*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

Minä vaikka voisin lähteä tänään synnyttämään sunnuntain lasta :wave: Nyt on aika selvästi synnytyksen merkit ilmassa ja ystävät hälytetty lastenhoitovalmiuteen.. Voihan tässä tietysti mennä vielä tietysti päiviäkin (kuten sisulla), mutta aika lupaavasti on jo supistellut. Olisi kyllä ihanan extremeä mennä synnyttämään edes tämä yksi lapsi päiväsaikaan, muista kun olen yön kärvistellyt suppareitten kourissa. Sain kuitenkin viime yönä nukuttua supistusten välillä muutaman tunnin.. :)

-maranooka & prinsessa 35+4- :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
On se sisu varmaan jo menny ku ei vähään aikaan ollu kirjautuneenakaan :)
toivottavasti on menny! :heart:
:( Oisikin!!
Mä alan vaan olla niin väsyny tähän, en saa nukuttua öitä, valvon siis lähes 24/7, miten tässä enää jaksaa edes synnyttää?? Kaikki asiat itkettää, mihinkään ei pysty enää keskittyy eikä mitään muista enää. Huomenna on neuvola, enkä edes muista että monelta... Pitää aamulla soittaa terkkarille, että monelta se oli, kun en ole mihinkään edes muistanu merkata ylös, vaikka kaikki tavallisesti on kalenterissa... :( Alkaa olla harvinaisen kypsä olo tähän. Jos tätä kovin pitkään jatkuu vielä, niin mut varmaan saa sit kärrätä jonnekin neljän seinän sisälle pyöreeseen huoneeseen nurkkia laskee :ashamed: Tuntuu, että tulen hulluksi.

ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!! :flower: :heart:

Sisu ja Minni 38+3
 
Martsuli
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
On se sisu varmaan jo menny ku ei vähään aikaan ollu kirjautuneenakaan :)
toivottavasti on menny! :heart:
:( Oisikin!!
Mä alan vaan olla niin väsyny tähän, en saa nukuttua öitä, valvon siis lähes 24/7, miten tässä enää jaksaa edes synnyttää?? Kaikki asiat itkettää, mihinkään ei pysty enää keskittyy eikä mitään muista enää. Huomenna on neuvola, enkä edes muista että monelta... Pitää aamulla soittaa terkkarille, että monelta se oli, kun en ole mihinkään edes muistanu merkata ylös, vaikka kaikki tavallisesti on kalenterissa... :( Alkaa olla harvinaisen kypsä olo tähän. Jos tätä kovin pitkään jatkuu vielä, niin mut varmaan saa sit kärrätä jonnekin neljän seinän sisälle pyöreeseen huoneeseen nurkkia laskee :ashamed: Tuntuu, että tulen hulluksi.

ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!! :flower: :heart:

Sisu ja Minni 38+3

:hug: Kyllä se siitä. Ei siihen kumminkaan enää niiiin pitkä aika oo kun viimeistään tulee.. Mulla ei oo noin paljoo viikkoja mutta samallaiselta tuntuu välillä että kaikki vituttaa ja itkettää joka asia eikä mistään tuu mitään.
Tuleeko sulla sellasia "ahdistus" kohtauksia ku jopa sukat jalassa ahistaa ja ne on saata sillä jumalan sekunnilla pois tai räjähtää?
Mulla on tollasia ja ne ei oo kivoja :ashamed:
 
Minä sanon samaa kuin moni muu jo, että muutamaan päivään kun ei käy ni, jopas on tapahtunut!

Oltiin perheen kanssa tuossa vähän ulkomailla, koskahan päästään ens kerran! :whistle:

Mulla on kahteen otteeseen supistellut parin tunnin ajan 5 minuutin välein ihan tuntuvasti muttei niin kipeästi että olis tullut mieleenkään synnärille lähteä. Mutta nämä on olleet ekoja kertoja kun supparit jo sattuu! Ei vielä pienen tarttis tulla, laskettuun aikaan on aikaa ja mies lähtee vielä työmatkalle kauas tässä kohta. Muuten olo mainio, perus närästykset, suonenvedot, univaikeudet ja lievät kivut toki löytyy arsenaalista mutta en olisi missään nimessä halukas luopumaan masusta vielä! Olen niin onnekas että tässä raskaudessa maha on pysynyt oikein kompaktin kokoisena niin olo on helppo. Viime raskaudessa maha oli aivan valtava!!! Mistähän tuollaisetkin erot voi johtua?

