Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Eilisestä äitienpäivästä selvitty, vaikka itku kerran tulikin. Olisi ollut jo niin ihanaa juhlia äitiyttä, vaikka pienokainen olisi ollut vasta mahassa. Toivottavasti ensi vuonna saa juhlia ihan aiheesta.

Täällä kp19 ja vieläkään ei ovista. Kierto on ollut ennen 24-26 että joko en ovuloi km:n jälkeen tai se on vasta tulossa. Ärsyttää ja masentaa, kun ei pääse edes yrittämään. Oon testannut kahtakin kertaa päivässä.

Onnea kaikille plussanneille :)
 
Oma napa -päivitys.

Tänään taas kuvottanut ja ripulikin on. Mutta testi oli nega. Kai siinä kun oikein tihrustaa niin on viivanpaikka tai sitten mun silmä tekee itse siihen sen :D no mutta nyt vasta kp 21/30. Nää olot voi olla ihan mitä vaan.
 
Vauveli vanhalle, ikävä kyllä kiertosi voi olla mitä tahansa taivaan ja maan väliltä pari eka kuukautta km:n jälkeen, vähän niinkuin synnytyksenkin jälkeen. Kyllä se siitä tasaantuu ja takuuvarmasti saat syystä viettää äitienpäivää ensi vuonna!

Bettinah plussaakin sitten ensi viikolla (y)

Taitaa meillä kaikilla kuulua nuo epätoivon tuntemukset tähän kuumeiluun, varsinkin kun taustalla on jo huonosti päättynyt odotus :cautious: Itse en suostu edes ajattelemaan sellaista vaihtoehtoa että meillä olisi vain yksi lapsi, niin selvää on että (ainakin) toinen on saatava, keinolla millä hyvänsä. Joskus huomaan miettiväni että jääköhän esikoinen paitsi jostakin kun omat ajatukset on niin usein tässä "projektissa".. Eipä kai, kyllähän tuo osaa oman huomionsa ottaa ;)

Menkat alkaa jo hiipua, ei muuta ku kohta taas uutta matoa koukkuun!
 
Töitten jälkeen piti heti tehdä ovulaatiotesti. Sieltä se viiva vahvistuu. :)

http://aijaa.com/IZyLvA

Bosch, Myöhän ollaan suurinpiirtein samoilla päivillä. :)

Bettinah, kuulostaa niin hyvältä, ja niin tutulta. :) Muutaman päivän päästä uudestaan!

Vauveli vanhalle, täälläkin kostui silmänurkat surusta. Tänään usko nousi kummasti, kun mies oli ostanut äitienpäiväkukan vähän myöhässä. Tai toisaalta noin vuoden etuajassa. Mutta osti se viime vuonnakin, kun halusi piristää miuta. Onko siulta mitattu verikokeessa munasarjojen toimivuutta?
 
Niin pahalla päällä, ei mun kroppa osaa edes ovuloida niin miten voisin raskautua..kp:t jotain yli 30 jo, eikä vieläkään ovisplussaa. Raskaustestikin nega..ai että tää on raivostuttavaa.. liikaa plussauutisiakin ollut lähipiirissä, ei tunnu hyvältä nyt yhtään.

Onneksi tuo aurinko ja ulkonaolo edes vähän piristää, mutta ei riittävästi näköjään :(
 
Paljon onnea Piitu85 plussasta! Paras äitienpäivälahja! :love:

Jospa sitä itekin uskaltautuis jotain kirjottamaan tänne ryhmään. :) Miulla oli äitienpäiväsunnuntaina vasta dpo 6, mutta hetken kävi kyllä mielessä että pitäskö testata, kun plussa olis vaan ollu niin ihana äitienpäivälahja.. En kuitenkaan ruennu tuhlaamaan testejä sillon, kun eihän siellä näin nopeesti yhtään mitään näkyiskään.. :ROFLMAO: Miulla on oviksen jälkeen ollu paineentunnetta alavatsalla joka päivä ja sillon kun on kauhee pissahätä ja pissi tulee kovalla paineella, niin munasarjojen kohilla tuntuu kipua..

Lisäks miulla on ollu nyt muutamana päivänä etova olo ja närästystä.. Ja tänä aamuna huomasin että naamaan on tullu yön aikana järkyttävän monta finniä. Miulla ei oo koskaan ollu finnejä, kun ihan yks tai kaks naamassa kerrallaan, mutta nyt ennen keskenmenoo naama kyllä kukki ihan kiitettävästi. Millonkahan sitä uskaltais rueta testailemaan? :X3:
 
Töitten jälkeen piti heti tehdä ovulaatiotesti. Sieltä se viiva vahvistuu. :)

http://aijaa.com/IZyLvA

Bosch, Myöhän ollaan suurinpiirtein samoilla päivillä. :)

Bettinah, kuulostaa niin hyvältä, ja niin tutulta. :) Muutaman päivän päästä uudestaan!

