~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

Onnittelut Mussupussulle :flower:

Onneksi täällä ei olla kärsitty unettomuudesta tai heräilyistä, koska viimeinen työpäivä edessä. Meilläkin on vain yhdet kappaleet koon 50 vaatteita, seuraavat ovat äityispakkauksen kokoa 60.
 
Päiviä!

Jaa ne on yöt katkonaisia nyt useammalla! :hug: Niin se meni munkin viime yö taas pyöriessä, noo..Eiköhän tää jossain kohtaa helpota, eniten vaan huolestuttaa tuo mies kun se ei saa sit nukuttua kun mä ährään, joten kai mun on ens yöks mentävä toiseen sänkyyn... :snotty:

Vadelmanlehtiteetä metsästin verkkokaupasta tänää, mut jätin kuitenkin tilaamatta..Jotenkin en oo vakuuttunu sen tehosta ja oon pihi... :p
Suoli toimii edelleen turhan hyvin, mikä hemmetti siinä on et aamulla saa juosta vessaan!Mulla kroppa ilmeisesti tykkää et päivällä on kivempi olla kevyenä... :D

Pitäisköhän sitä itekki kaupassa käydessä ostaa jotain hyvää tonne sairaalakassiin, nyt siel ei ole kun vaatteet ja hygienia tarvikkeet..Kannattaako sinne ottaa tyyliin trip mehuja tms?

Mutta sellasta, koittakaahan kaikki jaksaa, ei olis kauaa.. :)

Maira ja emppu 38+2

Tässä vielä maha jolle ei mitään ole tapahtunut... :D

 
Milkei: Eilen sain kehdon hiottua päältä. Vielä olisi alla vähän puuhaa, mutta teen sen, kun saan anoppilasta hiomakoneen. Käsipelillä siellä on ihan liikaa puuhaa. En oikein tiedä jättäisinkö sen muulla tavalla käsittelemättä. Lähinnä ajattelin, että tuollainen 110 vuotta vanhus saa näyttääkin aikaa nähneeltä ja pelkään sen menevän taas piloille, jos käsittelen sen jollain. Nytkin oli kova työ saada pelastettua sen minkä pystyi, kun joku on sen lähes pilannut taitamattomalla "entisöinnillä" (mm. noi rautalevyt ja kittiruiskutus koko kehtoon ja sitten paksu maalikerros :eek: ). En osannut liittää kuvaa tähän tekstiin, joten kehdosta löytyy kuva tuolta profiilistani. Jos joku neuvoo kuvan liittämisen tähän niin, voin laitta useammankin kuvan. (juu, olen vähän tumpelo...) :ashamed:

Parempia öitä kaikille ja jaksua!

-Sh ja Milla rv 37+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja syyshortensia:
En osannut liittää kuvaa tähän tekstiin, joten kehdosta löytyy kuva tuolta profiilistani. Jos joku neuvoo kuvan liittämisen tähän niin, voin laitta useammankin kuvan. (juu, olen vähän tumpelo...) :ashamed:
Mee vaikka aijaa.com sivulle, kuvatiedosto (selaa ja katot sieltä sen kuvan minkä halut lisätä ) -> lataa ja kun se ilmoittaa että kuva ladattu niin kopioit sieltä linkin esim.BBCODE1 pieni kuva tänne.
 
Mä vihaan olla täällä rempan keskellä!!
Onhan täällä pikkuhiljaa edistystäkin tapahtunut, kuten saatiin vihdoin kiviseinäkin valmiiksi!
Ja keittiön kaapeista puuttuu enää ovet!

Pitäs laittaa tonne mun massu kuviakin, niin pääsis esittelemään tätä keilapalloa muillekkin...

Tulipahan kiskottua 2h päikkärit! Nyt taas kun uus ihminen...

Joo ei onnistunut kuvan laitto... PRKL!
 
