Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Oumai gaaaad!!!!!!!! :barefoot::barefoot::barefoot:

Dpo9

Tein äsken testin ja testiajalla selvä haamuplussa, punertava selkee viiva!!!!!!! Tosi vaalee, kuviakin räpsin että teille näyttäisin, mut tosi huonosti näkyy. Pittää muokata kuvaa et se näkys teille!! Nyt kuivuessaan erottuu mutta pittää tihrustaa.. Ei hittovie voiko tää olla mahollista!!?????!,!?!:love:

Mun posket helottaa ihan kuumina ja tissit tuntuu ihan oudoille. Oikee rinta kipeytyny kipeytymistään. On tosi pehmeet, sileet niinku!!

Ei! Mä en voi ymmärtää jos tää kierto onki plussakierto!!!!

Töistä tullessa tuli tunne ku autossa istuin et maha räjähtää. Tuntuu niin kova paine, nytki vaikka kävin pissillä..

Peeäs. Testi tehty ihan päiväpissistä ;)
 
Toivotaan että vahvistuuu!! Mullei ole vaan ennen ikinä tullu mitään näin aikasin ja nyt kun olen oviksen tikuttanu tiedän kierron aika pitkälti. Mulla on vaan niin semmonen olo et tää olis totta!!
Kumpa kestää viiva ja vahvistuu, meillä molemmilla!!! :love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: taaperotx5
Onpas täällä porukka kirjoitellut paljon :) Paljon onnea plussanneille! :love:
Minäpä tilitän tänne vähän omaa napaa kun ärsyttää :unsure: Lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt kaksi viikkoa ja raskaustesti näytti vielä tänään haaleaa plussaa, ei mitenkään erikoista.. Viime km näytti negaa jo muistaakseni reilun viikon päästä vuodon alusta. Vuoto loppui torstaina ja tänään alkoi uudestaan?! Mie tein myös ovis testin to ja la, antoi hymynaamaa, varmaan reagoi siihen raskaushormoniin vielä.. Salaa toivon että ovis olisi silti ollut viime viikon lopussa, mutta tuskinpa se noin nopeaan voi tulla :unsure: niin ja mie kirjottelen täältä pk-seudulta!
 
Onpas täällä porukka kirjoitellut paljon :) Paljon onnea plussanneille! :love:
Minäpä tilitän tänne vähän omaa napaa kun ärsyttää :unsure: Lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt kaksi viikkoa ja raskaustesti näytti vielä tänään haaleaa plussaa, ei mitenkään erikoista.. Viime km näytti negaa jo muistaakseni reilun viikon päästä vuodon alusta. Vuoto loppui torstaina ja tänään alkoi uudestaan?! Mie tein myös ovis testin to ja la, antoi hymynaamaa, varmaan reagoi siihen raskaushormoniin vielä.. Salaa toivon että ovis olisi silti ollut viime viikon lopussa, mutta tuskinpa se noin nopeaan voi tulla :unsure: niin ja mie kirjottelen täältä pk-seudulta!
Mä vuodin 5vko tuulimunaraskauden keskeytyksen jälkeen. Välissä oli vuotamattomia päiviä kunnes taas alko kunnon vuoto. Mulla oli hcg kontrollissa vielä 3vkon päästäköhän se oli niin 150 ja 5vkon päästä 45 et tosi hitaasti laski ja sen jälkeen oli viikon vuotamatta ja kuvittelin menkkojen alkaneet. Vuoto kesti 21pvää ja loppu vasta primoluteilla. Sen jälkeen monta kiertoo oli tosi outoja. Tuli välivuotoo ja kierto vaan lyheni. Nyt on onneks tasottunut ja ovuloinukki oon testien mukaan.
Jaksuja noiden juttujen kanssa. Ne on niin syvältä noi keskenemot ja niiden jälkeiset vuodot!! :(
 
Voi vitja mikä olo :unsure: maha o turvonnu ja munasarjat juilii vähän väliä ja ei oikee pystyis housuja ees jalassa pitää ku niin painaa kipeesti :unsure: lämmötki koholla ja nännit todella arat ;) toivotaan että mahollisimman moni meistä pääsis tonne odotuspuolelle mahollisimman äkkiä! (y)

Jos täällä ei menkkoja ala enne perjantaita näkyä niin testaan uudestaan,jos ny jaksaa sinne asti oottaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Iik! Hantta ja taaperot!!!!!! Toivon niiiiiiin paljon että teidän viivat vahvistuu!

Mä tein silloin pas kierrossa dpo9 selkeän mutta toki hailakan viivan. Seuraavana aamuna oli taas tummempi ja dpo11 ihan selkee punanen viiva. Pc oli käytössä:)
 
Ihana tintt@r@! Mun tekis mieli kastaa aamupissiin tikku. Toisaalta jos se ei ookkaan vahvempi saatikka näkys mittään ni päivä pilalla..
Mut on kyllä niin raskautunu olo!! Ihan mahottomasti tykyttellee mahassa. Ei siis koske yhtään vaan tykyttää.
 

Yhteistyössä