***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

Onnea kaikille vauvautuneille :flower:

Sydänkäpynen: toivottavasti saat neidon pian kotiin.

Näin mahakkaiden joukko vähitellen vähenee, toivotaan että me loputkin tehdään oikea spurtti tässä lopussa ettei tarvii siirtyä tuonne heinäkuisiin.

Rypäle: mulla olisi myös laskettuaika kolmen ultran perusteella tänään, mutta täällä ei tosiaankaan papereille sitä muuteta ellei heittoa ole yli viisi päivää. Joten laskettuaika on virallisesti sama kuin sulla oviksen mukaan eli 29.6.
Painoarvio oli maanantaina 3700 g, edellisen kohdalla painoarvio oli 3800g kaksi päivää ennen synnytystä ja syntymäpaino oli sit 4210g. Joten toivon todella ettei masukki enää kauan viivyttelisi. :ashamed:

Fenix ja masukki 39+2
 
Perjantaina 20.6 klo 15.03 rv 38+6 Mitoilla 3490g 51 cm, py 34,5 cm.
Tänään päästiin kotiin :)
Synnytys oli suoraansanottuna helvetillinen |O kerron lisää huomenissa kun on enemmän aikaa...

MP ja pieni myttynen 4vrk :heart: :heart:
 
Meille syntyi poika 18.6. rv42+1 klo 20.05, paino 3700g, pituus 54cm ja pipo 36.

Synnytyksessä ongelmia, joten teholla ja valvonnassa oli poika muutaman päivän, tänään kotiuduttiin hyväkuntoisina ja vahvoina! Lisää myöhemmin - kunhan ollaan asetuttu (ja minä päässyt paakkuntuneista rinnoista eroon - on se ilkeetä kun on pulloruokinnassa suoraan synnytyksestä - imetys ei ota onnistuakseen :()

Paljon onnea muille vauvautuneille!! :heart: :flower:
 
heippa

Vihdoinkin se paiva on koittanut kun menen sairaalaan kaynnistettavaksi!
Tosi outoa ajatella etta huommenna tahan aikaan sita voi olla jo aiti!
Vaan onnea kaikille vauvautuneille ja mahakkaille onnea matkaan.
Tulen kirjoittelemaan miten meni kun kotiudun.

Leena ja masu asukki rv41+5
 
onnea kaikille nyyttinsä saaneille ja leena80:lle onnea matkaan :flower:

Meillä poika syö ja nukkuu suurimman osan päivästä...Illalla on sitten pari tuntia hereillä ennen yö unia. Herää kerran yöllä syömään =) toivottavasti tälläinen rytmi jatkuu myös myöhemminkin.
Kurjat ilmat on ollu koko viikon että ei kauheesti olla liikuttu minnee, eilen käytiin kaupassa siinä on kaikki ulkoilu muutamaan päivään :( Jospa tänään pääsisi vähän vaunuttelee.

Nyt poika antoi äänimerkin täytyy avata "maitokauppa" :LOL:

Päivän jatkoja kaikille!!

Kaalis ja poika 1 vk 4 päivää
 
Onnea kaikille!!!!
En ota enään uusia näihin listoihin, eli kaikki jotka on jo listalla mukana, lähettäkää yv:nä vauva-uutiset!!!!
Kun en tahdo keritä/jaksa päivitellä listaa niin usein ku ravaan sairaalassa tyttöä moikkaas kolme kertaa päiväs...Muuten mulla kaikki hyvin ja oli kyllä ihanaa nukkua omas sängys ja herätä omas kodis..

http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby2
 
Kyllä se niin on, että meidän perheen miehiä saa aina odottaa.... :D
Isäntä on AINA myöhässä, tilanne mikä tahansa. Esikko (poika) meni toista viikkoa yli. Tyttö syntyi vain päivä la:n jälkeen. Nyt tää jätkä meinaa pysyä mahassa ties kuin pitkään.... |O .
Ei auttanu eilinen shoppailukierros eikä saunakaan. Tosin on taas pitkin aamua supistellut jokseenkin napakasti, mut en edes jaksa kiinnittää niihin enää huomiota. Niitä on kestäny jo monta viikkoa. :headwall: Tulis nyt sellanen OIKEESTI kipee suppari. Nää on vaan tällasia irvistelysuppareita....

leenalle tsemppiä käynnistykseen, vaik ootkin jo varmasti lähtenyt.
Onnittelut muille vauvautuneille!! :flower: :flower:

Kissantassu ja Napsu 40+3
 
Huomenta!

ajattelin vaan käydä keromassa että yhdessä koossa ollaan edelleen ettei joku luule että oon jo synnyttämäs.

esikoisen odotukseen jos vertaa ni tänään pitäis alkaa supistukset ja huomen aamulla pitäis olla syntyny...mut tuskin niin tulee käymään...

ei tässä kummempia vaivat senkun jatkuu ja pahenee , no jos mitään ei tapahu niin 41+5 siirrytään äippäpolin asiakkaaks.

ja muutes vieläkään mulle ei oo kukaan kertonu minkään näköstä kokoarviota.....!!!!?????

wiivi84 & pittuveitta 41+0
 
Huomenta!