Mussupussu täältä kanssa vauva onnittelut =) =)

synnytyksestä tuli mieleen kun kuulosti yhtä helpolta kun mun toka synnytys joka kesti 2h30min ( joista sairaalassa 1h30min) mut laitettiin vielä käyrälle vaikka mulla oli kauhee tarve jo ponnistaa no päähän se oli jo sit näkyvissä kun lopulta halusivat katsoo paljonko paikat auki eli vaikka pää oli jo näkyvissä ponnistusvaihe 1min niin mulle ei ehditty antaan kivunlievitystä ja vauva vaan tuli sieltä. toisin kun tässä elmerin synnytyksessä
ja nyt elmerin synnytys kesti 3h15min niin oli sen verran kipee avautumisvaiheeseen sain epiduraalin joka kyllä auttoi ( ja vähensi omia supistuksia) mutta itse synnytyksessä kun vauva alko jo puskemaan reittiä ulos ei epiduraalitkaan enään auttanut ja mä huusin ja kiljuin. en tajua miks tyrkyttivät epiduraalia sitten enemmän kun mulla itellä parempi kokemus spinaalista (oliks se tollan)
mulla ponnistusvaihe kesti 8min mutta ikuisuudelta se tuntui mutta säästyin kans onnekseni tikeiltä ja repeämisiltä. ( ekaa ponnistin 20min ja molemmat pojat 1min ja elmeri 8min)

niin ja se piti kertoa kun oli niin hassu kun mulla oli käynnistyspäivä viime torstaina
9.00 piti olla sairaalassa ja 8.30 soi puhelin mä sit vastaan ja siellä entinen pomo kysyy että mikäs sulla ois tilanne että pääsetkö töihin ?? =) totesin sit vaan että ei tässä nyt kyllä päästä mihinkään kun oon just lähdössä synnyttään =) tais puhelimen päässä olla hetken hiljasta. ( tosiaan oon pätkä töitä tehnyt 3 eri firmalle ja tämä ei sit ees tiennyt mun raskaudesta kun olin viime kesänä ollut siellä töissä)

aatella että elmu on jo 1 viikon ikäinen mihin se aika on mennyt =) hurjan nopeesti kyllä mennyt aika. tänään oli terkka kotikäynnillä ja maitoo näyttänyt hyvin tulevan kun elmu oli päässyt jo syntymäpainoonsa =)
niin ja vaatteista mä en kamalasti kerännyt koon 50cm vaatetta kun aavistelin että iso vauva sieltä tulee ja oonkin ostanut vaan enimmäkseen 56-62cm vaatetta mutta mitä nyt noi muutamat 50cm vaatteet on ollut käytössä (lindex/h&m) niin nekin on isoja vaikka mein poikakin kuitenkin on iso) riippuu niin valmistajasta kyllä

muuten mennyt ihan kivasti viime yö oli ihan unelma elmu heräs tasan 03.00 ekan kerran syömään oli tunnin hereillä ja sen jälkeen heräs vasta aamulla 7.30..
näinkö ois aina =) elmu näyttää olevan tuollanen yö kukkuja on joka yö hereillä ollut 1-2h /per heräys kerta ja vaikka ei söiskään niin kattelee tai ähisee omassa sängyssään mutta mä en kuitenkaan pysty nukahtaan ennen kun toinen nukkuu..
nyt nukkunut 3 tuntia ja oon ehtinyt ja taas kaikkee touhuaan..

tänttärä ja elmu 7pv

jaksuja kaikille :hug:
 
Mussupussu, lähinnä aattelin, käyttivätkö kätilöt jotain märkiä pyyhkeitä ponnistuksen yhteydessä ja mikäli öljyilit raskausaikana välilihaa... miul on jostain syystä alkanut tuo repeämisen pelko tulla jo uniinkin, vaikka kuinka yritän mieltä rauhoittaa kaikin konstein :)

Sairaalakassiin pitää muuten tänään käydä ostamassa vielä pieni pullo suuvettä ja aski minttupastilleja, kun jos synnytys kestää jonkun 18h niin miun on pakko saada suuta raikkahaksi nopsaa eikä välttis hampaita siinä tuskissaan jaksa puunata... Oatlyn kaurasuklaajuomaa pitää myös olla, se on maailman suurinta herkkua :p

