Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Nyt on haettu kunnon greippimahua kun kaupassa käytiin. Tänään otin ekan kerran sitä oli parempaa kun se mitä aikasemmin oli. Mä tässä odottelen ensviikolla pitäisi olla ovis. Nyt huomenna alan tikuttamaan sitä. Me ollaan ajateltu ottaa nyt vähän rennommin, mutta toivotaan että hyödynnetään tää ovis mahdollisimman hyvin.

Kp10/23-29 yk4
 
Katjuska, toivotaan että nega muuttuu plussaksi.

Nnä, pahoittelut kp1 ja toivotaan että olisi sun kierto.

Equus, hyviä ultra kuulumisia. Pidän peukkuja sulle nt ultraan.

Bettinah, meillä menee nyt ennen ovista miehellekkin gelee royale ja normaali monivitamiini ja omega. Mä otan gelee, mamma vitskuja, omegaa, foolihappo lisänä ja lasin greippimehua tässä kierrossa.
 
Equus: Oi, onpa jännää! Hienoa, että kaikki oli hyvin.

Kp 29/30-33. Pinna kireällä, tänään tuhersin itkuakin. Alavatsassa menkkakipuja, joten ehkäpä jo alkuviikosta uuteen kiertoon. Näitä oireita on vaikea kääntää raskausoireiksi vaikka kyllähän sitä joka tapauksessa kovasti toivoo :/ Pyh ja pah!
 
Hain tänään kreippimehua sitä tropicanan ja mun mielestä se on kamalaa :D juotteko sitä pitkin kuukautta? Mulla varmaan ens viikolla ovis.

Mitä sellaista on mikä vielä edesauttaisi tässä? En käytä alkoholia enkä polta. Joten ne on kunnossa. Ylipainoa valitettavasti on, ja sokeririippuvuus. Olisi varmasti parempi jos niistä pääsisi eroon.
 
Bettinah: Monet kait juo tuota mehua vaan ovulaatioon asti, mut ite oon nyt koko kuukauden juonut, kun ei mitään hajua kierron pituudesta nyt km jälkee ennen kuin ekat menkat tulee.
Tuo ylipaino taitaa vissiin vähentää ovulointia, ettei joka kuukausi ovuoloi..jostain oon lukenut.

Hitto vie,pitääkin nyt malttamattomana testailla. Kp 27 ja aamupissasta nega. Jos ois normi kierto, niin tässä kuussa olis peli menetetty,ja keskiviikkona alkais menkat, niin säännöllinen kierto mulla on. Vaan nyt kait jotain toivoa on,jos vaan ei menkat ala, niin voinhan plussata vaikka reilusti yli kp30 tai vaikka 40... Aika monella tuntuis eka kierto venyneen km jälkeen 5-6 viikkoon mitä oon lueskellut. Vaisto kyllä kertoo,että menkat alkaa keskiviikkoon(-torstaihin) mennessä! Masentaa.

Mulla tänään eka lomapäivä,ärsyttävää kun ei nyt osaa nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä kummasta voi johtua, että mulla tuntuu kuin menkkakivuilta tai siis sellaiselta jomotukselta taas menkkojen jälkeen. Ennenkin siis ollut ja nyt taas. Ala-vatsassa jomottaa kuin olisi menkat alkamassa :eek: todella outoa

Sanoin miehelle, että on sellaisia pillereitä jotka vois auttaa raskautumaan nopeammin. Mies vastasi "ei mitään pillereitä, saattaa tulla supervauva" :'D ❤
 
Kp28, eikä tee mieli enää ees testata, kun tuli nyt turhan innokkaana aloitettua se touhu jo aivain liian aikaiseen, ja suuri alakulo hommattua niistä negatiivisista testeista. Odottelen nyt nöyränä kuukautisia, menkkajomotukset ovat taas palanneet kovana parin taukopäivän jälkeen.
 
En oo ikinä ollut näin kauan ja näin kipeä ennen menkkoja.Toivottavasti alkavat huomenna ajallaan, ollaan lähdössä perjantaina reissuun,joten kerkeis edes 1-2 pahinta vuotopäivää olla kotona. Pelottaa ihan mitä sieltä tuleman pitää tämmöisillä kivuilla :/
 
Katjuska, mulla on olleet nää kahdet menkat km jälkeen todella runsaat ja kivuliaat. Mulla oli viimeksikin varmaan kolme päivää ennen kipuilua. Toivon että alkavat nopeasti. Onko nää monennet menkat km jälkeen?

