~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Täällä kans neuvolareissu takana,ja sain taas iskiaksen...Mulla on aamut aina tuon selän kans parempia,ni nyt makuutti mua turhan kauan selällään,kun kuunteli sydänääniä,et pamahti selkä ja tuli huono olo...Onneksi se itekki hoksas ja kysyi olotilasta,ja sanoin ,et huono,ni antoi sen kiilatyynyn.Halus kuunnella kauan niitä ääniä,kun sepolla paukutti taas syke 160.meinas et johtui tuosta mun huonosta olosta,kun mulla alko sydän pumppaileen...Painoa tullu +200gr,eli 12,9kg yhteensä.Loro näytteet oli ed.puhtaat,jo toinen kerta :LOL:
Mun sokerit sai sen mietteliääksi,kun oli viime viikolla 2krt paastot 5,7.Meinas et aikaistaa mun synnytystapaUÄ:tä,joka on 21/2vkon päästä,et lääkärit katsois vauvan koon,mut sit päätettiin et ni lyhyt aika ,et sinnitellään sinne asti...sit ois UÄ vielä RV38.Alkaa varmistuun ,ettei tämä raskaus anneta mennä yliaikaiseksi...

Aloin laitteleen spon vaatteita viimeinkin lipastoon,mut ei sit selkä kestänyt sitäkään hommaa.Nyt on tissirasvaa vaille hommattu kaikki vauvahilpetööri(siis tutit,pullot,korvikkeet...).Turvakaukalo saadaan sit varmaan kun vauva syntyy,mun sisko antaa vauvansa kaukalon ja on varmasti viime päiviin asti käytössä niillä.Sänky on autotallissa ja muutapa me ei sit varmaan hommata...sitteri on kans siskolla,mut eihän tuo paljoa maksa vaik ostas uuden tai kirpparilta...
neiti on parantunu mahapöpöltä.uppos jo melkein puolikas hot dog(se ei voinut vastustaa lemppariaan =) Annan teille kuulemma toimivan vanhankansan parannuskeinon jonka kuulin tänään neuvolassa,eli mukiin yks osa keltasta jaffaa,yks osa appelsiinituoremehua ja yks osa keitettyä suolavettä.sit vaan juomaan....melkein toivos et ois itellä mahatauti et vois testata :LOL:

Tänään poksui taas viikot,ja nyt ollaan samassa viikossa kuin mitä siskoni sai vauvan viime syksynä,nyt jo "iso"reipas poika... terkuin:ryhis ja seppo 34+0
 
Taas pitkästä aikaa moiks! Olin tuossa visiitillä jossa ei netti oikein pelannut ja nyt kotiuduttuani en ole muutamaan päivään päässyt kirjautumaan tähän palveluun...? Huomasin että jollain muulla oli käynyt samoin, mistähän johtuu!

Pilttiä4 - yksityisviestiä laitoin juuri!

TÄnne kuuluu oikein hyvää, tosin nämä raskauden aikaiset allergiat alkaa olla jo todella ärsyttäviä... uutuutena on allergia kissoille. Ikuna en oo ollu elukoille allerginen ja toivon todella että nämä kaikki allergiat loppuvat vauvan synnyttyä kuten minulle on lupailtu :saint: . Täällä meidän ryhmässämme ei tainnut olla ketään muuta jolla vastaavasti allergiaa raskaus"oireena"?

Minulla on samaa vikaa kuin monella muullakin, ettei saa isoja annoksia syötyä. Kamalan tukala olo tulee heti, ja minähän vasta viikolla 31 eli vauva vaan nousee korkeammalle vielä. Makeannälkä on kova mutta onneksi hedelmät ovat toimineet siihen pulmaan toistaiseksi hyvin.

Vauvan tavaroiden hankinta on täysin kesken - lähes kaikki puuttuu! B) Pinnasänky on edelliseltä, mutta taidan haluta tällä kertaa vähän erilaisen; eri toiminnoilla. Vaunuja ja turvaistuinta ollaan laimeasti katseltu mutta mitään päätöstä ei olla vielä tehty. Yhdet Brion vaunut kiinnostaa mutta niissä on 2 pientä pyörää ja 2 isoa pyörää ja minua mietityttää mahtaako niillä pienillä renkuloilla päästä lumessa yhtään mihinkään... Vaatetta on esikoiselta jäänyt mutta nekin on mummolan vintillä jätesäkeissä vielä! Muutaman uuden vaatteen olen ostanut kun on joku oikein söpö pistänyt silmään mutta niitäkin tarvinnee hankkia enemmän. Uuden kantoliinankin haluaisin kun vanha on kudottu ja nyt ajattelin että trikoinen olisi kesäksi kiva!

