***Kesävauvat 2008***

Tässä meille kesävauvoja odottaville uusi pino. Tulkaahan mukaan. Mulla la olis 2.6 ja eka neuvola ens perjantaina. Haamun tein eilen, ja meinasin uuden testin tehä huomenna, mut sisko räpätti sen verran, etten kerenny testiä ostamaan. Ei kuulemma tartte mitään uutta testiä tehä. Jos on viiva näkyny, niin eihän se voi muuta olla kun plussaa. No ehkä ostan sitte huomenna. :p

Venla ja masuasukki (4+5)


[/list]
Nimi ................... ikä ..... lapset ...........la ...........synnäri

elli84...................23v..............................7.5.08......TYKS

Merika.................30v........-04................31.5.08......

Merilin.................30v..............................31.5.08.....

kriisi......................41v..-87,-90,-91,-05..31.5.08 ...Jorvi

Mami06................40v......-06.................1.6.08......Kättäri

Raksu...................28v......-05.................1.6.08..........

Venla-05 .............27v ....-05. ...............1.6.08 ...... KOKS

miinamaria............35v............................1.6.08.........

Huiskahäntä.........26v.....-05,-06...........4.6.08.......OYS

Tuikku07...............32v..........................4.6.08.......EKKS

sinuhe..................30v....-06..................4.6.08.......Kättäri

annimanni.............21v ...-05 ...............6.6.08........HYAS

malvu....................26v..........................6.6.08.........

Katajanmarja........................................6.6.08........

marleena83..........24v..........................7.6.08........ SATKS

Alakelmi ............. 27v ....-01.................7.6.08 .......TYKS

laraB....................27v.......-06................7.6.08.........Kättäri

henriika30...........31v.......-03,-06..........8.6.08..........

Kylli-täti ..............26v...........................9.6.08 .......PHKS

hande...................30v...-98,-00,-02.....10.6.08........k-sks

Bamse..................27v....-06..................10.6.08.......Naistenklin.

Naapsku.......................-93,-05.............10.6.08.......Tays

äippä0806....................-06...................10.6.08........

kotirokki........................-06...................11.6.08.......

Minttu80................................................11.6.08......

äitiäitiäiti..............36v....-06..................12.6.08.......Jorvi

nasu79................27v....-03,-05............12.6.08.......SATKS

Kaa.......................29v..........................13.6.08........KYS

summerbaby.........25v...........................13.6.08.......OAS

ursulainen............31v......-96,-98,-01....13.6.08.......

Maasu...................................................17.6.08........

hansu..................24v.......-06................17.6.08.......OYS

amati.....................................................20.6.08.......P-KKS

äitsykkä78......................-01,-03...........6/08...........

vaimo85...............21v..............................................HUS

malvu.............................-04,-06..............................K-SKS

Lady Di....................................................................OYS



 
No niin tässä sitä sitten ollaan. Kunpa tuo Red Dragonkin plussais niin saatais taulukon-pitäjä ;)

Täytyy ensi viikolla varata esikoiselle 6-v neuvola niin varaan samalla itselleni ajan äitiyspuolelle. LA siis 6.6.08. omien laskujen mukaan.

Toivotaan että tuolta vauvakuumeilijoista siirtyisi mahdollisimman moni tähän linjastoon. Yhdessä aina mukavampaa :D

 
Mitä enemmän, sitä parempi. Tosiaan joo mulla ainakin toi taulukon teko aivan hepreaa. Käydään tuolla aina välillä pökkimässä muita, niin saadaan pinoa kasvatetuksi. Ehkä se kylli ja uskaltaa kohta liittyä :heart:
 
Heipä hei!
Minäkin tänne kuulun, la on 6.6.2007 :D
Huomisesta eteenpäin olen nettipimennossa, sillä muutamme, enkä muistanut siirtää nettiliittymää ajoissa :whistle: ..4-6vko siis menee ennenkuin pääsen kunnolla tänne juttelemaan..
Toisaalta ihan hyvä etten liikaa tule tänne raskaudesta fiilistelemään, sillä pelko persuuksissa hieman on toukokuisen keskenmenon vuoksi..

Varhaisultraan aijon 3-4viikon kuluttua =)

Onnea meille kaikille :D
 
Hei täällä myös uusi odottaja!

Laskettu aika kesäkuun alussa. Onko muilla ollut jo pahoinvointeja?Olen 4rv ja olo ollut eilen ja tänään aikas heikko :/ .Toivottavasti ei jatku jouluun saakka.