Vauveli vanhalle, täälläkin kostui silmänurkat surusta. Tänään usko nousi kummasti, kun mies oli ostanut äitienpäiväkukan vähän myöhässä. Tai toisaalta noin vuoden etuajassa. Mutta osti se viime vuonnakin, kun halusi piristää miuta. Onko siulta mitattu verikokeessa munasarjojen toimivuutta?
Ei ole vielä mitään tutkittu, kun aihetta ei ole ollut. Mää siis jätin pillerit pois vasta marraskuussa 2015 ja tärppäsi jo kolmannesta kierrosta tammikuussa 2016. Tyhjennys oli 24.3.2016 ja sen jälkeen on ollut yhdet menkat ja ovista oottelen. Kai se kierto on mennyt sekaisin, vaikka en todellista kiertoa tiedä, kun pillereitä tuli syötyä vuodesta 1997 lähtien.

Mutta noilla kolmella kierrolla ovis tuli kp15-16 ja nyt on kp19 eikä mitään merkkejä. Tää on vaan niin raastavaa, kun sitä toivoo lasta niin paljon. Positiivista on se, että raskauduin jo kerran, vaikka ikää onkin jo 37 vuotta. Aikaisemmin en ole raskautta yrittänyt.
 
Ei ole vielä mitään tutkittu, kun aihetta ei ole ollut. Mää siis jätin pillerit pois vasta marraskuussa 2015 ja tärppäsi jo kolmannesta kierrosta tammikuussa 2016. Tyhjennys oli 24.3.2016 ja sen jälkeen on ollut yhdet menkat ja ovista oottelen. Kai se kierto on mennyt sekaisin, vaikka en todellista kiertoa tiedä, kun pillereitä tuli syötyä vuodesta 1997 lähtien.

Mutta noilla kolmella kierrolla ovis tuli kp15-16 ja nyt on kp19 eikä mitään merkkejä. Tää on vaan niin raastavaa, kun sitä toivoo lasta niin paljon. Positiivista on se, että raskauduin jo kerran, vaikka ikää onkin jo 37 vuotta. Aikaisemmin en ole raskautta yrittänyt.
Tuo on se, mihin myökin luotetaan. Kun on jo kerran onnistunut, niin kyllä sen pitäisi onnistua uudestaankin.

Mie niin toivon luomuplussaa tästä kierrosta. Kun ne IVF-hoidon lääkkeet maksaa kuitenkin luokkaa 1000 euroa ja sit ne on kuulemma aika rankkoja myös fyysisesti ja henkisesti. Tulee kokonaisia päiviä molemmille kun pitää olla pois töistä, kun yliopistolliseen sairaalaan on ihan kiitettävästi matkaa. Sit saa juosta täällä omassa lähisairaalassa kontrolleissa... Eikä sekään ole mitenkään varmaa, että ensimmäisestä yrityksestä syntyisi vauva. Olisi niin paljon helpompaa, jos nyt saataisiin se plussa. Paljon jäisi stressiä pois. Toki sit tää kaikki tehdään jos nyt ei tärppää.

Liian rankkoja ajatuksia mietittäväksi kun on illan yksin kotona.
 
Haaveilija2016, meillä kolmas lapsi toiveena, ettei hätää siinä mielessä. Vauvakuume on kyllä kova siitä huolimatta.:) Mulla kp 16 eikä merkkiäkään oviksesta. Ettet Vauveli vanhalle ole ainut.. Ensimmäistä lasta yritimme kaksi vuotta, että muistan elävästi surun äitienpäivänä..
 
Jaksamista piinamiina, ihan kuin tämä yrittäminen ei olisi riittävän rankkaa ilman tuollaisia ylimääräisiä paineita kuten teillä.

Täällä kp1. Ei siis ole kroppa täysin palautunut keskenmenosta, kun luteaalivaihe jäi normaalia lyhyemmäksi. Mut eipä se auttane kuin toivoa parempaa tulosta tästä kierrosta. Jos nyt saatais edes talletukset tällä kertaa kohdalleen. Laskeskelin myös, että jos nyt ei tärppää, niin seuraava yritys olisi juhannuksen tienoilla. Oon itse juhannusvahinko, joten jospa se olis perinnöllistä, siis juhannuksena sikiäminen..
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Oisin niin toivonu tällaista äitienpäivälahjaa teille kaikille <3 voi kumpa me kaikki saatais ensi vuonna juhlia äitienpäivää iloisissa merkeissä!