Syyshortensia, tuo kehto on aivan mielettömän ihana! En miekään lähtis tuota maalaamaan, käsittelisin ehkä antiikkivahalla ja jos noita rautalevyjä ei saa poistettua, niitä sais varmaan jotenkin "syövytettyä" vanhan näköiseksi, tai sitten ihan maalais mustalla rautamaalilla. Antiikkivahan ei pitäis olla niin hintavaakaan, nin kandeis varmaan testata ensin vähän johonkin pohjaan.
Tuunasin viime kesänä 1800-luvun isosta peiliovesta meille sängynpäädyn, siinä olikin hiomista... petsasin sen vaan tummanruskeaksi mut nyt tekis mieli maalata se valkoiseks tai antiikin vihreäks niin, että maali lohkeilee pinnasta... en nyt muista sen maalin nimeä, mutta pohja maalataan sen väriseks, mitä haluaa sieltä pintamaalin alta pilkottavan, sitten käsitellään sillä lohkeiluainehommalla ja pintamaali siihen sitten päälle, niin se automaattisesti näyttää vanhalta. Hienosti selitetty :whistle: Jotain sellaista voisin itse myös ajatella tuohon kehtoon, JOS sen haluaa maalata, mutten sitten tiedä kuinka terveellisiä moiset maalit ovat lapselle.

Jeps, nyt tuli sitten hinku kirpparille, joka aukeaakin ihan just. Sinne siis!
 
Hurjan paljon onnea vauvautuneille!!! :flower: :heart:


Täällä ollaan ihme kyllä edelleen yhdessä kasassa :) Tänään oli neuvola ja paikat oli 3cm auki ja kanava hävinny lähes kokonaan B) Limatulppaa on vuodellu koko viikon ajan, että josko se lähtö olis täälläkin lähellä =) Neuvola tätsy kieputteli oikein kunnolla kohdunsuuta ja sano vaan, että on niin valmiit paikat, että muutama napakka supistus tarvitaan, että lähtee käyntiin synnytys.. Sitä siis odotellessa :whistle:

Supistustuulia kaikille niitä tarvitseville!!!

Juupeli ja toukka 36+5 :heart: :wave:
 
Heissan mammat!
Minä jo aamuyöllä aattelin että pääsen vauvan hakuun kun tunteroisen supisteli tosi napakasti, ja osa kunnolla kipeitäkin, mutta sitte ne loppu... :| ei sitä vielä, katotaan sitten heinäkuun alkupuolella josko onnistais. B)
jaha, poks poks 36+0
Juupeli taitaa kohta päästä hakemaan omansa? Onnea matkaan!

vaahtera
 
Kiva kuulla vauvautuneiden kokemuksia ja kuulumisia! :)

Meillä on ihan hassut unirytmit nykyisin, tän viikon ajan. Illalla ei tule uni aikaisin, kukun ja lueskelen jonnekin 12 asti ja sitten yritän pakolla nukkua mutta Eltsu myllää niin paljon mahassa, että ei siitä mitään tule. Välillä tulee sitten supistuksia ja niitä kuulostelen ja sitten sen jälkeen taas mylläystä. No hän sitten jossain vaiheessa rauhottuu n. klo 2 ja sitten saan nukuttua. Kylkeä pitää kääntää hyvin hyvin varovasti kipujen takia ja nyt senkin takia, että aattelen, että en vaan herätä Eltsua taas mylläämään :) No sitten aamulla olen yrittänyt herätä edes yhdenksän aikaan, mutta kun aamulla on rauhallista ja yöllä valvottu niin on vaan pakko nukkua lisää. Nyt parina "aamuna" herätty klo 11! Vähän nolottaa nukkua niin pitkään, varsinkin kun mies tulee töistä jo klo 14, enkä ehdi mitään paljoa tehdä. No kai se on vaan pakko nukkua silloin kun pystyy.
Mietin että jatkuukohan samat rytmit Eltsulla sitten kun on syntynyt.... Toisaalta tulee kyllä sitten äitiinsä, olen aina ennen ollut yökukkuja ja pitkään nukkuja.

Jee, tänään saadaan hakea meidän uusi auto! :) Pääsen mäkin täältä sitten päivisin taas liikkumaan johonkin kun on kaksi autoa taloudessa! Varasin maanantaille jo jalkahoidon, ihanaa!
Ja huomenna aattelin uskaliaasti lähteä käymään reilun sadan kilsan päässä vanhemmillani päiväreissulla!

Jaksamista kaikille vaivoihin ja hyviä suppareita niitä haluaville! Ja mukavaa loppuviikkoa kaikille!
Meneepä nämä viikot muuten nopeaan... kohta taas viikonloppu :)

T.Ripe + Elvis :heart: 38+3

ps. Maypo piti kysyä, että missä päin asustat ja minne menossa synnyttämään, meil tais olla sama laskettu aika?
 