Raskaus oli toivottu ja miehen kanssa ollaan tosi onnellisia!
 
Annimanni ja elli84 Ihanaa, lisää väkeä! annimannin kanssa sama la ;) Hei noi tiedot nyt ainakin olis hyvä olla siinä taulukossa. Kerroin juuri äsken esikoiselle ja mun vanhemmille uutisen ja ihanaa kun kaikki ovat innoissaan meidän puolesta. Tää on parasta tässä kaikessa, ei tarvii odotella yksin =)

 
Me kerrottiin myös tänään miehen vanhemmille ja muutamalle ystävälle! tuleva mummi purskahti kyyneliin välittömäski ja hyppi takajalkaa :D ! Omille vanhemmille viel kertomatta, kun asuvat kauempana. Soittaa pitäis kyllä, jännittää ihan hirmusti!! Alakelmi sanoit hyvin, että on mahtavaa kun saa jakaa odotuksen läheisien kanssa.
 
Alakelmi:Juu..kattelin ihan samaa =). Mun kierto on kuitenkii vaan 24pvä, joten la luultavasti aikaistuu parilla päivällä.

Mies juuri soitti ja kysy saako kertoa siskolleen =). Nyt on sitten kaikki lähimmäiset jo saaneet informaation :D . Ensin ajattelin että en varmasti halua kertoa kenellekkään ennenkuin varhaisultrassa on käyty..Mutta mähän avasin suuni heti kun pienimmätkin raskausoireet alkoivat reilusti ennen plussaa =)
Ei sitä onnea voi vain itsellään pitää, pakkohan se on jakaa :heart:

elli84: Kyllähän se pahoinvointi voi jo alkaa :|..itsekkin sitä jo odottelen (rv 4+1). Mulla oli esikkoa odotellessa aivan järkyttävät pahoinvoinnit ensimmäiset 25vko, kunnes alkoi raskausmyrkytys :|. Tauti tuli aikas rajuna ja lopulta jouduttiin käynnistämään rv34+4..Mä oon ihan varma että se tulee mulle tässäkin raskaudessa..(jos vaan sinne asti päästään). Noh, eipäs taas aleta ressaamaan =)

Nyt täytyypi rientää pakkailemaan, huomenaamulla muutto ikiomaan(pankin) rivari kolmioon =) IHANAA!!
 
Tervetuloa annimanni ja elli84 :heart:

Kukahan alkais sitä listaa tekemään? Mun mielestä siin vois joo olla la, synnäri, monesko joo ja ikä...

annimanni: mulla ja pelko persiissä heti plussan jälkeen, kun mulla ja tuli paha raskausmyrkytys ja neiti synty rv26+5. Ja tiedossa on kuulemma tässä raskaudessa myös :headwall: No se hyvä puoli tietty on, että ä-polilla otetaan tosi tarkkaan syyniin. Ainakin niin väittivät tossa raskaude suunnittelussa.

Ihanasti tänään kohtu tekee itselleen tilaa. Aivan mielettömiä kipukohtauksia sienimettässä tuli. mut kai toi sektioarpi kinnaa ja vähä vastaan.

Tein uuden testin päivällä, ja aika selvä plussa. Nyt uskallan huokasta :heart:
 
Venla-05: Kun olin sairaalassa tarkkailussa, niin pääsin johonkin tutkimukseen (tai oikeestaan se harjotteli ultrausta mulla, oikeeta tutkimusta varten), jossa sanottiin että todennäköisesti uusii seuraavassa raskaudessa :|. Mulla on kyllä aika varma olo että se hemputti uusii :| . Täytyy vain että kaikki päättyy lopulta hyvin.
Huomasin muuten Venla-05, että meillä on myös aikas saman ikäiset esikoiset ja molemmilla iso musta koira =)

..olipas sekava teksti..noh nyt pakkaamaan =)
 
Milloin teidän esikko on syntynyt? Viime viikonloppuna kissanpentukin. Aluksi ne ei tullu toimeen yhtään koiran kans, mut nyt ne jo onneks nukkuu sylikkäin.

Ei muuta kuin toivotaan paljon viikkoja meille kaikille. Itse olisin jo toooosi tyytyväinen kun menis ees yli 30.
 
