Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

lumi-84: Meidän reissu meni oikein hyvin, kiitos kysymästä :)

Perjantaina tosiaan käytiin nt-ultrassa ja kaikki hyvin, huhhuh!
pikkunen vastasi viikkoja ja siellä se näytti temppuja :love: Rakenneultra varattiin myös samalla ja se on 22.1 ja sillon viikkoja on 22 :) Nyt jos uskoltaisi ostaa jotain pikkuiselle. Meiltähän löytyy onneksi tärkeimmät, kaukalo ja kärryt.

Hippogryfi 12+6
 
Tiistai iltaa kaikille :)

Eilen oli meilläkin ensimmäinen neuvola :love: hyvin meni, mieskin pääsi töistä mukaan ja oli mukava neuvolatäti. Tänään varasin myös ensimmäisen ultran, se olisi joulukuun puolessa välissä. Jännittää hirmusesti! :love:
 
Moikka!

Anteeksi hiljaisuuus, oon kyllä lukemassa käynyt välillä. Jotenki vaan odotan nt-ultraa mikä on 10.12. Ei vielä jotenkaa osaa ajatella tulevaisuutta kun on niin epävarma olo :/.
Kaikki kuitenkin hyvin, pahoinvointikin on helpottanut jo :).

- minä ja mini 10+3
 
Mahtuisko tänne vielä mukaan? Olen ollut tän raskauden kanssa tosi epävarma ja epäillyt ihan kaikkea mahdollista, mutta pääsin eilen käymään ultrassa ja sielläpä olikin ihan oikeassa paikassa viikkoja vastaava alkio. Nyt siis 9+1. Ensi viikolla ensimmäinen neuvola ja 17.12. Np-ultra.
Toista lasta odotan, esikoinen on kaksivuotias.
Mulla on ollut nyt muutaman viikon ihan jatkuva pahaolo.. Pysyisi ehkä vähän paremmin hallinnassa, jos söisi puolentunnin välein jotain. Mutta oon aina ollut huono syömään säännöllisesti eikä tuo vieläkään ihan onnistu. Pönttöä joutuu halaileen päivittäin.
 
Tervetuloa Alsia. :)

Voi ei.. Tänne näköjään rantautui miesflunssa! Nyt ollaan niiiin kippeenä, että ei voi puhua eikä sohvalta nousta. Mitenhän naiset sitten jaksaa hoitaa lapset kun on flunssa? :D mää oon ollu muutaman päivän kipeenä ja hoitanut lasta kun mies on ollut töissä. Hiton ärsyttävää ei voi muuta sanoa. En kyllä ala passaan ku en minäkään saa sairastaa rauhassa.
 
Mä niin inhoan miesflunssaa!!!!o_O just tuo että, itte teet kaikki samalla lailla kuin muinakin päivinä vaikka olisit kuinka kipeä, mutta jos miehellä on aste kuumetta niin sitä pitää vaan maata sohvalla,koska ei vaan PYSTY tehdä mitään:confused:

Ihana kun ootte saanu hyviä ultra kuulumisia!!!

Ja Alsia tervetuloa joukkoon!!Toivotaan,että sun paha olokin siitä pikku hiljaa helpottaa!!!(y)

Mulla on nyt vissiin pahoinvointi poistunut takavasemmalle :p Voin kertoa,että aika voittaja fiilis!!!!
Nyt voi ehkä hitusen jo ruveta nauttimaan tästä raskaudesta, tai no ehkä vasta np-ultran jälkeen, siihen asti ressaan...
 
Noni, tänään sitten ekaan neuvolaan. Kivaa, kun mun piti ottaa toi esikoinen sinne mukaan, mutta eilen tulikin mamman kanssa puheeksi, että sillä on vapaata ja haluaa sen sinne hoitoon. Pääsen yksin neuvolaan ja saatanpa käväistä lounaallakin jossain. Harvinaista herkkua!
Toista lasta odottaessa on kyllä se kivaa, ettei noita perusneuvolakäyntejä tarvitse jännätä enää niin paljon.

Ainiin, jos joku vielä haluaa fb-ryhmään niin mulle tai Janeh:lle voi laittaa viestiä.
 