Tänään on vihdoin laskettu aika, mutta synnytyksestä ei edelleenkään merkkejä. Kävin neuvolassa juuri. Siellä kaikki ok muuten, mutta ultraan saan vielä ajan luultavasti huomiselle kokoarviota varten. Sf-mitta kun on viime ajat huidellut yläkäyrällä. Tarkistellaan mahtuuko syntymään normaalisti jne. Neuvolan terkalla myös pientä epävarmuutta tarjonnan suhteen, joten tulee sekin varmistettua. Vauva oli melko pitkään perätarjonnassa, mutta rv 36 oli jo ultrassa pää alaspäin. Nyt tuntuu, että möyrii vieläkin paljon, ja välillä maha muuttaa muotoaan ja siitä pieni epäilys olisiko kääntynyt takaisin.

Mitään ei oikein jaksa tehdä. Ajattelin vähän vauvan vaatteita pestä, ja ehkä menen elokuviin illemmalla. Jatketaan odottelua.

Onnittelut minunkin puolestani kaikille vauvautuneille, joita nyt tuntuu tulevan kuin "sieniä sateella"!

suvihelmi rv40 tasan
 
äskön vessassa käydessä paperiin jäi ihan vähän sellasta kirkasta rään näköstä limaa...ei siis ollut minkään väristä ni onkos se nyt sit limatulppaa vai valkovuotoo??

esikoisen aikaan meinaan tuli koko tulppa kerralla....ni ei siks oo tietoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
heippa

Vihdoinkin se paiva on koittanut kun menen sairaalaan kaynnistettavaksi!
Tosi outoa ajatella etta huommenna tahan aikaan sita voi olla jo aiti!
Vaan onnea kaikille vauvautuneille ja mahakkaille onnea matkaan.
Tulen kirjoittelemaan miten meni kun kotiudun.

Leena ja masu asukki rv41+5

Tsemppiä kovasti Leenalle!

Mouse 40+0
 
Onnea vauvautuneille :flower:

Voimia käynnistykseen leena80.

Tänään TAAS neuvola.Ja tätsy siellä ihmettelee miten oon vieläkin kasassa.Ärsyttää.
Supistelee välillä kivastikin mut siihen se sit jää.Just ku kerkee aatella et jokohan seuraava sattus ni mitään enää tuu :( No kyl se ristiäispäivänään on ulos savustettu viimestään :LOL: .
kukikas ja masukki 40+3
 
Leenalle tsemppiä!!

Täällä yhä kasassa. Tää on niin hanurista. :headwall:

Maamuska ollaan joo menossa kättärille myös synnyttämään. Jos ei tartte käynnistellä, päästään Haikaranpesään ja käynnistyksellä tavalliselle osastolle. Mulla ei myöskään ollu esikoisen aikana hermot näin kireellä. Sillon olin jotenki niin seestynyt ja rauhallinen, nyt taas ihan raivohullu hermoraunio.

Jatketaan odottelua.

emilija ja rontti 41+0
 
Leena80 tsemppiä käynnistykseen, jokohan on nyytti sylissä :)

Onnea taas kaikille vauvautuneille :flower: ja laittakaa ihmeessä synnytyskertomuksia niitä on kiva lukea :)

Täälläkin tänään 40+0 eli ehkä kahden viikon päästä viimeistään on vauva sylissä!

Mulla on niin pinna kireällä, että huhu huh. Varmaan sitä kuitenkin koko ajan jännittää, odottaa ja pelkää. Itkuherkkänäkin oon ja mitä pienemmät asiat alkaa itkettää. Tuntuu pitkältä ajalta jos tässä joutuu tosiaan vielä sen kaksi viikkoa odttelemaan.

