***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Hohhoijaa, tää jumittelee siihen malliin, että johan tässä on kohta herne nenässä.. |O

Oireista, tai mitä lienee, kävin lenkillä (reipasta kävelyä) ja aina kun vasen jalka tärähti maahan niin vasemmalla tuossa alhaalla sattui. Mistähän moinen... Sattui niinku yhestä kohti vaan, mutta en osaa sen kummemmin paikantaa.

Täälläkin on peukut pystyssä Pikkumyylle ja Pixielle!! =)
 
Moikka kaikille!
Täällä ensimmäinen yritys menossa. Kp 21/29. Jänskättää kun kaikki raskausoireet mukamas olemassa! Turvottaa, huimaa ja etova olo, lämpö 36.8 jo viikon ajan.elikkä kysymys kuuluu, kuinka pian raskausoireita voi ilmaantua?? Laittakaa mun jalat maanpinnalle, pliis! :p ja hurrjia plussatuulia kaikille!!
 
Kurzman;=)
Meilinde, itse en muista ,koska raskausoireet alkoivat raskauksissani, ainakin heti testausten jälkeen migreeniä. *siksi nytkin vähän pohdin, kun niin raju migreenikohtaus maanantaina oli*

Ja nää sivut on mahdottomat, eivät aukea päivitin kotisivuani välillä;=)
Tervetuloa, jos kiinnostuneita! :D

http://www.vauvakuumeiset.suntuubi.com/

Hei taas! :D , :wave:
 
jeps! oli aika outoa herätessä ku maa oliki valkonen =) kävin tuolla pikkumyyn sivuilla ja yritin tehä mulle tollasta kivaa aikajanaa mut en osaa. ku yritän niintä kiertopäiviä laskea enkä raskausviikkoja... voisko joku auttaa? :'( tarvii meitin sitte alkaa käyttää sitä vol. 2 sivustoa jos se vörkkis paremmin..
 
Hertsyykkeli, kun olette taas olleet aktiivisia kirjoittajia :eek: En ole työkiireiden takia ehtinyt koneelle muutamaan päivään ja taas on monta sivullista kirjoituksia.. En kyllä kaikkia ehtinyt lukemaan, mutta jos meistä taas on joku plussannut, niin onnea ja tädin yllättämille :hug: .
Bumba Itse aloitin terot heti kun gynellä kävin (mikä muuten maksoi mulla kelan korvauksien jälkeen muistaakseni 146 euroa ! No, mulla oli kyllä kiertopäivät silloin lähellä 80... Kolmeksi kuukaudeksi sain reseptin ja ja jos niiden jälkeen jää taas hukanteille, niin sitten otan uudelleen yhteyttä gyneen..
 
Rapu83: mene sivulle www.lilypie ja valitset sieltä ylhäältä otsikon: Tryin to conceive , sieltä sitten alat valita tikun kuvia ja ja jatkat next stpepistä hamon valintaan ja taas nxtstp ja päivät valitset sitten vaan luot tikun ja kopoit sen url linkit ja liität tänne. toivottavasti auttaa...
 

Yhteistyössä