***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

:wave: täällä on ilmeisesti alkanu se energinen kausi :p ei tarvi unta paljo mitään. Lepoasennossa täytyy kyllä olla päivällä supistusten takia, mut unta ei tarvi niin paljon =)

Eka kinkku on uunissa :p

Venla ja Tauno 16+6
 
Hupsankeikkaa :xmas:

Minnes oltiin tiputtu? Toinen kinkku on uunissa, tuuninki tehdään kohta ja karjalanpaisti illalla. Juustokakku pohja on valmis ja täyte pitäs tehä vielä...

Alkaiskohan sit olla valmistelut pulkassa? Kivistelee ja kovistelee sen verran, et toivottavasti supistelut pysyy nyt poissa, kun on niin paljon vielä hommaa :xmas:

Joulumieli on nyt korkeella! Eilen illalla kun kerkes rauhottumaan, niin tunsin selvästi liikkeitä :heart: Oli ihanaa. Kun sais ton ukon vielä kotiin. Tuntuu et se on vaan töissä. Käy vaan kotona syömässä ja nukkumassa ja takas töihin. Onneks on kolme vapaapäivää silläkin nyt huomisesta :xmas:

Esikko kovasti hokee, kuinka sen mahassa on hänen vauva. Kesällä sitten kuulemma tulee pois vattasta :LOL: Onkohan pettymys suuri kun vauva tulee vaan äitin vattasta? Veli sieltä on kuulemma tulossa, saapi nähdä :)

Venla ja Tauno 17

( tuntuupa jo viikot isoilta, 9vko eteenpäin ja meidän esikon syntymäviikot käsillä :$ )
 
Hyvää Joulua kaikille! Täällä vielä pari ostosta tekemättä, joten pitää lähteä kaupungille hulinaan vielä pyörimään (argh)... Aatoksi mennään vanhempien luo, joten ite pääsee tänä(kin) jouluna vähän vähemmällä Joulun laittamisella...

Voikaahan paksusti! :)

 
Itse kanssa näin tuossa vähän aikaa sitten unta vuavan syntymästä. Synty viikolla 31 ja punanen potkupuku tais olla päällä :heart: No hassua siinä oli se että vauva muuttui ensin kissaksi ja sitten sammakoksi :D Sammakko vaiheessa säilytin "vauvaa" penaalissa :LOL: Mitä lienee alitajunnalla sanottavana :p

Hyvää Joulua Kaikille! :xmas: :xmas: :xmas:

JouluMenhit ja Masutonttu rv 16+5
 
Tää on ihan uskomatonta :eek: Mä tunsin liikkeitä, nyt jo :eek: Kauan siinä piti itselle uskotella et ei nää voi olla mitään muuta. Käytän nyt vertausta kuin kalan pyrstö ois hivellyt kylkeä =)

Toisaalta utrassahan se oli tosi liikkuvainen ja kun viimeksi neuvola täti kuunteli dobberilla meni kokoajan karkuun :D Dobberista vaan kuulu vinkaus ja äänet katos taas.Potkaisi ilmeisesti, oiskohan ärsyyntynyt kun lääkäri teki sitä ennen sisätutkimuksen. ;) Neuvola tätiki oli ihan ihmeissään et kuinka vilkas se on.

Oikein rauhallista joulua toivottelen täältäkin :wave: :xmas:

Katbe 13+2
 
Iloista joulua kaikille!!
täällä odotellaan jos vaikka pikkunen antais maailman ihanimman joululahjan äidille ja potkasis ekaa kertaa taikka tuntuis edes pikku liikahtelua :heart: sitä odotellessa..

marleena83 ja vinski 16+2

p.s.. muistakaa syödä kahen edestä ;)
 
Lahjat sain tänään viimeistä myöden ostettua vaikka tuntui ettei niitä millään saa hankittua kaikkia ajoissa...
Uudet mammahousut itselle ostettu ja yksi mamma paita ja kaikki muutkin jouluruoka ostokset tehty,huh!
Nyt vielä uuni lämpiämässä että saa paistin illalla uuniin,viime yön paistui kinkku :D

t. amati ja nasukki rv15

 
OIKEIN IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE!!!! Meillä alkaa jo kaikki olla valmiina. Aattoaamu aloitetaan puurolla ja puolilta päivin mennään lasten joulukirkkoon. Pukki tilattiin jo puoli viideksi ettei tarvitse lasten odotella koko iltaa ja saavat sitten leikkiä leluillaan loppu illan.
Itsellä on jo melkoinen maha ja joulun jälkeen varmaan tuplasti isompi. Ruoka maistuu jo ennen joulua vähän liiankin hyvin :/
Olen jo viikon verran tuntenut vauvan liikkeet vaikka kakkosestakin tunsin vasta viikolla 21 samoin kun esikostakin. Muutaman päivän oikein mietin voiko ne ollaa pieniä potkuja kun en oikein itsekään aluksi uskonut...
P.S. Sydänkäpynen: mun laskettu aika siirtyi kahdella päivällä eli 20.6.08. Ennen se oli 22.6.08 mutten tiedä tarviiko sitä sen ihmeellisemmin päivittää kun on vaan muutamasta päivästä kyse!
Valmet 14+2
 
OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE :xmas:

Riisipuuro tulossa. Tontut oli käynny tuomassa esikolle pari pientä pakettia kuusen alle yöllä :xmas: Toi Petteripunakuonon joulufilmin, jota nyt tuossa katselee. Isäntäkin sai jo ensimmäisen "joululahjansa" tuossa aamusella B) Ja minä odotan, että pääsee SYÖMÄÄN kinkkuvoileipää ja riisipuuroa. Kahviakin tekee hirveästi mieli. Ja jälkiruoaksi tekemäni juustokakku houkuttelee liiaksi tuolla jääkaapissa... :p

