Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

Huh huh... On ollu melkosta meininkiä meillä, joten en o moneen päivään edes aukassu konetta. Nyt sit oli vähän pakko, ton suunnitellun tapaamisen takia.

Mut joo... Ei munkaan mielestä kannata kaksin Myllyyn mennä. Oon niin väsynytkin, että en oikein sinne asti jaksaiskaan. Mut Jousimies, jos oot iltapäivällä seuraa vailla, niin poiketaanko keskustassa kaffelle? Sellanen passais ohan ok.

Oisko se porukan tapaaminen sit tuollon 29. päivä? Myllyssä? Klo 10 vai myöhemmin? Kokoontumispaikka sama ku edellisellä kertaa?

Ja sit muihin pinoihin kurkkimaan missä mennään... :wave:
 
Pikkumyy ihan kiva olisi kaffelle poiketa, mutta mulle noi iltapäivät on vähän huonoa aikaa, kun 2v menee päikkäreille puolilta päivin ja sitten kahden maissa isommat tulee koulusta.. mutta jos sulla joskus tympii niin teretulemasta kaffelle tänne meille....
mulle käy sitten tuo 29pv ja mulle paremmin sopisi tuo klo 10.. mutta taivun enemmistön päätökseen... hiljaista vaan on ollut tällä tapaamispuolella.... =) =)
katotaan josko silloin nähtäisiin... :wave:
 
Mä ainaskin pääsen paikalle tollon klo 10, jos ei o tällasta hässäkkää ainakaan montaa päivää ollu. Jätän vaan omat aamu-uneni väliin, niin keretään. Nyt kyl pitäis olla nukkumassa, kun yö meni ihan plörinäks, mut ei nyt jostain syystä nukuta. :headwall: No, ehkä sit päikkäriaikaan.

Pitäsköhän taas muistutella...? Toi 29. päivä tulee yllättävän akkiä.

Jousimies... Missä päin sä asustelet?
 
Voi pentele,se kun on se Miskan puolivuotispäivä.Illalla tulee kummit ja isovanhemmat puolikkaal kakul ja tarjoon vaan puolikuppii kahvii. :wave:

Eli mä passaan sen kyllä,päivä on tohinaa kumminki.
Harmitus,olis kiva nähä teittii luonnossa.
 
Löytyiskö sellanen päivä, että Katakin pääsis mukaan? Kun on niin monta kertaa joutunu jättään väliin.

Mä asustelen... Ööö... Mitenkähän tän sanos...? :LOL: Kunnallissairaalantien varrella. :D

Hei olisko ideaa järkkäillä pikkumiittejä keskustaan? Onko kukaan kiinnostunu poikkeemaan? Mylly on mun mielestä hyvä paikka isommille tapaamisille, mut pikkuporukalla vähän kaukana. Ja olis kiva törmätä kahvittelemaan vähä useemmin, kun tällasta poppoota ei ihan helposti saa kasattua kaikkia samaan paikkaan kerralla.
 
Mitenkäs olis joku esim keskiviikko??
Mulla harvemmin silloin tekemistä ja Maisan voisin jättää mun äidille.
JOulukuussa keskiviikko 12 päivä??

Varaisin sen niin että ei tulis ainakaan mitään siihen.
Luulen että tuun jokatapauksessa silloin vaikka ei saatais isoja treffejä sovittua,paitti jos muksut kipeenä taas,sille ei maha mitään....

Mutta jos nyt hautumaan asia... :wave:
Mulla tota matkaa sen verran ettei ihan jokaviikko tuu lähettyy mutta keskustaankin voisin tulla hengailemaan!!
 
Jos tavataan aamupäivällä jo, niin onnistusko millään keskustassa? Tuntuu niin hankalalta lähtee Myllyyn asti aamusta, kun yöt on ollu mitä on ja jätkän rytmikään ei siihen oikein täsmää. Se tietty voi muuttua siihen mennessä moneenkin kertaan,mut kuiten. Jos vaik vuoroteltais tapaamispaikkojen osalta?

