Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Ihanaa Armadillo ja Minttumar, isot onnittelut! :love:

Täällä kp1, joten uutta yritystä kehiin. Mieli on ihan ok ja nyt ei kyllä ollut mitään pms-oireita, joten etiäpäin vaan sanoi mummo lumessa! Luteaalivaihe oli 9 päivää eli nyt on sama ongelma mikä on ollut ennenkin.

Vielä ehtii kesäristiäisiin mikä on haaveena :)
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Hyvä, että olet positiivisella mielellä kuitenkin. Uutta yritystä vaan! Mulla luteaalivaihe jatkuu edelleen. Luultavasti ensi viikon perjantaina kp 1..

Onnea Armadillo ja Minttumar vahvistuneista viivoista! :love:
 
Onnea Armadillo, ja minttumarkin vielä uudestaan :)

Täällä kanssa oli viiva vahvistunut tänä aamuna. Toisaalta muuten ihmeen oireetonta paitsi välillä aika voimakkaita vatsatuntemuksia jotka huolettaa. Olin myös ehkä bongaavinani ihan vähän rusehtavaa vuotoa (vaikea sanoa kun käy puskapissalla :p ). Toisaalta tällaisia oireita ei ole aiemmissa keskenmenoissa ollutkaan. Ei kyllä ole vieläkään kovin luottavainen olo...
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Kiitos onnittelijoille. :) Pikaista plussaamista muillekin! :love:

KevätTähti Onnittelut vahvistuneesta viivasta! :love: Miullakaan ei juuri oireita ole, eikä ainakaan niitä klassisia tissikipua ja etovaa oloa... Huolettaa toki hiukan, että mitä jos kaikki ei tälläkään kerralla mene hyvin, mutta yritän nyt olla stressaamatta. Keskenmeno tulee jos on tullakseen, vaikka kuinka yrittäisi elää oppikirjan mukaisesti raskausaikana... Toivotaan kuitenkin että pienet pysyy meillä uusilla plussanneilla nyt kyydissä tällä kertaa. Ja samaa toivon muillekin, jotka vielä plussaansa odottavat (toivottavasti eivät kauaa:love:).
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Onnea kaikille plussanneille! :love:
Täällä aika pitkä hiljaisuus, oon jäsennellyt itselleni tapahtunutta ja ruvennut nyt siivoamaan kotia, heittämään turhaa tavaraa pois ja siinä samalla sitten ajatellut tämän tarkoitusta ja tarkoituksettomuutta. Oon välillä ollut niin vihainen, että pelkkä puhuminen on ollut vaikeaa.
Mulla on menossa nyt menossa kp 17, oviskipuja ei oo ollut ollenkaan eli saa nähdä tuleeko tässä kierrossa ovulaatiota ollenkaan vai venyykö nyt sitten johonkin älyttömään koko kierron pituus. Yleensä mulla on selkeät oviskivut, mutta nyt täysin nada kaikki. Ollaan harrastettu seksiä silloin kun molempien on tehnyt mieli eli herran haltuun menee kyllä tämä kierto täysin. Tänään tosin mies sanoi lukeneensa jostain, että olisi hyvä rakastella kolmen päivän välein niin olisi aina mahdollisuus voittaa. No suurena seksin ystävänä se tietysti sopii, mutta tekisi kyllä mieli tietää miehen googlehistoria. Ties kuinka paljon näitä asioita miettii sitten lopulta vaikkei mitään sanoisikaan.
 
Armadillo Mitä ihmettä?? Voi ei!! :(Teitkö yhtä vahvasta pissistä kuin edelliset (esim. aamupisu) ja saman merkkisellä testillä kuin aiemmat? Voisiko olla viallinen testierä?
 
Armadillo, voi eih, just luin viikonlopun juttuja meinasin onnitella. Toivottavasti ois viallinen erä testissä. Peukut pystyssä!

Minttumar, onnea ja jarrusukkia!

Vauveli vanhalle, voi pöh uutta kiertoa, mutta ihanan positiivinen olet.

Fujin, kuulostaa hyvältä käydä tavaroita läpi ja heittää pois turhia, se on sellaista sielun puhdistamista samalla.
 
Armadillo kokeileppa jotain muuta merkkiä vielä. Mutta kyllä tuo alin on mun silmään kaikkein selkein.. itse tein monta (negatiivista) testiä pc:llä joihin kontrolliviivakin ilmesty vasta reilusti testiajan jälkeen

Omanapaa, mä olen loistava kuvittelemaan oireita. Eilen illalla hirveä kutina tisseissä,11h yöunet, sormukset ei mahdu kun turvottaa,tunti heteillä ja 1,5h päikkärit,pahaolo ja närästää...
 
Armadillo Taisi olla viallinen testi tai erä tuo keskimmäinen tikku.. Joitko eilen illalla paljon nesteitä ennen nukkumaan menoa? Sekin voisi ehkä vaikuttaa siihen, että aamun testi ollut haaleampi. Onkos tuo alin tikku samasta paketista kuin keskimmäinen? Alin on selkeästi selkein ja punertavin. :)
 
Armadillo Taisi olla viallinen testi tai erä tuo keskimmäinen tikku.. Joitko eilen illalla paljon nesteitä ennen nukkumaan menoa? Sekin voisi ehkä vaikuttaa siihen, että aamun testi ollut haaleampi. Onkos tuo alin tikku samasta paketista kuin keskimmäinen? Alin on selkeästi selkein ja punertavin. :)
Juon aina iltaisin paljon vettä, voi hyvin olla että toi myöhempi on vahvemmasta pissasta.... samasta paketista ovat. :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Armadillo Kyllä mie luulen, että sie ihan yhtä raskaana olet kuin eilenkin. :love: Mikä lie tuo tän aamunen ollut. Kuten Fujin sanoikin, unohat vaan tuon keskimmäisen tikun ja keskityt selkeisiin viivoihin. ;)
 
Armadillo onnittelut! Ihan selkeesti toi alin on kaikista tummin viiva.

Napailu varoitus!
En tiiä mitä oon häsläny, ku oon kiertoa laskenu :D Ennen raskautta oli 23/24pv vuosikausia, kekeytyksen jälkeen (ekan kerran ihan kalenteri kädessä laskin) 28pv ja nyt (edelleen kalenteri kourassa) menossa 33pv. Viikko sitten keskiviikkona tuli veristä limaa pyyhkiessä. Okei, närästää, pissattaa ja väsyttää. Ruoka maistuu harvinaisen hyvin, en yleensä oo eka joka ehdottaa että syötäiskö. Mietin vaan, että oliskohan nämä oireet nyt kuitenkin just sitä ihteensä!? (n) Vai ihan keksittyjä... Nii ja hiuksia ei irtoo. Aamulla en uskalla testata, ku vollotan sit ilosta koko päivän. No onneks en lauantaina juonu, ku kokista :D
Muoks! No joo, pinnistelin neljä tuntia käymättä vessassa, edelleen puhdas nega. Jos minä nyt jo uskoisin ja jättäisin kuvitelmat sikseen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Tekisi mieli huomenna aamulla testata (dpo10 kait), mutta toisaalta haluaisin odottaa sunnuntaihin...
Viime viikolla fiilis siitä ettei tärpännyt ja nyt mukamas ihan raskaana oleva fiilinki (n)
Valkkaria tulee, tissit kipeät ja pissattaa koko ajan (voi tosin johtua kauheasta vedenjuonnista). Niin ja hajut ottaa nokkaan pahasti... Totta se mieli nyt tekee kepposia.:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä