Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Miten nopeasti viivojen pitäisi normaalissa raskaudessa tummua? Pelottaa, että onko joku nyt vialla.. Viivat tummuu tosi hitaasti, ja iiiiiihan hitusen kerrallaan, vaikka kahden päivän välein olen testannut. Miulla on kuitenkin jo suht isot dpo:t menossa ja viivat tuntuu melko haaleilta näille päiville...

Tässä kuvaa: http://aijaa.com/Fb3VRA
 
Miten nopeasti viivojen pitäisi normaalissa raskaudessa tummua? Pelottaa, että onko joku nyt vialla.. Viivat tummuu tosi hitaasti, ja iiiiiihan hitusen kerrallaan, vaikka kahden päivän välein olen testannut. Miulla on kuitenkin jo suht isot dpo:t menossa ja viivat tuntuu melko haaleilta näille päiville...

Tässä kuvaa: http://aijaa.com/Fb3VRA
Mulla tummuu viime raskaudessa viivat hitaasti ja sehän meni sitten kesken. Toivottavasti sinulle ei kävisi kuitenkaan niin. Onhan viivojen tummumiset kuitenkin yksilöllisiä. Jos asia huolettaa sinua, niin Voithan soittaa esimerkiksi neuvolaan ja pyytää hcg-verikokeeseen lähetteen.. Jos verikokeen ottaa vaikka kaksi kertaa muutaman päivän välein, niin näkee, onko hcg-arvo noussut normaalisti. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin! :)
 
Mulla tummuu viime raskaudessa viivat hitaasti ja sehän meni sitten kesken. Toivottavasti sinulle ei kävisi kuitenkaan niin. Onhan viivojen tummumiset kuitenkin yksilöllisiä. Jos asia huolettaa sinua, niin Voithan soittaa esimerkiksi neuvolaan ja pyytää hcg-verikokeeseen lähetteen.. Jos verikokeen ottaa vaikka kaksi kertaa muutaman päivän välein, niin näkee, onko hcg-arvo noussut normaalisti. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin! :)
Kiitos vastauksesta Jutska. Pitää varmaan huomenna soitella neuvolaan ja pyytää lähetettä verikokeeseen. Eipä kyllä ole itku taas kaukana, kun pelottaa että tämäkin menee kesken, vaikken pitkällä vielä olekaan... :( Ja miehenkään huono päivä ei paranna yhtään miun oloo, se sano äsken, että mie ite aiheutan keskenmenoni kun stressaan joka asiasta, enkä voi vaan nauttia siitä että oon raskaana... :( Tiiän ettei se tuota tarkottanu, mutta pahalta tuntuu silti. :unsure:
 
Me käytiin tänään ultrassa ja lääkäri totesi saman minkä tiesinkin jo. Kohtu on tyhjentynyt itsestään, jäljellä oli enää vain paksuhko limakalvo ja verinen vuoto.
Henkisesti olen aivan raunio. Huomenna hautajaiset, joista pitäisi selvitä jollain konstilla. Lääkäri olisi kirjoittanut jos minkälaista pilleriä mutta yritän selvitä ilman.
Tuntuu töihin menikin niin pahalta. Piti ensi viikolla päästä kertomaan iloisia uutisia tämän surun keskelle niin eipä ole mitä kertoa enää.. Tuntuu aika turhalle olo. Niin tyhjä.
Kuinka moni on odottanut yhdet kuukautiset ennen kun on alkanut uutta raskautta yrittämään?
 
Me käytiin tänään ultrassa ja lääkäri totesi saman minkä tiesinkin jo. Kohtu on tyhjentynyt itsestään, jäljellä oli enää vain paksuhko limakalvo ja verinen vuoto.
Henkisesti olen aivan raunio. Huomenna hautajaiset, joista pitäisi selvitä jollain konstilla. Lääkäri olisi kirjoittanut jos minkälaista pilleriä mutta yritän selvitä ilman.
Tuntuu töihin menikin niin pahalta. Piti ensi viikolla päästä kertomaan iloisia uutisia tämän surun keskelle niin eipä ole mitä kertoa enää.. Tuntuu aika turhalle olo. Niin tyhjä.
Kuinka moni on odottanut yhdet kuukautiset ennen kun on alkanut uutta raskautta
yrittämään?
Voimia sinulle tupla suruun :cry: Minulle sanoi varhaisultran lääkäri että mitään taukoa ei tarvitse pitää ja että heti voi alkaa yrittämään. ....
 
