Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Osaako joku auttaa? Mikä ihme mua vaivaa. Mulla kutiaa kynsien alta, sekä varpaiden ja sormien väleistä. Ärsyttävä kutina kun ei voi tehdä mitään!

Vatsassa myös paineen tunnetta. Selkä kipeä edelleen. Tänään kp 25/30
 
Aina välillä iskee näitä hetkiä, kun tuntuu ihan varmalta ettei tästä mitään tule. Että tästä tulee samanlainen "vähän pidempi kierto", niin kuin siitä ensimmäisestä keskenmenosta. Sellainen olo ollut koko tämä aamupäivä ja päivä. Niin pirun oireetonta, tuntuu että kaikki oireet ovat poissa! Ihan samalta kuin siinä ensimmäisessä keskenmenossa, kun aikaisin alkaneet voimakkaat oireet vaan hiipuivat pois. Eilen oli oikea hartia tosi kipeä ja jumissa. Niin oli siinäkin keskenmenossa juuri pari päivää ennen kuin vuoto alkoi.

Vertaan kaikkea edellisiin kokemuksiin. Eikä kärsivällisyys riitä odottelemaan rauhassa, josko ne oireet palaisivat (yleensähän palaavat).

Ja sitten toisaalta tiedän, että en voi tietää oireiden tai oireettomuuden perusteella. En voi kuin odottaa. Yrittää olla kärsivällinen. Ja nyt kun tätä kirjoittelen join samalla lasillisen piimää, ja sen myötä tuli pienen pieni kuvotus... Ehkäpä siis siellä kohdussa sittenkin vielä tapahtuu jotain?

Tänään oviksen mukaan rv 3+6, dpo 13, kp 29/26-28.
 
KevätTähti mää osaan kuvitella sun fiilikset. Pelko on niin valtava, että jos kaikki ei menekään hyvin. Olisi helppoa, jos voisi nukahtaa uneen ja herätä sitten turvallisilla vesillä.

Tsemppiä piinaaviin päiviin :)
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
Aina välillä iskee näitä hetkiä, kun tuntuu ihan varmalta ettei tästä mitään tule. Että tästä tulee samanlainen "vähän pidempi kierto", niin kuin siitä ensimmäisestä keskenmenosta. Sellainen olo ollut koko tämä aamupäivä ja päivä. Niin pirun oireetonta, tuntuu että kaikki oireet ovat poissa! Ihan samalta kuin siinä ensimmäisessä keskenmenossa, kun aikaisin alkaneet voimakkaat oireet vaan hiipuivat pois. Eilen oli oikea hartia tosi kipeä ja jumissa. Niin oli siinäkin keskenmenossa juuri pari päivää ennen kuin vuoto alkoi.

Vertaan kaikkea edellisiin kokemuksiin. Eikä kärsivällisyys riitä odottelemaan rauhassa, josko ne oireet palaisivat (yleensähän palaavat).

Ja sitten toisaalta tiedän, että en voi tietää oireiden tai oireettomuuden perusteella. En voi kuin odottaa. Yrittää olla kärsivällinen. Ja nyt kun tätä kirjoittelen join samalla lasillisen piimää, ja sen myötä tuli pienen pieni kuvotus... Ehkäpä siis siellä kohdussa sittenkin vielä tapahtuu jotain?

Tänään oviksen mukaan rv 3+6, dpo 13, kp 29/26-28.
Tsemppiä! Tiedän tunteen.. Onnistuneissakin raskauksissa voi tulla välillä päiviä, jolloin on parempi olo eikä oireet niin tunnu.
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
Kiitos tsempeistä :) Todellakin, voisipa nämä seuraavat pari kuukautta vaan nukkua!

Nyt kun laitoin ruokaa etoi taas kevyesti. Eipä niitä oireita normaalissa raskaudessa varmaan tarvitse kovinkaan paljon ollakaan tässä vaiheessa, joten noin niinkuin objektiivisesti katsottuna, eihän näistä mun oloista voi vetää mitään johtopäätöksiä siitä miten tässä käy. Ja kuitenkaan en voi olla vetämättä, sen verran tunteella näissä asioissa vaan mennään :confused:
 
Tsemppiä KevätTähti <3

Mulla ihan tajuton palelu. Jatkuvasti kotona villapaita ja sukat. Nukuin jopa sukat jalassa. Se on outoa koska normaalisti en siedä sukkia öisin ja muutenkin kotona pompin legginsit ja toppi päällä. Ja nyt on kylmä. Ja toinen nänni kipeä. Mutta vain toinen :D selkään ei satu enää niin kovin kun eilen. Sattuu kyllä silloin tällöin mutta aika pientä kipua. Ja vatsassa välillä nipistelee.
 
Määhän en muista koko asiaa, mutta...

koska sitä kele voi testata?!?!?! Menkat pitäisi alkaa nyt ma, ti tai ke.

Tänään dpo8. Ei mitään oireita. Okei, aamulla oli nenä tukossa, mutta miksei olisi muutenkin. Ja oli myös hieman menkkatuntemuksia mahassa, mutta ei muuta. Eilen tuli vähän valkkaria, mutta sitä tulee kuivan kauden jälkeen aina ennen menkkoja. Muuten on ollut superkuivaa.

Viime raskaudessa mikä meni kesken, turvotus tuli jo dpo4. En tiedä miten se on mahdollista. Huomasin sen uusista vaatteista, jotka olin mennyt ostamaan ovisplussapäivänä ja en voinutkaan pistää niitä päälle sunnuntaina kyläreissulle. Lisäksi muistaakseni kuivaa kautta ei tullut ollenkaan oviksen jälkeen.