Kummeja ei saada täällä päätettyä ei sitten millään! Haluaisin että vauvan kummit asuisivat samassa kaupungissa kun esikon ei eivätkä he sitten tapaa kovin usein. JA meillä hyvä kummimäärä on 2 mutta ymmärrän kyllä niitä joilla se on enemmänkin! Ristimisestä ei tiedetä vielä, ei sitä ainakaan tähän alkuun tehdä, katsotaan sitten joulun tienoilla uusiksi, näin olemme päättäneet.

Minulla alkaa ä-loma vappuna, toistaiseksi olen vielä kesälomilla :D

Möhis ja fantti 31+3
 
HelloShitty
vauvanvaatteista kysmys: eli kun nyt kohta pitäis alkaa pesee niitä, niin laitanko niitä sitten kuivausrumpuun vai ihan vaan telineeseen kuivuu ja silittän ne pehmeiks? :whistle: ja kannattaako käyttää huuhteluainetta ja pitääkö kaikki olla hajusteettomia?

siitä on niiiiiin pitkä aika ettei nyt muista enää. :ashamed:
 
Heippa!
Hih, jännä toi BadVirginin "juttu" eli mn mukaan on sairaalassa ja yrittävät siellä vielä pitkittää vauvan syntymistä =) onneksi viikkoja on jo hyvin (ellen väärin muista niin sama kun mulla eli 35+3) mutta tietysti viikko-pari olis hyvä ainakin vielä masussa olla. Painoarvio oli sieltä ollut kuulemma noin 3 kg, mutta keuhkojen tietysti on hyvä vielä kehittyä.

Täällä kaikki jees, pesänrakennusvietti jatkuu pahimmillaan/parhaimmillaan, eli huone kerrallaan olen suursiivousta tehnyt. Pahimmat on takanapäin (kolmen lapsen huoneet) jotka vaatehuoneineen oli aika pahassa kunnossa... Muut on sitten jo iisimpiä ja yhtenä päivänä sitten pesen ikkunat, alkaa olla sen jälkeen kaikki oikein jees. MItään pakkoa ei ole tehdä näitä juttuja mutta musta on kiva tehdä, varsinkin sitten kesällä on ihanaa neljän lapsen kanssa kun pitäisi sellaiset isommat jutut olla takana, saadaan rauhassa nauttia kesästä. Sitä perussotkua nyt tietysti tulee joka päivä...

Nyt pitää jo mennä taas

kekkeri 35+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
vauvanvaatteista kysmys: eli kun nyt kohta pitäis alkaa pesee niitä, niin laitanko niitä sitten kuivausrumpuun vai ihan vaan telineeseen kuivuu ja silittän ne pehmeiks? :whistle: ja kannattaako käyttää huuhteluainetta ja pitääkö kaikki olla hajusteettomia?

siitä on niiiiiin pitkä aika ettei nyt muista enää. :ashamed:
Kuivausrumpu nyt tekee musta vieläkin ihanammat, tietty se tuoksu pihalta jää puuttumaan (mutta kaikki nukka ja pöly lähtee pois) mutta myös jää kaikki siitepölyt tulematta.
Mä tänään pistin kaappiin vaatteita, mutta en o vielä ehtinyt pestä, pesen joku päivä. Meidän tyttö 10v v ihasteli sitä miten pieniä ne on, muutama hänenkin vanha oli joukossa =)


 
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
vauvanvaatteista kysmys: eli kun nyt kohta pitäis alkaa pesee niitä, niin laitanko niitä sitten kuivausrumpuun vai ihan vaan telineeseen kuivuu ja silittän ne pehmeiks? :whistle: ja kannattaako käyttää huuhteluainetta ja pitääkö kaikki olla hajusteettomia?

