Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Onnea Wanti!!

Mulla kp 21, kierron pituudesta ei nyt hajuakaan. Ovista en oo tuntenu koko kierrossa ja talletukset on tehty vain kp10 molemmin puolin. Tässä kierrossa ei siis mitään toivoa. Ens viikko ollaan perheen kans reissussa ja kiva side housuissa kulkea koko ajan ku ei yhtään tiiä, milloin vuoto alkaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Wanti
Ihan alkaa masentaan. Nyt on ovulaatio hukassa mulla. Sellainen olo että taidan luovuttaa. En ainakaan enään jaksa mennä ostaa greippimehua. Kun en jaksa keksiä selitystä miksi sitä juon. Taitaa mennä hukkaan tämä kierto. Huomenna pitäisi mökkeileen lähteä. Se ovulaatio taitaa tulla vasta ensviikolla. Sillee niinkuin olisi jos kierto olisi ollut normaali. Pitää katsoa jos saataisiin omaa-aikaa ja päästäisin jonnekkin missä voisi talletella. Ärsyttää nyt paljon. Mulla koko päivä ihan pilalla nyt.

Wantti, onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Wanti
Tulin kurkkimaan tänne jo "valmiiksi". Toista lasta on yritetty vuosi, yk 12 tärppäsi, kesäkuussa tein plussatestin ja nyt sitte todettu keskenmeno. Ens viikolla tiistaina olis aika lääkkeelliseen tyhjennykseen... Sen jälkeen jatketaan yrittämistä tämän vuoden loppuun, se on meillä takarajana.
 
Kiitokset kaikille allergiakommentteihin vastanneille, yritän selvitä suihkeilla ja tipoilla.

Tänään saapui 40 kpl ovulaatiotestejä ja muutama raskaustesti. Pissasin jälkimmäiseen loman aloituksen kunniaksi. Tänään kp 34/30-34. Kaksi viivaa.

Paniikki. Voikohan siitä tulla totta? Missä raskausoireet?
 
Wau laabla! :p Se olikin nopeaa!
Onnea!

Allergialääkkeistä vielä,käsitykseni mukaan,nenäsumutteet ja silmätipat "myrkillisempiä" kuin allergialääkkeistä osa.Apteekista silloin kysyin,kun on muistanut mikä allergialääke turvallinen,eivät tietenkään suositelleet mitään.
Joten laabla,suosittelisin soittamaan neuvolaan ja kysymään jos ei pärjää ilman.
Nenäsumutteista Nasonex (resepti) on turvallinen.
Vaikeaa tämä allergisen elämä (n)

Pahoittelut keskenmenosta Leonella,mutta tervetuloa mukaan.

Täällä kp4 ja todellakin aiotaan tallettaa joka toinen päivä.Joka päivä ei kannata,kun vaikuttaa sperman laatuun liian tiuhaan tyhjentäminen :D
 
Kiitos Lennis, kovasti toivon plussaa sinulle ja tietysti kaikille muille. Olen saanut tästä ketjusta kovasti tukea, etenkin heti km jälkeen.

Soittelen ma neuvolaan ja kyselen tuosta lääkityksestä, jospa ne jtn osaisi siellä kommentoida. Jätän tuon suihkeen nyt pois, silmätipat on pakkaustekstin mukaan ok (lecrolyn). Oodi sadepäiville tässä kohtaa :)

Häivyn tästä ketjusta nyt toistaiseksi. Koska olo on niin epäuskoinen ja epäraskaana oleva :) + kkm häilyy taustalla, on kuitenkin taas kerran vaikea todenteolla luottaa, suunnitella ja heittäytyä. Toisaalta, pelossa on vaikea tulevat viikot elää, joten ehkä se on vain pakko uskaltaa.

Voimia ja kasapäin plussia kaikille!
 
