+++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

Tervetuloa Mam_87 !
Tuosta dpon laskemisesta:

Jos ovulaatiota tikuttaa, niin se ovulaatiotesti on positiivinen yleensä 24-48 h ennen ovulaation tapahtumista. Eli se päivä, kun ovisplussa tulee on dpo -1. Siitä seuraava päivä, eli se oletettu ovulaation tapahtumispäivä on dpo 0 (eli 0 päivää jälkeen ovulaation) ja seuraava päivä sitten dpo 1 (1 päivä jälkeen oviksen) jne.

Toivottavasti pian tärppää eli plussatuulia !
 
Sunflower11
:LOL:

Oon niin dorka. Eilen tuli nega, joskus illalla katoin sitä testiä ni siinä oli tietty viivanpaikka. Tänään tein. Tunnin päästä katoin ni paljon selkeempi viivanpaikka ku eilen. Ei ne tietenkään tarkota mitään, tiedän sen mut :LOL:

Oon vaan niin nolo :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Esikoisesta v -96 plussasin varmaan viikko - kaks menkkojen poisjäännistä. Ja ihan siitä syystä, etten todellakaan kuvitellut olevani raskaana enkä sitä ollut suunnitellut.

Keskimmäisestä ja kuopuksesta plussasin varmaan heti seuraavana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Sen takia mä nyt ihmettelen, että mikä ihmeen pakko mun nyt on testailla jopa viikkoa ennen kun edes odotan menkkojen alkavan =D Juu, ei pärähtänyt plussaa maanantaina, katotaan josko sitten menkkoja viimeistään sunnuntaina :)
 
Tulin taas pitkästä aikaa kurkkimaan teidän kuulumisia ja kertomaan omia. Täällä olikin aivan mielettömän upeita uutisia luettavana. =)

iloksi: Olen niiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen teidän puolesta!!! :heart: Liikutuksen kyyneleet tulivat täälläkin. Nyt osui plussa täsmälleen oikealle henkilölle ja oikeaan kohtaan! Aivan mahtavaa!!! Sulla taisi olla se verikoe tänään? Eiköhän sieltäkin se plussa tule noiden testitulosten jälkeen. Sitten alkaakin tietysti uudet jännäilyt. Pääsette varmaan hoitojen puolesta varhaisultraan ihan pian. Pidän peukkuja, että vauva tarraa nyt tiukasti kiinni ja kaikki menee muutenkin hyvin. b=)d

Omia kuulumisia: Tässä pinossa tuli kuumeiltua melkoisen pitkään. Vieläkin täällä on tuttuja joiden toivoisin jo vihdoin pääsevän plussanneiden puolelle iloksin mukana. Omalta osaltani kuumeilut päättyivät kauan toivottuun plussaan viime syksynä. Ihana terve prinsessamme syntyi tiistaina. Nyt kun mietin taaksepäin kaikkea sitä mitä tuli koettua kuumeiluaikana (hoidot, pettymykset, keskenmeno ym.), niin kaikki oli todellakin tämän onnen arvoista. Tsemppiä kaikille hirmuisesti! :hug:
 
Barbamama Ensinnäkin lämpimät onnittelut pienestä prinsessasta :flower::heart: Aivan ihana juttu, että terve pienokainen on syntynyt! Toivottavasti kaikki meni hyvin :) Vaikka lopputuloshan se on tärkein, vaikka matkalla olisikin vähän kivistänyt !
Ihana juttu!

Ja lämmin kiitos onnitteluista ja toivotuksista :) :heart: Tänään tosiaan on veritesti ja viimeistään huomenna pitäisi irrota tulokset! Siihen asti vielä saa purra kynsiä jännityksestä! Vaikka testiin piirtyi viiva tänäänkin, niin jostain syystä jännittää hirveesti, että onko sitä hormonia tarpeeksi.
Toivottavasti saataisiin sitten samalla aika sinne varhaisultraan, kun saadaan ne iloiset plussauutiset sairaalasta...
Nyt on meneillään vähän laskutavasta riippuen rv 4+0 / 4+1 / 4+2
En tiedä minkä päivän laskisin hedelmöityspäiväksi, kun käytännöt tuntuvat vaihteleevan.
Itse ajattelin käyttää tuota keskimmäistä 4+1 siihen asti, että asia tarkistetaan...

