**Kesämassut 2009 Helmikuussa**

merks...

hei mua kiinnostais nyt kauheesti yks juttu noista supisteluista. meen kyl huomen neuvolaan, et saan varmaan sieltä tiedon ennen ku täältä, ellette oo tosi nopeita ;)

jos supistelee rasituksen aikana, ni onko se vaarallista, jos ovat niitä kivuttomia harjoitussupistuksia. oon alkanu käymää salil muutaman kerran viikos, ja mm. aina siinä kuntopyöräl lämmitelles aluks välil vatsa vetää alavatsalt kovaks. höllään siinä sit vauhtia ja odotan et menee ohi. ei satu, tuntuu vaan häijyltä ku vatsa on ihan kovana. mut onks niistä mitää haittaa? saanko mä käydä siellä salilla?

:|

Talvis ja jompikumpi rv 22+3
 
Onnea kaikille hyvistä ultra/neuvolakuulumisista =) :flower:

Sisu aivan ylisöpö sitteri! Itekkii pitäs se viel hommata niin sit oiskii kaikki valmiina =)

Olen ihan ajoissa :whistle: :D

Tänne ei mitään uuttaa, kovia potkuja vaan ja selvä uni/valverytmi on pikkusella =)

MiNiMaM ja tyllerö 23+4
 
Yritän nyt jotain raapustaa vaik väsyttääkin kauheesti.Mulla eilen alko hirveet alaselkä kivut.Selkä tuntu silt et räjähtäis.Rehkin liikaa töissä ja tänään jomotteli selkää taas.Pitäisköhän mun hakee sitä saikkua.Minkälaisii teillä noi selkävaivat on?
Huomen pitäis täytellä virkavapaa hakemus ja lähettää palkkoihin vähän papereita.
Pitäis vaan jaksaa täytellä nuo kela paperit.Sain ne tänään neuvolasta.
kuunneltiin sydänäänet ja hetihän ne sieltä löyty :heart:
Painoa tullut ihan liikaa :ashamed: mä en kestä.Ahdistaa :(
RR:105/62.Hemoglobiinii ei katottu.Pissa puhdas.Liikkeet tuntuu hienosti :)
Sf mitta oli 23.Hienosti massu siis kasvaa.
Ihania ultrakuulumisia taas :heart:

Maiskutin vai neljäs tyttö sinnekkin..hienoa :D Onnea :heart:

Sisu:Ihana massu sulla :heart:

Flunssa rupee pikku hiljaa helpottamaan.Kyllä se flunssa oli sitkeessä.Melkein kaks viikkoo kestänyt..huh.

Kattooko kukaan muuten niit sarjoja neloselt se meille tulee vauva vai mikä sen nimi olikaan..niit ohjelmia tais olla kaksi.Minä aina iltasin ne katon tuolt netti tv:stä kun lapset nukkuu..mun vakio rutiini iltasin..aina tulee muutama kyynel ku niitä katsoo..tai joskus vähän enemmänkin :whistle:

Mut nyt pitää mennä suihkuun..palaillaan :wave:

Mä voisin pistää massu kuvaa kans tänne.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3579837.jpg :heart:

sankofa & bongos 22+1 :heart:
 
Vitsi noita kuvia! :heart: Ja meidän mimmi vaan tunki päätä piiloon :kieh: Onkohan mun ny pakko sit mennä viel johki ylimääräseen ultraan... :p

No joo: niinhän se on, että kyllä se vauva sen tarvitsemansa ravinnon ottaa. Että ehkä mä en huolehi siit painosta sitten. Muut ihmiset vaan on huomautellu, että on kasvot kaventunu jne.

