~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:
Mä pesin vauvanvaatteita hajusteettomalla pesuaineella ja hajusteettomalla huuhteluaineella, kuivatin telineellä sisällä, sitten silitin myös osan, tuli ihanan pehmoisia :heart: :heart:

Huomenna kuskiksi, terasseille jos sää sallii (syömään) :D Ja anoppilaan grillaamaan =)

kleo ja tilliäinen 32+6
Mää kans pesin hajusteettomalla aineella ja huuhteluainetta käytin osaan vaatteista. Kuivatin narulla, tuli hyvää jälkeä :)

Mukavia vappusuunnitelmia sulla Kleo! Me käydään vaan porukoilla syömässä ja saunomassa, huomenna tulee sitten siskon porukat kylään ja miehen isä laatoittamaan meidän kylppäriä....
Suoraan sanottuna olis kyl kiva mennä johonkin ihmistenilmoille välillä tai sit olla ihan vaan kotona ja grillata, mut noh, meneehän se vappu näinkin. Pakko se on ihmisen jokus päästä suihkuunkin :D

Lissu ja pikkuhöpsö 35+2

 
Wappua! :D

Vai on BV synnärillä, on se jännä et nyt jo on MEIDÄN pinossaki vauvautuneita tai ainaki melkeen sinne päin! :D Koskaan ei tiedä kuka on seuraava..

Painosta ollu puhetta, mulla ei ole tullu ku 3,2 kiloa mut nyt kuiten painan 83 kg.. Eli ei tuo vähänen määrä haittaa ollenkaan, ku on lähdössäki nuin paljo.. :ashamed:
Ja herkutelen kyllä, ku siltä tuntuu.. Pääsääntösesti kattelen kuiten lautaselle. Paitsi tänä Vappuna! Syön ainaki 100 äitin tekemää munkkia ja 3 litraa simaa! :p :D
Nyt oli 3 pvässä tullu 400g..

Sisulle :hug: ja jaksamisia tytön kanssa, ei varmasti oo helppo paikka. Onneksi apua tulossa!

Cranyo sossuun vaan yhteyttä! Asioilla on tapana järjestyä, klisee mutta toimii! :hug:

Mäki innolla odotan Kelan lappuja, et paljo tulis asumistukea. Ne sieltä sitä ehottiki, eipä käyny ees mielessä et voisin saaha.. :whistle: Kaikki kyllä kelpaa!

Kävin aamulla lääkärissä niiden murtumien takia, ja lääkäri "vaan" konsultoi kirjallisesti OYSia. Eli jos vaivaa, ni vaivaa.. Eli normi alatiesynnytystä lähetään hakemaan.. Hyvähän se toki on, mut se pelottaa et sit hoksataanki kesken kaiken et eihän tästä tuu mitään..
RR koholla, 140/83. Ja ylimääränen pissanäyte pitää viedä MA leukkareiden takia.. Turo on RT, mut oli akselinsa ympäri niin pyöriny, et liikkeet kohdistuu istukkaan. Pää vaan oikeestaan tuntuu tuonne alas, ja jatkuvalla syötöllä.. :snotty:

Mulla siskolla kans jännät paikat, oli tänään aika äitipolille ku epäilevät toksemiaa. LA olis 21.5, et ei sen puoleen hätää. Jännittää vaan, et tuleeko jo Vappuvauva! Olivat jo kuiten varoitelleet, et varautuu jäämään osastolle..

Täällä kovasti ootellaan, et päästään Vapun viettoon.. Ja pois näistä kuvioista vähäksi aikaa.. Eipä sitte tuu kovin reissattuakaan tämän jälkeen. Pitää ottaa ilo irti oikeen kunnolla!

