Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

Posteljoonille onnea :hug: potran pojan johdosta :heart:

Sektiohaavassa oli mullakin vain viisi tikkiä. Haava on hyvin parantunut, mutta kyllä mä vielä välttelen raskaiden nostelua ja äkkinäisiä nykäisyjä.

Painoni on kyllä pudonut hyvin pari kolme kiloa on enää jäljellä, jee jee. Kesäksi kuntoon ... reppumahan, kun jollain keinolla sais pois.

Mai: Meillä kanssa poju kuoriutuu. Neuvolassa täällä sanottiin, että rasvaa perusvoiteella tai öljyllä. Vähän on eri neuvot.

Kittyn vaippagallupiin vastaisin, että Libero 2 on käytössä. Pampersin näytevaipat falskasivat meilläkin, joten ne hyllytin heti.

:heart: Oikein mukavaa viikonloppua kaikille :heart:

kuu-ukko ja poju n. 6vko
 
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Siinähän sitä tuli, kukkapuskia kaikille tämän ketjun naisille ja tytöille. :D

Täällä ei eilistä kummempaa, yö meni taas levottomasti valtavan hikoilun merkeissä. Alavatsaa särkee ja kipu säteilee reisiin saakka. Mutta siinä se, ei sen kummempia oloja. Patistin miehen pitkälle hiihtolenkille, turha täällä on senkin päivystää että JOKOJOKO. Ehkä viikon päästä tai jotain... *huoh*

Jiksu 40+3
 
Hyvää naistenpäivää täältäkin suunnalta kaikille ketjun naisille! Pienille ja isoille! =) :flower:

Jiksulle kiitos kukkasista! :)

Täällä myös ollut sitten todellakin levottomaakin levottomampi yö! Supistellut jatkuvasti ja sitten sain ravata vessassa, kun tuntui että tulee pöksyyn pissit. Jopa 2 kipeää supistusta yön aikana! Jee! (Juhlii täällä hurjana...) Mutta siihen ne sitten jäikin. Vatsan särkyä täälläkin ilmassa, mutta eipä tunnu sekään johtavan mihinkään. Toisaalta pitäisi ootella että muut pääsee mua ennen lähteen, kun ei viel mun vuoro. :D

Mutta sen kummempia ei tänne kuulu.

Nampula 39+1
 
Ranja, Jiksu ja Nampula toivoin jo, että edes joku teistä olisi päässyt lähtemään. Mutta ei. Nampulalla kuulostaa kyllä lupaavalta. Yksi kaveri kertoi hauskasti miten ravasi 41+ viikolla kerrostalonsa portaita ylös-alas apinan raivolla. Ei kuulemma auttanut. Sattui vaan.

Mä olen aivan pihalla vauvan hoidosta. Meidän vauva-parka saa olla harjoittelukappale. Siis mikä ihon kuoriutuminen? :/ Ja mistä ihmeestä sitä tietää mitä noihin vatsavaivoihin kannattaa kokeilla? Joudun varmaan sitten häiriköimään kavereita urakalla mun kyselyillä. Mun omatunto kolkuttaa valmiiksi kun ei olla edes harkittu tuota kestoilua. Kuulostaa vain niin ylivoimaiselta. Nettitestin mukaan mun elämäntyyli kuluttaa jo 3,2 maapalloa jos kaikki maailmassa eläisivät niin kuin minä. No ehkä omatuntoa saa sillä, että työmatkalennot jäävät vaippailun sijaan pois.... Miksi ihmeessä ei ole biologisesti hajoavia kertakäyytövaippoja kehitelty? Mä en ymmärrä.

Jiksu menit mainitsemaan hiihtolenkin. Mä en kestä! Voi kun pääsis vetämään kunnon hien pintaan: hiihtolenkille, aerobicciin, juoksemaan |O Koko raskausajaltaa on jäänyt kunnon rääkki pois. Ei kävelylenkit ja pikku uimiset oikein korvaa pääkoppaa tyhjentävää tyhjentävää rääkkiä.