Talvis tohon on periaatteessa kauheen vaikea sanoa mitään yleispätevää. Omalla kohdalla kahen raskauden jälkeen tiedän, että mulle tuo olis merkki siitä, että pitää ottaa rauhallisemmin. Mulla on siis kivuttomat supparit avanneet aiemmin paikkoja liian aikasin ja kun tuntuu vähääkään epämiellyttävältä, niin se ei o hyväks. Mutta näin mun kohdalla. Toisethan treenaa ihan loppumetreille.

tinni kuulosti tosi hyvältä tuo sun lomasuunnitelma! =)
 
vaikka hydrobicin ohjaaja eilen leväytti silmänsä teevadin kokoisiksi kun sai kysymykseensä vastauksen että puolen välin kieppeillä olen,, :kieh:
Siitäkin huolimatta vesijumppa on niiiiiiiiiiiiiiiin kivaa, niin huippua,e ttä toivottavasti saan käydä loppuun saakka! Juokseminen ei enää kiinnosta eikä saleilu muutenkaan, mut toi vesijumppaan oon koukuttunut!

KAtsokaapas www.baobabbaby.com sivuilta ah niin ihania sittereitä! JA aika avaruudellisia syöttötuolejakin löytyy :eek:
Hinnat on törkyjä, mut ihania on tuotteet. Liike sijaitsee Turussa, mut nettikauppa löytyy.. Noi sitterit löytyy aika siitä alusta kun klikkaa eri merkkejä, en nyt yhtäkkiä muista tietenkään nimeä mallille.

Ihastelkaa myös liiikkeen kivoja vaatteita pienille :heart:

Piltsu+Nestori 21+5
 
pääsee siihen merkkiluetteloon,ja BLOOM on tää merkki mitä tarkoitan. Wau...!
Voitaiskohan myös listata nettikauppoja jotka myy lastenvaatteita. Mulla on muutama suosikki mistä tilaan sekä vauvan että isompien vaatteita. Harmi vaan että koot usein päättyy siihen 128cm kun tarvittaisiin jo 140cm pojalle,,,

Mulla tulee äkkiseltään mieleen muutama nettiputiikki
www.baobabbaby.com
www.lastenmetsola.fi
www.karpalosuomi.fi
www.wilmis.com
www.ajabajakids.com (ruotsissa, postikulut n 8e)
www.sisukas.net
www.pukimo.fi
www.punavuorenpeikko.fi
www.keltainenkettu.fi
www.raparperi.fi

Nää on näitä "tietynlaisia",aikalailla samoja kuteita löytyy kaikista, sisukas ja ajabajakids on sellaiset joissa on paaaaaaaaaaaaaljon merkkejä ja erityylisiä..

Tässä aluksi, näistä mä olen kuolannut, ja tilannut :D
 
Voih voih tulisipa itsellekkin ultra pien (vasta rv28) että saisi varmistuksen siihen sukupuoleen.. kyllähän se tohtori aika varma oli mutta ois kiva kuullu se uudestaan :D toisessa tapauksessa melkeen kaikki hommatut vaatteet menis vaihtoon =) kaikki kun on vaaleenpunasta ja valkoista =)

kleo :heart: sara nyt ois 22+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maiskutin:
kuvia:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3579930.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3579952.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3579969.jpg
:heart: Ihania kuvia!!!! :heart:
P.S. Haluatko, et kaikki näkee noi tiedot noista kuvista? Kaikesta saa aika hyvin selvää... :snotty: Peittele niitä, jos on sun henkilötietoja / muita henk.koht. asioita näkysällä.
 
HelloShitty
no niin...teen varmaan ison rikoksen kun kirjoitan kahella eri profiilillä samaan ketjuun mutta kai nyt modetkin tajuu että oon sama tyyppi! :attn: :wave:

umayya; mun kohalle voi laittaa punasia sydämiä listaan. veikkauskin meni okein! B)
 
Huomenta!

