**KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

Alkuperäinen kirjoittaja pilttiä4:
sanon että
MAGNESIUM vie sen vaivan tehokkaasti ja ilman sivuvaikutuksia.Mulla on aina aiemmin (4krt) ollut tajuton probleema ummetuksen kans ja nyt ystäväni vinkkasi tuosta magnesiumista.. otan tupla-annoksen ja avot kakka kulkee =)
Piltsu +Nessu 11+1
Ihanko oikeasti tuosta magnesiumista on apua?? Voi kun ihana jos niin on! Mulla on ollut tosi paljon vaivaa tuosta ummetuksesta nyt ja en mitään apua vielä ole löytänyt.
Huomenna sitten se np-ultra! Sitä odotellessa...

Peppita+PikkuKutonen 12+2
 
Noniin, täällähän olikin jo uusi pino joulukuulle :)
Mulla piti olla tänään lääkäri/neuvola, mutta soittivat että se joudutaankin perumaan. Kyllä harmitti, seuraava aika on vasta 2viikon päästä. :/
Mulla on edelleen huonoa oloa joka ei näytä loppuvan milloinkaan :headwall: Ei jaksais enää oksentaaaaaaa.....hitto! Pakko vaan yrittää jaksaa vaikka etoo 24/7.
Joillakin oli puhetta tyttö/poikaoireista. Mulla on vahvasti ollut poikaolo, niin oli esikostakin joka oli poika, mutta nyt kun tämä pahoinvointi on ollut aivan hirveetä ja on myös alkanut iho oireilla niin voisin veikata tyttöä. Pojasta nimittäin iho oli hyvässä kunnossa verrattuna tähän raskauteen. Mutta pääasiahan se olisi että terve muksu sieltä tulisi.
:heart:
Nyt esikko huutaa, täytyy rientää apuun....
 
HelloShitty :LOL: Eiköhän pilttipurkki ole ihan ok.. On sinne viety eräät pissit tyhjässä mansikkahillopurkissakin ja hyvin kelpas :LOL: Kantsii se varmasti keittää niin ei ole sokerit jo valmiina ;)

Mammahousuja harkitsen.. Nyt käytössä on tavalliset housut kokoa jätti, mutta istuessa vyötärö jää painamaan ikävään kohtaan. Muuten ei olis vielä tarvetta. Painoakin on tullut vasta vajaa kilo lisää vaikka olen ollut tällä mäkkäri-hese kuurilla jo kohta kolmatta kuukautta. Pääasiassa kyllä ostan salaattia, mutta joskus se hamppariateriakin eksyy mukaan :p

Väsymys on mennyt oikeastaan kokonaan ohitse, mutta hermot on niiiin tiukalla.. Ihan saan lietsottua itseni raivon valtaan vaikka olisin ainut henkilö paikalla enkä edes ajattelis kummempia. Ja sehän viimeistään ketuttaa kun ketuttaa ilman syytä :/

Kävin tänään kirppiksellä..Katselin ä-pakkauksen toppapukuja, kun en meinaa pakkausta ottaa ja muutama vuos sitten oli nätti puku..vaaleansinistä ja keltaista..joku "pantteri"täpläinen.. Hintahaitari oli viidestä eurosta ihan kahdeksaantoista |O Vitosella olis saanut buglitkin kaupanpäälle ja se kallis oli ihan korkkaamattoman näköinen. Taidan poiketa Lindexille kun tarvitaan pukua.. Muutenkin hinnat ovat kyllä nousseet kamalasti, kulahtanut body 2 euroa..No hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.. Mutta silti |O

Sanokaas viisaat.. Vakuumipakattua kalaa ei saa syödä, listerian takia. Itse graavattua saa.. Mites mäti, pakastettua tietenkin, mutta eikös se kielto johdu just tuosta vakuumista?? Himottaa ihan sairaasti!! Ja toiset on juustot.. Kun tajusin että ulkolaisia kantsii katsoa tarkkaan olen löytänyt vaikka mitä ihania, joita ilman en meinaa pystyä olemaan.. Ennen raskautta en olis niihin edes vilkaissut. Voikun olis jo kesäkuu..

Finnejä ei ole tullut yhtään enempää kuin normaalioloissakaan oli.Tukka rasvoittuu ehkä pikkuisen enemmän.. Mitenkähän kalju olen ens kesänä kun esikon jälkeen olen tämän vuoden sisällä kokenut 3 todellista sulkasatoa ja sitten olis uudet edessä. Välillä olin jo varma, että olen joku aamu kalju ;) Hiukset piti kuivata pää alaspäin ja pyyhe meni pyykkiin kuivauksen jälkeen..Välillä joutui uudelleen suihkuun, kun irronneita hiuksia oli koko märkäkroppa täynnä! Ihan kamalaa aikaa..