Yksi asia on kyllä mikä harmittaa - pinnan kireys!! Olen aivan hitsin kiukkunen todella helposti! Täälläkin voi vaikkapa Martsulin mainitseman sukat saada kunnon ahdistukset! Jopa lapselle saatan ärähtää ja äksyillä; sitä en normaalisti tee ikinä! Sit toinen kattoo silmät suurina ja ihmettelee että mikäs äitiä nyt harmittaa noin paljon, oivoi! Ja puoliso saa kyllä osansa, ja oikein reilun sellaisen!! Ihan kamala akka olen! Niin, kummallisia mustasukkaisuuskohtauksiakin saan, todella voimakkaita, ihan järkkyjä!!!! Sekään ei ole ollenkaan minun tyylistäni...... Koitan pitää suuni kiinni kaikista ihmeellisistä kiukku- ja mustasukkasuusajatuksista jotka mun pääni niin usein valtaa, mutta ei se paljoa auta, usein seurauksena sitten vaan mökötän koska jos avaan suuni niin sieltä tulisi pelkkää valitusta.

Niin, ja mikä oudointa, sitten kun olen vähän aikaa ollut todella raivona niin PLIM, yhtäkkiä on taas ihan herran enkeli-olo. Sitten taas hymyillään ja naureskellaan. Kunnon ailahtelua....

Minusta on jotenkin koomista kun niin monet täällä puhuu juhannuksesta kuin se olisi joku ultimate viimeinen aika olla enää raskaana; minullakin on la vasta viikko juhannuksen jälkeen ;) Että katsotaas kuka täällä ihan oikeasti sitten on perää pitämässä!

Möhis ja Fantti 35 POKS!
 
möhöeläin, ihan samaa täällä itellä!
Kiukuttaa itkettää ja kaikkea muuta kivaa. Huoh.. onneks ukko ottaa ne huumorilla ja pian sitten itekin lepyn sen naurun keskellä. Onneks on kärsivällinen äijä, en muutenkaan ole kovin helppo "kämppis" :D

Tänää ajattelin lähtee tyllerön kanssa ulkoilee ja ostarilla kääntymään, vaik jätskillä tai jotain.
Ulkona kiva keli eikä jaksais himassa vaan istuskella.
Eilen sain tukankin värjättyy, nyt on taas siistimpi tukka. Sinimustaks tuo meni, mutta eipä tarvii taas hetkeen miettiä värjäystä ja tyytyväinen olen, ukkokin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja möhöeläin:
Minusta on jotenkin koomista kun niin monet täällä puhuu juhannuksesta kuin se olisi joku ultimate viimeinen aika olla enää raskaana; minullakin on la vasta viikko juhannuksen jälkeen ;) Että katsotaas kuka täällä ihan oikeasti sitten on perää pitämässä!

Möhis ja Fantti 35 POKS!
Mulla olis juhannusaattona viikkoja 42+1, eli totta totisesti toivon, etten ole enää yhdess' paketissa sillon... :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja möhöeläin:
Minusta on jotenkin koomista kun niin monet täällä puhuu juhannuksesta kuin se olisi joku ultimate viimeinen aika olla enää raskaana; minullakin on la vasta viikko juhannuksen jälkeen ;) Että katsotaas kuka täällä ihan oikeasti sitten on perää pitämässä!

Möhis ja Fantti 35 POKS!
Mulla olis juhannusaattona viikkoja 42+1, eli totta totisesti toivon, etten ole enää yhdess' paketissa sillon... :x
Mä en usko ettet enää ole :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja möhöeläin:
Minusta on jotenkin koomista kun niin monet täällä puhuu juhannuksesta kuin se olisi joku ultimate viimeinen aika olla enää raskaana; minullakin on la vasta viikko juhannuksen jälkeen ;) Että katsotaas kuka täällä ihan oikeasti sitten on perää pitämässä!

Möhis ja Fantti 35 POKS!
Mulla olis juhannusaattona viikkoja 42+1, eli totta totisesti toivon, etten ole enää yhdess' paketissa sillon... :x
jep. sama fiilis. siks toi juhannus on mulle se vika raja. ennen sitä alan kyllä jo ite käynnistää tätä odotusta. :LOL: :whistle:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Pikainen "päivitys" eli limatulppa havaittu äsken... ainakin homma etenee... (supistuksia on mutta ainahan niitä) esikoisesta toi tulppa tuli ja synnytys käynnistyi siitä vuorokauden päästä. Voihan vielä mennä aikaa pitkältikin, mutta kiva silti =)

kekkeri 39+0
oi hitsi..jännää! peukutuksia että pääset pian nyytinhaluun! b=)d

mulla niin tylsää että tulppakin tullu joka kerta sitten vasta kun synnytys on jo käynnissä. eli tässä odotellaan vaan ja ainoastaan niitä suppareita. ennen sitä nothing. :kieh:

kateellinen HS ja J rv 38+3
 
Kekkerikölähtee meistä seuraavana vauvan hakuun,ihanaa :wave:

täällä ei mitään uutta...pe-la yön supistukset sai vaan aikaan sen,että "seppo" liikkuu paljon vähemmän mitä ennen...eli odotusta,odotusta,odotusta...

huomenna neuvola...laiskottaa mennä sinnekkin kuuntelemaan samat jutut... :$

Ryhis ja Seppo 37+4
 
Täällä vielä kaukana!Ei niin mitään merkkiä mistään.Mulla lähti kakkosesta limatulppa 2 vrk ennen synnytystä,esikoisen synnytys alkoi vesien menolla.
Toivon vain että tämä kolmonen tulisi edes ajallisesti nopeampaa kuin nuo kaksi..
Selkä on ihan p**ana,ei auta mitkään venytykset.Hammasta särkee ja maha kiristää.Taidan lähteä syömään jäätelöä ja lakkaamaan varpaankynsiä jos taivun sinne saakka |O
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Kauhean hiljaista tässä pinossa tai sitten te olette niin kyrsiintyneitä oloonne,tsempit :hug:

Tai kohta niitä vauvauutisia alkaa ilmaantua,maranookalle ainakin taisi tulla lähtö :heart:
mä oon ainakin yks niistä joilla juttu otsassa. :wave:
oon siivonnu koko päivän ja sen jälkeen levänny. ootan tässä että nelosen leffa alkais muuten ei oo mitään jännää tiedossa. :kieh: |O :headwall:
 
Onnittelut kaikille vauvautuneille!! :heart:

Oma olo alkaa olla aika paksu ja tukala. Turvotus on muuttanut mun kauniit jalat ihan kamaliksi makkaroiksi. :(

Tänään 37+0 POKS!



Kohtahan sitä vois jo lähteä vauvan hakuun, jos vaan suostuis tulemaan ulos. :p
 
Oi, oikein paljon onnea vauvan saaneille!!! :flower: :heart: Nythän niitä alkaa enemmän tulemaan. :)

Äititys ja onni, tsemppiä sinne! Toivottavasti syöminen alkaa pian sujumaan! Ikävä on varmasti kauhea, jospa pääsisi pian kotiin. Millä viikoilla vauva syntyi?

Jaksamista kaikille loppuraskauteen! :hug:
 
onnea vauvan saaneille!!! :flower:

täällähän on tapahtunut vaikka mitä!

mulle ei oo tapahtunu muuta, ku muutamat uudet raskausarvet on poksahtanu esiin! :kieh: ja vähäsen on ollu supistuksia ja outoa oloa.. vauva on nyt pari päivää ollu kyllä virkeämpi, ku hetkiin, potkii jatkuvasti ja heiluttaa peppuaan edestakas.. tää oikeesti jo sattuu!!!

alkaa kohta muakin kyllästyttää tää odottelu! ois se ihanaa, jos olis jo oma nyytti mahan tällä puolen.. jospa se huominen synnytystapa-arvio edesauttas noita supistuksia..

mitenkäs muuten, aikooko teillä miehet pitää varpajaiset? täällä päin ei taida oikein olla tapana, mut saapi ite päättää pitääkö..

mihan & pallo 36+5
 

Yhteistyössä