***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

Jaahas eipä näy meitsiä listalla :/
jos sydänkäpynen sen lisäilisit jossain vaiheessa:
eli LA 28.6 TAYS ja ESIKOINEN

Pääsin vihdoin lääkäriin kun tarpeeks kauan kidutin itteäni, tuloksena keuhkoputkentulehdus ja sidekalvontulehdus silmissä, jeejee. :snotty:
Loppuviikko saikkua, onpahan aikaa selata kaikki mahdolliset vauva-sivut ja varata se neuvola.

Pitääkö mun käydä vielä verikokeessa varmistamassa raskaus vai riittääkö kotitestit ennen neuvolaa? *kyselee tyhmänä* :ashamed:
 
miss piggy: kyllä täällä ainaki piisaa ihan kotitesti ennen neuvolaa :)
Pikaista paranemista sinne, noi on kurjia vaivoja...

Mä sain tilattua täällä tarjottavan ainoon ultran ja se ois 14.11 :) on kanssa alkuraskauden ultra niin ku oli vähän yli viikko sitte yksityiselläkin mutta kerkeehän se pikkanen tässä ajassa jo kasvamaan kivasti :)
 
miss piggy: kyllä täällä ainaki piisaa ihan kotitesti ennen neuvolaa :)
Pikaista paranemista sinne, noi on kurjia vaivoja...

Mä sain tilattua täällä tarjottavan ainoon ultran ja se ois 14.11 :) on kanssa alkuraskauden ultra niin ku oli vähän yli viikko sitte yksityiselläkin mutta kerkeehän se pikkanen tässä ajassa jo kasvamaan kivasti :)
 
anteeksi, kuten tuolla aiemmin sanoin, ni poistin teidät kaikki vahingossa tuosta listasta, ni sen takia jotkut nimet on unohtunu :ashamed:

Lisään sinut heti illalla...olen niin pahoillani :( ....Tarkistakaa kaikki omat tiedot listalta...
 
juuliai ja Jade77: itse olen pelannut salibandya vkolle 20 asti, koska en nähnyt syytä lopettaa. Tosin en kertonut pelikavereille, jotteivat järkyttyisi enkä ottanut enää lähipainia... Ihan omasta tunteesta on kaikki kiinni. Aluksi olin niin väsynyt, etten jaksanut pelata, mutta sitten kun pääsi alkuun, teki tosi hyvää itselle.

Firman pikkujoulut LUXissa!!! Pitää keksiä oikean värisiä juomia, ettei kukaan arvaa vielä mitään. Nyt, kun ei saa polttaa sisällä, voi mennä hyvillä mielin. Tästä eteenpäin ei tulekaan käytyä taas pitkäään aikaan...
 
Heissan pitkästä aikaa!
Olen ollut niin väsynyt että ei kertakaikkiaan enää ole tietokoneelle illasta päässyt. Yksikin ilta laitoin pojan kahdeksalta nukkumaan. Aloin lämmittää takkaa ja niin meinasin jo nukahtaa nojatuoliin sitä katsoessani.

Täällä myös yksi joka odottaa rintojen kasvua :D Ennen esikoista olivat b75, nyt a75 :ashamed: Raskaana oli c ja imettäessä dd :D

Nyt täytyy lopettaa kun mies ja poika tulivat kotia. Olen yö-vuorosta juuri heräillyt.
 
Pikkujouluhin varma huijausjuoma on vadelmasitruuna-FunLight vichyyn sekotettuna. Maistuu samalle, ku vadelman makunen, johon on sekotettu viinaa. Tää siis toimii, jos muut on maistelemassa. Vichyyn sekotettuna paljon parempaa, ku mehuun! Myös se joku sitrus Feeniks vai mikä onkaan (pelottavan kelta-myrkynvihree laihisjuoma) menee lonkerosta, pulloa vaihtamalla. Muut ei, varsinkaan pienessä tuiskeessa, huomaa mitään. ;)
 
Mutkin vois lisätä sinne listaan
ElinaMaria LA 14.6. (ehkä)
Synnäriäkään en tiedä kun olen muuttamassa keväällä toiselle paikkakunnalle... LKS tai TAYS

Kiitos!

Ajateltiin tänään kertoa tuleville mummoille ja papalle. Jännittää!!! :|
 
Voi tätä oloo...naama vihreenä saa kulkea koko pvän ja suurimmanosan siitä viel sängynpohjilla :/ Ei kyllä normi arjesta tietookaa ja mieskin vkot reissuhommissa...tääl itekse sitte torppaa lämmittelen ja koirii sekä muksui hoidan parhaani mukaan.