Liittyisin joukkoon :)
Mulla tuli spontaani KM 4/15, ikää minulla on 23 ja esikoinen olisi haaveissa :) <3

Uutta yritystä ollut Huhtikuusta lähtien siis, jotenki semmonen tunne ollu koko tän viikon, että tällä kierrolla ois tärpänny ;) On vaan sellainen olo + tissit ollu tosi arat lähipäivinä. Nyt menossa kp 26/25-28 , hätähousuna tänä aamuna jo testailin, mut negaa näytti. Mutta eipä ole menkoistakaan (onneksi ;D) kuulunut toistaiseksi yhtään mitään....
Pakko vielä kertoa, että lisää vettä myllyyn toi, kun avokki sanoi tossa yks ilta ihan "ohimennen" et "Sun tissit on kasvanut" :D
Mut koitan olla innostumatta liikaa, ni ei sitten pety niin pahasti jos ne menkat tuleepi kuitenki...
 
Viimeksi muokattu:
Bettinah, täällä mökillä on mun vanhemmat kanssa. Ne tietää hyvin että inhoon greippiä. Sen takia en täällä juo sitä.

Tänään se tapahtu. Ainakin tuntemusten mukaan oli ovis. Nyt ollaan joka toinen päivä talleteltu. Tänään mentiin miehen kanssa ajelulle jätettiin likka mun vahemmille tänne. Tuolla tien varressa autossa tänään talleteltiin. Toivottavasti tää tuottaa tulosta. Ajateltiin vielä maanantainakin talletella jossain. Varman päälle. Nyt ei oo toivoa menetetty vaikka perjantaina olin ihan masentunut.

Kp16/23-29 dpo1
 
Norappi, no sitten ymmärrän :)

Musta tuntuu että mulla on nyt jo ovis. Ainakin sellaista jomotusta taas ollut. Oikeasti sen pitäisi kalenterin mukaan olla vasta ens viikolla. Tiedä sitten. Mut mulla on taas tätä pahoinvointia :eek: en ymmärrä miksi. Olisin varmaan sitä greippilonkeroakin ottanut mutta kun en juo ollenkaan alkoholia :D täytyy varmaan vaan siihen mehuun tyytyä. Huomenna haen sitä lisää.
Yksi vanha kaverini kysyi minulta kun näimme vuosien jälkeen; "miksette tee vaan toista lasta" ja olen kuullut monelta muultakin saman kysymyksen. Me ei puhuta miehen kanssa kenellekkään tästä että edes yritetään. Eikä olla kerrottu keskenmenosta. Teemme samoin kun ekan lapsen kanssa, eli kerrotaan vasta vkon 12 jälkeen. Jos nyt joskus sinne päästään. Mutta kyllä tollainen kysely vähän sattuu. En edes tiedä mitä siihen vastaisi. Isovanhemmat kyselee, koska tulee lisää lapsia. Kiva vastata siihen, etten tiedä, katotaan nyt.. :( mulla suunnitelmia jo miten kerron sitten jos ja kun vauva olisi tulossa. Kerron hienosti lapsen kautta isovanhemmille. ❤

Jatkuva nälkä!!! Kello on kohta yöllä 1 mutta mun on pakko syödä. Kp 13 nyt sunnuntain puolella kun ollaan.
 
Onnea laabla! Tule kuitenkin jossain vaiheessa kertomaan kuulumiset,jookos :)
Leonella: Pahoittelut..mutta tervetuloa mukaan! Samoin isbee92: tervetuloa kuumeilemaan, ja toivotaan pikaista tärppiä!

Lennis: Heh, mulla varmaan mies kieltäis mua lukemasta täältä näitä juttuja, jos kertoisin että tästä lähtien tulee vaan joka toinen päivä :D Mulla toi edellinen raskaus sai alkunsa about 2x päivässä koko kierron ajan :D (poislukien menkkojen pari ekaa pv) Samalla taktiikalla ollaan nytkin liikenteessä..kerran-pari päivään :ROFLMAO:

norappi: Jee! Hyvä että ovis bogattu! Jännälle kuulostaa noi teidän mökkitalletukset :LOL:

Bettinah: Noi ihmisten utelut on kyllä tahdittomia.. minä sain viikko sitten häissä kyselyitä osakseni,että olenko raskaana kun en juo... tuntui pahalle. Vastasin siihen,ettei nyt paljoo tee mieli ryypätä kun on mieli maassa kun sain vähän aikaa sitten keskenmenon, näytin vielä puhelimesta kuvan mun isosta pallomasusta, niin oli kyselijät aika hiljaista sen jälkeen...