Mulla taas tulee hieman tuhrua. Mutta yritän muistella sen gynen sanoja, ei ole mitään poikkeavaa ja voi välillä hieman tiputella, esim. seksin jälkeen tai ponnistaessa. (lue paskalla käydessä) :D päivä kerrallaan! Kyllä täytyy sanoa että kaks keskenmenoa on jättänyt syvät jäljet..

Tsemppiä kaikille! Mää pysyn täällä edelleen jossei se ketään haittaa :)
 
Kävin äsken kusella niin pyyhkästessä tuli siis aivan kirkasta (läpinäkyvää) punertavaa sitkeetä limaa! Onks mulla muka nyt ovis?? Testejä en oo vielä ees ostanu!!
Ja siitä on kauan et tämmösiä limoja viimeks tullu! Valkkaria on tullu menkkojen jälkeenki yllättävän paljon.. Nyt siis menossa kp 10/27-30 o_O
Toki harrasteltiin tänään ukkelin kans vähä et voisko olla jtn muuta eritettä :D:LOL:
Ei helevettiläinen :LOL:
Tänään kyllä koskenu mahaan ja itseasiassa sellasta menkkajomoo vähä tuntunu. Mut tuntuu vaan oudolta jos ovis olis jo nyt. Sehä merkkais et kierto olis taas lyhempi ku viimeks. Äääh hitto ku menee yli hilseen tän oman kropan tutkailu!! :ninja:

Btw.. Papakokeen tulos tuli ja normaali se oli, et sen puoleen oon helpottunu! Mulla ku noita välivuotoja tullu jokusen kierron aikana tyhjennyksen jälkeen.

PIITULLE ONNEJA ISOSTI!!!!! :love::love:
 
Mulla menkkajomo loppunut. Mut tänään taas kuvotti. Ja ripuli on vielä tänään ollut. Aamulla siis.
(Flashback... Oonko kertonut tämän jo? :D ) no mutta kuitenkin. Illemmalla vielä oli pahaa oloa. Tänään siis kp21. Ensi viikon pe pitäisi menkkojen alkaa (ei ala!) joten aattelin testata ens viikolla siinä ke tai to. Vaikka siis oikeesti pitäisi testata niinko aikaisintaan lauantaina, mut mä pinkin hätähousu ja oon testannut jo :D
 
Kellään kokemusta kohdun tähystyksestä (hysteroskopia)?

Tarjoavat mulle sellaista. Mietin vaan, kun netin perusteella puhutaan pitkästäkin jälkivuodosta sellaisen jälkeen, jolloin ei saisi harrastaa seksiä, että kuis nyt on? Miten vaikuttaa tähän yritykseen.
 
Hantta, missä kierronvaiheessa sulla on välivuotoa? Ennen menkkoja vai jossain puolivälissä?

KevätTähti, sinun tilanteessasi minä luultavasti suostuisin tuohon tähystykseen. Tuskinpa se jälkivuoto sentään ikuisuuksia kestää. Teidän polkunne on ollut niin kivinen että asioiden selvittely ja tutkiminen on uskoakseni ihan paikallaan. Älä vaan nyt loukkaannu, ihan vilpittömästi olen tässä liikkeellä, niin pahalta on tuntunut lukea sinun epäonnestasi kerta kerran jälkeen. Onneksi vauva lopulta saadaan kaikille sitä haluaville, tavalla tai toisella.

Bettinah kirjoitti vahinkoraskauksien isosta onnistumisprosentista ja minäkin olen tuota joskus miettinyt. Siis miten epäreilua se tavallaan on. Tuttavapiirissä on useampiakin vahinko- ja puolivahinko-vauvoja :cautious: Sitten on ne ja me jotka tekevät kaikkensa ja elävät oppikirjojen mukaisesti ja kuitenkin ovat sitten tällä foorumilla.
Tänään on ollut muutenkin tosi huono fiilis vähän kaikesta o_O Yhdet housut esim ei mahtuneet aamulla jalkaan niin taas tuli koko kirjo depiksen tuntemuksia, sekin pännii kun pitäisi laihduttaa mutta ei viitsisi ettei vaan sitten raskautuminen hankaloidu kropan muutosten myötä. Ja kuitenkin hävettää ja ahdistaa olla näin paljon entistä itseään plösömpi.

Onkohan miehillä koskaan näin hankalaa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
No eihän se nyt siitä ole kiinni "suostunko" :D Soitin jo ja yritin kysellä milloin voisivat mut ottaa, mutta eivät vielä osanneet sanoa.