siitä on niiiiiin pitkä aika ettei nyt muista enää. :ashamed:
Kuivausrumpu nyt tekee musta vieläkin ihanammat, tietty se tuoksu pihalta jää puuttumaan (mutta kaikki nukka ja pöly lähtee pois) mutta myös jää kaikki siitepölyt tulematta.
Mä tänään pistin kaappiin vaatteita, mutta en o vielä ehtinyt pestä, pesen joku päivä. Meidän tyttö 10v v ihasteli sitä miten pieniä ne on, muutama hänenkin vanha oli joukossa =)
ja mä kun katsoin läpi noita vaatteita niin suurimmassa osassa oli rumpukuivaus kielletty :whistle:
Laitatteko silti rumpuun vaik alhaisella lämpötilalla kuivaamaan?
 
vaatteet kuivaan juu ihan rummussa, laiska minä :ashamed: vähän pienempi lämpötila vaan. pesen samalla hajusteettomalla omo nestemäisellä kuin meidän muidenkin vaatteet ja huuhteluainetta meillä ei käytetä. ja tosiaan, hyvin pian pesen muiden pyykkien joukossa, niin oon aina tehnyt ja ei oo mittään onkelmaa ollut.
BV:lle viel tsempit täälläkin! uudelleen :hug:
ryhis kiva että tyttö paranemaan päin :)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
vauvanvaatteista kysmys: eli kun nyt kohta pitäis alkaa pesee niitä, niin laitanko niitä sitten kuivausrumpuun vai ihan vaan telineeseen kuivuu ja silittän ne pehmeiks? :whistle: ja kannattaako käyttää huuhteluainetta ja pitääkö kaikki olla hajusteettomia?

siitä on niiiiiin pitkä aika ettei nyt muista enää. :ashamed:
Kuivausrumpu nyt tekee musta vieläkin ihanammat, tietty se tuoksu pihalta jää puuttumaan (mutta kaikki nukka ja pöly lähtee pois) mutta myös jää kaikki siitepölyt tulematta.
Mä tänään pistin kaappiin vaatteita, mutta en o vielä ehtinyt pestä, pesen joku päivä. Meidän tyttö 10v v ihasteli sitä miten pieniä ne on, muutama hänenkin vanha oli joukossa =)
ja mä kun katsoin läpi noita vaatteita niin suurimmassa osassa oli rumpukuivaus kielletty :whistle:
Laitatteko silti rumpuun vaik alhaisella lämpötilalla kuivaamaan?

ai hitsi..pitää olla tosi tarkkana. kun on muutama 50cm jotka on muutenkin tosi pieniä niin kivaa sit jos onnistuu kutistaa niitä 40 centtisiks. :D pitääpä kattoa..jos kokeilis ensin noilla kuteilla jotka ei oo niin justiinsa vaikka meniskin huonoiks. :whistle:
 
Onpas jännää tuo BV:n tilanne, tsemit hälle täältä.

Kauniit kiitokset vaippakehuista, kiusaan teitä uusilla kuvilla kunhan saan aikaiseksi. Huomenna pitäsi saapua ihanaa armykuosia! :heart:

Painoa on tännekin tullut ihan liikaa. Ekalla kolmanneksella ei tullut kuin 3-4kg ja sitten tulikin yhdessä kuukaudessa 4,5kg! Nyt viimeksi painoa tuli kilo viikossa. Ja neuvolan täti vaan kehottaa lenkkeilemään vaikka rasitus aiheuttaa suppareita.
Nyt synnytysvalmennuksessa toinen hoitsu ihan kauhisteli, kun valitin sille suppareista (joita tuli koko valmennuksen ajan 5-10 minsan välein). Hän ihmetteli kovin ettei mun hoitsu mitenkään ole reagoinut noihin suppareihin. Mä olin, et joo se käskee vaan lenkkeillä jotta painonnousu pysyis kurissa. :(

Bree 33+3
 
HelloShitty
ou jee!!!!!! ukon työharjoittelu alkaa jo kahen viikon päästä (piti alkaa 8.6). eli se tarkoittaa että se loppuu myöskin aikasemmin ja se pääsee ottaa isyyslomaa aikasemmin. :D vähän on hyviä uutisia!!!! tohon mihin se on menossa niin tuli varmaan jollekin sairaslomaa niin ne tarvii jonkun sinne heti. ellei ois tosi tärkeitä kursseja nyt ennen niin se menis samantien. hyvä näin!!!!
 
Oho, mansikkamaija saanu jo vauvan ja BV mahdollisesti hakemassa?! :O Ihanata tavallaan, pistää vaan ittensä kateelliseks ku ei enää millään jaksais tätä olotilaa..taas perussairaus iskeny päällensä (onneks ei kovin pahana) ja nukuttua ei oikee saa ja kyljet ja hartiat ihan jumissa. :S Samoin selkää särkee ja panacodeja menee joka päivä nyt.

Lisäks tänää selvis etten voikaan nyt vappuna muuttaa äiteen luo evakkoon pesee ja laittaa vauvan tavaroita vaan se otti mielummin mun narkkari-veljen joka oli vieroituksessa ja jätti sen kesken. En siis niinku tod. mene asumaan sellaiseen paikkaan ku oon niin raivona veljelle et pelkkä ajattelukin laittaa tärisemään raivosta!
Niin siis, 2 viikkoa aikaa saada asunto tai oikeesti oon asunnoton! Pitää huomenna soitella sossuun et onks niillä mitään ratkaisua mun tilanteeseen..yksityiselle kun en uskalla muuttaa kun sit toinenkin vanhemmista laittaa välit poikki. Muuten kyl ois ihan sama, mut ku tarviin välillä rahallista lainaa.. :(
Elikkä tunnelmat ei kovin hyvät täällä, tänään pohtinu jopa adoptioon antamista ku näyttää ettei elämästä tuu taas mitään. Miten muut saa kaiken niin paljo helpommin? :(
 
Tänään tuli 33 viikkoa täyteen!!

Ikkunat on pesty ja varasto siivottu..Koitan saada hommat kuntoon niin saa loppuajan ottaa vaan rennosti ja ressaamatta et mitä jäi tekemättä..

Mä oon pessyt vauvanvaatteet miniriskin pesunesteellä ja huuhteluaineella,mahdollisimman hellävaraisella ohjelmalla,rumpukuivausta en oo tehnyt kun ei oo sellasta... :)

Seuraava homma ois noi kassit laittaa valmiiks, eli kassi jossa ois mun kamat sairaalaan ja sit vauvan hoitolaukku missä ois sit vaatteet yms. minkä mies saa tuoda sitten kun päästään kotiin..

Masuha&Piskuinen 33+0 :heart:
 
Mä pesin vauvanvaatteita hajusteettomalla pesuaineella ja hajusteettomalla huuhteluaineella, kuivatin telineellä sisällä, sitten silitin myös osan, tuli ihanan pehmoisia :heart: :heart:

Huomenna kuskiksi, terasseille jos sää sallii (syömään) :D Ja anoppilaan grillaamaan =)

kleo ja tilliäinen 32+6
 
HelloShitty
cranyo: sossu kyllä auttaa että saat kämpän..miten mulla on menny ihan ohi sun kämppä ym. ongelmat??? :eek: oikein hävettää kun tulee stressattua omista ongelmista. :ashamed: sossuun nyt vaan yhteyttä..eihän ne ketään voi pulaan jättää. oi hitsi..miten sua vois auttaa? mulla ei mitään hajuu nyt mitä kaikkea ongelmia sulla on niin en oikein osaa neuvoa. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :(
 
HelloShitty
täältä kuuluu taas poks! :heart:
vappu jee. me ollaan menossa anoppilaan iltapäivällä. 2/3 lapsista menee isälleen. :( no..tämmöstä se on se uusperheen arki ja juhla.

sankofa; ei oo kauan enää..vähän aika meni nopeesti loppujen lopuks. :hug: tai emmä tiiä miltä susta tuntuu. :whistle:

juup..eipä paljon muuta. yön kusisaldo; 4-5 kertaa kävin. v*tuttaa! |O

HS ja Jools rv 35+0
 
Huomenta!

Mä oon jo ylhäällä, itekin oikein ihmetyttää ku olin jo ennen seiskaa suht pirteenä. :p Vessassa tuli kans rampattua koko yö. Yhtään kyljen kääntämistä tai asennon vaihtoa ei voi tehdä ilman vessareissua. :kieh:

Eilinen ilta supisteli taas säännöllisen epäsäännöllisesti. Suomen pelin ajan niitä tuli n. 10min välein ja siitä hiukan kiihty nukkumaan mennessä, mut onneksi sitte loppuivat jossain vaiheessa yöllä. =)

Cranyolle :hug: Ei oikein osaa sanoa mitään järkevää, mutta mä henk. koht. uskon siihen, että kaikki järjestyy aina tavalla tai toisella. :hug:

Tänään oltais sitte lähössä reissuun kotipaikkakunnalle. Toivottavasti siellä olo pysyy hyvänä, ni ei tarvi murehtia mitään ylimääräistä. :D Nyt oottelen, et kaupat aukeis, ni pääsisin shoppaamaan. Tänään on tullu pitkästä aikaa rahaa tilille, ja täytyyhän niitä mennä heti tuhlailemaan. :LOL:

hyväntuulinen MM ja Pepe 35+3 :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja MM83:
Huomenta!