Tuosta jumpasta tuli mieleen jotta jätän sen kyllä ihan sovinnolla nyt pois ja alan käymään kun tää pahoinvointi helpottaa...ennen käin 3h/vkko,en siis ollut mikään himojunppari :D
 
En sit taas hetkeen oo kerenny tääl käväsee, ku mukamas aina niin kiire! Huomasin et listaa on taas uusittu joten LA 16.6, sairaala SEKS, pojat -01,-06. Nyt menos 7+1. Olo on aika ajoin melko kauhea. Eilen jouduin halailee pönttöä ekan kerran. Illat on melkein kaikista pahimpia. Aamul ku syö puuron, menee sit hyvin puolille päivin. eka nla 15.11. ;)
 
Jos tulot ovat huomattavasti nousseet edellisestä verotuksesta, voit pyytää palkanlaskijalta edellisen 6 kk tulot, niitä Kela voi myös käyttää. Kannattaa miettiä mitkä 6 kk ovat parhaat, itse odotin ekalla kerralla loppuun asti, että sain myös lomarahat mukaan ansioihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitsykkä78:
En sit taas hetkeen oo kerenny tääl käväsee, ku mukamas aina niin kiire! Huomasin et listaa on taas uusittu joten LA 16.6, sairaala SEKS, pojat -01,-06. Nyt menos 7+1. Olo on aika ajoin melko kauhea. Eilen jouduin halailee pönttöä ekan kerran. Illat on melkein kaikista pahimpia. Aamul ku syö puuron, menee sit hyvin puolille päivin. eka nla 15.11. ;)
Minkä mukaan olet laskenut tuon lasketun ajan? Mä kun katselin raskauskiekosta, että olisin tänään tasan viikolla 7 ja LA olisi vasta 26.6.08. Helistimen laskurin mukaan LA olisi 24.6, että vaihteleehan nuo vähän sen mukaan mistä katsoo...Tarvis tässä varmaan itsekin sitä neuvolaa tilailla. Onnea odotukseen =)
 
Oireet on löytäny tiensä tännekin... Eilen ja tänään on ollut niin oksu olo aamusta iltaan, että lähellä on ollut vessanpöntön halailu. Toisaalta hyvä, että oireita on ->raskaushormonia ilmeisesti on riittävästi... Mutta on tää vähän rankkaakin, kun pitää yrittää vetää koulussa liikuntatunteja jne, kun olo on ihan kamala... -Mouse rv 7+0
 
ElinaMaria, monesko olis kyseessä?

http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby



Blaah, söin just nuudeleita ja leipää, ja nyt tosissaan oksettaa...eipä ennen ole ollutkaan ku vaan ällötystä...yritän koko ajan etten menis oksentaan...saas nähdä miten käy...Öitä :heart: :D
 
Ilmottaudun joukkoon :wave:
Tänään kävin neuvolassa kuuntelemassa pippuria,
hiljaista oli. Piti olla rv 11+6 mutta ultran varmisti että
syke löytyy ja vastaa viikkoja 8 tai jotain...
Nyt siis odotellaan uutta aikaa neuvolaan :|
Palataan ajassa paljon taakse päin ja voidaan vielä
pitempään pahoin :$ :x :p
Toista odotan.
Palaan taas kun tiedän enemmän... :wave:
 
Laskin eilen huvikseni Kelan sivuilta, että äitiysloma alkaisi minulla 20.5.08. Miten lasketaan noi 6 kk työtulot? Minun kohdallani joulu-touko, vai? Ja sisältyykö koko toukokuu vai lasketaanko marraskuusta jo? Minä olen marraskuu apurahalla, joten minulla ei ole ollenkaan tuloa. Siksi mietin...

TÄNÄÄN rv 6! Viikko ekaan ultraan. Syliapina: Tule sitten kertomaan ultra-kuulumisia! =)
 
joo. kuulumisia hyvinkin.

:'(

:headwall:

se aika oli EILEN. ja oon ihan 110% varma että se sano siel ajanvarauksessa että 31.10.
en kai mä nyt niin tyhmä ole että tahallani jättäisin väliin tollasen. kysyin viel sillon kun soitin sitä aikaa että onhan se nyt VIIMEINEN PVÄ KESKIVIIKKONA..

kiukuttaa niin äärettömästi. heitin siel itku-potku-raivaritkin.

eikä ukkokaan taas paljoa pelästyny ku tulin vollottaen himaan.


alkanu pvä nyt taas niin hyvin et mitähän on loppupvästä odotettavissa.
 

Yhteistyössä