Makeaa tekee mieli ihan kauheesti. Sinnitellä yritän. Oon ollut karkkilakossa vuoden alusta asti joten ei vielä vihtis ratketa :LOL:

Huomenna saa jälleen hipsiä neuvolaan tai itseasiassa mun pitää mennä luultavastikkin pyörällä saas näjdä mitä siitäkin tulee :LOL:
 
Jospas tehtäis mammat sellanen "sopimus", että mehän synnytetään nää vauvat vielä kesäkuun puolella tähän maailmaan... Että heinäkuu on pannassa :LOL:
Sovitaankos näin..? Vielä olis viis päivää kesäkuuta aikaa...

Mouse 40+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mouse:
Jospas tehtäis mammat sellanen "sopimus", että mehän synnytetään nää vauvat vielä kesäkuun puolella tähän maailmaan... Että heinäkuu on pannassa :LOL:
Sovitaankos näin..? Vielä olis viis päivää kesäkuuta aikaa...

Mouse 40+0
No pareis syntyä! Mä ainaki haluun enskuussa jo lapsilisät! ;) (eihän tässä muuten siis mitään kiirettä :whistle: )

Täällä ei mitään merkkiäkään synnytyksestä. Väsyttää ja ketuttaa. Mitään ei enää jaksais tehä, mikään ei kiinnosta. Meillä on koko kämppä täynnä mun keskeneräsiä käsitöitäki, ku ei saa aikaseks tehä niitä loppuun. :headwall:

No nyt on pullataikina nousemassa, ainaki saa jotain herkkua :p (neuvolatädin huomista saarnaa odotellessa... :whistle: ).

Ja PALJON ONNEA synnyttäneille! Kateus iskee... :ashamed:

Rypäle 40+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mouse:
Jospas tehtäis mammat sellanen "sopimus", että mehän synnytetään nää vauvat vielä kesäkuun puolella tähän maailmaan... Että heinäkuu on pannassa :LOL:
Sovitaankos näin..? Vielä olis viis päivää kesäkuuta aikaa...

Mouse 40+0
Kannatetaan :D :D

Täällä siis myös yksi joka vielä yhdessä kasassa :headwall:
Meinas jo loppua huumori neuvolassakin tänään ,kun jälleen kerran terkkari "lupaili" että ens kerran neuvola ajan joudun perumaan. Näin on sanonut jo ainakin kolme kertaa :kieh: :kieh:

Esikoinen synty rv 40+3 ja jos tämä syntys samoilla päivillä osuisi se 30.6 =) Tämän ylihän ei saanut mennäkään :D

Voimia kaikille meille kärvistelijöille :hug:

Vähän kadena myös toivottelen paljon onnea vauvautuneille =) :heart:

katbe 39+5
 
Kissantassu:meillä taitaa olla aika samanlainen tilanne:laskettuaika suht samaan aikaan ja kolmonen tulossa ja yli menee niin että paukkuu!!!!!
Ei mitään uutta tällä rintamalla. Pientä juilintaa mahassa mutta voi johtua ihan vauvan liikkeistä. Ystävä sai tänään vauvan, hänelläkin tosin yli meni 9 päivää. Kuitenkin haikea olo kun vaan tahtoisi jo omankin syntyvän...
Hermot on kireällä mullakin ja tulee lapsille tiuskittua ihan turhastakin. Kyllä saa mieskin kuulla kunniansa vähän väliä ja koirallekin riittää jupisemista...
Huomenna on taas neuvola ja mun ihana neuvolatäti on kesälomalla. Sijainen on jotenkin sillä asenteella töissä että on sijainen;tehdään vaan ne pakolliset jutut ja kun jotain kysyy, saa ympäripyöreitä vastauksia. Näillä loppumetreillä ja yliaikaisena kaipaan niin mun vakkaritätiä :heart:
Kohta taas yksi päivä takana, jos vaikka lähtö tulisi ensi yönä jollekin...

Valmet 40+5
 
Taas on vauvauutisia ilmestynyt, ONNEA! :flower:

Niin...täällä sitä vaan edelleen tuskaillaan. Mä kannatan tota Mousen ehdotusta. Siis kesäkuussa synnytetään sitten porukalla, eikös juu!

Saa nähdä mitä huomenna neuvolassa terkkari tuumaa, kun kävelen sinne. Mä tykkäsin ihan hirveesti tästä parin viikon sijaisensijaisesta, jolta sai kunnon vastaukset kysymyksiin. Huomenna on vähän sama tilanne kuin Valmetilla. Mäkin kaipaisin vähän kokeneempaa konkaria neuvolaan.

pupukana 40+4
 

Yhteistyössä