Mutta muuten mä olen täällä ärsyttävän tyytyväinen tilanteeseen. Päivät menee nopeasti ja tämmöistä "vain minun" lomaa, jolloin ei ole mitään ohjelmaa ei ole ollut naismuistiin. Ihanaa valmistautua, lueskella romskuja ja torkahdella. Ihailen masua jatkuvasti ja suren, että kohta siinä on järkyttävä tyhjä pussi, jonka lähtemiseksi saa tämä ihanainen herkutteluvaihde pienentyä. Liikkuminen, ketteryys ja nukkuminen ei tietty ole optimitilassa. Luulisi, että luonto on järjestänyt asian niin kuin muilla kuulostaa olevan: että kun pinna on palanut tilanteeseen niin synnyttämään lähtee mielellään. Mutta toki odotan kovasti, että saan vauvan syliin.

Hyvää naistenpäivää myös minun puolesta! :flower:

Amodini 39+2
 
Plääh. Mun ei ehkä pitäisi kirjoittaa tänään tänne ollenkaan, sillä fiilis laskee kuin lehmän häntä. Miten voi olla että ei ole MITÄÄN oireita synnytyksestä?!! |O |O |O |O |O

Huomenna taas neuvola. Tää ei lopu ikinä. Saisi edes nukuttua mutta kun ei saa.

Jiksu 40+4
 
Ranja
Omaa napaa taas vaan: Mä en ois tänä viikonloppuna ehtinyt synnyttämään, niin kiirettä on ollut oksennuksia siivotessa ja lasta hoitaessa... :eek: Esikoisella korvatulehdus, kova kuume, nenä tukossa ja kamala yskä, lisäksi tosiaan oksentaa. Pe-la yönä tuli 4minuutin välein supistuksia muutaman tunnin ajan, loppuivat kuitenkin kun mies sai tehtyä eväät sairaalaan :/ Hyvänä merkkinä se, että limatulppa alkoi irrota perjantaina. Ehkä tämä tästä,olisin kyllä toivonut hieman rauhallisempaa viimeista viikonloppua yksi-lapsisena , jos vauva nyt kohta syntyy. Huh huh.

Ranja 40+5
 
Täälläkin sitä ollaan yhdessä kasassa vielä! :wave:

Ranjalla kuulostaa nyt tosi lupaavalta, vaikka takana kyllä onkin ollut kurja viikonloppu. Toivottavasti esikoinen nyt paranee pian! =)

Eilen mentiin mun vanhemmille ja oltiin siellä sitten yötä. Äitini kyseli kyllä jatkuvasti jokojoko. ;) Illalla tuli tosi kurja vatsa ja selkä särky ja ajattelinkin että pitääkö soittaa Taysiin, mutta siinä sitten kun pelailtiin vielä hieman korttia niin meni ohitse. Nukuin tosi huonosti, katselin yöllä sitten jopa tunnin verran videoita. Pikkuinen melskasi niin kovin, etten pystynyt edes harkitsemaan nukkumista. Pari tuntia meno oli tosi kovaa masussa, sitten rauhottui ja minä nukahdin. 4 tuntia yöllä sitten tuli nukuttua. Nyt päivällä sitten hieman lisää.

Mutta siis muuta kummallista ei täällä ole ollut. Pikkuista vatsakipua ja selkäkipua ajoittain, mutta ei sen kummempaa.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Nampula 39+2
 
Oltiin vauvan kanssa pohjolan sanomissa, näytin tosi muhkeelta ihanine aamutakkeineni :LOL: mutta eipä huolta painosta nimittäin nyt on pudonnut jo 10kg ja puol toista viikkoa synnytyksestä aikaa... Jess!!! 2kg vielä niin normaalissa oltaisiin, oon syönyt vielä tosi paljon herkkuja kun suku kantaa kaikenmaailman täytekakkuja, arnoldsin munkkeja jne.......
Eikö muita väsytä kauheasti? Mää oon ihan sippi, en jaksa edes joka päivä käydä netissä.

Libero 1 vaikuttaa munkin mielestä hyviltä vaipoilta, mulla on kyllä pampersinkin näyte vaippoja mutta noita liberoja mies toi lisää kaupasta.
Miten te tiedätte että vauva saa tisusta tarpeeksi ruokaa? Mulla on vähän epävarma olo ja annan n.30ml ennen omaa tisua korviketta jotta varmasti saa tarpeeksi ruokaa. Vauva nimittäin usein nukahtaa rinnalle ja nukkuu pitkiä pätkiä (4h) päivällä, yöllä 2-3h.