Mä oon jo ylhäällä, itekin oikein ihmetyttää ku olin jo ennen seiskaa suht pirteenä. :p Vessassa tuli kans rampattua koko yö. Yhtään kyljen kääntämistä tai asennon vaihtoa ei voi tehdä ilman vessareissua. :kieh:

Eilinen ilta supisteli taas säännöllisen epäsäännöllisesti. Suomen pelin ajan niitä tuli n. 10min välein ja siitä hiukan kiihty nukkumaan mennessä, mut onneksi sitte loppuivat jossain vaiheessa yöllä. =)
oli kyllä jännittävä peli..niin ei mikään ihme et alkaa vähän supistella. :D
olin aika varma ekan erän jälkeen että turpiin tulee. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja MM83:
Eilinen ilta supisteli taas säännöllisen epäsäännöllisesti. Suomen pelin ajan niitä tuli n. 10min välein ja siitä hiukan kiihty nukkumaan mennessä, mut onneksi sitte loppuivat jossain vaiheessa yöllä. =)
oli kyllä jännittävä peli..niin ei mikään ihme et alkaa vähän supistella. :D
olin aika varma ekan erän jälkeen että turpiin tulee. :whistle:
Juu ei ihme tosiaan, meinas mennä jännäksi :D Syödä mussutin sipsejäkin hermostuksissani pikkasen liikaa, kunnes tajusin ettei mun diettiin taida kuulua suolaset perunalastut. :whistle:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja MM83:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja MM83:
Eilinen ilta supisteli taas säännöllisen epäsäännöllisesti. Suomen pelin ajan niitä tuli n. 10min välein ja siitä hiukan kiihty nukkumaan mennessä, mut onneksi sitte loppuivat jossain vaiheessa yöllä. =)
oli kyllä jännittävä peli..niin ei mikään ihme et alkaa vähän supistella. :D
olin aika varma ekan erän jälkeen että turpiin tulee. :whistle:
Juu ei ihme tosiaan, meinas mennä jännäksi :D Syödä mussutin sipsejäkin hermostuksissani pikkasen liikaa, kunnes tajusin ettei mun diettiin taida kuulua suolaset perunalastut. :whistle:
hah..mies yritti tyrkkää niitä mulla mutta minäpä vedin salaattia. en tiiä oisko tää närästys vai mistä johtuu niin ei tee yhtään mieli suolaista tai rasvaista. neuvolaa odoteleessa..jos nyt tulee iso plussa vaakaan niin :kieh: . on meinaan herkut jääny syömättä! :saint:
 
Hauskaa vappua kaikille!

Täällä on kovin puhuttu painosta. Minulle sitä on tullut 14 kg alusta ja kun tuo lähtöpainokaan ei ollut mikään kauhean pieni niin nyt ollaan yli 90 kg, pituutta 166cm. Neuvolassa siihen ei ole puututtu. Joka kerta olen sitä odottanut, että milloin tulee sanomista. Minulla tuli tossa vk 22 ja 26 välisssä 7 kiloa kerralla. Se vähän hirvitti... Nyt ei ole viime neuvolakäynnin jälkeen tullut kuin 400g ja se oli viikolla 30+5 ja nyt mennään vk 33+0.

Mä olen ollut täällä nyt toista viikkoa sairaslomalla ja aluksi tuntui, että en saa millään aikaa kulumaan. Mutta kyllä se tässä menee ja nyt vasta huomasin, että tein ihan liika töitä. Ei tämän tarvitse sattua koko ajan. Ihmettelen vain, että ne ei neuvolassa ottanut mitään kantaa siihen kun kerroin vaivoistani. Vasta sitten äitiyspolilla lääkäri laittoi saman tien sairaslomalle. Ensimmäistä kertaa kun odotan, niin ajattelin, että ne vaivat kuuluu tähän, kun niihin ei puututtu. Masuasukin täytyi sitten vaan laskeutua niin alas, ettei enää voi tehdä töitä.