Hei ihanat mammat!

Mussupussu paljon onnea vauvan johdosta! :heart:

Maira ihana masu! :)

milkei ihana kehto ja tosi kaunis masukin, tatuointi on hieno! :)

Täällä oltiin eilen tutustumiskäynnillä sairaalassa ja alkoi kyllä hieman hirvittää. No, kai se hyvin kuitenkin sitten menee. Ei tätä oloa jaksaisi pidempään erkkikään! Eilen kokeilin yhtä ässää, vaikkei sitä vauvaa nyt ihan vielä haluta ulos. Saunomassa kävin ja ei kyllä vaikuttanut yhtään mitenkään. Luulen että ne ässät jotka mahdollisesti voisi vaikuttaa ja otetaan käyttöön parin viikon päästä ovat seksi, siivous, shoppailu (reipas kävely) ja sitten ajattelin rampata noita rappusia ylös alas. Luulisi nyt ainakin harjoitussuppareita aiheuttavan kun ovat niin aikaisemmin tehneet :D

tinysteps 35+4 (35+0)
 
Mitä mitä, en ole kuullutkaan ett sauna auttais synnytyksen käynnistymiseen, onko totta?

Täällä päivitellään, ett sairaalakassi pitäisi pakata. Mut jotenkin tuntuu sitten liian todelliselta, ett lähtö voi olla minä hetkenä hyvänsä. Myöskin vauvan vaatteet pitäisi kaappiin pistää. Hauskaa onkin etten uskalla mennä vauvanhuoneeseen yksin, ainoastaan miehen kanssa. Jotenki tuntuu ahdistavalta, mutta toisaalta odotan että saisin sen pienokaisen syliini.
Onkos muilla ahdistavia tunteita? Mie oottelen ensimmäistä, joten varmaa ihan normaalia tämmöinen pieni ahdistus :D

Täällä samantien alkaa supistelemaan kun lähden liikkeelle ja tänäänkin olen paljon touhunnut ja vielä pitäisi imuroida. Jännittää huominen aivan älyttömästi, toivon parasta että vauva olisi kääntynyt. Ettei tarvitsisi yrittää kääntää pientä, tai vielä pahempaa joutua keisarileikkaukseen. Mutta huomisen aamun jälkeen onneksi tiedän enemmän :)

Jaksamisia tänne kaikille :heart:

-Anna ja vauvanen rv37+2
 
Kyllä mä oon sitä mieltä et noi kaikki "ässät" on ihan hölynpölyä, ei se vauva sieltä lähe syntymään vaikka kuinka saunois, siivois ja sekstailis ELLEI se ole jo muutenkin valmis tulemaan... :whistle: Eli vaatis lienee paikkojen kypsyyttä että nuo toimis, muutoin ihan yhtä tyhjän kanssa, jos niissä jotain taikaa olis niin kyllä mä olisin tässä synnyttäny jo viime viikolla, mä en mitään muuta teekkää kun siivoo, saunon melkein joka päivä ja peittookin on heiluteltu urakalla... :p
 
Hölynpölyä tai ei, mua ainakin kiinnostaa nähdä miten _mun_ kroppa reagoi noihin ku ei enää koostu levosta suurin osa päivästä. Ku tässä tuli oltua sairaslomalla tiheiden harjoitussupistuksien takia jo vaikka kuinka pitkään (kohdunkaula kiinni ja pituttakin löyty) ja levolla rauhoittui supistelut. Menin töihin kokeilemaan ja taas alkoi supistelut. Eikun takaisin sairaslomalle. Joten mun kohdalla reipas kävely ainakin aiheuttaa harkkareita.
Seksin jälkeen on aina supistellut mulla _tosi_ paljon, samoin kyykistely ja kumartelu aiheuttaa. Eihän ne harjoitussupistukset välttämättä mitään synnytystä minunkaan tapauksessa vauhdita, mutta aina sitä saa kokeilla. Synnärillä mulle sanoivat aina etteivät harkkarit ainakaan vielä ole mitään aiheuttaneet, mutta eivät voi luvata etteikö ne voisi joskus niinkin tehdä. Mä heitän hanskat tiskiin vasta sitten kun olen omalla kohdalla noita reippasti kokeillut ;)
 
Ripe 72 Pohjanmaalla asun, Keski-Pohjanmaan keskussairaalaan siis synnyttään.

