***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

Onnea jalleen kaikille lapsosen saaneille :flower: :flower: :flower: Kunpa taallakin saisi jo oman nyyttinsa syliin.

Tanaan taallakin alkoi sitten pikkaisen tapahtumaan. Kavin aitin kanssa ostoksilla Anttilassa ja siella alkoi sitten supistelu. Ensin meni vaan maha ihan kivikovaksi ja sitten alkoi tulla tosi napakoita suppareita. Mina jo aloin toivoa, etta lahto tulisi. Supparit kavi niin kipeiksi, etta kavely teki vaikeeta joten lahdettiin valumaan kotiin. Kotona sitten heteken oltuani supparit loppu, kuin seinaan ja sen jalkeen niita ei ole kuulunut. No mutta sainpahan nyt eka kerran merkin siita, etta jotakin edistysta tapahtuu. Vaikkakin mulla on kylla edelleen tunne, etta kaynnistyksiin mennaan. Mutta saas nyt nahda.

Jokos Wiivi84 paasi tosi toimiin?

Hyvaa yota kaikille!
 
Huomenta!

Onnittelut taas uusille vauvautuneille :flower: !

Minäkin täällä vielä odottavalla kannalla. Ei meitä kovin montaa taida enää ollakaan, ainakin vaikuttaa aika hiljaiselta...? Taitaa olla osa vauvanhakureissulla, olisko tosiaan Wiivi84 päässyt ja Mousekin varmaan.
Mulla ei mitään tuntemuksia. Supistelutkin ovat harventuneet, kun jo viikko sitten luulin että lähtö tulee, kun supisteli jo tiheämmin. Nyt enää muutamia kertoja päivän aikana :( .
No, viikon päästä viimeistään on yliaikaiskontrolli. Jospa sitten alkais jotain tapahtua. Mutta viikko on piiiiiiitkä aika....

Mukavaa päivää kaikille, ja kärsivällisyyttä odottajille =)

suvihelmi 40+5
 
Hurjasti onnea kaikille vauvan saaneille :D ja voimia joilla vauva masussa :heart: ...
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby2
Päivittelen näitä listoja viel viikon ajan, sit en enään päivittele...Kiitos teille kaikille että olen saanu hoidella tuota listaa, oli kiwaa seurailla kuka sai kumman ja minkä kokoisia... :D :heart:

Meillä menee kotona nyt ihan hyvin, "Lotta" nukkuu suurin osa ajasta, 3-4tuntia, ja viime yönä hän nukkui jopa 6tuntia =) ...imetys ei suju, mutta maitoa tulee jonkun verran, eli pumppaan joka 3tunti, että tyttö saa ainaki melki joka aterian kanss hyvät vitamiinit =)
 
Kiitos Sydankapynen, kun jaksat jatkuvasti paivitella listaa. Siina on sinulle varamasti riittanytkin viime aikoina homaa, kun nyt on ihmiset vauvautuneet melkoisen urakalla :) Kiva kuulla myos, etta teilla on kaikki lahtenyt vauvan kanssa sujumaan hyvin.

Taalla on tosiaankin hiljentynyt sen myota, kun niin moni on jo saanut nyytin. Itse ilmoittaudun olevani viella kasassa, vaikka eillen illalla tulikin tosi lupaavia supistuksia. ne sitten vaan lopahti, kuin seinaan ja sen jalkeen niita ei sitten enaan tullut, joten taalla sita viella ollaan. Huomenna on sitten taas neuvola ja saan ajan sinne yliaikakontrolliin. Toivottavasti istukka viella pelittaa hyvin ja vauvalla kaikki ok.

Suvihelmi: Olaankohan me taalla viella mahakkaina pitkaankin? :LOL:

Hyvaa paivan jatkoa kaikille!

40+6
 
Voimia mahakkaille. :hug:

Meillä se aika on ohitse.Perjantaina puol kuudelta alko supparit ja NEITI syntyi varttia vaile yhen.Kaikki meni hienosti ja selvittiin ilman tikkejä.Mitoiksi saivat 51cm ja 3685g.Elikkäs kokoa oli juuri sopivasti.Nätti nykerö nenä ja mustat hiukset :heart: .Sisarukset ovat onnessaan uudesta tulokkaasta.Kotia päästiin vihdoin eilen.Olisin halunnut suoraan salista mutta eivät täällä kuulemma päästä kun vauvan ollessa 2vrk ikäinen.
kissantassu ; Joko olet synnyttänyt?Ollaankohan oltu samaan aikaan laitoksella?

kukikas ja neiti 3vrk
 
Kukikas: ONNEA myos sinulle pikku prinsessan johdosta! :flower: :flower:

Suvihelmi: Meilla matka suuntaa kattarille sitten, kun taalla nyt joskus paastaan tositoimiin :headwall: Juup karvistellaan sitten molemmat mahojemme kanssa maailman tappiin asti :LOL:

Taalla on tanaan ollut hiljainen paiva. Eillenhan mulla oli jo lupaavia supistuksia, mutta tanaan ei mitaan. Kaveritkin jo veikkasi, etta nyt varmaan alkaa tanaan tapahtumaan, mutta PAH taalla mitaan ole tapahtunut. Ma muistin, etta mulla olis ollut huomenna neuvola, mutta senkin muistin vaarin ja vasta Torstaina sekin, eli Torstaina sitten saan vasta sen ajan sinne yliaikakontrolliin. No ei kai tassa auta, kun odotella ja ajatella, etta hiljaa hyva tulee =)
 
Heipä hei!!

