Keskenmeno ilman vuotoa?

Onkohan kellään tällästä samanlaista? Oon rv 7+5 ja eilisiltana kun olin menossa nukkumaan, kävin vessassa ja pyyhkäistessä tulikin paperiin pienenpieni ruskea klöntti, selkeästi kuitenkaan ei mitään verta tms vaan ihan kiinteä pieni klöntti, ja vähän valkoista limaa.
Vahvat epäilykset itsellä että alkio se oli joka siinä paperissa oli, mutta mitään kipuja ei ole ollut vieläkään, ei vuotoa ei mitään.

7+0 käytiin ultrassa, kaikki oli hienosti ja sydän sykki.

Onko tää nyt keskenmeno?

Maanantaina kai sit lääkäriin...
 
Toivottavasti kaikki olis sulla hyvin!!
Minä näin maanantaina ultrassa 7 mm alkion, jonka sydän sykki.
Tiistaina alkoi erilainen kipu kuin ennen, silti olin ihan hyvissä fiiliksissä, vaikka
vähän mietitytti. Keskiviikkona kivut pahentuivat, ja tuli polttoja (samanlaisia jos maha on
pahasti sekaisin). Sitten ke illalla tuli tunne, että pakko mennä vessaan ja
pyttyyn tippui ruskuaispussi, minkä sisällä oli alkio. Se oli ainakin väritön klöntti, minkä
sisällä oli ohuita punaisia suonia, vaikea selittää, kun olin ihan shokissa tilanteesta, mutta
näin olin näkevinäni.
Uskoisin tunnistavasi alkion, jos se olisi se ollut. Tsemppiä!
 
Mulla on 4 keskenmenoa taustalla (joskin yksi tuulimuna, jossa ei siis alkiota) ja itse en ole ainoassakaan keskenmenossa tunnistanut alkiota, koska sitä tavaa on tullut joka kerta niin paljon, että kaikista niistä klönteistä ihan mikä tahansa olisi voinut olla alkio. Ja mulla on joka kerta verinen vuoto on ollut runsasta ennen kuin on alkanut tulla isompia hyytymiä/klönttejä.

Yksi keskenmenoista oli keskeytynyt keskenmeno viikolla 11/12 (sikiö noin 6+). Eli kuukauden olin tietämätön sikiön keskeytymisestä ja pieni verilimavuoto viikolla 11 sai mut menemään ultraan, jossa todettiin sikiön oikea ikä... Lääkkeellinen tyhjennys oli edessä ja voin sanoa, että vaikka sikiön koko oli jotain puolta milliä, niin sitä tavaraa tuli mun mielestä ihan reilusti 5 sentin kokosena.... Eli siis itse en ainakaan mistään olisi voinut tunnistaa alkiota.

Tsemppiä sulle ja peukutukset, että kesken ei olisi mennyt! :)
 
Mulla 3 keskenmenoa, joissa ei pisaraakaan vuotoa. Huomattiin ultrassa. Sitten raskaus, jossa rusehtavaa vuotoa, välillä ihan kirkasta punaista, ja raskaus sujui normaalisti loppuun saakka. Kyllä se tilanne kannattaa tarkistuttaa jo oman mielenrauhankin vuoksi, mutta jos syke on nähty niin todennäköisimmin kaikki menee hyvin.
 

Yhteistyössä