Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

suloinen salaisuus älä nyt keräile synkkyyttä sielä. Mulla ei oo ikinä edes yritetty vielä alle rv 10 kuunnella sykettä,juurikin tuon takia,että jos ei sitten saada kuuluville. Vaatii aikaa ja taitoa saada se syke pienillä viikoilla.

Yllätysonni onpas sulla paljon sulateltavaa...Hurjasti tsemppiä!!!!
Sunya mä käyn kans joka yö kerran pissalla. Ja aamulla saa melkein juosta vessaan:D

Mulla ei oo vielä vatta kasvanu,no iltaisin on kevyt turvotus:whistle: normi housut mahtuu kyllä,mutta niitä ei tee mieli käyttää,siis ainakaan mitään farkkuja, mikä puristais just vattaa:confused:
Mulla on paino tullu 4kg alas, kiitos tämän 24/7 pahoinvointi/äklötyksen... Muissa raskauksissa on tullut about 6kg painoa,saa nähdä miten nyt käy.Eipä sillä, mulla on kyllä varaa tiputellakin:whistle:

Nyt tuossa pahoinvoinnissa on jo rakoja,eli välillä on jopa hyväkin olo. Väsy myös täälä aika armotonta.Illalla ehdin ehkä juuri ja juuri saada pään tyynyyn niin oon jo unten mailla:LOL:

Kiva kun osa porukasta on jo käynyt neuvolassa ja np-ultriakin on vissiin jo piakkoin joillakin?!

Ihanaa viikonloppua kaikille!!!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: SuloinenSalaisuus
Suloinen salaisuus mullakin sykkeiden löytymiseen meni kauan ja vasta ihan lopussa sai kuulumaan, mutta hyvin hentoisena muiden suhinoiden alta kuului...lääkäri sanoikin, että jo vko 10 pitäis kuulua selkeämmin, onhan se sydän vielä niin pieni.

Sunya käyn joka yö vessassa vähintään kerran, viime aikoina jopa kahdesti. Niin rasittavaa!

Täällä taitaa olla eka viikko ku en oo oksentanut kertaakaan, etonut on kyllä, mut tasaisin väliajoin syöminen auttaa.

Kivaa viikonloppua!
 
Oon laittanut nyt kaikille kaveripyynnön faceen, jotka on lähettänyt mulle viestin. Kun oon lisännyt teidät ryhmään, niin saa poistaa kavereista. :) Oon tässä vähän kipeä, niin en kokoajan jaksa olla koneella. Ja muutenkaan.

Minäkin olen nyt jokayö herännyt vessaan. Ja nään outoja unia. Ja valvon aina jonkin aikaa yöllä. Ei noi ainakaan tätä väsymystä poista.
 
Heippa taas pitkästä aikaa!

Parvokokeet oli negoja molemmat, nyt odottelen vaan np-ultraa. Isänpäivänä kerrottiin isovanhemmille, esikoinen oli viestin viejä isoveli-paidassaan. No eihän ne tajunneet kaikki sitä heti. Anoppi mietti ääneen että kenenkäs isoveli sinä nyt oot :D Mut hyvin ottivat kaikki uutiset. Vaikka eihän se muille kuulukaan.

Saattaisin olla aktiivisempi facessa, kenelle pitikään laittaa viestiä?

Mulla ei vieläkään kummia oireita ole. Esikosta oli kauhea ummetus ja se on nyt myös. Kamala vaiva. Lisäksi pientä etovaa oloa ollut kuukauden verran, silloin tällöin. Ei silti oksennusta oo tullut. Ja öisin herään vessaan nykyään joka aamuyö.

-Isolisko ja papunen 9+5 :)
 
Prkele.. Lähetin miehen kauppaan ostamaan punakaalta mutta missään ei ollu! Ja 4 eri kaupassa kävi. Oisin halunnu testata tuleeko meille tyttö vai poika tuon mukaan :D Kun odotin esikoista, niin näytti tyttöä ja tyttöhän meille tulikin :) jos joku ei tiedä mitä höpisen, niin kirjottakaa youtubeen että red cabbage gender test.

Tällä viikolla ois pitäny tulla kirje sikiöseulan verikoetuloksista mut eipä tullu..