Tyyppinen siellä on nyt kyllä niin iso suru harteilla, että en löydä sanoja, mitkä lohduttaisi. Oletko jo menossa heti ensi viikolla töihin? Joillekin työt ovat terapeuttista, mutta noin ison surun alla ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa, jos ei jaksa mennä työmaalle. Jos tuntuu siltä, että tarvitset lepoa töistä omien ajatusten selvittämisen takia, niin hae lääkäristä sairauslomaa. Ja jos tuntuu, että et saa nukuttua ja alkaa paljon ahdistaa ja vain itkettää, niin alkuun voi ottaa niitä lääkärin tarjoamia pillereitä.

Nyt olisi tärkeää saada edes vähän nukuttua ja syötyä, vaikka se on helpommin sanottu kuin tehty. Aivojen välittäjäaineet eivät toimi kunnolla suuren surun keskellä. Nukkuminen ja ravinto edistävät näiden toimimista, joten tulee entisestään pahempi olo, jos ei nuku eikä syö. Tähän saa lääkäriltä apua ja ihan vain väliaikaisesti, jos siltä tuntuu. Nykymaailmassa ihmisen ei tarvitse kärsiä surua yksin ja apua on saatavilla. Surua ei kuitenkaan voi mennä pakoon vaikka se joskus tuntuisi helpoimmalta tieltä. Voimia ihan hirmuisesti!

Niin ja meille suositteli kaksi eri lääkäriä ja terveydenhoitaja, että yhdet omat menkat pitäisi tulla. Mutta mitä olen netistä seurannut, niin ei ole yhtä linjaa lääkäreillä, pitäisikö odottaa vai ei. Joidenkin mukaan lasketun ajan laskeminen tuottaa hankaluuksia, jos ei odota yhtiä omia menkkoja. Toiset taas sanovat, että munasolu ei kiinnity, jos elimistö ei ole siihen valmis ja sen puolesta ei tarvitse odottaa yhtiä menkkoja. Me pelattiin varman päälle ja odotettiin yhdet menkat. Pelotti, että mahdollinen uusi raskautuminen heti km:n jälkeen toisi tullessaan uuden km:n.

Minttumar toivottavasti viivat lähtevät kunnolla tummumaan. On varmasti epävarma olo ja aiheuttaa miehellesikin tahattomia sanoja. Nää asiat syö parisuhdetta aina välillä, mutta kun niistä selviää, niin jatketaan eteenpäin entistä vahvempana.

Haavekesä jaksamisia tuleviin päiviin. Olisivat mun mielestä voineet antaa ajan jo huomiselle. Maanantaihin on liian pitkä aika, kun joutuu odottamaan epätietoisuudessa. Pelottaako sua joku tietty asia siinä maanantain polikäynnissä? Mää pelkäsin ihan hirveästi polikäyntiä, kun olin menossa tyhjennykseen ja kysyin tällä palstalla vaikka mitä asioita. Sain paljon tukea ja vastauksia kysymyksiini. Kysy rohkeasti, autetaan jos osataan.

Täällä on viides tuhrupäivä takana. Jos tuhrupäiviä ei lasketa menkoiksi, niin tänään oli kp28/23-30. Tuhrua tulee sen verran, että pikkuhousunsuoja on oltava, mutta tamppooni tai side olisi aivan liikaa. Pikkuhousunsuojaankaan ei tuu aina mitään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Tyyppinen isoin halaus mitä löytyy. Kuuntele vain omaa oloasi ja jää pois töistä ym. jos yhtään siltä tuntuu. Paljon voimia!

Minttumar toivottavasti pian pääset kunnolla nauttimaan raskaudesta. Kun tietää mitä kaikkea voi tapahtua niin se murehtimatta oleminen on todella vaikeaa. Mä lähetän paljon hyviä viivanvahvistuspuhalluksia sinne.

