*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

hs iso hali.... mä kantelin vaan pyykit meitin aikuiste vessan lattialta pyykkikoriin ja siitäkin huohotin ihan riittävästi kun piti ne lattialta poimia... kun voisi mennä liian helpoksi laittaaa ne suoraan siihen 5metrin päässä olevaan koriin.... taitaa olla väsyneenä iltaisin liian pitkä matka :LOL:
mutta siis :hug: :hug: :hug: soitin juuri ä-polille rutkuttaaksni siitä päätöksestä minkä lääkäri teki sillo perjantaina ja sieltä vaan voivottelivat että nyt pitää vaan pystyy odottelemaan sinne 11.6 asti eli ärsyttää ja lujaa....

onnistuis sitte pilkkoo eilen peukaloni ja polttaa ranteeni öljyyn ruokaa tehdessä eli taitaa tarvita mennä kotitalous lakkoon kun mikään ei suju.... tai ainakaan eilen ei sujunut.

tnni ja ryyni 36+5
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
hs iso hali.... mä kantelin vaan pyykit meitin aikuiste vessan lattialta pyykkikoriin ja siitäkin huohotin ihan riittävästi kun piti ne lattialta poimia... kun voisi mennä liian helpoksi laittaaa ne suoraan siihen 5metrin päässä olevaan koriin.... taitaa olla väsyneenä iltaisin liian pitkä matka :LOL:
mutta siis :hug: :hug: :hug: soitin juuri ä-polille rutkuttaaksni siitä päätöksestä minkä lääkäri teki sillo perjantaina ja sieltä vaan voivottelivat että nyt pitää vaan pystyy odottelemaan sinne 11.6 asti eli ärsyttää ja lujaa....

onnistuis sitte pilkkoo eilen peukaloni ja polttaa ranteeni öljyyn ruokaa tehdessä eli taitaa tarvita mennä kotitalous lakkoon kun mikään ei suju.... tai ainakaan eilen ei sujunut.

tnni ja ryyni 36+5
:hug: :hug: :hug: sinne kans.
pitäiskö meiän alkaa tilata aikaa johonkin poppatohtoriin? jos sais apua sieltä. :p :D kai se jotain litkua vois keittää tai heittää jonkun loitsun..
 
Martsuli
merks... Jumaliste kidutan itteeni varmaan pahimmalla tavalla ja se on... 29Päivää laskettuun! Ei sais laskee päiviä mut kyl alkaa olemaan jo turhautunu olo---

35+6 :heart:
 
Tinnille yv :wave:

traveler kuulostaa todella isolta luvulta tuo 1/4 :eek: Tulipahan vaan mieleen, et voisko sil olla jotain tekemistä sen kanssa että lääkitystä suositaan "reilulla kädellä". En siis tarkota, että pitäs kärsiä synnytyksessä, mutta kun noilla lääkkeillä on niitäkin vaikutuksia, että hidastavat synnytystä tai jos on ponnistusvaiheessa liika tuju lääkitys, niin ponnistaminen vaikeutuu?

Mianna todella kurjaa :hug: Varmasti tietty miehelläkin pinna kireellä raksan kanssa. Ei ole omakohtaista kokemusta, mut voisin kuvitella että raksa+pienet lapset+ raskaus on kyllä tosi rankka yhdistelmä. Mut mitä se siel Euroopassa reissailee? Töitten takia? Se on kyl jo vattumaista jättää toinen viimisillä viikoilla yksin, jos ei oo pakko lähteä...

hömppä no huh huh, aikamoiselta kuulostaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:
Viikko pitäis jaksaa oottaa vielä synnytystapa-arvioon..!!

Miks en huomaa/tunnista supistuksia...?Voiks olla ettei niitä oo ollut vai enkö vaan tajuu et sellasia on ollutkaan?