Koitan tässä kovasti miettiä, mitä roskaruokaa haluaisin syödä. Mies kävi hesellä syömässä niin pakkohan munki on jotain saatava :D

Hippogryfi 11+3
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
Oon laittanut nyt kaikille kaveripyynnön faceen, jotka on lähettänyt mulle viestin. Kun oon lisännyt teidät ryhmään, niin saa poistaa kavereista. :) Oon tässä vähän kipeä, niin en kokoajan jaksa olla koneella. Ja muutenkaan.

Minäkin olen nyt jokayö herännyt vessaan. Ja nään outoja unia. Ja valvon aina jonkin aikaa yöllä. Ei noi ainakaan tätä väsymystä poista.
Moi! Tulikohan mun yksäri perille? Mua et siis ainakaan ollut vielä pyytänyt kaveriksi Facessa :)
 
PinniP
minäkin haluaisin faceryhmään, mutta en tiedä miten laittaa sulle täällä yv.tä.

Huomenna ois ultra ja vk 8+6. Kovasti jännittää! :D
Pahoinvointi ja oksentaminen on ollut nyt kuvioissa viikonlopun ja vessassa juokseminen on alkanut. Yölläkin jos erehtyy ajattelemaan, että onkohan mulla pissahätä, niin heti tuntuu kuin virtsarakko pamahtais täyteen. Todellisuudessa sieltä ei nyt kovin paljoo mitään tule.:p:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä poksuu tänään 10+0! :) Helpottaa aina kun uusi viikko alkaa, se alun parvoepäilys on vieläkin takaraivossa.

Mahaa ei vieläkään näy. Odotin että tässä toisen kohdalla näkyisi aiemmin mutta eipä vaan näy. Toisaalta hyvä niin ei tarvitse vielä kaikille kertoa.

Te joilla tämä on jo toinen tai kolmas tms lapsi, missä vaiheessa olette kertoneet isosisaruksille? Me ei vielä olla pojalle hiiskuttu koska ajatellaan vielä niin että jos jotain sattuu.. Ja toisaalta siksikin ettei mene kaikille lörpöttelemään :)

Sain varattua tänään ajan niihin verikokeisiinkin. Huomenna jo aika. Np-ultra onkin sitten 2.12. En malta odottaa.

-Isolisko ja papunen 10+0 ❤
 
Tulin huutelemaan toukokuisten puolelta, koska olen seurannut teidänkin ketjua aktiivisesti (LA 27.5 ja olen täysin varma että kesäkuinen tulee..:D ).
Sitä vaan, että Suloinen salaisuus älä huoli sydänäänistä. Meillä neuvolassa (10+3) ei saatu myöskään ääniä kuulumaan kuin pieni vaimea tupsaus jostain kaukaa, mutta np-ultrassa kaikki oli silti ok ja nyt (12+3) kuuluu kotidopplerillakin. Kyllähän se mietityttää, mutta tosiaan kaikki voi olla aivan hyvin vaikka ammattilainenkaan ei saisi ääniä kuulumaan. :) Tsemppiä Kesäkuisille! :love:
 
Isolisko me ollaan kerrottu lapsille,sitten kun vauvasta on saanut kertoa muutenkin jo muille. Juurikin sen takia,että meidän lapsille se että sanotaan,että ei saa kertoa on yhtä kuin kerro mahdollisimman nopeasti mahdollisimman monelle:D Ollaan kerrottu np ultran jälkeen,kun ollaan voitu näyttää ultra kuvaa. Ihana tuo teidän tapa kertoa isovanhemmille. Me kerrottiin esikosta anopille jossain kesätapahtumassa,Mies antoi juomaa ja tuumas,että tulevalle mummalle. Anopille piti NELJÄ kertaa toistaa sama ,ennen kuin meni viesti perille:LOL:

Pympy Tsemppiä ultraan!!! ja yhdyn täysin tuohon ,että heti jso rupeat ajattelemaan että pitäiskö käydä vessas,nii sitte pitää jo juosta:eek:

Mulle on ihan uus juttu nämä tällaiset testit,siis sooda ja kaali??!!:)Olis ihan hauska koittaa!!