Vauveli vanhalle mä aina suosittelen herkästi sitä lääkäriä, mun perusvika varmaankin :D Mutta hyvä, että sulla selkeä suunnitelma, vaikka tietysti olisihan se hyvä jos nyt tuhru jäisi tuhruksi ja sulla olis joku siellä kasvamassa.

Omanapa luulen, että ovis oli pari päivää sitten. Ei vielä tietenkään fiiliksiä, mutta voi kunpa niitä olisi viikon päästä..
 
Tyyppinen isoin halaus mitä löytyy. Kuuntele vain omaa oloasi ja jää pois töistä ym. jos yhtään siltä tuntuu. Paljon voimia!

Minttumar toivottavasti pian pääset kunnolla nauttimaan raskaudesta. Kun tietää mitä kaikkea voi tapahtua niin se murehtimatta oleminen on todella vaikeaa. Mä lähetän paljon hyviä viivanvahvistuspuhalluksia sinne.

Vauveli vanhalle mä aina suosittelen herkästi sitä lääkäriä, mun perusvika varmaankin :D Mutta hyvä, että sulla selkeä suunnitelma, vaikka tietysti olisihan se hyvä jos nyt tuhru jäisi tuhruksi ja sulla olis joku siellä kasvamassa.

Omanapa luulen, että ovis oli pari päivää sitten. Ei vielä tietenkään fiiliksiä, mutta voi kunpa niitä olisi viikon päästä..
Ei siellä kyllä mitään kasva. Oon tehnyt Pc:n testit dpo10, 11 ja 13 ja negoja ovat. Mun piti siis testata aikaisintaan dpo13, vahingossa testasin aikaisemmin... mutta jotain häikkää nyt on enkä tiedä mitä.
 
Vauveli vanhalle sit vaan tohtorin pakeille. Pyydät lähetteen jollekin joka selvittää missä mättää jos ei tietotaito lääkärillä itsellään riitä. Tsemppiä!
Tää on helppo sanoa mut sit kun itse pitäis raahautua lekuriin niin taivas saa tippua niskaan ennenkuin varaa ajan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ei siellä kyllä mitään kasva. Oon tehnyt Pc:n testit dpo10, 11 ja 13 ja negoja ovat. Mun piti siis testata aikaisintaan dpo13, vahingossa testasin aikaisemmin... mutta jotain häikkää nyt on enkä tiedä mitä.
Täällä ei vielä edes tuhrua ja dpo 14. Testit negoja, joten ei täälläkään mitään ole kasvamassa. Olen jostain kuullut, että tuhruvuoto viittaisi keltarauhasen vajaatoimintaan, mutten tiedä sen enempää. Aikaisemmassa viestissä sanoit, että nämä keskenmenot vaikuttavat parisuhteeseenkin. Olet oikeassa ja mielestäni koko vauvan yritys vaikuttaa parisuhteeseen, jos ei onnistu ja tulee stressiä asiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
tyyppinen Voimia tälle päivälle! <3

Pikainen omanapa Tämän aamun testi hitusen haaleampi, kuin eilisen. Eipä taida tarvita neuvolaankaan soitella, eiköhän tämä kemiallinen ollut. :( Vuotoa odottelen viimeistään ensi viikolle alkavaksi. :( Arvasin, ettei kaikki ole hyvin, kun taas oli olo niin oireeton ja sitten vielä tuo viivojen haaleus... Kiitoksia tsempeistä kaikille. <3
 
Armadillo Toivotaan näin. :)

KevätTähti Mites siellä menee? Oletko vielä testaillut? Toivottavasti siun plussa on ja pysyy tällä kertaa, toisin kuin kävi meille muille tässä kuussa plussanneille. :unsure:

Bettinah Minut saa lisätä takaisin listoille, eli:

minttumar / 21v / 1. lapsi toiveissa / spontaani km 3/16 ja kem 7/16
 
Tervetuloa kaikille uusille tänne, täältä saa sitä parasta vertaistukea, kalpenee neuvolat ja lääkärikäynnit. Toivotaan ettei kukaan tänne jää notkumaan!
tyyppinen, oi, ihan hirveä tilanne. ei tarvitse jaksaa mennä töihin, ihan oikeasti ole vähän aikaa pois töistä, liian rankkaa sielulle ja kropalle.
minttumar, voi ei, ois ollu nyt sen juhannusvauvan paikka!
haavekesä, jaksamista maanantaihin asti, se on vaan niin hiillostavaa aikaa, mutta koita jaksaa. Ja jännitys on ihan sallittua, henkilökunta on siellä kuitenkin empaattista ja ihanaa.
armadillo, harmittaa sinun puolesta, miksi taas tuo kemiallinen :unsure:

nyt tänne toivotaan oikeesti lisää hyviä uutisia, eiks joo.