Neuvolassa käyty... Painoa tullu taaaaas yli kiloa viikossa. :ashamed: Mut onneks on turvotusta mukana, se vähän lohduttaa. Pissa meni taas viljelyyn, viime viikolla siitä tehtiin 2viljelyä..ei siinä koskaan oo vielä kasvua ollu. Sf oli 34cm. Terkka teki sisätutkimuksen, ku on supistellu tänäänkin tosi kipeetä..Mut aina ku suunnittelen et soitan sairaalaan et lähdetään tulee ni homma tyssää ihan kokonaan. :headwall: Vauva oli tosi alhaalla, ja kanavaa sentti jälellä. Viikko sitten oli paikat auki sentin, nyt puolitoista.. Äsken vessassa käydessä limaa bogattu, jeijj!:) Mut saapa nähdä, koska sitä tosiaan jakaudutaan.:)
Tsemppia ja jaksuja kaikille!!! :heart:

Maypo ja :heart: 38+3

Muoks. Mäkään en oikeen usko noihin ässiin...uskon et vauva tulee kun on valmis.
 
Taas käyty verenpaineen tarkistuksessa. Ovat kyllä ihme tabletteja nuo mitä pitää syödä sillä paineet olivat nyt kuulemma todella hyvät. Sairaalaan laittoivat siitä huolimatta lähetteen koska pissasta löytyy valkuaista. Kuulemma pitää jatkaa pillereiden syöntiä mutta nyt on vaarana että paineet menevät liian alas et jos tulee viikonlopun aikana huimausta pitää mennä apteekkiin mittaamaan verenpaineet. Ihan hirveää sähläilyä taas... :whistle:

Täällä kans on valvottu joka yö yli puolen yön ennenkuin alkaa väsyttää. Aamulla sit ollaan niin silmät ristissä että hyvä kun jaksaa nousta tekemään esikoiselle aamupalaa. Tänään on kyllä ollut niin unettava päivä että tuntuu ettei millään jaksaisi nousta tuolta sohvalta ylös :D


 
Neuvolassa taas asioitu

37+3(36+3)
Paino 88,2kg(87,0kg) muutos 1,2kg GRRRR (turvotus+)
RR 130/89(123/87)
Pissa puhdas(puhdas)
Kohtu 35cm(35cm)
RT(RT)
Syke 140+(150+)
Liikkeet ++ (++)

Terkka ei tuntenut enää vauvan päätä, on kuulemma niin alhaalla jo ja kiinnittynytkin tyyppi varmasti on!
Siksi ei ollu varmaan kohdunpohjan korkeuskaan muuttunut.
Veikkaili että tyyppi olis joku 3 kiloinen.
Sanoi vaan että saas nähä vieläkö ens viikolla nähään.
Mulla ens ke lääkäri jos sinne päästään...
Sieltä saa tarkempaa paino arviota sitten ja alapään tiedotusta.

Nyt on mun kävelyt kävelty oli ihan kamalan rankka 2km! |O
Nyt huutaa alapää hoosiannaa!

Jane ja veijokeiju 37+3 :heart:
 
Jane69 Meillä on tuon 2km verran kauppaan käveltävää, ellei meinaa jollain kulkupelillä mennä. En oo viime viikon jälkeen paljon kauppareissuja itsekseni tehnyt :) Ei sillä että varsinaisesti supistaisi, mutta just ei vaan jaksa! ja alapää ja selkä ei tykkää :D

Pojalla on taas suuntavaisto ihan sekaisin, ei sitä päätä kuulu sinne kylkiluiden alle tunkea..
 
Äitipolilla käyty..

Ei uutta, eli kaveri sitkeästi pysyi perätilassa, vaikka näihin ulkokäännöksiin erikoistunut lääkäri kahteen kertaan sitä yritti kääntää.. Itseppäinen jo ennen syntymää :LOL: Sisätutkimus unohtui siinä hässäkässä tehdä, vaikka siitä puhetta oli, no tuskin viime viikkoiseen muutosta jolloin kohdunsuu tiukasti kiinni ja kanavaa 3cm jäljellä.

