¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Mä olen koko ajan ihmetellyt kuinka voi plussa näkyä niin aikasin kun mulla oli ovisplussa vasta 16.9. No, katsoin tänään kalenteria ja sehän oli 12.9... :LOL: Että joo! Kyllä se 4.6. taitaa olla ihan hyvä laskettu aika ja uskaltauduin tänään liittymään kesäkuun odottajiin.

Toivon ihan hirveästi plussia teille ja tulen tänne vielä kurkkimaan ihan varmasti! :flower:

hambam: tuutko kesäkuisiin myös vai meneekö sulla laskettu toukokuulle? :)
 
En nyt oo malttanut ihan taustalle jäädä, kun ei ne menkat oo vielä alkaneetkaan. :confused: Kp 30/27 ja tuo 27 on ollut aika maksimi kiertopituus tähän mennessä erittäin kauan aikaa jo, toisinaan ollut 25-26. Eilen oli pientä tihkua ja aattelin, että nyt alkaa, mutta tänään ei mitään :headwall: Testejä toki tein alkuviikolla, mutta negaa ne oli kaikki. Ja aina on menkat alkanut heti, eikä oo mitään alkutihkuja olleet, nih mitä nää nyt pelleilee minu kaa??!! Oisin ihan valmis nyt siihen uuteen kiertoon hyppäämään jo..
 
Huomenta!

Aisha4: mulle tulikin sellainen olo, että haluan oottaa vielä, ennen kuin liityn odottajiin. Jos kaikki ei olekaan kunnossa. Oottelen nyt ainakin sinne ekaan neuvolaan asti. Luultavasti kuitenkin kesäkuisiin, kun on niin loppukuusta LA :)
 
Ei oo menkat vieläkään alkaneet ja aamuisin edelleen oksentelua, tänään myös töissä. Toivottavasti tää olis sitä itseään!:) Testannu en ole uudelleen. Jos vaikka torstaina...torstaihan on toivoa täynnä!;)
 
Kyllä taitaa kroppa vaan olla ihan sekaisin km jäljiltä. Kp39 nyt ja ihan selvä nega. Ei edes oksentelua tänään enää. Nyt alan jo toivoa menkkoja!:( Ovulaatiota tuskin on ees ollut tässä"kierrossa".

Nyt täytyy pistää kaikki energia vaan pakkaamiseen,kun ens viikolla jo muutto! Hulluja kyl ollaan ku viikon päästä kaupoista jo luvattiin kämppä meidän kavereille luovuttaa!:eek:

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon siirtyneille!
 
Hei mua ei oo hetkeen näkynyt yritys oli tauolla nyt yritys taas alotettu kp 14/30-32. Ei vielkää ovistikku hymyile: ( mut puuhailtu ollaan ahkerasti toivottavasti tärppää. Menkat pitäis alkaa 19-21pv joulukuuta: ) toivotaan kovasti tärppiä
 

Yhteistyössä