Täällä ei tullut hyviä ultrakuulumisia. Näkyi alkanut raskaus ja jotain epämääräistä, mutta ei edes selvää sikiötä.

Joten tämä oli nyt sitten kolmas keskenmeno puolen vuoden sisään, aika kaavintaan on varattu. Poistan itseni listalta, ja joku muu voi varmaan ottaa asiakseen päivittää listaa, kun kuukin on sopivasti juuri vaihtumassa?
 
Voi KevätTähti iso halaus ja paljon voimia:unsure: olet ajatuksissa.

Tervetuloa Alsia mukaan kesäkuisiin!

Täällä hieman hermostuneet fiilikset, ens viikolla eka ultra ja pelottaa ihan kamalasti... Pahoinvointi tosin ei hellitä. Jos jotain huumoria siitä haluaa repiä, niin eilen laatta lensi kesken autolla ajon. Voin kertoa, että ei paljoa naurattanu ajella kotiin kesken työpäivän vaihtamaan vaatteita... Mut näillä mennään.

Falisa 11+3
 
Onko jo uutta pinoa? En ainakaan huomannut ☺

Paljon voimia menetyksen kohdanneille <3

Malttamattomana oottelen että liikkeet tuntuu.
Äsken dopplerilla kuunnellessa möhkis huitoi menemään hirmuista kyyti, oikein korvissa vinku.

miranenn & möhkis 12+3
 
moikka:)
Olen 31 vuotias toista lasta odottava..hirveästi tukea ja vertaistukea haluaisin koska niinkuin monella muullakin ei tämä raskaus ole alkanut helposti...
yritystä on ollut 11kk josta tuloksena 2 kkm josta viimesin vei kaavintaan asti.
nyt sitten syyskuussa ylläri plussa ja ylläri sen takia kun ei mulla ollut kerennyt menkat alkaa kaavinnan jälkeen:peilen käyty ultrassa ja sielähän se pieni toukka yksiössään kellu ja kaikki toistaseksi hyvin.
nt ultra on sit jouluviikolla tai viim.välipäivillä..niin ja nyt olis sitten rv 9+1 laskettuaika näillä näkymin olisi 30.6.2016
nyt sitten haluaisin kovasti jutella oireista tai oireettomuudesta(itselläni ei ole mitään oireita)tai noh onko palelu oire?o_Osekä tietenkin ihan vaan yleisesti raskaudesta..
mä laitoin itteni tonne heinäkuisiinkin kun lääkäri oli sitä mieltä että saattaa sinne heinäkuun alkuunkin mennä mutta jotenkin olen niin varma että kesäkuussa se laskettuaika on joten tulin sitten tännekkin änkeämään:oops:toivottavasti saan täällä teitinkaan jutskailla ja phtia tulevaa(y)
 
Poistun virallisesti joukosta. Vuotoa kolmatta päivää, eilisestä asti kipujen kera, tänään jo enemmän kipuja ja pientä hyytymää vuodon seassa. Ultra oli tänään myös, sain polilla ensimmäisen lääkkeen ja huomenna otan aamulla loput ja sitten pitäisi olla homman ohi.. 3vk päästä tarkastetaan hcg vielä ja siinä se. Mitään kieltoja ei sanottu etteikö saisi heti alkaa taas yrittää.
Kesällä ulkoinen, nyt tuulimuna/kkm. Jospa se kolmas kerta sitten toden sanoisi ja mielellään jo heti alkuvuonna!

Pahoittelut kohtalontovereille ja voimia! :(
Ja teille onnellisille odottajille tsemppiä ja toivotaan että te loput saatte pysyä listoilla loppuun asti ja tuskailette alkukesän isojen masujen kanssa! :love:
 
Inkailija, suuret pahoittelut! Ihan epäreilua, että joutuu kokemaan monta kertaa tuollaista. Uskotaan ja toivotaan todella, että kolmas kerta sanoisi toden!

