Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Onnea stua! :)

Viimiset kolme päivää ollut ihan ku menkat olis alkanut. Mut on siis ovis ilmeisesti. Merkillistä. Ja kauheat halut :D anteeksi suorasanaisuus, mutta oikeasti! Jatkuvasti tekis mieli, ja mies luulee et mun ei oikeesti tee mieli vaan haluam vaan niin kovasti vauvaa :D no kyllä mä vauvan haluan kovasti myös mut kyl tää ovis on ihan omaa luokkaansa. Pari viikkoa pitäis jaksaa odotella!!
 
Hei pitkästä aikaa

Tulin lukemaan kuulumisia ja porukka onkin osittain vaihtunutta. Pahoittelut tänne joutuneille, toivottavasti ette oo täällä pitkään niin kuin mä... Hienoa, kun osa on plussannut jo uudelleen nopeasti km:n jälkeen.


Mulle itselleni ei kuulu mitään uutta, niin en oo viitsinyt kirjotella tähän ketjuun. Kierrot rullaa tasaisen tappavasti ja huonolta näyttää. Mutta yritetään pitää lippu korkealla! Aurinkoisempaa loppukesää kaikille!
 
Susa: Pahoittelut! Aktiivisesti likkeelle uuteen kiertoon, huhtivauvaa sit odottamaan mihin itelläkin ois mahdollisuus!

Norappi: Jännät ajat alkaa olla siellä!

Täällä himottaa aina :ROFLMAO: meillä ei jää ainakaan siitä kiinni että vahingossa menis ovulaatio ohi..minä en ovulaatiota oo ikinä mitenkään tunnistanut, tosin olen syönyt e-pillereitä aina, tuo keskenmenon jälkeinen kierto onkin ainoa ehkäisemätön kierto eläissäni kun en ole raskautunut.

Täällä mennään kp12, ja yk 3, keskenmenon jälkeen yk2.
 
Moikka täältäkin kaikille pitkästä aikaa...

Täällä loppukierto (29/32-34) on menossa, mitään odotuksia ei ole raskautumisen suhteen. Olin tyttöjen reissulla otollisimpaan aikaan ja jotenkin tuntuu, että ei ole meikäläisen kroppa kunnossa huhtikuun kohdunulkoisen jäljiltä. Minultahan poistettiin myös toinen munanjohdin, kun poksahti ja ehti vuotaa vatsaonteloon.

Kahdet menkat on tullut tuon jälkeen ja nyt siis odotan kolmansia. Joka kierrossa on ollut ihme välivuotoja, ei mitään tuhrua, kun ihan verta. Ja selkä on ihmeellisen kipeä. Tämän lisäksi maitovuoto on jäänyt. Täytyy varmaan varailla gynelle aika ja tsekata mikä on vialla. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa? Itse epäilen jotain hormoniongelmaa tai sitten kohtutulehdusta? En tiedä, mutta ärsyttävää. Pinna ihan kireällä, kun tämmöstä ylimääräistä vaivaa...
 
Katjuska, todella jännät paikat.

Kaikki plussaa nyt ja huhtikuun vauvoihin täältä mukaan.

Mä en tiedä, mutta on oloja ollut. Mahajomottaa eritavalla kun aina ennen menkkoja. Tissejä aristaa, paleltaa koko ajan, päätä särkee, nivusiin nippailee välillä ja ummetusta tullut. Tai sitten menkat alkaa kohta. Viimeksi tällä kieropäivällä alkoi tuhru. Nyt ei oo mitään tullut tai mitään sellaista kipua.

Kp23/23-29 dpo8 yk4 km jälkeen yk2
 
Meibijees,miulle jäi ainakin se tiputtelu,ihan hormonihäiriö.Korjaantui primolut kuurilla.Veikkaan noita hormoniongelmia-kohtutulehdus on niin kipeä,että kyllä sen tuntis.Ja usein nousee kuume.
Kannattaa olla yhteydessä gyneen,jos vaikka uuden raskauden alkaminen viivästyy sen takia.

