**KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Vuoto loppu illalla melko lyhyeen, eikä mitään hyytymiä tullu. Yön näin kamalia painajaisia, enkä nukkunu juuri lainkaan. Soitin heti 8 jälkeen neuvolaan, ja terkka sano, et kun vuoto on kerta rauhoittunu, niin voin tulla sit puolilta päivin normaaliin neuvolaan, sit ultrataan. Mä vaan alan olla aika varma, ettei vauva ole kunnossa, ja että sairaalareissu tästä taas tulee :'(
Tulehan kertomaan sitten onko kaikki ok,oon miettinyt sua koko ajan :hug:
Jos vuoto tulikin vaikka istukasta ja kaikki olisi sittenkin ok :heart:
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Vuoto loppu illalla melko lyhyeen, eikä mitään hyytymiä tullu. Yön näin kamalia painajaisia, enkä nukkunu juuri lainkaan. Soitin heti 8 jälkeen neuvolaan, ja terkka sano, et kun vuoto on kerta rauhoittunu, niin voin tulla sit puolilta päivin normaaliin neuvolaan, sit ultrataan. Mä vaan alan olla aika varma, ettei vauva ole kunnossa, ja että sairaalareissu tästä taas tulee :'(
:hug: Toivotaan että kaikki on ok. Muistelen lukeneeni että seksin yhteydessä / jälkeen voi tulla verta, jok aon vaaratonta, kun on kaikki verisuonet/limakalvot tms. niin herkillä. Tsemppiä! Toivotaan että kaikki on ok!!!! Jos on esim etinen istukka, se aiheutta tuota (mulla oli viime raskaudessa, ja aina pelkäsin pahinta, mutta hyvin meni loppuun asti) :heart:
 
HelloShitty
täällä toinen joka on ollu erittäin huolestunu Sisu susta! :hug: :heart:
toivon todellakin että akikki kunnossa. tulehan kertoo kun tiiät jotain. peukut ja varpaat pystyssä! :hug:

HS ja nelonen rv 14+0
 
Sisu, pidän sinulle peukkuja, että kaikki olisi hyvin :hug: ja varmasti on. Itelläkin oli toisessa raskaudessa alussa vuotoa ja kyllähän se säikäytti, mutta kaikki oli silti hyvin.


Itellä niskaturvokeultra oli tänäaamuna ja kaikki oli hienosti :heart: :) En kehtais nyt hehkuttaa kun sisullakin tuo tilanne, mutta kun olin itse jotenki niin huolestunu ennen ultraa :ashamed: ja nyt sitten ihanaa kun kaikki oli juuri niinkuin pitääkin :)

Laskettu aika siirtyi vähän eli on 10.6 :heart: Voipi päivittää

peipi+pikkuinen :heart: 13+0
 
Sisu onnea, toivotaan parasta :hug:

joku kyseli painonnoususta... mulla noussut 0,7kg lähtöpainosta, alussahan mulla laski sen puol kiloa kun syöminen oli jotenki vaikeeta..

väsymys on taas takaisin kuvioissa.. tai sit mä lamaannun muuten vaan koulutöiden alle..

Talvis ja Hikka-Heikki 12+3 :heart:
 
Mun ystävä joka tästä magnesiumista vinkkasi on sairaanhoitaja , ja sanoi että mitäään vaaraa yliannoksesta ei ole. Ainoastaan toi että maha menee kuralle. Ehkäpä sen takia siihen purkkiin laitettu. Hän itse oli ottanut 1200mg ennenkun toimi :)
Mä otan siis päivittäin 700mg, eikä tietoakaan ummetuksesta, eikä kyllä ripulistakaan ! Ihanaihana magnesium =)

Piltsu
 
Sisu: :hug: Kunpa kaikki olisi hyvin kuitenkin.


Kävin neuvolassa,tunsin eilen hentoa liikettä ja kun varmistin oliko vauva niillä seuduin,niin syke löytyi juuri siitä kohtaa,missä tunsin hentoa havinaa :heart:

Hb oli noussut 130,mut verenpaine oli korkeampi stressin takia kuin normaalisti.
Verensokeri oli 5,1.

Nyt huolehdin syömisestä,aamulla oksensin,mut en pyörtynyt.Kiva jos mul alkaa pahoinvointi näil viikoilla!

A-mam ja Mimmi rv 14+1
 
Sisulle :hug: Hyvä kuitenkin, jos vuoto loppui eikä hyytymiä ollut mukana. Täällä ainakin uskotan, että kaikki on hyvin!

Täällä kanssa ummetusta, joka tosin jo helpottamaan päin. Pakki kasvaa hurjan nopeesti, mutta painoa ei ole tullut yhtään, eikä vielä tarviikaan. Nyt on jo muutamat, jotka näkee mua harvemmin, kyselleet odotanko vauvaa. Eli kyllä se ilmeisesti näkyy ihan muidenkin silmiin :D Moni muukin on varmasti epäilevällä päällä, mutta ei vielä kehtaa kysyä suoraan.

Pahoinvointi on tullut hiukka takaisin parina edellisenä aamuna, juuri kun ehdin puhella kovaan ääneen, että ihan kuin ei olisikaan raskaana, kun ei tunnu missään. Oisin vaan pitäny suuni kiinni :D Mielelläni kuitenkin pidän pahoinvoinnit, jos tietää että kaikki on pikkuisella hyvin.