Mun tekis mieli kans shoppailla, mut kun on sit kuitenkin sellanen olo, et jos tää vauva huijaa ja onkin poika... Mitäs mä sitten jollain mekoilla teen? Mun ei niin tarvi kauheesti mitään tarvikkeita hankkia, kaikki löytyy jo. Mut auto meil menee vaihtoon, kunhan joku keksii, että mistäs rahat uuteen :/

Mä olen tilannu täältä vaatteita:
http://www.houseofkids.dk
Tanskalainen kauppa, vaatteet tuli kolmessa päivässä =) Hyviä aletarjouksia - nyt alkaa oleen tosin vaan loppuja jäljellä, mut ihania uutuuksia! Suosittelen! =)
 
HelloShitty
Sankofa; ollaan täs mietitty kavereitten kaa just sitä että kun tilastojen mukaan syntyy enemmän poikia mutta meillä kaikilla on melkein vaan tyttöjä! samoin suvussa. :eek:

on siinä miehille hommaa meiän kanssa sitten. mutta sit taas..onhan kanalaumassakin vaan 1 kukko. :D

HS ja typy rv 24+0

ps. nyt hei loppu se netti-kauppa linkittäminen. tää menee kohta konkurssiin. :kieh: :D ja ne space-sitterit oli jännät! :eek: tää menee kohta kaivaa esille vauvavaatteet..katotaan kui paljon niitä olikaan. :D
 
HelloShitty
oon menossa me&i-kutsuille tänään. eksyin sitten niitten kotisivulle ja löysin kyllä jotain niin ihanaa...hinta aika paha mutta kun tahtoo... |O
http://www.meandi.se/fi/vaatteet/vauvoille.aspx
toi leijona-puku + myssy. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
oon menossa me&i-kutsuille tänään. eksyin sitten niitten kotisivulle ja löysin kyllä jotain niin ihanaa...hinta aika paha mutta kun tahtoo... |O
http://www.meandi.se/fi/vaatteet/vauvoille.aspx
toi leijona-puku + myssy. :heart:
Ja ne pupupöksyt!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
Mulla on kans kutsu lauantaille, ja metin jo mielessäni ruokapöydässä, et pitäisköhän kuitenkin jättää väliin ne... Tulee vaan ostettua jotain "turhaa"!

Niin, en minäkäänn niistä sun ultrakuvista niitä lyhenteitä ja muita ymmärrää, mut kävi vaan mielessä, et joku saattaa ymmärtää, enkä ma ainakaan halua täällä semmosia esitellä... Mullakin kun sattu aikasemmin oikein kunnon moka kunvien liiittämisen kans, mutta oli onneksi yksi ystävällinen harmaa mitäs nytillä, joka huomatti, et kuvassa näkyy mun nimi ja sos.turvatunniusta osa... :ashamed: Niin sillä vaan tuli mieleen ku huomasin, et niistä sunkin kuvissa saa selvää, mut ei siellä ihan nimeä tainnu näkysällä olla, en niin tarkkaan tiirannu.
 
Vieläköhän yksi kesäkuinen mahtusi mukaanne? :D
Olen 21- vuotias esikoista odottava tyttönen Savon seuduilta. Laskettu aika olisi 18.6 ja synnytyssairaalana olisi KYS.

Rakenne ultraaja lupaili Tyttöä tulevaksi.

Daadeli 22+0 (poks) :heart:
 
Tervetuloa Daadeli :wave:

Me&I:n vaatteet on ihania! ja oon ollu tosi tyytyväinen laatuun. Mulle on tulossa mm. tämä setti vauvalle: http://www.meandi.se/fi/tuotteet/091401.aspx
Viime syksynä ostin samanmalliset haalarit kakkoselle, ja on ollu ihan superhyvät! Ne oli velouria, nää on froteeta, mut froteesta tykkään kanssa.
Ja on sielt tulossa mulle mekko, esikoiselle froteepökät ja kaivuripaita...
Ja onhan mulla kutsutkin tos parin viikon päästä :snotty:

HS Meandin vaatteiden jälleenmyyntiarvo on tosi hyvä ainakin tällä hetkellä. Että varmasti saat siitä puvusta takasinkin, jos sen aikanaan laitat eteenpäin.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Tervetuloa Daadeli :wave:

HS Meandin vaatteiden jälleenmyyntiarvo on tosi hyvä ainakin tällä hetkellä. Että varmasti saat siitä puvusta takasinkin, jos sen aikanaan laitat eteenpäin.
tervetuloa täältäkin! :flower: ja onnea odotukseen!