Meillä jatkuu iltaiset masuvaivat mutta onneksi yöllä ei tarvi pienen huutaa, muuten oikein kiltti vauva. Tytöllä on muuten tosi tumma tukka ja kulmat, ihan on isänsä tummat piirteet mutta minun nenä ja posket.

Mulla on oli 10 tikkiä sektio haavassa ja ne on vielä tosi harvassa, kuin teillä noin vähän tikkejä? Masu on vielä oudon tunnoton ja kipeä mutta ei mitään verrattuna synnytys kipuihin.

Vauva napa tynkä tipahti viime yönä :) Meillä iho hilseilee ja käskettiin rasvata, luulin että on kuiva iho mutta löytyihän sillekkin sitten selitys.

Stemppiä odottajille! Muistan kyllä tunteen kun mitään ei tapahtunut, tosi turhauttavaa.... Voimia! Mulla ei muuten sitä limatulppaa tullut ollenkaan ennen synnytystä vaan sitten supparit sai aikaan veristä vuotoa (ei kannata säikähtää jos synnytys alkaa noin).

Hormonihirviö ja vauva 11 vrk
 
Sunnuntaita kaikille!

HH: Mä kans alussa mietin että saakohan vauveli tarpeeksi maitoa...mut sit kun maidontulo käynnistyi ja neuvolassa punnittiin ja vauvan paino oli noussut 3päivässä 340g niin varmistui että saa tarpeeksi.
Meillä poju kans nukahtaa aina tissille ja laskee ite tissin suustaan pois ja laittaa posken tissiä vasten. Se on aina merkki sillä kertaa että on saannut riittävän annoksen ruokaa. Hetken päästä se saattaa vielä pariin otteeseen herätä ja syödä lisää. Nälän se ilmoittaa itkulla.
Meillä kans nukutaan syönnin jälkeen n. kolmisen tuntia yhtä jaksoisesti. Nyt yöllä on alkanut heräileen n. kolmen tunnin välein tissille.

Mulla kans väsymys painaa...olen aina ollut kova nukkumaan ja aamuisin pitkään, mut nyt onkin toisenlainen rytmi ja aikalailla opettelua onkin ollut. Päivisin otan pojun kanssa parin tunnin unet, helpottaa hiukan jaksamista.

Tsempit vielä myös minun puolesta odottajille ja tosiaan, odottavan aika on piiiiiitkä!

Otin muuten Kuu-ukon neuvosta vaarin...olen kans nyt rasvannut perusvoiteella pojan niin johan on parempi iho =)

Mai ja prinssi tänään tasan 2vk :heart:
 
:heart: :heart: :heart:
Mahtavia uutisia taas. terveitä suloisia vauvoja syntyy lisää. Ja vielä karkauspäivän tyttö ja poika!
Mukavaa, että vauvaarki on lähtenyt sujumaan.

Odottajille tsemppiä. Teillä kaikilla alkaa olla jo melkoiset viikot kasassa. Mulla on sellainen kutina että Jiksu on seuraava synnyttäjä :) :)

Kitty kyselit poikien luonteesta ja ulkonäöstä. Ovat ihan erinäköisiä ja luonteisia. Nuorempi ei malta odottaa mitään vaan huutaa heti kurkku suorana jos ei tule syliä tai maitoa |O |O
Vanhempi inisee kiltisti ja tapittaa silmiin. Jää aina toiseksi rinnallakin.
Arki on ollut ihan kamalaa :'(
Olen henkisesti tosi poikki ja tunnen hirvittävää riittämättömyyden tunnetta. Ihmeellisintä tässä on se että olen aina luullut olevani rento vauvojen kanssa ja olenkin ihan hermona. Pelkään kokoajan, että jotain vakavaa sattuu tai, että pojat on sairaita kun huutavat joskus kurkku suorana. En ole oikein halunnut lähteä kotoakaan minnekkään kun arastelen kahden vauvan kanssa liikkumista. :ashamed:
Mies hermostui taas tähän minun hermoiluun ja väkisin raahasi meidät kaikki kampin ostoskeskukseen shoppailemaan ja kahville. Ajoimme auton parkkihalliin ja viihdyimme pari tuntia ihmisten ilmoilla. Se hieman rohkaisi minua liikkeelle.
Olen ilmeisesti lievästi masentunut kun välillä tulee ihan kamalia itkukohtauksia ja se tunne etten varmasti selviä yksin.
:headwall: :headwall: tälläistä omaa napaa täällä.. Onneksi voi tänne kirjoittaa kun ei oikein kellekkään huvita asiasta puhua.