Olen alkanut epäilemään tuota tyttöä.. Ei millään keksitä pojalle nimeä, joten eikös se tarkoitakin sitä että poika sieltä meidän tuurilla tulee B) Luulis että tammikuun ultrassa jo näkyisi jos oikein jalkoväliä tirkistelis :D

Anu ja Ruusunpuna 14+4
 
Täällä ei mitään ihmeempää.Töissä onneksi on rauha maassa ainakin tällä hetkellä.Oksentelu vaan jatkuu joka ikinen päivä..mä en jaksa enää tätä :ashamed: ja väsyttää niin pirusti.Torstaita vaan odotellessa :heart:

sankofa & bongos rv 12 POKS :D :heart:
 
NEUVOLA JA SYDÄNÄÄNET
En nyt enää muista kuka kirjoitti että menossa nla ja viikkoja yli 12 ja toivois että :heart: ääniä kuunnellaan, niin kannattaa kyllä heti sanoa siellä neuvolassa siitä. En usko että on mitään syytä miksei kuunneltaisi. Kyllä suurimmalla osalla noilla viikoilla kuuluu hyvin.

Täällä ei ihmeitä, olo oikein loistava, mitään valittamista mihinkään suuntaan ei kyllä ole. Töissäkin jotenkin ihmeen kiva olla ja kotona rauhallista ja lapset ihania. Hih, ehkä tämä on ohimenevää, mutta nautitaan nyt niin kauan kun tätä piisaa.

Jaksuja kaikille, erityisesti niillä joilla kurjia oireita tai muuten odotusta ilmassa (esim. just vielä ei np-ultrassa tai sydänääniä kuultu) Huomenna mulla nla lääkäri, hih ajattelin myös hiukan sheivata jos vaikka käy kuten hmm...kukas se siinä nuoresta lääkärimiehestä kirjoittikaan...

kekkeri ja 14+2/14+6
 
Tervetuloa uusille :wave:

Mullakin on akne alkanu pukkaamaan :kieh: ,joten veikkaan tyttöä ku pojan odotuksen aikaan ei ollu mitään.. Ja nyt on ollu pahaolo ja väsymys valtava, pojan aikaan ei ollu niitäkään :D

Tänään oli neuvola ja kuunneltiin sydänääniä, ne oli siinä 145.. Verenpaine oli 124/68 ja hemoglobiini 170 :LOL:
Painon noususta valitti ku on noussu niin paljon jo, reilu 4 kg.. |O Alko ärsyttää.. Ja ku totes, että: "Eikös sulla ekan aikaankin aika paljon se paino noussu..?" |O Prkl.. Ei se musta sillo ihan kauheesti noussu, ku tuli 12 kg koko aikana.. Mitä muut on mieltä, onko se niin paljon sittenkin? :snotty: Paljonko muilla on kiloja tullu?

Mutta semmosta tällä kertaa..

MiNiMaM ja masuasukki 13+3
 
Ite lataan kuvat tänne http://imageshack.us/
Sitten linkität sen tänne. Eli kopioit osoitteen ja tuossa vastausta kirjoittaessasi on noi hymiöt, ni ylemmällä rivillä nappi jossa maisemankuva ni painat sitä enne kuvan osoitetta ja jälkeen.

Imageshack muuttaa kuvasi oikeaan kokoon jos valitset sen toiminnon, ite käytän tuota missä lukee for websites and email.

toivottavasti mun sekavasta sepustuksesta oli apua.
 
HS tuskin se kuspurkki enää steriili on... :LOL:

tyttö vai poika Mitäs juttuja niitä oli jotka puolsivat tyttöä? Moni on täällä kertonut tuosta iho-ongelmista, et se veikkais tyttöä. Sit oli nopea syke?

Mitä muita?
 
Brianna mulla ainakin kun tyttöä odotin,niin hiukset rasvoittuvat kauhean nopeasti,vähän sama kuin nytkin.
Toki hormooneilla on asiansa,et saa nähdä kumpi tulee :xmas:

Mieli nyt on vähän matalalla,kun mietin et mikä tilanne Rouva Pikkumyyllä on :(
Tutustuttiin tuolla vauvakuumepuolella ja nyt toivon et hänen raskaus jatkuisi :heart:

bad virgin ja hippu 14+2
 
BV no täällä ainakin hiukset rasvottuu ja tuntuu koko ajan et ne haisee pahalle vaikka päivittäin pesee...

Mikäs hätä Rouva Pikkumyyllä on? Eikös hällä ole la heinäkuussa?

Kävinpä lukaisemassa tuon ketjun, todella kurja tilanne hänellä siellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Brianna:
BV no täällä ainakin hiukset rasvottuu ja tuntuu koko ajan et ne haisee pahalle vaikka päivittäin pesee...

Mikäs hätä Rouva Pikkumyyllä on? Eikös hällä ole la heinäkuussa?