Norapilla hyvät oireet ;)
Toivottavasti ois enne tärpistä! Testausta odotellaan!
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Hassua,onko mymmeliini_1 painanut vahingossa "en tykkää" nappia,kun onnittelin stuan raskaudesta :unsure:

norappi: JOS sulle tulis nyt plussa,niin meniskö maalis-, vaiko huhtikuulle laskettuaika?! Minä jo sinuna oisin malttamaton,ja huomenna testaisin :LOL: Nyt oon jo suunnitellut valmiiksi että milloin testaan jne...katsonut että milloin laskettuaika,jos tästä kierrosta plussaan.. ihan turha nyt kenenkään yrittää että antais mennä tän omalla painollaan...pyh! :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Katjuska, jos uskallan niin testaan huomenna. LA olisi 2.4. Olen kyllä kaikkea miettinyt, mutta en uskalla olla sillä mielellä että menkat ei alkaisi. En halua liikaa pettyä vaikka viimensi en pettynyt. Silloin oli toivo korkeammalla. Nyt on ainakin rennosti otettu tää kierto.
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Katjuska: Puhelimella näpyttelen ja vahingossa on käynyt näin. Onpa noloa :( pahoittelut! Oon tuolta toisesta ketjusta ja välillä käyn seuraamassa sun kuulumisia, kun sieltä jouduit poistumaan.. Täytyy toivoa, ettei näppisvirheitä enää tule. Sori vielä... :/ ja tsemppiä tulevaan!
 
Puhdas nega testattu.
Mitään menkka oloja ei oo eikä mitään tuhrua oo alkanut. Oon laittanut merkille että iltaisin on kipeä olo ja lämpöä. Se liitty joko siihen että oon raskaana tai sitten siihen että oon kipeeksi tulossa. Odottelua vielä. Huomen aamulla uusi testi.

Kp24/23-29 dpo9 yk4
 
Lennis, sitä hormonihäiriötä itsekin epäilen... Tein tänään mielenkiinnosta raskaustestin ja ovistestin. Ovisliuskatestin molemmat viivat aika vahvat ja ei todellakaan ole ovis nyt päällä eikä edes tulossa. Menkkoja tässä odotellaan... Raskaustesti näyttää viivanpaikkaa, kuvaan sitä en saanut, mutta luonnossa selvä viivanpaikka. Nimenomaan paikka, ei yhtään väriä. Kunhan ne menkat nyt alkaisi ja menisi ohi, niin varaisin sen gynen.

http://aijaa.com/oadSM7
 
Hei! Mä ajattelin nyt liittyä mukaan josko tänne kuulun! Eli vappuna tein positiivinen testin. Se raskaus meni pari viikkoa sen jälkeen kesken. Kaikki tapahtui ihan normaalisti eli luontoäiti hoiti kaikki hienosti. Vuoto kesti silloin vähän alle viikon eikä tullut mitään häppeninkiä. Seuraavat kuukautiset tulivat noin 5 viikkoa sen jälkeen ja olivat täysin normaalit. Keskenmeno oli kova kolaus vaikka olinkin vasta viikolla 7. Niin ja esikoista haaveilen! :) nyt tällä hetkellä on tilanne se että kuukautisten olisi pitänyt eilen alkaa mutta ei kuulunut. Mietin että josko se kierto nyt yrittää päivitellä itseään takaisin samaan rytmiin tai jotain? Voiko niin käydä? Mitään kummallisempia oireita ei ole. Alavatsaa ja alaselkää jomottelee välillä menkkamaisesti mutta ei rintojen arkuutta eikä mitään. Kai ne kuukautiset sieltä tulevat vai pitäisikö tehdä testi? :eek: siinäpä pulma
 
Mymmeliini_1 Virhettä ajattelinkin, ei mitään hätää :) Sieltä taitaa käydä monikin minun kuulumisia seuraamassa!

lilow: Olitko sinä silloin tammikuun odottajissa myös? Nimimerkki miltei sama, niin siitä arvuuttelin..

norappi: Kerkee vielä helpostikin plussaksi muuttua, kun noin aikaiset päivät vielä. tsempit!
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Voi ei! :( onnea uusille yrityksille sullekkin! :) hitto pitäiskö vaan testata! Kun tuntuu siltä että ei vois olla raskaana ku ei mitään tuntemuksia! Paitsi äsken lorahti sellanen määrä valkovuotoa että huh!
 

Yhteistyössä