Venla ja Tauno 17+1

p.s. liikkeet tuntuu nyt kyllä jokapäiväisesti. Ei voi olla mitään muuta, kun niin samoilta tuntuu joka päivä. MAAILMAN PARAS JOULULAHJA :xmas:
 
Rauhallista joulua kaikille :xmas:

Täällä on nyt kerrottu uutiset sukulaisille. Maha on tainnut ruveta kasvamaan sillä eilen ja tänään oon tuntenut liitoskipuja tai mitä ne nyt onkaan :)Suklaata on tullut syötyä ihan liikaa, huh. Joulun jälkeen alkaa karkkilakko. Kauhulla meen sitten 8.1 neuvolaan kun paino on varmaan pompannut joulun ansiosta ison harppauksen ylöspäin :)

Itsellä kuluu joulu töissä :( Tänään pääsee kotiin vasta 21.30 eli kauheesti ei ole joulufiilistä. No seuraavana jouluna sitten saakin olla pikkuisen kanssa kotona :heart:

NeitiA ja Nuunuu 14+2
 
Hyvää joulua meiltä kanssa!

Mun maha ei oikeen tykkää joulu ruuasta,
heti sekaisin ja löysällä :kieh:
Mutta hyvin oon syöny :LOL:
Lahjoja tuli, vauvallekin...
Nyt on vaan maattu ja syöty =)
Vielä huomenna vapaata, ihanaa!

Vivvi+puh-kuoma 16+2
 
Oikein hyvät joulut kaikille myös täältä! :D

Aatto meni kivasti, oltiin täällä kotosalla ja mukana menossa mun äiti, äidin mies ja mun pikkusisko. Meidän tyllerö oli kovasti täpinöissään joulusta ja joulupukki ujostutti alkuun kovasti! Mutta lopulta pukin ollessa lähdössä tyttö uskaltautui oikein pusunkin antamaan :heart:
Syötyä on tullut liiankin kanssa ja kyllä se taas kostautuu vatsan turvotuksena :whistle: Mutta minkäs teet kun laatikot maistuu, etenkin lanttulaatikko...
Parin päivän päästä lähdetäänkin ajelemaan Joensuuhun miehen mummulaan ja siellä majaillaan viikon päivät. Läppäri lähtee mukaan :p

Kylkiluu + Muumi 15+2
 
Eipä jotenkaan oo nyt just mitään uusia uutisia, josta vois kirjoittaa, mutta tulimpa minäkin toivottamaan HYVÄÄ JOULUA! :xmas:
Masu täällä vähän nykii välillä. Seuraava neuvola 15.01. ja rakenneultra tammikuun lopulla.
 
Heippa ja hyvaa joulua kaikille!
Uskalsin vihdoinkin kirjoittaa tanne palstalle. Olen pari kuukautta kaynyt lukemassa vaan nyt vihdoinkin ajattelin kirjoitella itse. Toivottavasti tama tulee oikeaan kohtaan.
Mulle on synymassa esikoinen 13 kesakuuta. Asun englannissa ja taalla neuvola vahan erinlainen mita suomessa. Vaan kiva kayda lukemassa miten suomessa joten voipi sitten vertailla. Anteeksi et on vahan huonoa suomea kun ei ole pisteita kirjaimien paalla tassa mun kannettavassa...
 
oikein paljon tervetuloa leena80 :flower: kyllä tuon luettua saa, joten eipä haittaa pisteiden puuttuminen :heart:

Liikkeitä tuntuu silloin tällöin. Olo on tosi väsyny. Varmaan tullu liikaa rehkittyä nyt joulun aika. Kohta pääsee ale-ostoksille. Olis niin paljo mitä pitäis hommaa :p No nyt kinkkuleipää naamaan ja ulos ton esikon kanssa :wave:

Venla ja Tauno 17+3

Rakenneultra olis 15.1. ei malttais millään oottaa :heart:
 
LA 18.6.2008, ennenstään on esikoinen 4v. Mitäs tänne kesämammojen vointiin kuuluu...monellako jo liikkeitä tuntuu? Esikoisen kanssa tunsin viikolla 16 ja nyt tämän idun kanssa on viikkoja 15...vähän on ollut sellasta kuplintaa..mutta tuntuu paljon hennommin kuin esikolla ja paljon rauhallisemmalta kaverilta..esikoinen ku alotti ni siit ei loppua tullu... :) tää tuntuu n. kerran päivässä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Heippa ja hyvaa joulua kaikille!
Uskalsin vihdoinkin kirjoittaa tanne palstalle. Olen pari kuukautta kaynyt lukemassa vaan nyt vihdoinkin ajattelin kirjoitella itse. Toivottavasti tama tulee oikeaan kohtaan.
Mulle on synymassa esikoinen 13 kesakuuta. Asun englannissa ja taalla neuvola vahan erinlainen mita suomessa. Vaan kiva kayda lukemassa miten suomessa joten voipi sitten vertailla. Anteeksi et on vahan huonoa suomea kun ei ole pisteita kirjaimien paalla tassa mun kannettavassa...
Tervetuloa joukkoon! :wave:

Kerrohan vähän, miten siellä Englannissa tuo neuvola on erilainen? Tai miten muuten esim. äitiyslomat tai vastaavat eroavat siellä "Suomen mallista". Kiinnostaisi tietää vain ihan uteliaisuuttaan. =)
 

Yhteistyössä