Tuli taas vähän pidempi reissu, kun alkuun jouduin oleen käyrällä pari tuntia, kun vauvan syke oli sen verran korkea.. No onneksi vaihtelua kuulemma oli niin ei tarvi olla huolissaan.. Ensi viikolla menen sitten lantion kuviin ja synnytyssuunnittteluun. Ilmaisin toiveeni sektiosta. Haluavat kuitenkin ne lantion kuvat, jos sattuu niin ettei sektiota jostain syystä ehditä tekemään, niin on ainakin varmuus minkälainen tila vauvalla on sieltä tulla.. Kokoarvio oli nyt 2600g.

Sokeriseurannan voin kuulemma lopettaa, jee!!

Omanapaista tälläkertaa..

Hukkapätkä ja pieni 37+2
 
Kurja päivä. Yö meni pyöriessä ja lantiokipujen kanssa tuskaillessa. Jättis on vissiin alkanut nyt ihan huolella kaivautua lähtökuoppiin. Nyt on sitten kauhea väsy ja puoli päivää tihrustettu itkua ilman mitään järkevää syytä. Lisäksi meillä on tänään hääpäivä ja mun piti laittaa yllärinä tuolle miehelle oikein hieno ateria alkupaloineen ja jälkiruokineen, mutta jäi tekemättä, kun en sitten kyennyt kauppaan kun alko supistelemaan, hyvä kun kykenin ajamaan takaisin kotiin asioilta. Harmittaa :(

Piristi kuitenkin kummasti kun mies toi töistä tullessaan hampurilaisen ja kukkakimpun, ehkä tämäkin päivä tästä iloksi muuttuu :):heart:

Bannah tuo ahdistuksen sekainen innostunut jännitys on hyvin tuttu tunne.
Luin tänään Minna Kiistalan Minä en sitten muutu -odottavan äidin tunnustuksia. Suosittelen eritoten esikoistaan odottaville, hyvin paljon yhtäläisyyksiä löytyi omiin ajatuksiin tuosta kirjasta.

Olipas omanapaista tällä kertaa, mutta nyt ei jaksa keskittyä.

Jonttu & jättis 37+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miumiu83:
Hukkapätkä Tsemppiä sinne! meidän pikkuiset kuuluu sitten siihen n. 3%:n joista istuskelu on kivempaa kun pää alaspäin hengailu :D
Paljon miellyttävämpäähän nyt on istua kuin olla koko ajan pääalaspäin :LOL: En mä ite ainakaan tykkäis :D Tää on selvästi isäänsä tullut, aina kuuluu kaikessa siihen pieneen prosenttiosuuteen B)
 
bannah joo ihan tuttuja fiiliksiä varmasti nuo mietteet, mulla oli mieli aikamoista vuoristorataa ensimmäistä lasta odottaessa. Mutta voin luvata, että se toka kerta ja toisen lapsen odotus onkin sitten henkisesti usein paaaaljon helpompi. Ainakin mulla on ollut. Nyt toisella kertaa tietää jo mitä tuleman pitää, ja tietää myös, että kaikesta kyllä selviää.
Voimia ja anna vaan kaikkien tunteiden tulla, ne kuuluu kaikki äitiyteen!!(myös ne negatiiviset!) :hug: :hug:

Jonnalle jaksuja!! :hug: Ihana mies sulla. :heart:

( . ) Alapäätä vihloo ja olo on R-A-S-K-A-S.Mutta mieli on tosiaan oikein hyvä, ja vaikka väsymystäkin on, olen jaksanut aika kivasti nyt touhuilla esikoisen kanssa ja laittaa vauvakamoja paikoilleen. Uusi kotikin alkaa olla aika valmis. :heart:
:heart: Ystävä kävi tänään kylässä, ja toi ison kasillisen kestovaippoja pikkuvauvalle lainaan sekä sen TENS- laitteen. Aion ottaa sen synnytykseen mukaan, josko siitä olisi jotain apua. Pakkohan sitä oli koklata äsken, vaikka paketissa luki ettei saisi ennen rv 37 (mulla 36).
Aika jännältä tuntui, täytyy sanoa..Mutta voisin hyvin kuvitella sen pistelevän tunteen auttavan supistuskipuun. Katsotaan katsotaan...
Henkisesti koitan valmistautua odottelemaan vielä kauan, pahimillaan mulla olisi kai se kuutisen viikkoa jäljellä. Laskettuun aikaan on aikaa sunnuntaina 4 viikkoa.

Voikaa kaikki hyvin!!

Johanna 35+4
 

Yhteistyössä