Huomenna olemme sitten poikien kanssa ekapäivän kolmisin kun mies menee töihin. :/
Pitäkää peukkuja, että selviämme päivästä.

Roosa ja pojat (huomenna 3vko)
 
Roosa :hug: Mullakin on vähän masentuneisuutta, tai jotain muuta alakuloa. Vaavi on mitä suloisin pakkaus, mutta muut asiat ahdistavat hirveästi.
Etteköhän te pärjää siellä kotona kolmisin! =) Tsemppiä teille!

HH Se tunnottomuus kuuluukin asiaan. Hermot on revitty/leikattu poikki sieltä haava-alueesta. Tehtiinkö sinulle pystyviilto, vai vaakaviilto?

Meillä täällä ei juurikaan ole muutoksia vatsavaivoissa. Vaavi on varsinkin aamuyöstä tosi levoton ja purnailee koko ajan, ei itke kuitenkaan, mutta on muuten tosi rauhaton.
Olen monesti nukahtanut kun Vaavi on ollut rinnalla ja se vähän pelottaa, että tukehdutanko hänet omalla tissilläni, tai murjonko jollain muulla tavalla.
Emme vielä pääse täysin kestoilemaan, kun en ole onnistunut hankkimaan tarpeeksi noita vaippakuoria. Ne vaan olivat päässeet vähiin joka liikkeestä, missä ollaan käyty.
Täytyy turvautua nettitilaukseen ja tietysti niiden perille saapumisessa menee päiviä tai jopa viikkoja.
Minua vaan inhottaa ajatus siitä, että meillä tulee hirveästi MAATUMATONTA jätettä. :(
Vauvan vaatteita emme ole ostaneet muita kuin 2 kpl. silkkimyssyä, muut ovat saatuja ja suurin osa kiertäneet toisilta lapsilta.

Maito taitaa nyt olla ihan omista rinnoistani tästä lähtien, toivottavasti. Minulla on alkanut herua maitoa ihan runsaasti ja yöllä sen huomaa, kun herää hirveän kivikasan alta :LOL:
tai ainakin siltä se tuntuu välillä. :D Ei olla moneen päivään annettu lisämaitoa, kun Vaavi tuntuu olevan vallan tyytyväinen siihen, mitä minulta tulee. Posketkin ovat pyöristyneet hurjasti.

Meillä ei ole henkilövaakaa, mutta olen ajatellut hommata sen viimein, jotta näen, milloin paino alkaa pudota. Tällä hetkellä tunnen olevani vielä tosi valas, kun tuo ruokahalu on ihan pilvissä tuon imetyksen takia. Minä en tunne kylläisyydentunnetta ruokailun jälkeen, vaikka juon pohjalle puoli litraa vettä. :eek:
En ainakaan näytä edes hoikistuneen muuta kuin kasvoista, käsistä ja jaloista, kun turvotus on onneksi lähtenyt pois.

No joo, levottomia juttuja näin sunnuntai-illan väsymyksen kunniaksi!

Tsemppejä odottajille ensi viikkoon! Eiköhän ensi viikolla ala tapahtua! :wave:


Haalistunut ja Vaavi
 
Huomenta!

Täällä ollaan yhä... :LOL: Roosa: Mä veikkaisin seuraavaksi lähtijäksi ennemmin tuota Ranjaa, kun sillä on noita oireita ollut enemmän kuin meikkiksellä...

Viime yönä tosin taisi tulla ensimmäiset oikeat supistukset, kolme tai neljä perättäistä. Huvitin itseäni ajatuksella että pitäisikö lähteä synnärille ja huutaa siellä että MULLE TULI SUPISTUS! :LOL: :LOL: Olisivat voineet pitää vähän hitaana tapauksena.