MolliMelooni miten minulta nyt meni tämä ihan niin ohi, että siis oletteko te nyt luopuneet kokonaan yrityksestä? Vai onko tarkoitus pitää kesätaukoa vai siis ihan kokonaan luopua?
:hug:
Mukavaa kesää kuitenkin !
 
  • Tykkää
Reactions: Barbamama35
Iloksi: UPEETA; ONNEA; ONNEA; ONNEA!!!!! Hyvä esimerkki siitä että toivosta ei kannata luopua, teilläkin noin monta vuotta yritystä ja kuinka moni olisikaan jo luovuttanut...Ihan uskomatonta, oon sun plussasta iloisempi kuin omastani, vaikka IVF:n epäonnistuminen lannisti ihan täysin aluksi vuosi sitten. Hurjasti nyt tsemppiä raskauden kulkuun ja ainakin tämä osoittaa että raskauden alkaminen on mahdollista!!!=)

Minymom: Kyselit kuulumisia. Aluksi pahoittelut että alkionsiirrot eivät ole edenneet alkuraskautta pidemmälle. Toisaalta tuo on todella positiivista että kiinnittyminen on tapahtunut kuitenkin useamman kerran, vaikka pettymys toki tuntuu kovemmalta kun on ehtinyt jo iloita raskauden alkamisesta. Tsemppiä jatkoon ja hyvää kesää!!:hug: Omista kuulumisista sen verran että toinen IVF hoito onnistui tosiaan meillä tammikuussa ja kaikki on edennyt kohtuullisen hyvin tähän asti=)

Hurjasti tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja onnea muillekin plussanneille, kävin vain pikaisesti piipahtamassa katsomaan Iloksin kuulumiset....=)
 
iloksi: Raskaus oli nimensä mukaisesti raskaampi kuin edelliset. Osittain ehkä ikäni vuoksi ja osittain menetyksiin liittyvien pelkojen vuoksi. Joka etapin jälkeen alkoi uudet pelot. Onneksi pelkäsin turhaan ja kaikki meni lopulta hyvin =) Vauva on tosi suloinen ja rauhallinen tapaus. Ollaan aivan myytyjä molemmat miehen kanssa :heart:

Jensar: Ihana kuulla sinunkin kuulumisia =) Oikein hyvää loppuraskaus aikaa ja tsemppiä synnytykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
sunflower eilen ei ehtinyt tulemaan ja tänään en saa ketään kiinni polilta. Soittoaika on vasta klo 13-14, joten nyt vaan sitten ootellaan iltapäivää.

Jensar hieno juttu kyllä tuo onnistunut hoito ja hyvin edennyt raskaus :) Toivottavasti kaikki menee vastakin hyvin :) Onnea vielä loppuraskauteen ja tsemppiä sitten synnytykseen :flower::) Ja kiitos toivotuksista :heart:

Barbamama onneksi siis kaikesta huolesta huolimatta kaikki meni hyvin :) Toivottavasti tyttönen kasvaa hyvin ja pysyy edelleen hyvätapaisena :) Teille oikein vauvantuoksuista vauva-arkea :)
 
  • Tykkää
Reactions: Barbamama35
Sunflower11
iloksi: Okei! Odotetaan sinne sitten :)

Mä muuten voisin listaa päivitellä, mutten tiiä miten jaksan palstailla nyt kesällä. Josko joku aktiivisempi ottais, tai jos kaikki haluavat päivittelis silloin tällöin :)
 
Pitkästä pitkästä pitkästä aikaa pyörähdin täällä kurkkaamassa, mitä vanhaan ketjuun kuuluu. ONNEA iloksi :flower: :) Aivan mahtava uutinen!!!!