Täällä kp5,ja menkat loppui eilen illalla! Oli hyvin erilaiset kuin normaalisti, eka pv tuhrua, sit alkoi teurastus, ja sit loppui kuin seinään eilen..
 
  • Tykkää
Reactions: laabla
Toivottavasti norappi talletukset tekee tehtävänsä ja tärppää! Onhan tuo autossa mökkitiellä tallettelu vähä tunnelmallista :giggle:

Bettinah,tuo on just tuota ihmisten "hienotunteisuutta" kun eivät voi ajatellakaan mitä taustalla,mutta ollaan vahvoja naisia! ;)

Katjuska,just tollee minäkin oisin täräyttäny keskenmenosta,mitäs kyselee :confused:

Katjuskan kanssa samoilla kiertopäivillä melkein,täällä kp6 ja näyttää myös menkat loppuneen.Talletukset aloitettu ja ehkä tuosta joka toisesta päivästä joutuu joustaan :D

Meillä ois jos jonkinlaista pyöreää synttärijuhlaa ja muuta pippaloa,kesä se on tämmöstä.Jännällä odotetaan vieläkö elokuussa uskaltaa maistaa skumppaa :cool:
Nyt vakaasti päätän tässä kierrossa raskautua,katsotaan toimiiko aivopesu :p
 
Lennis: Nyt me tehdään se! Oliko teillä pitkä yritys takana ennen km? Mullahan tärppäsi ekasta kierrosta, ja nyt siis km jälkeen nää yhdet menkat takana, niin on jotenkin vahva luotto että vois vaikka tärpätä nyt taas, koska se kävi viimeksikin heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Meilläkin on kutsu häihin 8.8. ja just kalenterista katsoin,että voisin vaikka olla raskaana jo reilusti viikoilla 4+ siinä vaihessa! Huhtivauvat,ne me tehdään (y)
 
Nyt on kyllä kroppa sekasin. Viikko sitten perjantaina alkoivat runsaat ja kipeät menkat, jotka kestivät vain alle 4 päivää. Eilen aamulla alkoi taas vuoto hiljalleen ja nyt on kyllä taas menkkakipeä masu. Että kummat näistä nyt on oikeat kuukautiset vai ovatko kummatkaan...? Vai pitäiskö oikein huolestua...
 
Lennis: Täälläkin miehelle tämä ois ensimmäinen.. Mulla on ennestään syksyllä ekaluokalle menevä poika, eli reilusti yli 8v ikäero tulee,vaikka heti tärppäiskin. Tuntuu että kaikki on niin uutta itellekin, kun siitä on jo niin pitkä aika..
 
No voihan p*ska, niin ne menkat sitten alko, tai tommonen peukun kokonen tippa tipahti. Mä kyllä elättelen toivetta aina siihen asti kunnes menkat alkaa "kunnolla"...
Tänään siis kp28/25-28, et ihan ajallaan, mut ihan pikkunen tippa tosin (toistaseks..)

MUOKS. Ainut mikä erona "normi"menkkoihin on, että ei pahemmin ole mitään kipuja. Yleensä menkkojen ensimmäiset 2päivää sattuu niin p*erkeleesti.. Noh, aika näyttää...
 
Viimeksi muokattu:
Jo osaa olla mystisiä nää menkat. Samaan tulokseen tulin mitä Lennis arveli, ettei ne reilu viikko sitten alkaneet olleetkaan kuukautiset, vaan joku muu tyhjennysvuoto. Edellisenkin kaavinnan jälkeen oli ensin semmonen iso vuoto jossa valtavat hyytymät ja reilu viikko myöhemmin alkoi "tavalliset" kuukautiset. Tällä kerralla ajoitus sopis senkin kans että ovistesti hymyili hiukan vajaa pari viikkoa sitten. Sitä vaan jään nyt hämmästeleen että miten kohtu voi ultrassa näyttää tyhjältä torstaina ja ne valtavat hyytymät ja vuoto alkaa perjantaina.

isbee92, mulla kipeytyi olot vasta kun vuotoa oli hetken tullut, ja sitten olinkin kipeempi kuin koskaan menkkojen aikaan. Toivotaan ettei sulla käy noin.
 

Yhteistyössä