Iso poika täytti juuri 2v =) ..nimimerkistäsi vaan päättelin että samaa vuosimallia =) .
Mäkin kovasti haluaisin kissanpennun, mutta ukko hannaa vastaan. Olis tosi sulosta kun meijän jätti sais kaveriks pienen pienen kisusen :D ..ehkä sitten joskus..

mun masua kyllä juilii aikas lailla..vihlonta alkoi jo jokunen päivä oletetun oviksen jälkeen..muita raskausoireita ei vielä ole..paitsi että maito maistuu :D. Normaalisti en voi sietää sitä :eek: .
Kummastuttaa vaan kun poikaa odottaessani rinnat kipeyty heti, myös maaliskuussa kun raskauduin, tuli tisut heti ihan herkiks..

Nyt on suurinosa pakattu ja huomenna sitten alkaa nettipimento :(.
 
Mä voisinkin laittaa tiedot jo taulukkoa varten jos sen joku joskus innostuu tekemään ja olen pimennossa.

Elikkäs ikää löytyy 21 vuotta ja esikko on 2vuotias. La näillänäkymin siis 6.6.2008 ja sairaalana on luultavimmin HYAS(onkohan sellaista edes olemassa)..olikohan siinä nyt kaikki :whistle:
 
Joo, meidän neiti synty 01/05. Ihmettelin muuten viime viikolla, kun töissä oli marjapuuroa ja maksamakkaraa leivän päälle, ja söin ihan himonaa molempia. Yleensä :x , enkä voi sietää kumpaakaan. Kai se oli jo sitten ennakkoon. Ja eilen oli saatava savusilakoita kaupasta. Ne tuoksu niin hyvälle.

 
Itseasiassa mäki löysin itteni viimeviikolla kaupanhyllyiltä vertailemassa maksamakkaroita, josta yhden valitsin kotia..mäkään en normaalisti syö maksamakkaraa :LOL:

Mä oon tainnu Venla-05 sekottaa sut jostain toisesta ketjusta kun luulin että lapsesi on syntynyt syksyllä 05 :whistle: ..eipä siinä aikas saman ikäisiä silti :)
 
Tänään oli eka aamu, kun meinas oksu tulla. Sain onneks nieleskeltyä. Esikosta ei ollu mitään huonovointisuutta.

Taas on neiti kipeenä, eikä tartte siis minnekään mennä. Kuluis tää 9kk äkkiä, niin sais ton isommankin kotihoitoon. Sairastelis sitte vähemmän. :heart:
 
Huomenta!

Hei mäkin olen jo kahteen otteeseen ostanut maksamakkaraa ja laittanut joka leivälle järkyn kerroksen :LOL: Mikä tää juttu nyt on? ;)

Tässä hieman minustakin tietoja. Siis ikää on 27, esikoinen on 6v, LA 6.6.08 ja synnytyssairaala (sekä työpaikka ;) ) TYKS.

 
Hei! Ilmoittaudun mukaan :wave:

Selkeän plussan nyt saaneena uskaltaudun varovaisesti mukaan vihdoin odotuspuolelle :heart:
Laskureiden mukaan LA olisi 9.6.08 ja synnäri PHKS.

Sain hailakoita haamuja peräti kolme kappaletta, hätähousuna kun aloittelin testaamisen jo perjantaina. nyt kun menkkoja ei kuulunutkaan sain plussan sitten neljännellä testillä tänään sunnuntaina kp 27. :D
Seitsemän aktiivista yrityskuukautta vaati saada plussa tikkuun. Huh, nyt on uskomaton olo. Sitä alkoi jo pelätä että jotain on pielessä kun ei raskaudu heti..
Nyt vain niin toivoo että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka.

Onko teillä ollut pääkipua? Mulla ollu melkein päivittäin oviksesta asti. Ja hajuaisti herkkä.
 
Tervetuloa Kylli tänne meidän joukkoon :heart: Ja PALJON ONNEA plussasta :flower:

Mulla loppu onneks se päänsärky. Mulla oli ja useamman viikon tossa, mut viime viikolla se loppu. Onneks sitä särkyä oli vaan iltasin =)
 
Onnea Kylli :flower:

Mulla on myös ollut päänsärkyä alusta saakka. Hajuaisti on myös terävöitynyt; naapurin mamma kun käy tupakilla parvekkeella, haistan sen vaikka ikkunatkin olis kiinni. Kahvin tuoksukaan ei enää miellytä, mikä on ihmeellistä, sillä oon ollut aina "kahvi-ihminen".
 

Yhteistyössä