Onnea muillekin viimeisen vuoden aikana plussanneille :)

Meikäläisten vauvahaaveet on sitte kuopattu. Palasin viime syksynä vuosien hoitovapaalta töihin ja työkuviot on sen suuntaiset, että ei kärsisi olla enää äippälomalla. Surutyötä tän asian kanssa teen vieläki, mutta ei auta. Viis lapsukaista on hyvä meille. Ja sitäpaitsi se toissajouluinen km-takaisku tuntuu vieläkin.

Kovasti kovasti plussatuulia ketjuun!!!! Surukseni huomasin listalla vielä aivan liikaa vanhoja tuttuja nimiä... :( Niin ja mukavaa alkanutta kesää kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Pääsisikö vielä sekaan? Kirjoittelin jo tuonne piinailijoiden oireisiin melkoiset dpo-selvitykset ja esittelytkin. Esittelyt voin siirtää tänne, jos ovat siellä tarpeettomat?

Mut vois lisätä listoille seuraavilla tiedoilla:

Pippurihäntä kp 22/28-31...TJOT 3/yk 1... toiveissa toinen lapsi (eka jo 10/2003)

Mitähän vielä... Joku kyseli aiemmin, milloin aiemmissa raskauksissa plussasi. En ole ollut kuin tuon yhden kerran elämässäni raskaana, ja silloin plussasin haamulla noin about kp 41, joka oli kuitenkin vasta dpo 10, koska olin ovuloinut kp 30-31 paikkeilla. Tämän jälkeen en ole lapsia edes toivonut lisää ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa olemme nyt neljättä vuotta yhdessä. Biologinen kello on nakuttanut pari vuotta suht kovaan ääneen ja nyt vauva saisi jo tulla, kiitos =)

Nyt on siis kovat toiveet, että kesäkuussa plussataan, mutta heinäkuukin käy ;) Juhannuksen aatonaattona eli ensi viikon torstaina ajattelin testata, silloin on kp 28/28-31. Menkat pitäisi alkaa tuolloin pe-la aikoihin, jos ovis oli tosiaan kp 15-16 (hyödynnetty on!), kuten olin tunnistavinani. Laatikossa odottelee Clearbluen herkkä testi, joten sillä pitäis ihan validi tulos tulla noihin aikoihin. Siitä sitten juhannuksen viettoon vähän tuloksen mukaan.

Vähän kyllä olen epäuskoinen sen suhteen, että heti ekasta kunnon yrityskierrosta tärppäisi, mutta toivoahan saa. Ja täällä meitä muitakin on!

Mukavaa viikonloppua,
Pippurihäntä
 
Terppa vaan uusille :wave:

Iloksi: Saitko kiinni?? Mie täällä oottelen uutisia.

).( kp11 ja oviksen testaaminen aloitettu. Kontrolliultra maanantaina, että silloin voisi tulla se plussa siihen ovistestiin. Mielenkiinnolla odotan millanen/miten paksu kohdunlimakalvo on.
 
Nonniin... olen reissunpäällä enkä päässyt kuin vasta nyt koneelle. Soittelin tuloksen matkalla heti soittoajan alettua.
Hoitaja antoi raskaushormonin määräksi 247, joka oli siis aivan hyvä lukema hoitajan mielestä.
Alkuraskauden ultran saan varailla heinäkuun alkuun. Alunperin minulle sanottiin, että alkuraskauden ultra tehtäisiin lapsettomuuspolilla, mutta sen pystyy tehdä myös omassa sairaalassa johon on lyhyempi matka. Eli valitsen oman sairaalan, jos vaan aikoja löytyy :)

Hoitaja sanoi, että nyt voi lopettaa testaamisen ;) Eli on se kai uskottava ja toivottava ihan hirveesti, että kaikki menee hyvin !

Kiitos teille kanssatoivojat kannustuksesta ja onnitteluista ja kaikesta ja ihan hirveesti plussatuulia kaikille! Tulkaa pian perässä! :)

iloksi + lahja rv 4+2
 
Viimeksi muokattu:
Mam_87 > Tervetuloa! Esikoisesta tein testin menkkojen ollessa myöhässä parisen päivää pisimmästä kierrosta laskettuna. Selkeä haamuplussa tuli apteekin omaan. Tällä kierroksella olen saanut haamuja myös, mutta kaikki vuotaneet pois rv6 loppuun mennessä. Enää en haamuihin reagoikaan, enkä juurikaan edes testaile viivatesteillä saati etuajassa. Ongelmaa taustalla, mutta toivottavasti nyt kunnossa. Plussatuulta!