Mutta oikeen hauskaa Wappua kaikille! Voikaa hyvin.. :hug:

Lisbet ja Turo 35+2
 
Hauskaa vappua! :flower:

Itellä ei oo kyllä yhtään fiilistä juhlia, jos kävis ostaa nakkeja ja uusia perunoita vaan kaupasta ja illan kattois telkkaria.
Ei oo kovin kiva olo ku mä nyt yhtäkkiä oonkin se paha tyyppi (ku en hyväksy sitä et äiti antoi taas veljelle anteeksi) eikä veli joka käyttää huumeita ja varastelee. Noh, eipähän tarvi enää niistäkään stressata.

Kohta onneks on klo 12 ja voi soittaa sossuun, joten eiköhän tää tästä! :)
 
Tiistaiset neuvolakuulumiset rv33+0

paino -400g/vko
turvotus -
RR 131/78
pissa puhdas
Hb oli viime viikolla sairaalassa 105 joten rautaa pitää syödä
sf-mitta 29cm
syke 160
liikkeet ++
tarjonta rt mut ei osannu täti sanoa onko kiinnittyny kunnolla kun oli pää niin alhaalla jo ettei saanu kunnolla kokeiltua :whistle:

Painoa on mulla nyt alusta tullu 6,5kg eli ei mitään hirveitä, nyt siis 64kg ja oon 158cm pitkä eli pikkusen oli jo omasta takaa mut ei pahasti :snotty:

:hug: kaikille jotka sitä tarvii en nyt muista enää kuka :ashamed:

noppispoppis & toukkis 33+2 :heart:
 
Sisaruslahjoista...ostin sitten 3,5 vuotiaalle esikolle äsken punaisen T-paidan, jossa lukee valkoisella ISOSISKO. Aattelin sen antaa sille, kun tullaan sairaalasta vauvan kanssa kotiin. Se on kovasti ylpeää puhunut, että kun hänestä tulee isosisko..joten uskon et tykkää paidasta kun sille kertoo mitä siinä lukee.

Hauskaa vappua kaikille!!!..jos en tänne enää ennen vappua ehdi palloilemaan!

josema 33+4
 
Hyvää vappua kaikille :heart:

Tänään oli aamusta se lääkäri ja kohdunsuulla ei ole enempää tapahtunut muutosta eli hyvin on asiat vaikkakin on supistellut aika paljon ja kipeitä ollut aina välillä.
Sydänäänet oli hyvät.Sf-mitta 30.Vauva on rt mutta tilaa on vielä kääntyillä eli toivottavasti pysyisi kummiskin tuossa rt.Nyt vain odotellaan tulevaa neuvolaa joka taitaa ollakkin vasta 14 päivä.

Kävin ruokaostoksilla ja ostin aivan liikaa.Mun kädet on ihan rakoilla tuosta kauppakassien kantamisesta :/ ja jalkoihin särkee.Meillä kaksi vanhempaa tyttöä lähtee isänsä luokse vapun viettoon eli vietän vapun sitten tämän pienimmän kanssa kahdestaan.Ehkä käydään kaverini luona muttei ole aivan varmaa vielä.

Helloshitty:Juu kyl se aika sittenkin meni loppujen lopuksi melko nopeasti.Ekat viikot vaan tuntu matelevan mutta nyt nää loppuviikot menikin suht nopeesti.Jännittää nähdä mies.Ihan kun treffeille olisi menossa.Perhosia vatsassa...iiiiiih :heart:


sankofa & bongos 33+2 :heart:
 
Mää nyt tulen vielä kerran kurkistelemaan tähän ketjuun :wave:

Kohtahan teidän vauvat alkaa putkahdella ulos, wau! Lykkyä tykö kaikille, eikä vähiten Bad Virginille :)

Jos joku ei muista niin mä tipuin tästä ketjusta marraskuussa keskenmenon jälkeen. Nykyisin kirjoittelen tuonne elokuun ketjuun, eli masua täälläkin kasvatetaan kovaa vauhtia :xmas: Ja nyt alkaa masu olla jo sen verran tielläkin etten yhtään ole kateellinen teille joilla on jo vielä isompi pallukka :LOL:

Tsemppiä viime ponnistuksiin :kieh:
 
Sinne viikolle 37 asti meinasin ottaa rennommin ja sen jälkeen olla ihan normaalisti,silloinhan vauva on jo hyvillä viikoilla :D
Tänään ostin sen synnärilaukunkin valmiiksi,pakkohan se on nyt toimia jos lähtö tulee :whistle:
Tuntuu nyt taas että suppareita tulee melko tiheään tahtiin,auts :/
 
Juu tervetuloa tosiaan BV takasin :hug:

Palailin shoppailureissulta ja voi että nyt on joka paikka kipeenä... ei oo enää meikäläisen hommaa tuokaan. Vauvelille tarttui mukaan taas muutama vaate :ashamed: mut ei mitään niistä tavaroista joita lähin hakemaan. :whistle:

MM ja Pepe 35+3
 
WAPPUA kaikille!
Tämäkin laiskamato jaksaa jotain taas kirjoitella...masussa kaikki ookoo, riehuu ja muljuu minkä kerkiää ja tuntuu porautuvan tonne alapäähän...ei paljoa kärsi kävellä kun heti iskee wc-tarve tai pakko yksinkertaisesti pysähtyä kun paine on ihan kauhee... :$
Onnea :flower: mielettömästi jo vauvautuneille ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin. Kiva että BV vielä yhdessä kasassa...vaikka noita viikkoja onkin jo hyvin.
Pitänee tehdä miehelle kauppalista ja laittaa se yksin tungokseen....itse ajattelin istua rauhassa simamuki kourassa ja viritellä grilliä...
Ensiviikolla taas neuvola, joten sitten taas varmaankin jotain tekstiä aikaiseksi saan...

Terassille istumaan Pa-mi ja sintti 32+ jotain....
 
Sanonpa vaan pikasesti ,että voi v*ttu et mä inhoan välillä tuota ukkoani

Kiitos jopa helpotti,nyt takasi siivoomaan...tahtoo pesänteko vietin takasi,kun ei nappaa tää homma yhtään!

Ja Hauskaa Wappua kaikille!!!
 
Oikein hyvää vappua kaikille minunkin puolestani!

Täällä liitos- ja muut vastaavat kivut on taas vaihteeks pahentuneet, ei tahdo sivuttaisaskelia voida enää ottaa (esim. ruokapöydästä noustessa) jne.. alan todellakin jo pian toivoa tämän masuasukin syntyvän jo toukokuun loppupuolella!!

 
Hauskaa Vappua kaikille!

BV:lle tervetuloa takasin vielä ehjänä :)

Meillä oli eilen synnytysvalmennus ja se taisi olla niin jännää puuhaa et mua supisti koko kaksi tuntia 5-10 minsan välein. Hoitsu käski vaan katella aamuun et jos ei rauhoitu ni sitte pitää tarkistaa kohdunsuu. No loppuhan se supparit kotona illan aikana.
Toisaalta luulen et syynä oli enemmänkin petipuuhat ja just ennen valmennusta miehen kanssa ollut megariita.
Pitää vissiin jättää nuo seksihommat pariksi viikoksi.

Tänään taas ompelin lisää vaippoja pakko taas laittaa kuvaa. :)




Bree 33+4
 
Jee, huippua! Ensimmäiset aika tiukatkin harjoitussupparit koettu tänään =) ei mun kohtu olekaan ihan toivoton tapaus :whistle: se vaan heräs vähän myöhempään. Meinaan että mulla on joka raskaudessa alkanu harjotussupparit huomattavasti aikaisemmin. En sit tiiä et tekeekö mitään tai haittaako jos niitä ei oo ollenkaan/ on vaan vähän ennen synnytystä? en ole aikaisemmin miettinyt edes moista =)

Jos huomenna on hyvä ilma niin sitä vois vaikka käydä siivoamassa auton tuol parkkiksella =)

Ls ja 34+4
 

Yhteistyössä