Täälä poksahti rv 8 tänään käyntiin. Ja miten ihanalta tuo jo tuntuukaan, paljon parempi kuin rv5:love: Ja just kun kirjottelin viimeksi että vatta ei näy,niin OMG!!! Paljon tämän isompi ei oo ollu muissa raskauksissa rv 20:LOL: Pidä nyt sitte tätä salassa:whistle: Ja siis kyllä,pelkkää turvotustahan tämä on.Mutta jäätävää sellasta!!!

Viettäkäähän mukava viikko!!!
 
  • Tykkää
Reactions: hippogryfi
Isolisko: tismalleen samoilla päivillä mennään, mullakin poksuu tänään 10+0 ja ultra on varattu 3.12. :)

Pumpy: tsemiä ultraan ja tuuhan kertoon sit meille ultrakuulumisia!

Tänään fiilis on ollu ihmeen pirteä, johtuu varmaan siitä, että pääsin jo niin ajoissa töistä kotiin. Jopa lenkilläkin kävin koiruuden kanssa! Töissä sain aamupalaverissa kuittailua siitä, ettei aamukahvi maistunutkaan. Saapa nähdä milloin alkaa tulla enemmän arvailuja... Viimeistään pikkujouluissa kerron kun ultrassakin on sit käyty:D vanhemmille ja kavereille kerrotaan sit myös ultran jälkeen, kun saa nähdä pikkusen ja et kaikki on kunnossa...

Kivaa viikkoa kaikille!(y)

Falisa 10+0
 
Moikka kaikille!

Liityin foorumille tänään, kun vihdoin alkaa olla tunne, että tästä saattaakin tulla vauva.
Takana siis kaksi keskenmenoa, jotka kummittelevat mielessä.
LA varhaisultran mukaan 7.6. Eli huomenna 11+0. 25.11. On np-ultra, jänskättää.
Laitoin PinniP:lle nimeni, jos lisäilee kaveriksi ja sitä kautta fb-ryhmään.

Ps. Oon siis ihan uus näissä keskustelupalstapiireissä, joten vasta opettelen. Lukaisen huomenna ketjun läpi, jotta tiedän vähän mitä täällä tapahtuu :)
 
Pepiita: Muistanko ihan väärin vai oliko sulla tänään nt-ultra? :)

Meidän neidillä on ollu nyt pari päivää unirytmi ihan päin peetä. Nukahtaa vasta 1-2 aikaan yöllä, vaikka olis kuin touhottanut päivällä :/ ja tuon takia ollaan nukuttu sit aika myöhään, koska en oo millään jaksanu herätä aikasemmin. Mutta huomenna pakko herätä aikasin koska pitää käydä neuvolassa ottaan rokotteet.

Mun ois pitänyt ottaa tänä vuonna jäykkäkouristusrote, mutta neuvolassa sanottiin, että sitä ei laiteta raskaana olevalle jos ei ole ihan pakko :confused: Mullahan ei oikeastaan ole mitään riskiä saada sitä, mutta silti inhottaa kun ei ole rokotusta voimassa.:unsure:

Hippogryfi 11+6
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin pikaisesti vaan omaa napaa, pääsin tänään neuvolassa ultraan ja kaikki oli hyvin. Menin siis uudelleen ylimääräiselle käynnille että yritettiin metsästää sykkeitä. Edelleenkään th ei saanut doplerilla kuuluviin mutta paikalla oli onneksi th jolla taito ultrata ja kone. KoneVanha kuin mikä mutta ajoi asiansa vaikka kuva oli rakeinen. Tiheä syke löytyi ja näkyi ja kädet ja jalat ja kaikki niinkuin pitääkin <3 ehkä mä taas hetken oon luottavaisin mielin! Hetken ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Falisa
Pepiita: Muistanko ihan väärin vai oliko sulla tänään nt-ultra? :)

Meidän neidillä on ollu nyt pari päivää unirytmi ihan päin peetä. Nukahtaa vasta 1-2 aikaan yöllä, vaikka olis kuin touhottanut päivällä :/ ja tuon takia ollaan nukuttu sit aika myöhään, koska en oo millään jaksanu herätä aikasemmin. Mutta huomenna pakko herätä aikasin koska pitää käydä neuvolassa ottaan rokotteet.