Eilen meni sekä miehellä että mulla hermot jatkuvaan kyselyyn, mies kilahti äidilleen ja mä laitoin vaan puhelimen äänettömälle. On aika tylsä tunne kun on kutistunut pelkäksi MAHAKSI, jonka poksahdusta kaikki vaan odottaa. Ketään ei kiinnosta mikään muu kuin se että JOKO? Jos ihmiset tajuaisivat kuinka stressaavaa tämä odottaminen on itselle niin ne ei todellakaan kyselisi jatkuvasti. Kaiken lisäksi tulee aina jotenkin "syyllinen" olo kun joutuu sanomaan että ei, ei mitään vieläkään. Aivan niin kuin tämä nyt olisi jotenkin musta kiinni! :eek:

Roosa: En yhtään ihmettele jos sua ahdistaa, vastuu kahdesta on kuitenkin tuplaten enemmän kuin yhdestä, eikä se sanonta pidä paikkaansa että "kaksi menee siinä missä yksi". Musta itsestä tuntuu että mä en tod.näk. uskalla lähteä vauvan kanssa yhtään mihinkään, joten mutkin joutuu mies varmaan raahaamaan ulos asunnosta. Mä pelkään että mä en edes osaa lykätä vaunuja, mutta en ole kehdannut harjoitella tyhjilläkään. :ashamed: Hyvä, jos sua helpottaa puhua täällä ahdistuksesta, mutta älä arastele hakea apua jos tuntuu ihan mahdottomalta. :hug:

Jiksu 40+5 (ji-huu... seuraava täysi viikko lähestyy...) :headwall:
 
Maanantai terveisiä!

Minä jo luulin että Jiksu olisi päässyt lähtemään, mutta täällä näytät vielä olevan. :whistle:

Toivottavasti Ranja nyt olisi jo päässyt matkaan. Niin ja tottakai toivon että kaikki muutkin (paitsi ehkä Amodini :) )

Mulla on aikalailla samanlainen olo kuin Jiksulla, että alkaa nyt kyllä tuntumaan siltä että olen yhtä mahaa vain, siis ihmisten silmissä.
:headwall: Eilen meinasin kauppareissulla hermostua muutamalle ihmiselle kun tuijottivat niin kovin! Viikonloppuna tuli oikein kysely tulva jokojoko, mutta nyt rauhottunut meno. Onneksi.

Eilen illalla taisi vauva punkea itseään tosissaan tuonne alas, olin nousemassa sohvalta kun jalkovälin valtava järisyttävän kova kipu. Siinä sitten nojuin sohva pöytään seuraavan 5 min. Mies katseli vierestä ja mua vaan nauratti ja sekin sattui kun nauroi. Mies mietti hetken pitäisikö huolestua moisesta ja minä vaan nauraa räkätin. Siispä ei kaikki ihan kohdillaan täälläkään enään... :p Nyt on ongelmaksi muodostunut vatsan toimimattomuus. Yöllä istuin jälleen vessassa ja punkesin ja punkesin, ei mitään. Levolacia sitten vaan aamusta nassuun niin johan helpotti.

Muutoin mitään tuntoja ei oikeastaan ole, mitä nyt pientä selkäsärkyä välillä ja massu särkyä, mutta siinä kaikki. Ei niillä eväillä kyllä mihinkään lähdetä.

Sä voisit Jiksu koittaa tota synnärille menoa ja sitä että huudat tullessas supparista, jos toimii niin mä teen tääl sit saman. :D

Roosalle hirmusti tsemppiä poikien kanssa! :hug: Uskon että pärjäätte hyvin, mutta uskon myös että tilanne ahdistaa aina välillä. Vaikka pojat varmasti mitä suloisimpia pakkauksia! :heart:

Nampula 39+3
 
Mihin mä nyt täältä kotoa lähtisin... :LOL: :LOL: :LOL:

No, just kävin neuvolassa, maha-asukas voi hyvin, paino nousee yhä ja sykkeet on kohdillaan. Pissassa liikaa proteiinia, pitää tarkkailla, mutta verenpaineet sun muut mallillaan. Uusi aika perjantaiksi ja sitten tulee lähete polille jos ei ole siihen mennessä syntynyt. Tuskinpa on, ajattelen ma, tosin neuvolatäti veikkasi että tällä viikolla syntyy.