Tulin nyt vihdoin ja viimein kertomaan että myös täällä on päästy jakautumaan! :heart: :heart: :heart:

Tyttäremme syntyi 18.6 terveenä, 49 cm:ä pitkänä ja 3800 g:aa painavana!
Kaikki meni hienosti ja nyt kovasti opetellaan täällä tätä uutta elämää! :D :heart:

Hurjan paljon onnea kaikille muillekkin vauvansa kotiin kantaneille!

Palaan kirjoittelemaan tuonne vauvautuneiden puolelle tässä kunhan arki hieman tasaantuu..

Iki onnellinen Toukan äiskä ja Toukka 12 päivää! (JO!! =) )

..Niin ja voimia teille jotka pikkuisianne vielä masussa kannatte! :hug:
 
Tyttö tuli!

Juuri kotiuduttiin sairaalasta.

Synnytys kesti pitkään ja oli karmea kokemus mutta siitä palkinnoksi saimme ihanan terveen tytön 26.6. 08. Paino 3780g, pituus 51 cm.

nimim. Väsynyt mutta onnellinen.
 
Täälläpä on tosiaan hiljentynyt. Joka ilta täytyy käydä lukemassa ketkä on jo vauvansa saaneet.
Mulla tämä kolmosen syntymä ottaa tosi koville!!! Nyt jo rv 41+3 eikä merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä. Tänään neuvolassa kaikki hyvin mutta onneksi pääsen huomenna sairalaan ihan vaan tarkistukseen kun viimeksi olen lekurilla ollut rv 35 ja ultraa otettu rv 20!!! Kiva tietää vähän vauvan painoarviota ja kohdunsuun tilannetta.
Olo on tosiaan raskas ja olen ihan älyttömän kiukkuinen, herkkä ja tuntuu ettei päivään mahdu muuta kun tuleva synnytys!!!
Joka tapauksessa, tsemppiä kaikille ketä täällä vielä on!!! Meidän vauvoista taitaa kun taitaakin tulla heinävauvoja!!!!
Eihän tämä enää ole kuin päivistä kiinni että saadaan kaikki omat pienokaisemme syliin :heart:

Valmet 41+3
 
Onnittelut synnyttäneille :heart:

Täällä tapahtunut sen verran edistystä että pari napakkaa supistusta tullut tänään, eli pikkuhiljaa alkaa jotain sentään tuntumaan. Neuvolassa tänään taas käväisin, mutta ei sielläkään mitään uutta...
Eli mä en nyt ainakaan onnistu saamaan vauvaa kesäkuun puolella :p Vaan eihän heinäkuussakaan mitään vikaa ole :flower:

Odotus jatkuu... onneksi täällä sentään on vielä muutama muukin mahakas :wave:

dodona 40+1
 
Meille syntyi suloinen tytto vauva perjantaina 27pv. Tasan kaksi viikkoa meni ylistse lasketun ajan. Kaynnistys aloitettiin ke lounasaikaan ja pe iltana kaikki konstit kayttaneina jai jaljelle vain sektio. Tytto synty 21.14 ja mitat ovat nama 55cm pitka ja paino 4320g ja paa 35.5cm

Kaunis on pitkat sormet ja varpaat ja paksut tummat hiukset.
Kotiin tultiin ma iltapaivasta ja nyt opetellaan koti elamaa.
Kirjoittelen synnytyskertomuksen kun teidat joskus myoshemmin joltain sivuilta loydan.
Rankka ja pitka oli synnytyksen kaynnistys ja en paassyt pitemmalle kun 7cm avautumaan. vaan lopussa kiitos seisoo ja ehdottomasti parhainta mita olen koskaan elamassani tehnyt!

Leena80 ja Ella 4pv
 
Kylläpäs täällä on hiljentynyt. Piti tulla vielä nostamaan pinoa ja kertomaan ettei täällä vieläkään ole jakauduttu :headwall:

Aamusta oli neuvola ja sain jo ajan yliaikaiskontrolliin perjantaiksi. Neuvolatäti meinasi et ens viikon alusta varmaan jo käynnistäisivät =)

Olen nyt kuitenkin ottanut tavoitteeksi että tällä viikolla sen on synnyttävä. Kellistin tuossa juuri mieheni ;) Illasta vielä sauna päälle. Kyykkyy ylös- liikettä pieninä sarjoina. Nyt kaikki peliin :D

Tsemppiä muillekin kärvistelijöille :hug: Vai jokohan mä olen ainoa kesäkuinen? :ashamed:

katbe 40+4
 
Huomenta!

