?KESÄKUUN KOHISIJAT?

:attn: Helmikuiset hurmaajat odottelee teitä odotuspuolella ;)
Onnea kaikille plussanneille, mä rikastutan tuota plussapinoa viime kuun plussalla, mut antakaa anteeksi hysteerisyys, en uskaltanut heti siirtyä plussanneisiin :D

Tsemppiä niille joilla vielä plussaus tältä kuulta tekemättä :)
 
Mulle vois korjata dpo 7 menossa tänään. Täällä ei mitää ihmeellistä tissitkää ei o enää edes kipeet, lämmöt tosin koholla. ainoastaan rintalihakset kipeet. Mutta muuten ei MITÄÄN oireeta tätiä eikä plussausta ajatellen. High5 ONNEA!! Toivottavasti sama plussa aalto jatkuu!!
 
Varanikki, Toivotaan et näin olis :) Pitää huomenna piruuttaan testata ihan sit pidempää rakossa olleesta. Itseasiassa tossa kuvassa testi ei o ollu viel sitä 5min minkä jälkeen voi lukee tuloksen et lopputulos oli huomattavasti tummempi.

Huomenna muuten lääkärireissu ku alkuviikosta asti ollu selkä sairaan kipee ja lisääntyny loppuviikkoa kohti ja muuttunu polviin asti säteileväks hermosäryks ei saa enää yöllä nukutuks ja kiukku on kova :ashamed: Jostain luin et voi olla raskausoire mut epäilen näillä dpo:illa
 
Minäkin ilmoittaudun vihdoin mukaan tänne. Elikkäs Mulla on ny kp 26/31-35 ja on jopa oireita :) Elikkäs nenä sairaan tukossa+vuotaa, lämpöö (37.6, normilämo siinä 36.8) (saatan kyllä olla ihan kipeeki :) ), tissejä jomottaa vähän välillä ja nännin päihin tullu valkosia pisteitä (liekkö tuo ees oire), välillä koskee vähän alamahaan.
Pitää koittaa sinnitellä testausta tonne ens tiistaille, jos sais sit miehelle oikein kivan synttärilahjan :) mut jännäilemällä mennää :D
 
Onnea High5 :heart: :flower:
(.) mun mies on ihan paska!tai no,luulen ettei se ymmärrä miten tää vauvakuumeilu on sekottanu mun pään aivan kokonaan.Eilen en edes yrittänyt sitä kellistää,tuli niin myöhään kotiin ja oli aivan väsynyt.No,ajattelin sitte että tänään sitä on sitte pakko pupuilla,ehdotin sitten töiden jälkeen että miten ois,tämän vastaus oli suunnilleen näin:"sinä haluat vain siksi ku haluat vauvan,minä en halua että me harrastetaan seksiä vain siksi,sen pitää tulla silleen luonnostaan."VOI V***U! menin sitte makkariin itkeen ja mököttään.No,meillä ei siis sitte pupuilla enää,prkl.Mä pistän jalat ristiin,olkoon sitte kokonaan ilman.
Siitä sylkiovistestistä(joka siis oli silkkaa rahan haaskausta).Tänään vain vähän saniaista reunalla.Omituista.No,eipä sillä sinänsä enää väliä ole mitä näyttää :(
Mut vois sitte varmaan laittaa vaikka tuonne taustailijoihin,ku en kuiten pysty tätä palstaa JA TEITÄ IHANAT NAISET jättään,käyn kuiten lukeen teidän kuulumisia.
Plussatuulia teille kaikille :whistle:
 
Täällä ei tätiä vieläkään, eikä siihen liittyviä oireita. Väsymystä on mutta se voi myös johtua allergialääkkeestäkin niin en sitä noteraa. Mut jos mulla ei ole ovista tosiaan ollut niin kiertohan voi sit venyä ja venyä vielä. Toivottavasti ei.
 
Hemmi Mulla on välillä ihan samat fiilikset.Ei noi putkiaivot mitään tajuu :headwall: Monta kertaa oon meinannu sanoo kans et en sitte haluu ikinä jos ei nyt kiinnosta.Mut mä oon tosi surkee pitää kiinni sanomisista joten ei se mitään auttais :LOL:
 
Rauna En hoksannut enää tehdä sitä ovistestiä tuossa kipuilupäivinä, kun ajattelin et ihan just on menkat tulossa...et sen suhteen meni vähä plörinäksi. Tajusin vasta siitä lämmön noususta, mistä onkaan taas kyse. Viime kierrossa oli vähän sama homma...
 
LillaMy83 toivotaan tummempaa viivaa =)

Hemmi, voi ei mikä |O |O Ei tainnut ajatus kulkea palleista ylemmäs kun tuommoista meni sanomaan. Hoppas että älyää pyytää anteeksi :hug:

Ella ? :p Oliko se nyt varma ettet raskaana ole? Jos et niin toivottavasti täti tulee pian.

O.Navaton : Ekanega O-tikku :D
 
Uskaltaiskohan testata jo sunnuntaina ku olis sillo dpo 10. Ois kaapissa yks clearbluen testi, oiskohan mitään mahkuja plussaa..? Tykkäisin testata vapaapäivänä, ens viikolla sit oon kuitenki ma-to töissä.Muuten ei mitään ihmeellistä. Aamulämpö oli 36.5 ja nyt jo sit 37.0, eli voinko kattoo et lämmöt koholla vaik aamu noinki matala..?

Huomasin illalla et alko tissejä jomottaa eikä ne muutenkaan tuntunu omalta :D Siis jotenki turvonneen oloiset ku liivit ahdistaa.. Ei o mitenkään kipeet, jotenki vaan herkän oloiset ku ei haluta liivejä pitää ku hankaavat, lämmöt oli illal reippaasti yli 37.