Mua pelottaa kamalasti että mulla ei tuu ovis omalla paikallaan. Pelottaa se että tulee viikon myöhässä. Viikon päästä ollaan mökillä ja sitten on vähissä rauhassa tallettelu. Ahdistaa koko ajatus. Tänäänkään ei ollut plussaa ovistestiin. Toivotaan että huomenna tulee plussa.

Kp12/23-29 yk4
 
Täälläkin alkoivat kuukautiset, erittäin runsaina ja kivuliaina vain neljä päivää ovistestin hymyn jälkeen. Aivan täytenä yllätyksenä, etukäteen en mielestäni juuri kipuillut. Toki oltiin just päästy lomailemaan varsin alkeelliseen olosuhteisiin kun asian huomasin, ja tuntia myöhemmin vuoto oli aivan huikeeta. Nyt siis tiedän mitä ne kipeät ja runsaat menkat tarkoittaa...

Otettiin miehen kans tämä kuitenkin melko positiivisesti. Kävin kaavinnan jälkitarkastuksessa tuossa oviksen ja kuukautisten välissä, kaikki näytti olevan hyvin. Lääkäri sanoi, ettei enää anneta mitään kieltoja raskautumiselle vaikka samantien, koska hyödyistä ei ole tutkimustuloksia. Juteltiin kuitenkin siitä, että ihan maalaisjärjellä kohdun limakalvon uusiutuminen ennen uutta raskautta voisi olla hyvä juttu. Nyt tämä siis tapahtuu, vaikkei siihen erikseen pyritty :) Lisäksi voidaan nyt lomalla sitten rauhassa oikein omistautua sille lapsen tekemiselle ;) Eikä ole pelkoa siitä samantien iskevästä tolkuttomasta väsymyksestä, jonka raskaushormoni näiden kahden alkaneen ja keskeytyneen perusteella mulle aiheuttaa.

Eli positiivisin mielin eteenpäin, toivottavasti muillakin löytyy samaa fiilistä!
 
norappi: Ensimmäisiä kuukautisia odottelen km jälkeen, huomenna tulee spontaanista keskenmenosta tasan 4vk. Mulla normaalisti kierto 28pv, ja nyt kohta viikon ollu menkkajuilinnat, raskaustesti nega. Ja joo tiedän,että kierto voi olla km jälkeen mitä vaan, mutta nää tuntemukset nyt enteilee että ne ois varmasti alkamassa lähipäivinä kyl..ainakin toivottavasti!
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Katjuska, mulla oli oli kierron pituus nomaalisti 28-29. Km jälkeen se oli 32 päivää. Mulla oli km jälkeen ihan koko ajan menkka jomoja. Mä jotenkin mietin että mä en varmaan edes kunnolla vielä silloin ovuloinut. Kun ei tullut mitään sellaisia kipua/haluja/limoja. Siittä on hyvä aloittaa ihan puhtaalta kierrosta yrittäminen.
 
Katjuska, mulla oli kans tosi kivuliaat ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen. Tuntemuksia oli jo monta päivää ennen kun vuoto alko ja sit se kipu vasta tulikin. :| Seuraavat menkat oli jo "normaalit" eli tosi niukat ja melko kivuttomat. Kiertokin tasautu noiden ekojen kuukautisten jälkeen siihen mitä ennen raskautta oli.

Hmm. Oiskohan mulla nyt dpo 4 sitten menossa, ei kummempia tuntemuksia mahassa. Vähän ehkä nipisteli aiemmin tänään (voi kunpa ois ollu kiinnittyminen!) mutta ehkä kuvittelin senkin. Jos vaikka viikon päästä testailis.
 
Kiva lukea täältä (tai no, eihän tää asia kiva ole, mutta vertaistuki), ettei ole yksin noiden kipeiden menkkojen kans. Mulla oli myös semmosia kivan kokosia hyytymiä seassa, mikä vähän ihmetytti kun lääkäri ultrasta totes että kohtu näyttää tyhjältä. Että kuinka nopeasti niitä oikein muodostuu?
 
Täällä on moni nyt odottamassa tai aloittamassa menkkoja, samoin minä. Nyt on enää hetkestä kysymys, kun täällä alkaa. Nyt siis KP32/30-34. Toivotaan uuden kierron tuovan plussan meille kaikille :)

Tilasin kasan ovulaatiotestejä, sekä liuskoja (30 kpl...) että puikkoja (10 kpl). Pääsee nyt edes jotain sitten testailemaan :) Vaikka ovulaation ja seksin ajoitus on jälkikäteen katsottuna nyt osunutkin kohdilleen, ajattelin ainakin yhden kierron varmistaa, että olenko omien oireideni kanssa ajoitusmielessä oikeassa.