Frost84, tervetuloa! Oletpas sinäkin joutunut kokemaan ikäviä asioita perä jälkeen. Itselläni oli keväällä kkm, joka selvisi viikolla 12. ja tuntui oikeasti pahalta henkisesti. En tiedä miten pää kestää, jos tämäkin menee kesken.
Oletko oikeasti tehnyt positiivisen testin jo syyskuussa vai sattuiko joku ajatuskatkos? Mietin vaan, kun itselläni on nyt 9+4 ja positiivisen testin tein vasta 16.10
 
Viimeksi muokattu:
Inkalilja suuret pahoittelut myös multa:unsure: Nuo on kyllä niitä kaikista kurjimpia tilanteita kun keskenmenoja tulee useampi kuin yksi peräjälkeen. Hurjasti voima halauksia sulle!!

Ihana kun teitäkin kuitenkin on jotka ootte saanu hyviä uutisia ultrasta. Mä kerroin eilen raskaudesta kun ohjaaja tuli käymään meillä. Oon siis perhepäivähoitaja ja noita neuvola ja ultra aikoja on niin hankala saada sumplittua työpäivien ulkopuolelle. Onneksi ohjaaja oli tosi ymmärtäväinen ja sanoi,että hänkin voi tulla kattomaan lapsia jos keskelle päivää sattuu joku meno(y)

Mukavaa viikonloppua!!!Joko ootte laittanut joulua?!:)
 
Alsia:joo siis tein vahvan plussan päivä pissasta ja se toinen viiva tuli ennen kontrolli viivaa ja sillon oli 28.9 en tiiä sitten..
itekkin mietin että miten on mahdollista saada järkky vahva plussa jos kuitenkin olen nyt 9+2?! joten joko olen tehnyt plussan ihan ihan alussa(voiko edes plussan saada niin aikasten?)tai sitten sen lääkärin ultrauslaite ei ole tältä vuossadalta:D mutta kuten lääkärikin sanoi nt ultra sen viimestään paljastaa että kuinka pitkällä oikeasti olen,koska se tehdään äippäpolilla jossa onkin sitten ihan uusinta uus laite..sen takia en oikein tiennyt kumpaan kuulun kesä vai heinäkuun plussaajiin joten laitoin molempii:whistle:
lumi-84:joo laita vaan,kiitos:)
 
Alsia:joo siis tein vahvan plussan päivä pissasta ja se toinen viiva tuli ennen kontrolli viivaa ja sillon oli 28.9 en tiiä sitten..
itekkin mietin että miten on mahdollista saada järkky vahva plussa jos kuitenkin olen nyt 9+2?! joten joko olen tehnyt plussan ihan ihan alussa(voiko edes plussan saada niin aikasten?)tai sitten sen lääkärin ultrauslaite ei ole tältä vuossadalta:D mutta kuten lääkärikin sanoi nt ultra sen viimestään paljastaa että kuinka pitkällä oikeasti olen,koska se tehdään äippäpolilla jossa onkin sitten ihan uusinta uus laite..sen takia en oikein tiennyt kumpaan kuulun kesä vai heinäkuun plussaajiin joten laitoin molempii:whistle:
lumi-84:joo laita vaan,kiitos:)
Oho! Kuulostaa kyllä melko oudolta. En tiedä kuinka aikaisin on mahdollista saada vahva plussa – itse sain tasavahvat viivat vasta, kun menkat olisi pitänyt alkaa, eli 4+0 viikolla. Sanoiko se ultraaja, että viikot voi heittää paljonkin sen huonon laitteen takia? Mä en kyllä malttaisi ehkä tuossa tilanteessa odottaa sitä nt-ultraa, vaan kinuisin itseni jo aiemmin kunnalliselle ultraukseen (paremmilla laitteilla) :) Luulisi, että tuossa epäselvässä tilanteessa voisi saada ajan!
 
On kyllä aika outoa frost84! Itse tein tosiaan tosi hailakan haamun 16.10. jolloin oli 3+4 ja nyt siis 9+5. Yrittäisin sinuna kyllä saada uuden ultran ennen np-ultraa. Eiköhän noin epäselvän tilanteen takia sen saa. Voihan olla, että se kkm ja tyhjennysvuoto yms. sekoittaa tuota kiertoa niin, että sitä on vähän hankala verrata esim. tohon mun kiertoon
 

Yhteistyössä