Nampula: Nyt on paha mennä huutelemaan kun ei tunnu taas mitään missään. Pitänee odottaa ensi yöhön... :p

Jiksu
 
Ranja
En mäkään minnekään oo menossa, ehei! :kieh: Tässä popsin irtokarkkeja raskausdiabetesta uhmaten ja suunnittelen iltaruoan tekemistä. Aika positiivisella tuulella vaihteeksi.

Oon käyny nyt monena päivänä reippaalla tunnin kävelyllä, jolloin tulee koviakin supistuksia ihan säännöllisesti 4min välein. Mietin et jos vaan kävelis ja kävelis, niin alkaiskohan synnytys? Toisaalta tyhmää väsyttää itteensä, mutta mutta... :eek:

Mulla on Jiksu kans neuvola perjantaina, josta saan sitten suoraan ajan käynnistykseen jos mitään ei sitä ennen ole tapahtunut. Mun terveydenhoitaja kans sanoi, ettei varmaan mene niin pitkälle, mutta mä en ois asiasta yhtään niin varma...

Mut nyt uunilohta tekemään!

Ranja, 40+6 (huomenna uudelle viikolla, auts!)
 
Ei suinkaan, minä en ainakaan ole lähtenyt minnekään! Viime yönä nukuin kuin pieni porsas, ei supistellut eikä mitään. Ei oikein tiedä itkisikö vai nauraisiko. :headwall::LOL::headwall::LOL:

Onnea Ranja jälleen uudesta viikosta! :p

Jiksu 40+6 :LOL:
 
Haalistunut: Joo, taitaa olla. Mutta laskutuskin on aika jälkijättöistä, sain nimittäin vasta eilen laskun TAYS:ssa kesäkuussa tehdystä IVF:stä. Kiva ylläri, kun luulin jo sen maksaneeni... Miehen kanssa meinattiin että lapsikin syntyy vasta kun on laskut maksettu. :D

Jiksu
 
Huomenta kaikille;-)

Haalistunut: Mie en ainakaan oo, mutta oonkin perässähiihtäjä teihin muihin nähden :LOL:

Huomenna olisi viimeinen neuvolalääkäri, kun tulee 37. viikkoa täyteen =) Josko täti olisi vaikka kivalla tuulella, ja päästäisi miut painoarvioon, olisi kiva kuulla, että osaisi vähän varautua tulevaan.. :whistle: Tai sanoisi edes, että tämä tulee taatusti ennen "eräpäivää", tosin luotan enempikin siihen, että sälli näkee päivänvalon vasta 42+0 ja silloinkin väkisin.. :/

Kamala närästys alkanut vaivaamaan, eikä oikein mikään tunnu auttavan.. Eilenkin join yli litran piimää ja rennieitä napsin, mutta... :(

Mukavaa päivää kaikille lapsellisille ja odotusmoodissa oleville

Dooris ja Väinö 36+6
 
Jiksu:
Meillekin tuli eilen vasta lasku Taysista heinäkuun 11. tehdystä ICSI:stä sekä siihen liittyvistä käynneistä =) Toisaalta, nyt se on kivempi maksaakin, kun on jotain konkreettista vastinetta saatu rahoille :LOL:
 
Huomenta täältäkin!

Täälläkin nukuttu oikein mainiosti! Oikein hämmästyin aamulla kun heräsin siihen että mies nousi ylös ja sammutti herätyskellonsa. Pari kertaa alkuyöstä kävin vessassa, mutta sitten ilmeisesti uni vienyt voiton. Ihanaa! :)

Illalla melkein pidin juhlat... Tuli nimittäin veristä limaa vessa käynnillä! Mutta jäipi sitten siihen kertaan, jäi siis juhlat pitämättä! :headwall: Aattelin että joskohan nyt ois niin hyvä tuuri, että tulis enempikin ja oikeesti pääsis hommiin, mutta ei sitten niin ei.