Tulee taas tosi sekavaa tekstiä. Koittakaa saada selvää.

Pidän täällä peukkuja, että BV:n vauva vielä muutaman viikon pysyisi sisällä. Se olisi aina parempi :hug:

Minun mieheni syntyi viikolla 32 yli kolmekymmentä vuotta sitten ja hänestä on kasvanut lähes sata kiloinen miehenköriläs. Joten täällä jotenkin helpotti kun siitä viikosta päästiin yli. Ja niin on anoppikin helpottunut. Viimeksi kun siellä oltiin niin hän ilmoitti, että nyt hänestä tulee ihan hullu ja se tietää sitä, että kohta alkaa tavaraa satelemaan. Hyväähän se tarkoittaa, mut meillä on paikat jo ihan täysi muutenkin. Täytyy varmaan jostain päästä ruveta viemään pois päin tavaraa. Mutta on se ihanaa, että hän on niin innoissaan....

Kai sitä täytyy lähteä kauppaan vielä nakkiostoksille. Siellä on varmaan vaan tuhat muutakin ostajaa liikkeellä...

Aurinkoista päivää kaikille =)

Millu ja Kasperi 33+0 jippii
 
höh, eilinen jäi kokonaan melkein väliin palstalla kun töissä piti vähän yrittää jotain tehdä :LOL: ja sitten olikin neuvola. Kaikki ok, syke oli 125 (aikaisemmin ollut aina 145), mutta ei se täti siihen mitään kovin paljoa reagoinut - sanoi että varmaan se vauva lepäilee. Kuunteli kyllä aika kauan. Liikkeet kuitenkin ++ ja taas muljuilee tuolla masussa...painoa tullut 317 g/viikko ja nyt tasan 9,9 kg tullut lähtöpainosta. SF 29,5 cm ja hb 135, RT. Mulla on joka toinen neuvolakäynti tullut painoa 700 - 800 g viikko ja joka toinen kerta n. 300 g viikko..hassua.

:hug: kaikille painon kanssa kamppaileville, voin kuvitella oikeesti miltä tuntuu kun pitää asiaa miettiä. Vaikka mulla ei ole tuon painon kanssa ongelmia ollut, niin silti sitä itsekin välillä miettii kyllä että vedänkö tuon munkin vain en ja syönkö mä nyt tarpeeksi monipuolisesti ja TERVEELLISESTI....kyllä se varmaan ikävästi ajatukset täyttää jos vielä neuvolatäti on tylymmän sorttista... :( karseeta.

Sellainen hassu kysymys, kun on tässä töissä niin tottunut syömään sen monipuolisen lounaan kerran päivässä, niin nyt mietin että mitä ihmettä pistelen päivällä kotona poskeen. Siis ei tod. jaksa alkaa mitään itselle kokkailee, valmisruokia ei viittis kauheasti mussuttaa...apua. Miten te muut ruokitte itsenne päivisin? Syöttekö kaksi lämmintä ateriaa per päivä vai miten teillä tää systeemi pelaa?

Raffel :hug: kissoista, kyllä ne pärjää ja saa hyvän kodin. Meillä on myös kissa ja saa nähdä miten mustasukkainen siitä tulee kun on nyt ollut kyllä lahjakkaasti meidän perheen huomion keskipiste.
 
Huomenta! :wave:
Täällä kaikki suht ok, olosuhteisiin nähden ainakin... Toinen yö valvottiin tytön takia, ja mennään tunnin päästä taas vaihteeksi tk:n otattaa crp:tä... Säälittää toinen, muistakaan millon se olis noin kipeenä ollu. Onneksi mun vanhemmat tulee tänään, niin ovat vähän kaverina tässä hoitelemassa lapsukaista, kun omat voimat meinaa loppua ja suppareita tulee tappavan tasaiseen tahtiin, jos yhtään enempää alan touhuta :kieh: Tyttö on ihan mielettömän kärttynenki, ja väsy... Raasu pieni :heart:

Oma vointi menee siinä sivussa, supistelee, närästää, jalkoja pakottaa iltasin, väsyttää jne. Että ihan normi meininki :saint: Mä varmaan aikalailla vaikenen vapun ajaksi, jotenka
kaikille oikein mukavaa vappua!!


Sisu ja Minni 35+0 POKS!!
 

Yhteistyössä