Masuha&Piskuinen 35+5 :heart:
Ei kaikilla tuu harjotussupistuksia tai ennakoiviakaan. Että voi hyvin olla ettei sulla ole niitä ollut.
Pienimmilläänhän se supistus on sitä, että kohtu kovettuu, ei välttämättä tee yhtään kipeetä, voi ehkä tuntua pienenä paineen tunteena vaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
maha on tyhjentäny ittensä jo muutama kk..millon alkaa tapahtuu? :whistle: :kieh:

mä oon oikeesti ihan loppu. vein lapset tarhaan ja happi einas loppua. mun kunto on niin huono ja painoa liikaa. :ashamed: järkkyä! jos nyt ois kristallipallo ja kattelisin siinä että 1kk:n päästä vauva vasta syntyy niin vetäisin varmaan itteeni narun jatkeeks. ei kukaan jaksa tämmöstä. :headwall: semonen masispäivä tänään siis. että jos en näy kauheesti niin oon vaan peiton alla piilossa. en laitoksella. :attn:

HS ja Jools rv 37+4
:hug: Mulla ihan samat fiilikset. Vituttaa ja väsyttää. Yhtään en jaksais enää tätä mahaa, mikä tuntuu olevan vaan tiellä. Haluaisn jo päästä synnyttää, ja hoitelee vauvaa.
Niin, mulla sama, että jos ei hirveesti kuulu, niin mökötän jossain nurkassa :(
Sisu ja Minni 37+4

Ja se nimikin on vieläkin hukassa |O
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
traveler kuulostaa todella isolta luvulta tuo 1/4 :eek: Tulipahan vaan mieleen, et voisko sil olla jotain tekemistä sen kanssa että lääkitystä suositaan "reilulla kädellä". En siis tarkota, että pitäs kärsiä synnytyksessä, mutta kun noilla lääkkeillä on niitäkin vaikutuksia, että hidastavat synnytystä tai jos on ponnistusvaiheessa liika tuju lääkitys, niin ponnistaminen vaikeutuu?
veikkaisin kans samaa.
noita "vauva tulossa"-ohjelmia kun kattoo niin siellä kaikille työnnetään epiduraalia heti sairaalaan tullessa jne. vauvatkin ihan velttoja kun ne syntyy. :| okei..se ohjelma on Kanadassa kuvattua että en sit tiiä millaista on jenkeissä... :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Nimistä tuli mieleen,että pitääpä alkaa miettimään vielä keskimmäistä nimeä,se vielä uupuu :p
Ja muutenkin vois miettiä milloin niitä ristiäisiä oikein viettäisi =)
mä luulen että olen nyt päättäny sen tokan nimen. :D kyllä siinä menikin aikaa. tai mistäs sen tietää jos mieli muuttuu vielä laitoksellakin. :whistle: eka on kyllä varma! sitä ei lähetä muuttaa enää. :heart:
 
Mistä tää järjetön paineen tunne alavatsalla vois johtua? Kun se ei tunnu tuolla kohdunsuulla tms. sisäpuolella vaan nimenomaan alavatsassa :snotty:

Lisäks muistin just et madam mamma ennusti minulle syksyllä että synnytän tytön 19.5.09.
josko sitä sit illalla lähtis synnärille? :LOL:
 
Ihanaa, sisko sai aamulla pojan! :heart: LA:han ois ollu nyt TO, mut eilen aamulla soitteli et jotain limatulpan tapasta irtoaa. Synnärillä ei kukaan vastannu ( ? ) ja sanoin et mennä käymään siellä.. Hälläki vaivaa jos jonki näköstä ollu. Olivat vielä laittanu kotia toviksi, 22 aikaan tuli viesti, et ne on takasi siellä.. Ja aamusta 8 jälkeen poikavauva syntyny. Aivan ihanaa!! :heart: :D

Mä kävin kans neuvolassa, ei mitään vikaa missään. Kaikki on oikeesti vähä liian hyvin tai siis merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ei tosiaan oo.. :snotty:
Eli samoissa tuskissa täällä ollaan ku muutkin mahaansa kyllästyneet.. :whistle:
Ystävä onki tuossa opiskellu monta vuotta itämaista lääketiedettä/ vaihtoehtolääketiedettä ja sano et tiedäthän sää, et sitä voidaan käynnistää millon vaan haluat.. :p Vähän teki mieli sanoa, et tänne ja heti! :D

Jos kävis ensin vauvaa kattomassa, katsotaan saako se mitään aikaseksi.. :whistle:
Ajattelin siis matkustaa vielä reiska 100 kilsaa perjantaina.. Ihan pakko.. :D

Käyn taas laittaan lisää, ku joudan edellisiä lukemaan!