Allergiset kuumeilijat: oletteko miten hoitaneet allergialääkityksenne? Minulla on paha heinäallaergia ja nyt käytän silmätippoja ja nenäsuihketta säännöllisesti (teratologisen suosittelemat), ja jos tulee ulkoiltua paljon, otan pahimpaan tuskaan cetirizinin, näitä siis epäsäännöllisesti. Yritän välttää "turhaa" lääkitystä, ja näin olen toistaiseksi pärjännyt aika hyvin. Siitä kiitos huonolle kesälle...
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

tsemppiä piinailuun :)

equus onnea :)

Täällä ei kai enään vuoda(n)
kokonaisuudessa vuoto kesti 3 ja puoli päivää normaalin 5 päivän sijaan.
tavaraa kyllä tuli noiden päivien aikana. kokoajan joutui kuppia tyhjentää.
jos vuoto on loppunut niin pääsee ukon kellistyseen. :D
 
Onnea wanti! Toivottavasti viiva vahvistuu :)

Laabla,täällä kans kärsitään allergiasta ja pahasta.Oon joutunu syömään allergialääkkeitä.Sillon vielä kesken menneen raskauden aikana,oireita allergiasta jo maalis/huhtikuussa,käytin Prevalynin nenäsumutetta joka ns lääkkeetön,vaikutus perustui siihen,ettei allergeenit tartu limakalvoille.Itselle ei ainakaan ollut tarpeeksi tehokas.

Täälläkin jo kp2 menossa.Fiilikset heittelee.Josko tää ois meidän kierto.(n)
Yötyöt ohi ja pääsee vihdoin nukkumaan!
Mukavaa päivää!
 
Mullakin fiilikset heittelee näistä menkoista nyt. Yöllä kyllä piti itkut tirauttaa ja mieskin herättää :( Sitä niin toivoi että nytkin tärppää heti, kun aina ennnenkin on niin käynyt (2 kertaa) Mutta toisaalta olen helpottunut siitä,että mun kroppa vissiin toimii aika hyvin spontaanin keskenmenon jälkeen, vuoto kesti siitä n.5pv, testi nega 11pv päästä,ja kierto heti ennallaan 28vrk :) Lääkäri suosittelikin pitämään yhden taukokuukauden ennen uutta yritystä,joten tässä se sitten tuli,vaikka ei ois haluttu! Mutta nyt kyllä on suuret odotukset raskautumisen suhteen ens kierrossa, huhtivauva olis ihana <3 heh piti jo laskea että jos ensi kierrosta raskaudun niin laskettuaika on mieheni syntymäpäivänä ;) hänelle lapsi olisi ensimmäinen.

Wantille varovaiset onnittelut!
 
Wantille varovaiset onnittelut.

Laabla, mä käytän säännöllisesti astma lääkettä. Sitten olen lisäksi todella allerginen ja käytän allergia lääkettä maaliskuusta-lokakuulle. Esikoisen raskauden aikana käydin desloratadinea sisältävää allergia lääkettä. Nyt käytän cetirizineä sisältävää. En käytä nenä sumutetta tai silmätippoja.

On, mä odottelen ovista. Vähän alkaa olla tuntemuksia. Jos vaikka huomenna tai perjantaina olisi ovis. Toivotaan että huomenna tulisi plussa testiin. Mulle on aina tullut selkeä plussa testiin.

Kp12/23-29 yk4
 
Meneepä tää nyt "mielenkiintoiseksi", odottelin että kunnon tulva tulee nyt kun menkat alkoi, ne ensimmäiset km jälkeen. Mulla on normaalistikin suht runsaat kuukautiset. MUTTA nyt tulee vaan rusehtavaa tuhrua, ihan pienesti vaan punaista, ja vuoto on todella niukkaa...onkohan nää nyt oikeet kuukautiset vaiko mitä. Ja ne kivut loppui kokonaan kuin seinään kun vuoto alkoi :O
 
Toivottavasti Katjuskan vuoto on muuttunut suuntaan tai toiseen.. epävarmuus on raastavaa.

Mulla oli keskenmenon jälkeen tiputteluongelmaa kierroissa.. luteealivaihe oli ekassa kierrossa tosi lyhyt. Tässä kierrossa oli tiputteluvuotoa enne ovulaatiota useamman kerran.. olin varma ettei ole mahdolista tulla raskaaks tuon takia.. no testit näyttää tältä.
 

Yhteistyössä