no jos nyt sitten tilaan tota leijona-settii..sijoitus mielessä of course. :D :saint: näytin kyllä sitä jo miehelle vaikka ois ehkä kannatta pitää sormi hinnan kohalla. :whistle:

HS (aka Maiskutin) ja typy
 
Ninniliina kiitos ku vastasit. tänään neuvolassa ei osannu terkka oikee mitää erityistä sanoa, niinku pelkäsin :/ millasia ne sun harkkasupistukset sit oli, tuliko niitä usein päivässä, tuliko tietyin väliajoin, millaisen tekemisen yhteydessä.

mietin vaan, ku mulla voi tulla sängystä noustessa, kylkeä kääntäessä, jääkaapilla seisoessa, töissä, kävelemään lähtiessä... kestää 30s-2min se kovettumisolo, yleensä tulee vaan yks mut joskus voi tulla toinenki n 10min kuluessa.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
Ninniliina kiitos ku vastasit. tänään neuvolassa ei osannu terkka oikee mitää erityistä sanoa, niinku pelkäsin :/ millasia ne sun harkkasupistukset sit oli, tuliko niitä usein päivässä, tuliko tietyin väliajoin, millaisen tekemisen yhteydessä.

mietin vaan, ku mulla voi tulla sängystä noustessa, kylkeä kääntäessä, jääkaapilla seisoessa, töissä, kävelemään lähtiessä... kestää 30s-2min se kovettumisolo, yleensä tulee vaan yks mut joskus voi tulla toinenki n 10min kuluessa.
millon sulla on seuraava lääkäri neuvola? siellä viimeistään näkee sen kohdunsuun tilanteen. mutta jos vähänkin epillyttää niin kannattaa varmaan pyytää lähetettä ä.polille. ja paljon lepoa. :hug:
 
helloshitty toi meandin leijona haalari oli söpö mutta järkky suurelta näytti koossa 62/68. siitä on pienempikin koko 50/56 mutta jotenkin epäilytti silti noin paljon maksaa haalarista.

tosta mallistosta oli kyllä jo ylläri paljon myyty loppuun. meille tulossa esikolle muusta formula paita ja pikkukakkoselle valko/ruskee traktori. toimin ite emäntänä ni saa hiukka halvemmalla. kesä mallisto tulee 1.4 myyntiin ja sitä odotellessa.

muuten menee ok tuntuu että nyt tuli taas sellainen vaihe että syö kuinka orjallisesti vaan ni paino nousi puolkiloo :kieh: :eek: :(

ninniliinalle onnea tyttö uutisesta nyt saat prinsessan taloon.

tinni ja ryyni 23+1
 
tämän päivän neuvolakuulumiset meinasivat unohtua, kopsattuna toisesta pinosta...

rv 22+4
RR 134/69 (tuli ryystettyä aamukahvia )
hb 123
pissassa leukkarit plussalla
sf-mitta 21cm (yläkäyrällä mennään aika tarkkaan)
paino 75,6kg (+8,6kg alusta...)
vauvan syke 130krt/min

valitusvirttäni painonnoususta en jaksa enää toistaa, en jaksa parkua enää...
 
Daadeli tervetuloa :wave:

Hello Shitty ihania vaatteita,täältä löytyy yksi retrofani henkeen ja vereen :heart:

Talvis aloitetaan kesällä sitten yhdessä kuntokuuri B)
Mullakin on tullut paljon harjoitussuppaeita,mutta ei ne edellisessä raskaudessa ainakaan paikkoja avanneet.
3 viikon päästä olis lääkärineuvola ja eikö ne siellä jo paikkoja ronkli?

Tänään sain kelaan vietyä ne palkkatodistukset,kauan yleensä niillä kestää tehdä äippärahapäätös :attn:
Ei muuten,mutta mulla ei ole nyt yhtään hajua et minkä mukaan ne laskee mun tulevat rahat :kieh:

bad virgin ja Paprica 24+4
 

Yhteistyössä