Mun ois pitänyt ottaa tänä vuonna jäykkäkouristusrote, mutta neuvolassa sanottiin, että sitä ei laiteta raskaana olevalle jos ei ole ihan pakko :confused: Mullahan ei oikeastaan ole mitään riskiä saada sitä, mutta silti inhottaa kun ei ole rokotusta voimassa.:unsure:

Hippogryfi 11+6
Erinomaisesti muistettu! Nt-ultra oli tosiaan tänään. Viime yönä ei paljoa uni tullut silmään ja aamukin meni jännittäessä. Aivan mahtava tunne oli, kun vihdoin näytöltä meidän ihanan pienokaisen näin. Kyllä siinä mieskin herkistyi! Kaikki oli enemmän kuin hyvin, tyyppi vastasi viikkojaan (12+1 tietokoneen mukaan ja 12+2 ultrakoneen mukaan) :love: Laskettua aikaa ei muutettu (on siis edelleen 31.5.) vaikka viikkojen mukaan voisi olla 29. tai 30.5. Nauratti, kun ultraajatäti kehui vauvaa koko ajan "niin viehättäväksi" ja "sikiöksi kuin oppikirjasta" :D että tehtiin sitten oikein valioyksilö! :ROFLMAO: Parasta oli kun tyyppi otti jaloillaan vauhtia ja laski kohdussa liukumäkeä. Harmi, ettei saanut ottaa videolle!
 
Ultrassa käyty ja siellä sykki pienen ihmeen sydän. <3
Viikot ei ihan vastannut kokoa ja niin olin alun perin sanonutkin neuvolaan että heinäkuun alkuun menis omien laskelmien mukaan, mutta ei ne uskonut, kun siellä aina lasketaan sen taulukon mukaan. Eli uusi la on 4.7. Eli siirryn nyt tuonne heinäkuisiin jos ne mut sinne hyväksyy. nyt ois viikkoja vasta 7+1. Mutta pääasia on että kaikki kunnossa.
 
Mulla ei oikeestaan enää oo mikään tyttö tai poika olo, ensin kyllä oli tyttö olo aika vahvasti mutta sitten se muuttui poika oloon joka on vähän mielessä pyörinyt nyt mutta nyt taas ei oikeen osaa arvuutella kumpi olis tulossa :) mutta mun miehellä on vahva tyttö olo :)
 
Halukkaille laitettu kaveripyyntöä facessa. Oon ollut kipeenä taas ja en ole jaksanut konetta edes avata. Nyt pikkuhiljaa alkaa elämä voittaa ja ekana kaivoinkin tänään imurin esiin. Ounou.
Mun oireet on vähentynyt huomattavasti. Ei ole muutamaan päivään ollut sitä etovaa oloa, eikä armotonta väsymystä. Jos ei olis ihme ruokahaluja, niin epäilisin jo itseäni. :D
 
Ei ole mullakaan erityisesti tyttö tai poikaolo.. äiti on sanonu että poika varmaan tulee kun itse hoitanut kolme tyttöä :LOL:
Jänskättää ens viikon maanantaina eka neuvola :love: etova olo ja väsymys ei oo helpottanu vielä yhtään..
 
Just kun viime viikolla ilakoin helpottuneesta olotilasta etomisen suhteen, niin tänään mentiin sit ihan uusiin ulottuvuuksiin. Aamupalan jälkeen parit pöntön halailut ennen töihin lähtöä, töissä hyvinhyvin tukala eka tunti, minkä jälkeen taas vähän oksuja. :censored: Teen asiakastyötä, joten tänään erityisesti riitti haastetta olla hyvä asiakapalvelija sen etomisen lomassa:LOL: jännä juttu, että yleensä aina niinä aamuina kun on oksu tullu, niin pahaolo on alkanut jo aamuyöllä... Muuten fiilis mitä mainioin:)

Ja mulla ei oo mitään tyttö-poika -oloja, katotaan ekan ultran jälkeen muuttuuko sit fiilis.

Falisa 10+2
 
Pientä oma napa päivitystä tännekin. Tänään jälleen ultrassa ja neuvolassa. B vauvan syke ja kehitys on lakannut. Mieli, ajatukset ja kaikki tuntuu aika sekavilta. Jotenkin sitä olis nyt jatkettava eteenpäin yhtä vauvaa odottaen. A vauva voi ja kasvaa hyvin.

Tänään 10+0
 

Yhteistyössä