Selkäkipu alko yllättäen helpottaa illal mut outo olo edelleen, mutta huomattavasti parempi. hieman on ollu menkkamaista juilintaa

Varanikki, tein testiks tänään taas ovistestin ja viiva oli hieman hailakampi kuin eilen joten eipä taida voida mitään tosta päätellä :/
 


Hippuli-81.................kp 56/65.......................yk3
moumou...................kp 52/29-31.......................yk6
Ella-83......................kp 36/32-35.......................yk7
sintsu78....................kp 28/30-33.......DPO 13.......yk5
LillaMy83...................kp 29/25-30.......DOP 8.......yk2
Laura-vm86...............kp 26/31-35.......................yk6
Minna77....................kp 19/26-32.......................yk9
Rauna.......................kp 15/30-37.........................yk5
Cladoceran...............kp 15/37(-51)......................yk5
Myrtle........................kp 11/28-29........................yk6
Varanikki...................kp 10/28..............................yk3
Dreaming86..............kp 8/27-29.......................yk4
marrr.........................kp 6/32..............................yk8
Bassets.....................kp /35





Taustalla

Lintsi85
Marta
Hemmi




Plussanneet



Sero.................29.5......(kp 28/25-35)..................yk6
ikuisuus............10.6......(kp 34/28).......................yk2
Ganja...............10.6.......(kp 31/25-32)...DPO 9.....yk5
high5................11.6.......(kp 26/28)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Ella ? :p Oliko se nyt varma ettet raskaana ole? Jos et niin toivottavasti täti tulee pian.
Ei tietysti satavarma, mutta uä:ssä näkyi paksu kohdun limakalvo, niin lekuri sanoi että todennäköisesti vuotaa ulos lähiaikoina. Sitäpaitsi mä mittailin lämpöjä aika tiuhaan täs kierrossa ja ei ne jääneet koholle koskaan. Eihän senkään ole pakko tietty mitään merkata mutta joo, kp 27 tein negatestin ennen mökkireissua. Jos ei menkat ala niin voin mä su aamusta testata kun olisi kp 38.

Oireita ei oikeestaan ole suuntaan tai toiseen. Tänään alaselkä ollut kyllä kipeenä. Eniten epäilyttää se, että mun perusoire ennen menkkoja puuttuu kokonaan nimittäin nännit aivät arista.
 
Voe voe.. sain antibioottikuurin tänään, poskiontelontulehdushan se siellä. Ja kävikin sitten mukavasti että kun mulla on penisiliini yliherkkyys ja kaikki antibiootit mitä voi raskaana syödä on kuulemma penisiliiniä.. eli oli pakko ottaa semmonen kuuri mikä ei käy kun on raskaana.. Mutta mutta.. tuskinpa tuota ees on, niin ei tartte huolehtia.. Vaan eikös se ole, että jos olisikin raskaana niin ei se vielä vaikuta mitenkään?
 
Voih, nyt on taas ihan hirvee vauvakuume ja niin haikea olo, tahtos oman nyytin. Enhän mä ees muista mitään vauva-ajasta kun kaksosten kanssa oli nii kiirettä. Jotenkin mä tarvitsisin nyt jäävän muiston nyytistä :) Samalla niin kovasti toivon, että raskaus olisi normaali ja saisin olla kotona viimeiseen saakka, kun viime raskaus meni "pilalle" puolivälin jälkeen kun makoilin sairaaloissa.. :'(
 
Mun mies osti tänään mulle lahjaks korvakuumemittarin ku kirosin tota meidän ikivanhaa entistä josta kissa oli jo purru päätä poikki :D meni sit lopullisesti rikki! Tosin mä luulen tämän kiltteyden takana olleen peli-ilta poikien kanssa, no mie vietän leffaillan elukoiden ja jätskikupin kera :saint: Heti piti testata miten mittari toimi ja lämmöt oli 37.4 eli vaikuittas ihan jees...

Ganja, ihmeen pienillä päivillä oot saanu selkeen viivan, ehkä minäkin sit uskallan jo sunnuntaina kokeilla
 
Tere tytöt

Tervetuloa Lauralle!

Hemmi:

Voisko olla,että sun mies kokee jotain suorituspaineita juuri oviksen aikoihin, vaikkakin muuten siis mieskunto voimissaan. Meillä ainakin näin, ja olen (lue yritän olla) super joustava ja ymmärtäväinen ja yritän olla kauheesti toitottamatta ovista. Mutta kyllähän mä oikeestaan toitotan ja kannoin sille viimeeksi testin silmien eteen. Viime kuussa se olin varmaan joka kerta minä, kun tein aloitteenkin seksiin. Huh. Sitten sanoin, että nyt riittää. Toista ei sitten tule. Piste. Ja seuraavana pvänä jo mies tuli tekemmään aloitetta ja saa koko tän kuun tehdäkkin. Ajattelin, että olen valmis uhraamaan yhden kuukauden, kun tää näyttää kestävän muutenkin. Mutta mies on ollut aktiivinen tällä kertaa. Tsemppiä teille sinne!




Siis nytten on kyllä vahva plussa-aalto valloillaan,koska kuulostais vielä tulevan muutama ainakin.

Täällä siis dpo3. Tänään ja eilen nega ovis testi ja todellakin se toissapäivänen oli plussa. Ja siitä kaksi edellistä tuli hailakan hailee viiva. Eli mutta nytten vasta semmoisia menkkamaisia kipuja. Onko se sitten sitä kun se munarakkula menee niitä johtimia pitkin?! I dont know, mutta pupuilut on pupuiltu ja toivottávasti kerkesi.
:heart: :heart: :heart:

Nyt jalat ylös ja sohvalle.
 

Yhteistyössä