Kävinpä lukaisemassa tuon ketjun, todella kurja tilanne hänellä siellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Pidetään peukut pystyssä hänen puolestaan b =) d

Mä en kehtaa vielä laittaa omasta masusta kuvaa,kun se on tollanen armoton röllykkä :x
Katsellaan sitten joku toinen kerta jos uskaltaisi

bad virgin ja naapero 14+2

Vaihtui sitten työnimikin,likka sanoo aina naapero=napero :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:'( Vähän aikaa sit kesken rakastelun huomattiin miehen kans meidän kauhuksi, et mä vuodan kirkasta verta ja paljon.
Ilmoitan myöhemmin tilanteesta.
:eek: :hug:
Tsemppejä ja vauvaliimaa todella paljon sinne,täällä eletään hengessä mukana! Anna nyt kaiken olla hyvin :/ :hug:
 
Voi ei Sisu! Toivottavasti on vaikka istukasta lähtösin, ettei nyt vauvalle kävisi mitään! :hug:



Magnesiumista ja ummetuksesta: Kokeilin sitä ja kyllä siitä apua on ollut vaikka ummetusta ei kokonaan vienytkään pois. Kiitos vinkistä piltti =) Purkin kyljessä luki vaan isolla että ohjeannosta (350 mg) ei saa ylittää, niin en ole uskaltanut tupla-annosta ottaa.. Syön myös multitabs (?) raskausvitamiineja ja niissäkin oli hitunen magnesiumia.
Kuitutuotteet saa mut vaan piereskelemään, joten niitä ei kehtaa liikaa syödä...

Ninniliina: Kyllä mä uskon, että ite kiinnyn lapseen viimestään kun liikkeet rupee tuntumaan =) Miehellä oli vaikeuksia saada kakkoseenkaan "yhteyttä" ekaan puoleen vuoteen, mikä siis ei ole ihme, kun tyttö roikkui sen ajan tississä... Nyt kun katsoo tytön (1v5kk) ja "itin" kahdenkeskistä oleskelua niin voi sitä rakkauden määrää! :heart: Mies oli kakkosta odotellessakin tosi huolissaan siitä, miten voi rakastaa toista niin paljon kuin ensimmäistä. Kakkonen oli kuitenkin toivottu ja odotettu tapaus.
Meillä on, ninniliina, muksut muuten aika saman ikäisiä =)

Palaillaan!

-EttiE rv 11+
 
Hei vaan kaikille taas pitkästä aikaa...on ollut niin mieletön kiire olevinaan :ashamed: lukemaan olen kyllä kerinnyt, mutta se kirjoittelu.
No mutta tässä taas päivitystä. Olo on hyvä edelleenkin, ei pahoinvointia, kovaa nipistelyä mahapuolella, tehdään tilaa =) närästystä ja ummetusta on kehissä, maha turpoaa iltaa kohden ja ei se nyt niin pieni ole aamullakaan :LOL: omat housut ei ole mahtuneet muutamaan viikkoon...Tyttöä aletaan veikkaamaan meille, on sellaiset tuplanaishormoonit kehissä että voi mies parka kun tulee tästä tuutista ulos.....
Saatiin kaverilta toullainen kotidoppleri ja on kyllä mahtava vekotin, jokapäivä kuullostellaan että ollaan kunnossa :heart: suosittelen..

Nyt hammaspesulle ja sänkyyn, aamulla aikainen herätys.

Pa-mi ja sintti 11+2
 
voi sisu :hug: tulehan pian kertomaan kuulumisia! toivottavasti kaikki hyvin!

itsellä ei mitään erikoista, pitää kohta lähteä poikien päiväkodille varhaiskasvatuskeskusteluun, huhhei, sit pitää käydä mun vanhemilla.. mutta palaillaan :wave:

umayya + siiri 12+2
 
Vuoto loppu illalla melko lyhyeen, eikä mitään hyytymiä tullu. Yön näin kamalia painajaisia, enkä nukkunu juuri lainkaan. Soitin heti 8 jälkeen neuvolaan, ja terkka sano, et kun vuoto on kerta rauhoittunu, niin voin tulla sit puolilta päivin normaaliin neuvolaan, sit ultrataan. Mä vaan alan olla aika varma, ettei vauva ole kunnossa, ja että sairaalareissu tästä taas tulee :'(
 
Sisu :hug:

Ja nyt se iski sitten muhunkin nimittäin vatsatauti.Saanut rampata veskis moneen otteeseen ja todellakin tulee molemmist päistä.Meidän pikkunen kans siinä ja äiti ilmotti aamulla et hänkin oksennellut koko yön.Tää on niin karmee tauti ku olla ja voi.Onko kenelläkään mitään hyviä vinkkejä millä sais olon ehkä vähän paremmaksi??Ruokaa en uskalla todellakaan syödä :x Joudun viel kaiken kukkuraks varmaan peruuttamaan ton ultrankin..voi hitto_Odotin sitä niiiin paljon :(

Pakko yrittää levätä vaik tuskin siit mitää tulee koko vatsa kramppailee koko ajan :'(


sankofa & bongos 12+1 :heart:
 

Yhteistyössä