Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Hei nyt niitä plussauutisia tänne (y):)

Täällä alkoi vuoto, joten kyllä se lauantainen kertaluontoinen vuoto enteili sitä. On kyllä kroppa vielä sekaisin km:stä. Tyhjennys oli 24.3. Ekat menkat km:n jälkeen 9 vrk, ei kuitenkaan runsaat tai kivuliaat. Ovis kp21 (normisti kp15-16), sitten tuo yksi hetkellinen vuoto dpo8, reiluun vuorokauteen ei mitään ja sitten aukesi tulppa ja meni päällihousutkin vaihtoon.

Nämä siis toiset menkat km:n jälkeen. Seuraava ovis saattaapi osua kohtaan jolloin meillä on talo täynnä väkeä vieraita 24/7... että siirtyy sitten hommeli kuukaudella eteenpäin, jos näin käy :mad:
 
Illalla iski ihan jäätävä pahoinvointi mut ei sentää oksentaa oo tarvinnu ja nyt ku aukas silmänsä iski taas päälle :unsure:

Pitää käydä apteekista ostaa testi/testejä kun vien pojan eskariin ja uittaa sitte joko tänää tai huomenna ;)

Hantalle toivon viivan vahvistumista ja muillekkin myös ketkä haamuilee :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Dpo10
Samanlainen viiva tuli testiin kun eilen.. Vahvistumista ootellessa <3
Huomenna taikka ylihuomenna pitäs olla jo vahvempi. Kyllä se siitä :) Mulla ainaki näytti joka aamu selkeesti tummemmalta kun nyt viimeksi plussasin. Aiemmin ostin niitä kalliimpia apteekin testejä niin en raskinu testata montaa tikkua mutta nyt ostin pc niin eipä haitannu vaikka joka aamu uitteli ja selkeesti tummuikin! 5testiä tein ja oli niin selkee viiva etten enää menkkojen alun aikaan ees testannu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Ihania ootte! <3

Ainii. Sen verran niissä viivoissa on väriä et mies näki eilisen kuivuneen testin ja tän aamusen. Ja oikee suuttu ku tivasin et erotatko, erotatko??? Kuulemma erottaa mutta tosi haaleesti näkyy :D

Testaan huomenna aamupäivällä seuraavan kerran kun pääsen töistä jo 10. Ellen sitte taas mee ja osta ja testaa illalla ;)
 
Ihanaa Hantta ja Taaperotx, nyt vaan lisää väriä viivoihin!

Me saatiin ovis hyödynnettyä ainakin paremmin kuin viime kierrossa (siitä hiton jääkiekosta huolimatta), nyt sit vaan ootellaan. Ei ihan hirveän toiveikas olo ainakaan vielä, mulla on vähän samaa ongelmaa kuin sulla, Vauveli vanhalle, ei ole oikein kierto normalisoitunut vielä km:n jäljiltä. Nytkin vahvimmat ovisoireet oli 4-5 päivää ennen kuin testiin tuli plussa, vähän stressaa kun aiemmin kierto ja oireet on olleet hyvinkin selkeitä ja melkeinpä päivän tarkkuudella aikataulussa. Mut ehkäpä se raskautuminen ei ole siitä kiinni.
 
Täällä tuli puhdas nega. :unsure: Tässä siis vain jatketaan odottelua eli menkkoja ja sit IVF-hoitoihin. Olisi sen lääkkeisiin menevän rahan voinut johonkin muuhunkin käyttää. Vaikka kunnollisiin vaunuihin. :notworthy:
Piinamiinalle tsemppiä! Hoidoista on sentään vain hyötyä ja onnistumisprosentti nousee! Eiköhän teitäkin kohta lykästä ja sitten se rahanmeno ei varmasti tunnu missään. :X3:
 
Onnea plussaajat ja haamuilijat :love:


Itsellä mieli niin maassa kun voi olla, testit näyttää vaan viivanpaikkaa..alkais se vuoto jo niin pääsis tästäkin pahasta. Hyvin pahaltahan tää taas tuntuu, mutta minkäs teet. Sen tiedän että yritys loppuu lähiaikoina jos ei ala mitään tapahtumaan, tää tuhoaa kohta kaiken..alkaa seinä tulla vastaan :unsure:
 
Tää on ihan uskomatonta!! <3
Keskenmeno takana 4/15 ja tänään räpsähti kaksi viivaa tikkuun. :) <3 :love:
Pitää aina välillä käydä tarkastamassa, et onhan tää totta ja onhan ne viivat sielä tikussa :D
Minä siirryn varovaisin ja toiveikkain mielin tuonne odotusajan puolelle ja toivon ettei mun tarvitse enää tänne tulla takasin....
Mä niin toivon kaikille paljon plussa-tuulia! :):):love:
 
Onnea plussasta isbee92! :love: Ja vahvistumisia Hantta81 & taaperotx5! :love:

Ja sitten taas omaa.. Testaamisen vierotusoireitten takii alotinkin jo eilen (kp9) oviksen tikuttamisen. Tänään oli jo lähes kontrolliviivan vahvunen testiviiva, joten ovis taitaa tulla aikaseen tällä kertaa. :D Voi kun olis jo loppukierto niin pääsis jännäilemään tulisko se plussa tässä kierrossa.. :rolleyes:
 
haaveilija-31 pahamieli tuli siun puolesta, kun tuolta toisestakin ketjusta lueskelin siun viestejä. :(:( Voimahali. :love: Toivon siulle oikein superkovia plussatuulia! :love:

Omaanapaa: Täällä yritetään hyödyntää kyllä tällä kertaa paremmin nuo otolliset päivät, vaikka miehellä iltavuoroja nyt pitkältikin ja iltaisin on raskaasta työstä johtuen ihan poikki ja valmis nukkumaan. :unsure:

Sellanen kysymys tuli tuossa mieleen nettiä taas kerran selaillessa, että mitenkä työ ootte nuo petipuuhat rytmittäny? Kerran päivässä, joka toinen päivä..? Googlettamalla löytyy ristiriitasta tietoa siitä, onko siittiöiden laatu parempaa, raskauden alkaminen todennäkösempää jne. puuhailemalla kerran päivässä vaiko joka toinen päivä. :p
 
Haaveilija-31 :(

En sitte jaksanut liikkua tänää apteekkiin asti ku oli nii pahaolo ja ei oo tänää kaukana ollu että ois iha oksentaa joutunu :unsure: josko huomenna pääsis testejä hakee tai sit passitan tuon ukon niitä hakemaan ;)
 
Olenhan jo luvannut tänne että jos jonain kauniina päivänä vielä tulen raskaaksi niin en valita pahoinvoinnista!!! Mä haluan oksentaa vaikka 40viikkoa. Kunhan olen raskaana ja saan vauvan <3 mun kaveri joka tuli ekasta kierrosta just niin valittaa nyt mulle kuinka paha olo on ja kuinka kamalaa se on. :mad:

Tänään kp6. Hopihopi päivät!!

Paljon onnea isbee, ja haamuilijoille toivon viivan vahvistumista! :love:
 
Olenhan jo luvannut tänne että jos jonain kauniina päivänä vielä tulen raskaaksi niin en valita pahoinvoinnista!!! Mä haluan oksentaa vaikka 40viikkoa. Kunhan olen raskaana ja saan vauvan <3 mun kaveri joka tuli ekasta kierrosta just niin valittaa nyt mulle kuinka paha olo on ja kuinka kamalaa se on. :mad:

Tänään kp6. Hopihopi päivät!!

Paljon onnea isbee, ja haamuilijoille toivon viivan vahvistumista! :love:
Juu semmonen pieni kuvotus ja oksentelu on iha ok mutta ei kiitos enää semmosta mitä oli kahdessa raskaudessa että oksentelin 24/7 lähes koko raskauden ja tiputukseen jouduin noissa raskauksissa kuivumisen takia :unsure:
 

Yhteistyössä