Ei tullut tosiaan kesäkuun vauvaa meillekään. Viime yönä hälytin jo vanhempani meille yöksi lapsia hoitamaan, kun oltiin niin kovasti lähdössä synnyttämään. Niimpä vaan taas supistukset hiipui aamuun mennessä :( . Kyllä väsyttää ja harmittaa tää odotus, kun kuitenkin supistukset pitää öisin hereillä. Ja kun ei vielä kolmattakaan odottaessa tiedä koska synnytys alkaa :headwall: .

Lähdettiin sitten kyläilemään että saatiin tällekin päivälle muuta ajateltavaa, kuin vain odotusta. On se tosiaan kiva huomata, ettn kuitenkaan ole ainoa kesäkuun kärvistelijä :D .

mukavaa odottelunjatkoa kaikille, jotka vielä vauvaa vailla ovat :)

suvihelmi 40+6
 
Hurjasti onnea kaikille vauvan saaneille :D ja voimia joilla vauva masussa :heart: ...
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby2
Päivittelen näitä listoja viel viikon ajan, sit en enään päivittele...Kiitos teille kaikille että olen saanu hoidella tuota listaa, oli kiwaa seurailla kuka sai kumman ja minkä kokoisia... :D :heart:
 
Meille syntyi ihana, tumma pikkuneiti la 28.6 klo 9.05! Neidin mitat olivat 2930g ja 64cm. Kaikki meni hienosti ja voidaan hyvin. Kotiuduttiin tänään ja nyt opetellaan tätä vauva-arkea.

Voimia kaikille mahakkaille ja onnea nyytin jo kotiin saaneille!

Mouse ja pikkuneiti 3 vrk
 
Onnea taas kaikille uusien vauvojen äideille :flower:

Itse vielä KÄRVISTELEN! Vaikkakin vietettiin toissayö sairaalassa. Mulla oli ollut jo yli 3 tuntia säännöllisiä (5-7min välein) kipeitä supistuksia, joten päätettiin lähteä miehen kanssa synnärille. No eipä käyny hyvin, kun aluksi sain maata piuhoissa noin tunnin, jonka aikana supistusten voimakkuus laski :'( Saatiin kuitenkin jäädä yöksi perhehuoneeseen, jossa odoteltiin supsistusten uudelleen alkamista. Tosiaan huonosti kävi ja puolenpäivän aikaan passitettiin kotiin odottamaan. Lääkäri katsoi, että kohdun kaulaa jäljellä joku 1 cm ja kohdunsuu auki 2 sormelle. Kotiin tullessa irtosi limatulppa ja illalla oli taas kipeitä suppareita, mutta yöllä nukuin kuin tukki, eikä mitään tapahtunut.

Tänään oli taas neuvola ja varattiin yliaikaiskontrolli perjantaille. Arvatkaa huvittaako mennä perjantaina sinne! Vähän meinaa nolottaa toi mun "turha" käynti, kun taas luulin, että nyt se tulee. Ehkä oon vähän liian innokas :ashamed:

No nyt ajattelen vaan, et viimestään sit ens viikol!!!!

Koittakaa mahalaiset viel jaksaa, jos täält nyt enään ketään muita löytyy....

Betoni Mamma ja Pikku-Jussi rv 41
 
ONNEA ONNEA jalleen kaikille vauvaantuneille :flower: :flower: :flower: . Te onnekkaat olette sitten saanut nyytin syliinne. Kateellinen olen taas. Hienoa, etta kaikilla on mennyt synnytykset suht hyvin ja loppu tulus on ollut ainakin mita parahin.

Mina ilmottaudun myoskin edelleen mahan kanssa olevaksi :headwall: taalla ei jalleen mitaan uutta raportoitavaa. Jannityksella nyt sitten odotan, etta mille paivalle saan sen ajan yliaikakontrolliin. Toivottavasti sitten ultraavat siella, etta paasee vaklaamaan vauvaa ja katsomaan, etta hanella kaikki kunnossa. Viella kerran onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille ja valtavasti zempityksia kaikille kanssasisarilleni, jotka edelleen karvistelevat mahojensa kanssa :hug:

Hyvaa yota kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mouse:
Meille syntyi ihana, tumma pikkuneiti la 28.6 klo 9.05! Neidin mitat olivat 2930g ja 64cm. Kaikki meni hienosti ja voidaan hyvin. Kotiuduttiin tänään ja nyt opetellaan tätä vauva-arkea.

Voimia kaikille mahakkaille ja onnea nyytin jo kotiin saaneille!

Mouse ja pikkuneiti 3 vrk

Siis mitähän mä kirjotin oikein eilen... Siis pituus oli 46cm, ei toisinpäin...

Mouse ja neiti 4 vrk

 

Yhteistyössä