehtimään sitä omaa menetystä ja.. niih.. saada kaikkea ennalleen.. Mut.. karua totuutta, läheinen menehtyy, niin jatketaanhan me sillonkin eteenpäin..

Turhahan tätä on täällä jankuttaa.. Feikkiä tai ei, aivan järkyttävää silti. Piste.

Emby^ ja nökö 21+0 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
Meille voi päivittää poikalupauksen. :)

Tänään tuli käytyä kontrolliultrassa, nyt siis 23+2, kun rakenneultrassa ei saatu kunnolla mitattua napanuoran virtauksia. Kontrollissa paljastui, että napanuora on yksivaltimoinen napanuora kahden sijaan. Mitä ehdin googletella, niin kohottaa hieman kromosomiriskiä (joka meillä 1:12 000), mutta vauva saattaa syntyä melko pienenä. Onko muilla löytynyt tätä yksivaltimoisuutta?

Nemain ja pikku-ukko 23+2
 
  • Tykkää
Reactions: Sanmar82 ja Taistis
sairastahan se ois jos joku keksis tuollaista....mut kaikkia tää maa päällään kantaa ja ihme porukkaa palstoilta löytyy vaikka kuinka...
tähän kuitenkaan en ota mitään kantaa..
Elämää on tosiaan jatkettava ilojen ja surujen keskellä.

eilen näköjään oli poksumis päivä menny ihan ohi...odottaa neuvolakäyntiä joka on ke et näkee tuleeko jotain kontrollikäyntiä jonnekin.vuoto on onneks loppunu kokonaan :)

Taistis ja pikkuneiti 22+1 :heart:
 
Jokaisella on omat mielipiteensä asioista mutta nyt (anteexi vaan) murrukka olisi voinut oman mielipiteensä tirlittanista pitää navassaan. Sen enempää asiaa vatvomatta.Piste.

nemain mulla epäilevät tuota yksvaltimoista, mutta eivät osanneet tarkemmin sanoa, tarkistaavat asian sitte huhtikuussa kun meen kontrolliin.

Roki ja miniriiviö 21+2
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
Roki Mietin pitkään sanonko mitään, mutta päätin sanoa, kun fiilis niin vahva. En tiedä kumpi on sitten ikävämpää minun töksäytykseni vai mahdollisesti se, että täällä ollaan vilpittömästi pahoillaan toisen puolesta, ihan turhaan. Kannan kyllä vastuun sanomisistani. Ja tiedostan, että saan tästä varmasti kakkaa niskaan, ansaitsin tai en..
 
Mulla asiaa nyt mahdollisista supistuksista.
2 kertaa alkanut kävellessä sattumaan vasemmalle ja oikealle puolelle vatsaa..
Ekasta lapsesta en harjotus supistuksia saanut/ tuntenut.
Joten voiko nää olla niitä,loppuu kun menee istumaan tai makaamaan.
No 5.3 on eka lääkäri joten jospa se osaisi ainakin kertoa.

Maritta83 ja "mooses" 21+6
 
Mulla edelleen kipuja, supistellu ei ole enää mutta kovaa pistoa alapäässä varsinkin
rasituksessa, saikkua suositeltiin, mutten uskaltanut jäädä..Huomenna lääkäri
kattoo ettei ole auennut mitään, toivon totisesti ettei ole, kamala olis jäädä vuode
lepoon vaikka kauhea kuvitella tälläsiä kipuja kesäkuuhun asti.

teris 20+3
 
Moikka kaikille!
Vieläkö tänne joukkoon mahtuis?
En kyllä vieläkään jotenkaan usko että meille toinen lapsi ois tulossa mutta kyl siellä
rakenneultrassa tänään pikkunen taas näky :) Olin ihan varma että toinen poika
saatas mutta saatiinkin tyttölupaus. ultraaja Kuulema
vois lyödä pullosta vetoa että tyttö siellä on :D
Ja tän vois tohon etusivulle laittaa mimskuliini/23/la 18.6/toinen.

mimskuliini rv 21+0
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
Mäkin tulen poksumaan :heart:

Edelleen tuskailen pienen mahan kanssa, miksei se jo kasva!? :kieh: mieskin aina välillä unohtaa, että olen raskaana, jotenkin se ei tunnu niin konkreettiselta kun ei ole sitä mahaa. Kaikkihan sitä sanoo, että se on yksilöllistä milloin se maha alkaa kasvamaan, mutta ottaa päähän kun ei vieläkään näillä viikoilla! *mahakateus* Kuitenkin siellä potkitaan joka päivä ja ollaan ihan normaalin kokoisia viikkoihin nähden, tuntuu vaan, että siellä alkais olemaan pikkuhiljaa ahdasta :LOL:
Voi että, kyllä se odottajan aika osaa olla pitkä :ashamed:

Viviette ja jättikatkarapu 22+0~
 
Teris Harmi, että s.lomalle jääminen ottaa koville.. : / Ei voi moittia, en mäkää kovin vähästä tykkää pois jäädä. Mulla on kyllä tosi ymmärtäväinen työyhteisö vaikka vajausta onki. Ne melkei pistää mut pois, ku en itte raaskis jäädä vaa puren vaan hammasta. Voimia, ja kato ny mitä se lääkäri sanoo.. Ja kuuntele ittees, vajausta tai ei, masuasukki on kuitenki tärkein. :heart:

Nii, ja tervetuloa Mimskuliini! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Nemain, mun kaverin sikiöllä oli yksivaltimoinen napanuora. Poika syntyi ihan terveenä, mutta istukka oli erityisen kalkkeutunut (?). Eivät lääkäritkään osanneet sanoa, olikon näillä kahdella asialla mitään yhteyttä toisiinsa, välttämättä edes ei. Kaverikin silloin googletti noita kromosomipoikkeamajuttuja, mutta lapsi oli/on kaikin puolin OK.
 
Viviette ei mullakaan oo tullu viel mahaa -tai siis sitä oikeeta vauvamahaa-, ympärysmitta on kasvanu vaan 5cm. Voipi olla et johtuu ihan omista ennenaikasista läskeistä, maha kun näytti jo vuos sitte siltä että oisin raskaana :D Kärsin silloin kokoaikasesta turvotuksesta mihin lääkäritkään ei osannu sanoo kun että ilmeisesti imen ilmaa sisään kun kokeissa ei mitään selvinny, niin ja tietenkin kun reilu ylipaino..

Teris mullakin oli kova pala silloin alkuun kun tajusin etten voi enään pyörittääkkään vasta alkanuta firmaa, koska joudun pelaamaan paljon kaikenmaailman myrkkyjen kanssa. Aikasemmin sanoin että loppuu toiminta, vielä kuitenkin olen yrittänyt parhaani mukaan, mutta nyt se stoppi taisi ihan oikeesti tulla kun menee pakkasen puolelle ja eivät oikein halua tuota starttirahaa raskauden takia jatkaa :( Mutta minkäs teet, kyllä silti otan ennemmin velat niskaan ja terveen lapsen kun että yrittäisin hammasta purren tehdä töitä että saisi katettua kulut (vuokra halli).

Olipa taas omaa napaa,sori..

Roki ja miniriiviö 21+2
 
Iltaa tänne!

Täytyyhä täällä vähä käydä tänääki avautumassa. :D
Tuosta sairasloma jutusta vielä omalta kantilta, että ei tää oo kyl kivaa must olla sinne kesään asti kotona. Vielku sairaspäivärahalleki meni jo. Mut me ollaa nii iloisia, jos tää vaa auttaa et saahaa pikkuinen turvallisesti tähän maailmaan. :heart:
Ite kyl suosittelen et ottaa sairaslomaa jos itteään yhtää epäillyttää et jaksaako jos kovin raskasta tai muuten hankalaa työtä. Ku siinähä ei ees ajattele vaa itteään vaa sitä masuasukkia. :)

Viel se muutama päivä et poksuis turvallisemmille viikoille..
Missy 22+3 :heart: :heart:
 

Yhteistyössä