MM ja P 14+2
 
Edelleen kyselen siitä rakenne ultrasta, kun tuossa on noita joulun pyhiä ym. että milloinhan semmoinen kannattais varata ja miten nopeesti yksityksen ultraan pääsee? En nyt jaksa soitella lääkäreille kun ei töistä pysty ja muutenkaan ei huvita... Ja että millä viikolla on parhainta käydä ja onko sille takarajaa??

L&M 14+1
 
Sisu :hug:


Kurja tulla toisten huonojen kuulumisten perään hehkuttamaan omaa onneaan, mutta nyt on pakko. Tänä aamuna käytiin ekassa ultrassa ja siellähän se möllötti ihan oikeassa paikassa. Pikkuinen kuulemma "liikkui kauniisti" ja mies totesi että sehän tanssii. (Varmaan paremmin kun isänsä...) Kyynel valu väkisin poskelle kun yksi siellä vilkutteli.

Samaan aikaan nauratti kamalasti kun jotenkin se näytti niin piirrosolennolta. Nyt on valtava kivi vierähtänyt sydämeltä. Ja uskomaton kiintymys tullut tilalle.

Niskaturvotus oli 1,1 ja ultraaja sanoi sen olevan ok. Itse en noiden lukujen päälle ymmärrä yhtään mitään. Eniten jäi päähän kommentti "ei täällä mitään ylimääräistä ole".

Huh!

tuokio + piirroshahmo 11+2


 
HelloShitty
onnea hyvistä ultrauutisista peipi ja tuokio! :flower: :heart:

rakenneultrasta; mä sain varata ajan sillon samalla kun olin np-ultralla.

ootan täs Sisun kuulumisia. :attn:

HS ja sitruunankokoinen Lemon rv 14+0 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Brianna:
Toivottavasti Sisulla kaikki hyvin!

Mä taidan lopettaa palstailun kokonaan, kun täällä kuulee koko ajan kauhukertomuksia. Seksiä ei taida kukaan enää uskaltaa harrastaa....
Älä lopeta,mäkin tässä odottelen Sisun ja RouvaPikkumyyn uutisia,mutta kyllä mä palstalla pysyn vaikka nämä uutiset vetää mielen matalaksi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Edelleen kyselen siitä rakenne ultrasta, kun tuossa on noita joulun pyhiä ym. että milloinhan semmoinen kannattais varata ja miten nopeesti yksityksen ultraan pääsee? En nyt jaksa soitella lääkäreille kun ei töistä pysty ja muutenkaan ei huvita... Ja että millä viikolla on parhainta käydä ja onko sille takarajaa??

L&M 14+1
Mun muistaakseni rakenneultra tehdään rv:llä 18-22. Se, miten nopeasti yksityislle pääsee ultraan riippuu ihan täysin paikasta, kaupungista jne. joten siihen varmaan kukaan meistä ei voi vastata varmuudella, mutta nopeastikin niihin voi päästä. Parempi varata aika ajoissa kuin liian myöhään.
Meilläkin aika rakenneultraan annettiin np-ultran yhteydessä.

MM ja P 14+2
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja MM83:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Edelleen kyselen siitä rakenne ultrasta, kun tuossa on noita joulun pyhiä ym. että milloinhan semmoinen kannattais varata ja miten nopeesti yksityksen ultraan pääsee? En nyt jaksa soitella lääkäreille kun ei töistä pysty ja muutenkaan ei huvita... Ja että millä viikolla on parhainta käydä ja onko sille takarajaa??

L&M 14+1
Mun muistaakseni rakenneultra tehdään rv:llä 18-22. Se, miten nopeasti yksityislle pääsee ultraan riippuu ihan täysin paikasta, kaupungista jne. joten siihen varmaan kukaan meistä ei voi vastata varmuudella, mutta nopeastikin niihin voi päästä. Parempi varata aika ajoissa kuin liian myöhään.
Meilläkin aika rakenneultraan annettiin np-ultran yhteydessä.

MM ja P 14+2
Tästä näkyy aika hyvin nuo ultrien ajankohdat - ja on muutenkin hyvä laskuri - käytän vaikka oon tosi kaukana Oulusta :)

http://oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

t. C81 + matonen 12+6
 
Sisulle :hug: Toivotaan kovasti että pikkuisella olisi kaikki hyvin!

Voi miten ihanat vauvamassut on jo muutomalla, itekkin pitäis varmaan ottaa kohta eka kuva massusta. Esikkoa odottaessa maha tuli tosi myöhään näkyviin, mutta nyt tuntuu että tästä pikkukakkosesta massu tulee aikaisemmin esille.
Pahoinvointi jatkuu edelleen, tänäänkin oksennettu urakalla :x
Halinalle ja pikkukakkonen rv12+5
 

No niin, kätilö (kätilö on meidän äitiysneuvolan terkkana ) ultrasi ja vauvalla kaikki hyvin. Istukka on suoraan kohdunsuulla, ja vuoto tuli varmaankin sieltä. Hoitona nyt selibaatti ja lepoa, saikkua huominen ja perjantai.

Linkki aamuiseen keskusteluun aiheesta mitäs nytillä...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1250130,25#m13643235
 

Yhteistyössä