Eilen laskin sitten muutamaan otteeseen oikein urakalla vauvan liikkeitä, kovin oli hiljaisen oloinen. Sitten päätin että välipalan jälkeen (joka mulla on tapana syödä alkuillasta) lasken oikeesti ja kunnolla, mutta eipä tarvinnut. Olin hakemassa välipalaa kaapista kun meno alkoi. ;) Jatkuikin sitten muutaman tunnin. Nyt on tänään taas ollut normaali meno, joten eiköhän se tästä taas. :)

Mä oikein pelästyin noista teidän Taysin laskuista... oli pakko jopa omakin tarkistaa, mutta maksettu se on. Mä olen omani saanut jo lokakuussa. Jännää että teille tuli vasta nyt. Vaikka tiesinkin että siellä laskutus junnaa "hieman" jäljessä. Mutta ei onneksi tarvitse pelätä että sellainen kolahtaisi nyt luukusta. :)

Mutta tänään aion siivota pihaa ja ottaa puskasta valot pois... Lisäksi nyt on siis leipomispäivä ja illalla kaverin kanssa kahville, joten menoa riittää. :)

Jaksuja kaikille!

Nampula 39+4
 
Dooris: Kokeile närästykseen ruokasoodaa, teelusikallinen puoleen lasilliseen vettä (oliko se alunperin Kittyn ohje vai muistanko väärin...) On ihan hirveän makuista mutta on auttanut mulla. Renniet on mun mielestä ihan lelukamaa ja piimäkään ei ole täällä enää tepsinyt mutta toi kamala ruokasoodalitku kyllä. Närästys on ihan syvältä. :x

Mä just kävin jo paniikin rajamailla kun en meinannut saada vatsavuokralaista hereille ollenkaan. On ollut koko aamun hiljaa ja nukkui ilmeisesti tosi sikeästi. Nyt alkoi sitten kova möyrintä ku äiti herätti kesken unien. Nyt on jostakin syystä kauhea huoli siitä että kaikki on varmasti hyvin ja ettei mikään vain mene viime metreillä pieleen... ja edessä on vielä se synnytyskin. Apuva, pääsisi jo tositoimiin, mulla leviää pää ennen ensi viikkoa... |O

Mäkin suunnittelin leipovani jotakin... muka pakkaseen vaikka oikeasti syön kuitenkin ite. :D Ei kyllä kannattaisi, kun on tullut tätä painoa se parikymmentä kiloa. Huh hah hei, onpa mistä pudottaa. :LOL:

Jiksu *hysterian partaalla*
 
Hei taas!

Meillekin tuli Taysista lasku tosi myöhässä.

Kätilön mukaan synnytyksen sairaalassaoloajan laskukin viivästyy useammalla kuukaudella.
Olisipa jännä maksaa lasku sitten, kun lapsi täyttää kohta jo vuoden. :D
Tuli vain mieleeni, että Taysin synnyttäneiden osastolla oli tosi mukava henkilökunta.
=)
 
Katotaas saanko viestin perille kun tämä junnaa niin pahasti...
Meillä on uskomaton neukkutäti jonka jo kaikki kyllä tietääkin mutta nyt tänään kun ois pitänyt käydä vauvaa/mua katsomassa niin ei sitten tullutkaan vaan oli laittanut jonkun toisen soittamaan ja se tuleekin sitten torstaina. Voiko 5-kymppinen nainen olla näin kova lintsaamaan????!!!

Maitoa tulee tosi niukasti ja suurin osa menee edelleen pullosta, harmi oisin niin kovasti halunnut imettää.... ei voi mitään :(

Mulla on vaaka haava sektiosta ja tosi alhaalla ihan karvotuksen vierestä menee. Nyt tuntuu jo paremmalta ja turvotus alkaa olla poissa. Tämä tyty veti vanhat farkut tänään jalkaan kun lähdin koiran kanssa ulos pikku lenkille. Voi että mää oon iloinen ettei jäänyt noita kiloja, monta vuotta oon ollut turvoksissa icsin lääkkeistä ja raskaudesta mutta nyt se on mennyttä!!! Jess :)

Ranja mää kävin jo saman päivänä ulkona koiran kanssa kun pääsin sairaalasta, tosin olin kyllä tosi kipeä. Nyt jo vois mennä vaunuillakin mutta eikös se ole ainakin 2 viikkoa kun vauvaa ei saa laittaa ulos nukkumaan näillä keleillä? Ja sittenkin 10 minuttia alkuunsa ja pikkuhiljaa pidentää aikaa.

Hormonihirviö ja sissi-sipuli 12 päivää
 

Yhteistyössä