***Kesävauvat 2008***

annimannille suuri :hug:
me ei olla kerrottu vielä toisille lapsille odotusta,just keskenmeno vaaran takia.
mä itse lopetin tupakoinnin 2kk sitten.et tulisin helpommin raskaaksi.
nyt on jo ollu kuukauden helppoa,vaikka mies vetää senkin edestä.
mulla on tasaisesti joka päivä paha olo,mut musta hyvä juttu niin tietää olevansa raskaana :LOL:
me saatiin eilen talo kaupaksi eilen ja ehkä jo kuukauden päästä muutetaan rivariin,
takas entiseen osaan kaupunkia jossa olen asunut isojen lasten kanssa.
kerittiin asua 2vuotta täällä päässä kaupunkia.
nyt pitää anoo hoito paikka ja toisen pojan koulu uusiksi :p
meilläkin ois miehen 30v juhlat keväällä eli mun osalta ainakin mehu sellaiset. :whistle:

mun synnytys paikka ppks
 
Kaa
Heips Kesäkuiset!

Itse erehdyin eilen lukemaan kaikenlaisia kokemuksia keskenmenoista ja raskaudenajan ongelmista ja hetkellisesti tuli pelko peppuun. Mutta koska olen (välillä ehkä liiankin) realistinen ihminen, niin pidän tuon mahdollisuuden olemassa, mutta en pelkää sitä. Jos jotain ikävää sattuu, niin sille on sitten joku tarkoitus. Mutta ehkäpä tässä päästään kesäkuulle asti ilman mitään isompaa... toivottavasti!

Oma olo on hyvin oireeton, ruokahalu on edelleen kadoksissa. Pitää syödä pakolla ja sellaisia ruokia, jotka sillä hetkellä tuntuvat hyviltä. Tein eilen herkkuani, jauhelihakastiketta, mutta haarukka jäi lautaselle kahden suupalan jälkeen. Ei onnistunut ei. Tuli todella huono olo. Ikävää, kun haluaisi syödä ja antaa vauvelille mahdollisimman hyvän alun, mutta kun ei voi. Itse olen vielä niitä ihmisiä, joille ei voi "järkeillä" syömisiä. Siis jos en voi jotain kuvitella syöväni, niin siihen ei sitten auta mitkään poppakonstit. Hankalaa. Aivot ja järki sanoo eri asiaa!

Muuten, pitäisikö tämän ketjun nimi muuttaa jotenkin Kesäkuun vauvoihin paremmin liittyväksi? Tuollahan on jo heinäkuun ketju olemassa. Just a thought...
 

Yhteistyössä