omanapa; dpo 10, taidan kuvitella olotilani, tehtiin kyllä hyvät talletukset, ja elän NIIN terveellisesti kun vaan voi, et se on nyt sitten ihan itsestä riippumattomista syistä jos tästä ei hommat etene..katsellaan.

Kaikille halauksia ja tsemppiä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Ootte kaikki niin ihania vertaistukilaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tyyppinen siellä on nyt kyllä niin iso suru harteilla, että en löydä sanoja, mitkä lohduttaisi. Oletko jo menossa heti ensi viikolla töihin? Joillekin työt ovat terapeuttista, mutta noin ison surun alla ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa, jos ei jaksa mennä työmaalle. Jos tuntuu siltä, että tarvitset lepoa töistä omien ajatusten selvittämisen takia, niin hae lääkäristä sairauslomaa. Ja jos tuntuu, että et saa nukuttua ja alkaa paljon ahdistaa ja vain itkettää, niin alkuun voi ottaa niitä lääkärin tarjoamia pillereitä.

Nyt olisi tärkeää saada edes vähän nukuttua ja syötyä, vaikka se on helpommin sanottu kuin tehty. Aivojen välittäjäaineet eivät toimi kunnolla suuren surun keskellä. Nukkuminen ja ravinto edistävät näiden toimimista, joten tulee entisestään pahempi olo, jos ei nuku eikä syö. Tähän saa lääkäriltä apua ja ihan vain väliaikaisesti, jos siltä tuntuu. Nykymaailmassa ihmisen ei tarvitse kärsiä surua yksin ja apua on saatavilla. Surua ei kuitenkaan voi mennä pakoon vaikka se joskus tuntuisi helpoimmalta tieltä. Voimia ihan hirmuisesti!

Niin ja meille suositteli kaksi eri lääkäriä ja terveydenhoitaja, että yhdet omat menkat pitäisi tulla. Mutta mitä olen netistä seurannut, niin ei ole yhtä linjaa lääkäreillä, pitäisikö odottaa vai ei. Joidenkin mukaan lasketun ajan laskeminen tuottaa hankaluuksia, jos ei odota yhtiä omia menkkoja. Toiset taas sanovat, että munasolu ei kiinnity, jos elimistö ei ole siihen valmis ja sen puolesta ei tarvitse odottaa yhtiä menkkoja. Me pelattiin varman päälle ja odotettiin yhdet menkat. Pelotti, että mahdollinen uusi raskautuminen heti km:n jälkeen toisi tullessaan uuden km:n.

Minttumar toivottavasti viivat lähtevät kunnolla tummumaan. On varmasti epävarma olo ja aiheuttaa miehellesikin tahattomia sanoja. Nää asiat syö parisuhdetta aina välillä, mutta kun niistä selviää, niin jatketaan eteenpäin entistä vahvempana.

Haavekesä jaksamisia tuleviin päiviin. Olisivat mun mielestä voineet antaa ajan jo huomiselle. Maanantaihin on liian pitkä aika, kun joutuu odottamaan epätietoisuudessa. Pelottaako sua joku tietty asia siinä maanantain polikäynnissä? Mää pelkäsin ihan hirveästi polikäyntiä, kun olin menossa tyhjennykseen ja kysyin tällä palstalla vaikka mitä asioita. Sain paljon tukea ja vastauksia kysymyksiini. Kysy rohkeasti, autetaan jos osataan.