Lähinnä mietin, että miten tämä yrittäminen nyt. Pitääkö nyt käyttää ens oviksen aikaan ehkäisyä, koska jos se tähystys on loppukierrossa ja raskaus juuri alkanut/alkamassa, niin ei ehkä ole hyvä juttu. Toisaalta jos on kesäkuun kierron alkupuolella, niin meneekö sekin kierto siinä koska pitää odottaa viikkotolkulla ennen kuin voi harrastaa seksiä.

Kahden kaavinnan jälkeen on kyllä oikein kiva että katsoisivat onko esim kiinnikkeitä.

Ajallisestihan tämä meidän yritys ei ole vielä ollenkaan pitkä. Kuusi yrityskiertoa. Neljä ellei heti kaavinnan jälkeen lasketa (en ole varma ovuloinko edes niissä). Vaan kun niistä kolme on päättynyt raskauteen ja keskenmenoon, niin kiviä on kyllä riittänyt...
 
Hantta, missä kierronvaiheessa sulla on välivuotoa? Ennen menkkoja vai jossain puolivälissä?

KevätTähti, sinun tilanteessasi minä luultavasti suostuisin tuohon tähystykseen. Tuskinpa se jälkivuoto sentään ikuisuuksia kestää. Teidän polkunne on ollut niin kivinen että asioiden selvittely ja tutkiminen on uskoakseni ihan paikallaan. Älä vaan nyt loukkaannu, ihan vilpittömästi olen tässä liikkeellä, niin pahalta on tuntunut lukea sinun epäonnestasi kerta kerran jälkeen. Onneksi vauva lopulta saadaan kaikille sitä haluaville, tavalla tai toisella.

Bettinah kirjoitti vahinkoraskauksien isosta onnistumisprosentista ja minäkin olen tuota joskus miettinyt. Siis miten epäreilua se tavallaan on. Tuttavapiirissä on useampiakin vahinko- ja puolivahinko-vauvoja :cautious: Sitten on ne ja me jotka tekevät kaikkensa ja elävät oppikirjojen mukaisesti ja kuitenkin ovat sitten tällä foorumilla.
Tänään on ollut muutenkin tosi huono fiilis vähän kaikesta o_O Yhdet housut esim ei mahtuneet aamulla jalkaan niin taas tuli koko kirjo depiksen tuntemuksia, sekin pännii kun pitäisi laihduttaa mutta ei viitsisi ettei vaan sitten raskautuminen hankaloidu kropan muutosten myötä. Ja kuitenkin hävettää ja ahdistaa olla näin paljon entistä itseään plösömpi.

Onkohan miehillä koskaan näin hankalaa :ROFLMAO:
Mulla välitiputteluja tullu about puolessa välissä kiertoo tai sanotaanko vajaa viikko menkkojen loppumisesta.. En tiiä mistä johtunut. Nyt kolmen kierron aikana ei ole tullu. Aattelin et voisko olla jtn menkkojen jälkeistä tuhrua vai mitälie..
Lääkärille mainitsin sillon asiasta niin sano että jos papa on kunnossa ja vuotelu jatkuu niin pitää varailla aikaa uudestaan. No nyt ei ole tullu muuta kun eilen punertava limaklöntti. Ihan kun limatulppa mikä synnytyksen alkaessa irtoo :eek: Tänään ostan kyl ovistestejä kaupasta. Onks sillä väliä mihinkä aikaan testaa???
 
Mulla välitiputteluja tullu about puolessa välissä kiertoo tai sanotaanko vajaa viikko menkkojen loppumisesta.. En tiiä mistä johtunut. Nyt kolmen kierron aikana ei ole tullu. Aattelin et voisko olla jtn menkkojen jälkeistä tuhrua vai mitälie..
Lääkärille mainitsin sillon asiasta niin sano että jos papa on kunnossa ja vuotelu jatkuu niin pitää varailla aikaa uudestaan. No nyt ei ole tullu muuta kun eilen punertava limaklöntti. Ihan kun limatulppa mikä synnytyksen alkaessa irtoo :eek: Tänään ostan kyl ovistestejä kaupasta. Onks sillä väliä mihinkä aikaan testaa???
Mä oon teheny otestit aamulla ja illalla. Muutama tunti pissimättä. Hymynaamoilla (clear blue) oon saanu noin oviksen kiinni aina kun tarvinnut :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Mulla epäsäännöllisen epäsäännöllinen kierto, mutta noin 32. Viimeisimmän keskenmenon jälkeen on kyllä ollut 40-50. Ajattelin reilun viikon päästä kokeilla.....
 

Yhteistyössä