Lisbet ja Turo 37+6, huomenna POKS!
 
Meni sitten pe-la sekä su-ma väliset yöt ihan persiilleen :kieh: Supistellut 2-3 tuntia tosi kipeästi n.6-10 välein, sitten aina lopahtanut! Kuinkahan pitkään tälläistä jatkuu?? |O
Päivisin ei kun joku hullu supistus mutta autahan kun yö tulee....Alkaa olla väsynyt olotila...
Keskiviikkona sit neuvola taas, lääkäri siirty ensi viikon tiistaille, harmi kun olisi ollut kiva tietää mitä nuo supistukset on tehnyt vai onko mitään :snotty:
kyllä on tämä odottavan aika pitkä... :headwall:

Peppita+PikkuKutonen 36+1
 
Olin vähän hölmö. Purin vaatekaappini kokonaan ulos, että voisin sen järjestellä ja nyt ei olekaan yhtään motivaatiota siivoilla. :ashamed: Kai se vaan on pakko tai rakas saa vähän ikävänpuoleisen yllätyksen kotiuduttuaan töistä..

Soittelin äsken nauvolaan ja kysyin eilisestä epäilyttävän alhaisesta sokeriarvosta. Täti ei ollut moksiskaan, nmeuvoi vain mittailemaan uudestaan jos tulee uudestaan tällaisia ylläreitä. Ihana neuvolantäti samalla kysyi miten muuten menee ja kerroin viimepäivien supisteluista ja langan toisessa päässä oli hetken hiljaista.. Neuvoi menemään aika pian selkeiden kipeiden supistusten alkaessa synnärille, kun nämä puolikipeät ovat ehkä jo sen verran pehmittäneet paikkoja. :) Olisi kyllä kiva jos synnytys olisikin tällä kertaa hiukan lyhyempi kuin edellisillä kerroilla! Vielä jos saisi etukäteen tehdä tilauksen vauvalle, niin supistukset voisivat alkaa aamulla ja iltaan mennessä vauva olisikin jo sylissä ;) kaksi yösynnytystä kun kerran on jo takana..

Nyt selvittelemään tuota vaateläjää... :wave:

-maranooka & prinsessa 34+5-
 
Eilinenkin ilta meni ihan pyllylleen miehen kans.Tänään tuo soitti aamulla töistä (kun ei aamutuimaan puhuttu sanaakaan) ja koitti omalla tavallaan lepytellä.No tiedän jo ettei se kauaksi kanna ja huomennahan tuo taas lähtee työreissuun Espanjaan tai minne lie,aivan sama.
Vauvalla pitäisi päällystää tuo pinnasängyn pehmuste,ajattelin hakea Ikeasta jonkun kivan kankaan ja ommella kunhan saan tarpeeksi inspistä.
Mua kyllä ärsyttää ihan siis kaikki nyt,oma naamakin kaipaisi remonttia,hiukset kyllästyttää ja voisin tempaista ja mennä tekemään niillekin jotain radikaalia..olen aina olliut pitkähiuksinen ja nyt ärsyttää nämäkin.Suupielet on auki molemmin puolin,mahaa kiristää ja mikään ei huvita.Puistossa käytiin aamulla kakkosen kanssa,sentään hetken oli mukava katsella toisen touhuja kun niin innoissaan.Sitten tultiin omalle pihalle ja oonkin lojunut auringossa pari tuntia.
Äh,ei kai tämä valittaminen auta,haluaisin tämän vauvan vaan ulos ja äkkiä..päiviä en edes uskalla laskea kun niitä on niin paljon laskettuun.
Vauvalle ei ole nimeäkään,mikään ei oikein kuulosta hyvältä tai jos kuulostaa niin yllätys yllätys mies ei pidäkään siitä.
 

Yhteistyössä