12. päivä joulukuuta päivällä käy... Neljän jälken pitää olla Mehiläisessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kata32:
Mulle käy 12 pvä ja vaikka keskustassa.Parkkipaikat vaan vähän hankalampia,taikka sitte jos otan Myy sut mukaan keskustasta ja posotetaan Myllyyn...?
Tuota täytyy pohtia... Pitäs sit roudata kaukalo mukaan, jättää vaunut kotiin ja kantaa jätkä liinassa, (se ei ongelma) jne. Nyt on rytmikin palautunu aamu-unia lukuun ottamatta eli aikasin noustaan. Päikkäriaika toi on, joten liinassa saattas jopa nukkua paremmin. Pitää miettiä ja laittaa sit vaikka yytä aiheesta.

Onks se sit toi 12.12 klo 10.11 vai? Meil on iltapäivällä Mehiläisen reissu (muistelin et jo 7. päivä, mut eipä ollukaan...) mut se on vasta neljän jälkeen. Ei siis haittaa tota tapaamista.

Ketäs meitä on sit tulossa?
 
Jos nähään kaupungilla, niin Forumissa on se Rico kahvila... Siihen mahtuu useemmat vaunut ja lastenhoitohuone löytyy melkein vierestä H&M:ltä. Fontana on kans kiva, mut ahdas, jos on monet vaunut. Muita ideoita jollain? Jos vaikka sit mietitään vielä sitä tavataanko keskustassa vai Myllyssä... Onhan tässä reilu viikko aikaa vielä. Molemmissa on puolensa... :)
 
Mulle käy toi klo 10,taikka voin vähän myöhästyä kun tunti menee matkaan mutta koitan aamulla hopulla hoitaa muksut kouluun ja meidät matkaan.Mun täytyy viedä Maisa vaan äidille eli tulee sellanen 30 kilsan lenkki kun asuu toisessa suunassa kun turku...

Ja tuohon kyytiin ottamiseen,voisin laittaa turvaistuimen kyllä autoon valmiiks niin ei tarttis kaukaloa pojulle.
Ja mahtuu autoon teidän rattaatkin kyllä,otan penkkejä vaikka pois.

Mutta tuo Forumikin käy,saa sinne parkkiin auton jonnekin.
 
Mä oon pohtinu tota Katan kyytiehdotusta ja alan lämmetä Myllylle. Se on kuiten vaihtelua, ainahan keskustaan pääsee. Laitan yytä aiheesta, niin katotaan tarkemmin. Ketä olis tulossa ja sopiiko kaikille toi Mylly klo 10? Vai tykkäiskö joku nähdä keskustassa? Mulle sekin sopii.
 
Pidetäänkö miitti, jos kaikki ei pääse? Mun mielestä voitas sit järkätä uutta alkuvuodesta (alet :D ) ja tulis sinne sit taas ketkä pääsee. Kiva joskus saada koko porukka kasaan, mut ei millään onnistu joka kerta, mikäli meinataan tavata enemmän ku kerran pari vuodessa. Mitä ootte mieltä?
 
Heippis,laiton Myy sulle yv:tä.Ne viestit sais tulla jotenkin paremmin näkyviin,en koskaan muista niitä katella!!

Meillä tautia täällä,siis nuhaa,yskää ja korvatulehdusta.Mutta kyllä uskoisin että tulisin ke,täällä ehtis kait rauhoitttuu tä tilanne.

Mun täytyy sanoa,että mahatautia en tähän lenssun päälle kyllä millään halua...Ja multa voi saada ikävän nuha-yskä-kuristustaudin!!

Miskalla ollut kuuri to asti mutta nenä vuotaa edelleen,eli taitaa olla viruspöpö
 
Niin juu... Unohtu mainita, että mä pääsen kätevästi Katan kyydissä Myllyyn, joten voidaan mun puolesta tavata siellä. Ei sit o sitä parkkiongelmaakaan eikä säällä väliä, kun kaikki on saman katon alla.
 

Yhteistyössä