***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Saatiin kuin saatiinkin tänään tapetoitua makkari. Nopeasti se tehtiinkin ja pakko myöntää, hienoa jälkeä tuli!


Ja kun oltiin saatu tapetoitua, että oli siistimisen vuoro, ni jostain meni sit maha sekaisin.. Ei hajuakaan mistä. Ja nytten koko ajan on tunne, että pitäisi mennä vessaan..

Jospa se pikku hiljaa helpottaisi.
 
Ensin
aamukastetta laitetaan
pieneen kultaiseen rasiaan.

Hopeaa
enkelinsiivestä ripotellaan
ja auringonvalolla sekoitetaan.

Näin pienet vauvat valmistetaan.


Tippa linssissä runoja luen erinäisiltä sivuilta :'(
 
tää täällä kärvistelee taas hereillä, vaikka pitäisi nukkua, mutta ei taaskaan tuu uni silmään :headwall: , mahtaako tulla nuhakin nyt ihan oikeasti,kun oikea sierain ihan tukossa hetki sitten.. :ashamed:

*ootan taas sillä tunteella, että ne pirun menkat kuitenkin alkaa, ei kiva*!
Toivottavasti olisin väärässä tuntemuksieni kanssa :heart:

Heippati ja kauniita unia kaikille ja oman kullan kuvia ja plussaonnea edelleenkin ovisten kuin raskaustestejenkin muodossa!

:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

=) , :wave:
 
Katsottii nauhalta viime ja tän viikon selviytyjät.. Koko ajan oli se paha olo.. Mutta nyt helpotti. Parempi kai ois vain nyt mennä nukkuu. Toivottavasti ei tuu sama olo takas.

Enää 12 päivää testaukseen.. hah hah hah. Mikä vitsi!

 
Ei tarvinnut paljon arvailla, kun mein täti tuli kirkkaanpunaisella autollaan yöllä kylään, heti puolen yön jälkeen, mitäs siihen sanoisin..kai jotenkin arvasin =) , oli niin pmsoireiden tapaisia nuo oireet eilen illalla :D ,kiukutus lähinnä.


Mutta nyt , - :heart: , ei kun uutta kierrosta alkamaan :heart: - :kieh: ..kahden viikon kuluttua taas ovis ja vähän paremmin ja toiv ilman miehen ja minun päänsärkykohtauksia, jos menis se ns ajoitus kohdilleen enemmän!

En tiedä, olenko surullinen, yöllä vaan vi____i, kun täti saapui! :ashamed:

Nyt vaan jo ajattelen, että ei kun etiäpäin*hymy*

Plussaonnea kaikille, joilla tänään testauspv, ovisten tai raskaustestejen muodossa, minulta säästyi 9 euroa;=)

Heippatiheissan ja aamuhellät tunteet
Rakkaudella-myy- :heart: , :wave:
 
pikkumyy42 :hug: ja eikun tsemppiä uuteen kiertoon !

Lady Di ihana plussa testissä ja ONNEA !

).( Täällä päällä pahoinvointi 24h. En mulla ekinä tämmöistä ole ,kun oksu taudissakaan ,en ole ollut kuin muutaman kerran elämäni ainaka. Ei ollut esikon odotus aikana myöskään tälläistä kuvotusta. Voihan tämä olla vatsatauti ,mutta sopii vaan nyt myös tähän ajankohtaan. Eilen juuri luin ,että pahoinvointi johtuu siitä ,kun elimistö alkaa tuottaa istukkahormoonia ja kun se on niin vieras hormooni alussa, niin elomistössä se saa aikaan pahoinvointia. Mulla on Aconin herkkiä testejä 7 kpl kaapissa ,jotka voi näyttää jo 7-10 pv hedelmöityksestä. Tiedän sortuvani testaamaan jo alkuviikosta ,jos oireet jatkuu tähän malliin.
Nyt pitäisi alkaa aamukahveelle ,mutta saa nähdä saanko mitään alas.
 
Syksyiselle suuri :hug: ja Plussanneille/haamuilijoille :flower:

Täällä ei näy tätiä vielä, aloitin uuden pinon missä kysyin että voiko nega (muuttui roskishaamuksi aamulla) muuttua vielä plussaksi? Ei kuitenkaan taida olla kovin todennäköistä kun testi oli aconin herkin. Luulisi sen jo tässä vaiheessa näyttävän, jos jotain näytettävää olisi. Kierto taas jostain syystä venyy pidemmäksi. Eilen olin jo varma että alkaa, kun vatsa kpuili siihen malliin, mutta ei mitään vieläkään. Rinnatkaan ei ole "vielä" kipeytyneet, kun yleensä turpoavat jo viikkoa ennen tätiä. Ei käsitä!

 
voi syksyinen haave :hug: en tiedä mitä sanoa.. koita jaksaa..

kaikille tädin yllättämille :hug:

täällä ei kummempaa.. ovis ohi jo kun nännit kipeet.. ne päivät on ainakin hyvin käytetty.. nyt katon salkkarien uusinnan ja sit teen vaahteranlehti kranssin..

 
Kuinka nopeasti oviksesta voi tulla jo raskausoireita?

Nää mun mielialanvaihtelut on ihan hirveitä.. Hermostun vähäisestäkin asiasta. Ja neidit oikein heittää vettä lisää kiukaaseen.. Minä olen hermoromahduksen partaalla!! Onneksi huomenna jo kouluun. Pääsee pois täältä hetkex ainakin..

Ja minä hullu varasin matkan sinne Serenaan.. Esikoiselle, itelleni ja siskolleni.. Ajattelin, että hiukan vaihtelua toiselle, ku on oikea vesipeto.. Mutta mutta.. Onko toinen sitä ansainnu. Ei tottele ei sitten mitään. Inttää kaikkeen vastaan ja hetkex ku selkänsä kääntää.. plääh..

Ihanaa uhmaa tosiaan.. Mutta ei tässä väsymyksessä jaksa mitään..
 

Yhteistyössä