Täällä on viides tuhrupäivä takana. Jos tuhrupäiviä ei lasketa menkoiksi, niin tänään oli kp28/23-30. Tuhrua tulee sen verran, että pikkuhousunsuoja on oltava, mutta tamppooni tai side olisi aivan liikaa. Pikkuhousunsuojaankaan ei tuu aina mitään.
Mua pelottaa siis koko keskenmeno. Kun siis tosiaan en vielä vuoda tms. On vaan se lääkäriin sanat joka teki varhaisultran, sano että aika varmasti keskeytynyt keskenmeno, eikä kannata paljon tähän raskauteen uskoa. Nyt olen sit koittanut olla uskomatta yhtään tähän raskauteen ja pelottaa millon hanat aukeaa vai tarviiko lääkettä. Maanantaina siis varmastikin ultrataan uudestaan ja sit saan tietää saanko lääkettä vai mitä. Tää odottaminen on kyllä ihan kamalaa kun aina meinaa hiipiä ajatus päähän että jos kaikki oliskin hyvin. Mut en haluis selllasta ajatusta ollenkaan päähän kun ei kuitenkaan ole..
 
Tsemppiä Haavekesä! Kohta selviää tilanne. Kamalalinta on epätietoisuus, kun ei tiedä varmaksi ja joutuu jännittämään. Tiedän omasta kokemuksesta.

Minttumar ja Armadillo, teillekin kovasti jaksamista. Toisaalta hyvä, että keskeytyi näin aikaisessa vaiheessa, jos piti keskeytyä. Jostain syystä tämän mun nega testeissä on tuonut aivan epätoivoisen olon mulle. Tuntuu, että saadaanko enää ikinä vauvaa..:unsure:
 
Kiitos. <3

Mitenkähän nopeasti kemiallisen jälkeen vuotoa voisi odotella alkavaksi? Ensi viikollako?

Ajattelin kuitenkin tänään vielä tuhlata rahojani sen verran, että haen apteekista iltapäivällä ya:n raskaustestipuikon ja katson mitä se näyttää. En pidä mitään toivoa nyt yllä, mutta kun noista Pregcheckeistä on niin paljon huonoja kokemuksia ollut nyt liikkeellä, niin haluan vielä varmistaa. Koko aamun on oksettanut ja tuntuu, että vessanpönttö kutsuu halailemaan hetkenä minä hyvänsä. Se voi kyllä johtua ihan tästä henkisestäkin pahasta olosta... Tiedä sitten.
 
Kiitos. <3

Mitenkähän nopeasti kemiallisen jälkeen vuotoa voisi odotella alkavaksi? Ensi viikollako?

Ajattelin kuitenkin tänään vielä tuhlata rahojani sen verran, että haen apteekista iltapäivällä ya:n raskaustestipuikon ja katson mitä se näyttää. En pidä mitään toivoa nyt yllä, mutta kun noista Pregcheckeistä on niin paljon huonoja kokemuksia ollut nyt liikkeellä, niin haluan vielä varmistaa. Koko aamun on oksettanut ja tuntuu, että vessanpönttö kutsuu halailemaan hetkenä minä hyvänsä. Se voi kyllä johtua ihan tästä henkisestäkin pahasta olosta... Tiedä sitten.
Mulla vuoto alkoi molemmilla kerroilla seuraavana iltana haalistuneesta viivasta, eli jos sulla menee samoin niin huomenna iltaan mennessä alkaa vuoto :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Armadillo Oliko siulla kipuja tai mitään ennen vuotoa? Ja onko vuoto ollu runsaampaa kuin menkoissa? Pitää toivoa, että alkaisi edes nopeasti tuo vuoto... Lähdetään kohta viikon reissulle, niin ei ole kiva jos perse vuotaa siellä... Jos tästä kierrosta en olisi plussannut, niin menkat olisi ehtineet loppua jo ennen reissua... Ketuttaa!! :mad: Jospa meille suotaisiin sitten huhtikuun vauvat...
 
Siis täh, Cb:n digissä lukee pregnant. Tein aamulireistä. Tänään dpo14 ja kp28/23-30. Tuhrua tullut 5 päivää, tästä päivästä en vielä osaa sanoa, kun oon ollut vasta vähän aikaa jalkeilla. Onko tää kemiallinen? Pc:t antaneet negaa dpo10, 11 ja 13.

Eilen illalla sairas väsy töiden jälkeen ja nyt kun nousin, niin nenä ihan tukossa ja flunssainen olo. Siksi tein digin.

Mut siis, mää en nyt tajua enää mistään mitään.
 

Yhteistyössä