Muitakin uusia oli liittynyt joukkoon, mutta en enää muista. Lämpimästi tervetuloa muillekin uusille! =)

iloksi > Olenkin tykkäillyt aika runsaasti. :D Hienoa, että pääset pian ultraan. Toivottavasti kaikki on edelleen hyvin. Lupaavalta vaikuttaa. :) Ihanasti mainittu tuo lahja. :heart: Sitähän tuo kauan odotettu pienokainen onkin. Hyviä vointeja ja onnellista odotusta! Tulehan kertomaan välillä kuulumisia. :)

Olipas mielenkiintoista vilkaista päivityslistalta oman kierron tilanne. :D Olen siis ollut ihan ulkona kartalta vaikka tiedänkin (mahdollisen) oviksen menneen jo. En siis ole ihan varma ovuloinko, sillä lämpöjä en ole mitannut kuin satunnaisesti tuntemusten mukaan. Koholle ne nousivat, mutta en ole seuraillut. Tuntemuksia ei kummemmin ole, joten odottelen rauhassa tuleeko vuoto. Veikkaan, että tulee.

On minulla silti hyviäkin uutisia. T4V 13.9 (12.6) ja TSH 1.51 (2.36). Lääkeannosta nostetaan ilmeisesti hieman, joten olen toiveikas. Nyt on oikea suunta ja hieman kiherryttää, kun tk-lääkärit eivät uskoneet huoltani ja olinkin oikeassa. Tämä saattoi olla este, mutta nyt asia on hoidossa ja onnistuminen on vain tuurista kiinni. Koitan päästä iloksin imussa odottajien puolelle, :D mutta tämän tyytyväisyyden voimin jaksan kyllä odottaa vielä vähän lisääkin.

Ihania kesäpäiviä ja plussatuulia! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Mam_87: Ei sitä aina jaksakkaan. Itku tullut monesti tädin myötä, mutta niin vaan se uusi kierto tuo aina uuden toivon. On tässä joutunut aika paljon työstämään myös ajatusta, että ehkei se lapsi meille koskaan tulekkaan.
Meillä tuleekin reilun viikon päästä (tuossa kuun vaihteessa) täyteen kaksi (2) vuotta yritystä. Kertaakaan ei ole tullut plussaa r.testiin, kerran roskishaamun kaltainen.
Toisaalta hyvä, että ollaan jo tutkimuksissa/hoidoissa (meiltä ei siis ole vikaa löytynyt), niin tietää että asia on jo "hoidossa".
 
Mam_87: Taidetaan olla aika samoissa joo kiertopäivien suhteen. En kyllä todellakaan tiedä, miten pystyn venyttämään testaamista dpo 13 asti eli torstaille... :D En kuitenkaan usko, että vielä dpo10 paikkeillakaan testi antaisi realistista tulosta satavarmasti, joten oman mielenrauhani takia valitsen pienemmän pahan (=myöhemmän testauksen). En sinunakaan heittäisi siis vielä kirvestä kaivoon, vaikka dpo 9 negaa näyttääkin.

Mun rinnat kipuilee nyt pahasti sivuilta, kainaloista asti juilii ja särkee koko ajan :(. Ja tuntuu ikäänkuin rintarauhaset olisivat arat (mahallaan painaa). Joka kierrossa mulla on rinnat jollain tapaa turvonneet ja aristaneet, mutta tämmöistä ei ole ollut aiemmin. Yleensä loppukierrossa enemmän nännikipua ja rintojen yleistä turvotusta. Nyt noita ei ole kumpaakaan! Samoin kärsin ihan tuskaisista kylmän ja kuuman aalloista, tuntuu kuin kropan lämmönsäätely ei pelaisi ollenkaan.

Nyt on kyllä todelliset jännäpäivät, olisikohan tämä nyt sitä itseään...? Kääk.
 

Yhteistyössä