Raskaudet on erilaisia ja oireet voi olla erilaisia. Ja monet ovat myös hyvin oireettomia. Mulla on edelleen vahva olo, ettei ole tärpännyt. Mutta en jaksa silti odottaa. Pöh sanon mää! En testaa ennen torstaina, sen olen päättänyt. Oon kyllä tosi heikoilla tämän suhteen, koska kaapissa odottelee 3 digiä.

Olisihan se hienoa saada plussa, mutta toisaalta pelottaa sitten se odottelu. Onpas ihana sanoa, että sitä menee sitten päivä kerrallaan. Helpommin sanottu kuin tehty.

En kyllä käy lukemassa täällä juttuja ennen torstaita (niinniin, juujuujuu).
 
Jutska: Mitkä voinnit? Jospa vuoto ei jatkuisi ja kaikki olisin hyvin......(y)

Omanapa: kp32. Oireita ei minkäänlaisia.....toivotaan ettei tule taas mitään megasuperhyper pitkää kiertoa.....:ninja:
 
No täällä hcg laskenut. Enää 117 eli keskenmeno varma. Kuulemma ei tarvi käynnistää, että näin matalalla arvolla pitäisi tulla itsekseen pois. Pientä vuotoa on taas, muttei mitään edes kuukautisten tapaista edes vielä. Kai kohta alkaa kovempi vuoto. Ei auta kuin odotella. Olo on vähän surullinen sen takia, kun tämä oli jo toinen keskenmeno peräkkäin. En tiedä oikein, että jääkö meidän kolmas lapsi kokonaan haaveeksi, kun ei näistä mun raskauksista tunnu enää tulevan mitään.. :unsure:
 
Jutska: voi surku.....jaksamisia:(

Bettinah: tein testin lauantaina kp30 ja nega oli. Ajattelin seuraavan tehdä torstaina, kuten olin alunperinkin ajatellut....kummasti vaan tulee noista suunnitelmista lipsuttua kun tietää että kaapissa on testi valmiina.....:whistle::whistle::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Tänään pamahti semmonen turvotus että huhhuh! Tuntuu ku ois lihonnu monta hiton kiloo päivässä!! Siis ihan ahistavaa! Vaatteet puristaa, rintsikat painaa mitä vielä! Vasta laihuttanu 7kiloo ni voitte vaa arvata miltä tuntuu kun peilistä kattoo turvonnu lärvi kunnon möhömahalla..
Tissit on hivenen kipeytyneet, mut ei mitään verrattuna esim. viime kiertoon.. Miten voikaa keho oireilla näin eritavoin!?
Mulle niin tyypillinen oviksen jälkeinen väsymyskään ei oo löytäny tänne, ainakaa vielä.. Toki tuhat kertaa kivempi oliskin olla ilman ylimäärästä väsymystä :)
Joten karmeesta turvotuksesta huolimatta aika oireeton olo, hehhehee :D Anböliivöpul ;)
 
Paljon voimia ja jaksamista jutska <3

Hantta, mulla myös turvotusta. Just saanut 4kg pois ja turvottaa :D ja mä nukahdin tänään. Nukuin päälle tunnin ja olisin voinut kauemmin nukkua mutta piti nousta että lähdin kauppaan :D paleluttaa edelleen. Se tulee sellaisina jaksoina. Yhtäkkiä palelee tosi paljon ja nyt taas on ihan hyvä olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Jutska: Pahoittelut :( Sama täällä, kohti uutta yritystä... Päivällä alkoi reilu vuoto rytinällä. Piti muuten googlettaa, kun oli niin erikoista ja niin selvästi muistan sen samanlaisen pistävän hartiakivun vuoden takaa. Ja ilmeisesti tuo hartiakipu tosiaan liittyy keskenmenoihin.
 
KevätTähti: eikä........hirmuisesti jaksamisia.......

Voi miksi tää on niin vaikeaa??????????????????????????? Tänään erityisesti tuli kaupassa vastaan monen monta onnellisen näköistä, iso vatsaista odottajaa......tää on suoraan sanottuna perseestä!!!!!!!!!:mad::poop::poop::poop::poop::poop::poop::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::poop::poop::poop::poop::poop::poop:

Sori......tää vaan ottaa päähän. Täälläkin oli loistava plussa-aallon tulo ja nyt taas ihan kiville tuntuu menevän kaikilla..........(tähän kohtaa sellainen hymiö, jossa ukko hakkaa päätä seinään.....)
 
Epistä jutskat ja kevättähdet ja ihan kaikki kellä haaveet saa takapakkia! Paska säkä, ajattelin omalla kohdallani kun siihen parin prosentin epäonniseen joukkoon mahduin, jonkunhan se on siihenkin sakkiin osuttava. Viime torstaina kävin lopputarkastuksessa kuulemassa muniksien kuulumiset. Vasemmalla ollut neljän sentin kysta on nyt parisenttinen ja oikealla parisenttinen rakkula..? Kuuluukos siellä ees sellaista olla tässä vaiheessa, kp3 oli torstaina? Ja ovulaatio oli varmana! Enmie nyt tiijä..
 
Tämä tuntui jopa vähän helpotukselta viime päivien stressin jälkeen. Ellei tämä vuoto olisi alkanut, olisin tänään hakenut tikun jotta olisin voinut nähdä onko mitään merkkejä raskaudesta enää veressä ja stressaanko turhaan vai onko tosiaan syytä odotella vuotoa. Mutta eipähän tarvinnut. Parempi näin aikaisin. Voi jatkaa yritystä kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Ja pääsen tekemään ainakin alkukesän työreissut ilman stressiä raskaudesta.

Joten eipä tämä nyt tässä kohtaan mikään maailmanloppu ole, katsotaan syksyllä uudestaan. Silloin maailmanloppu voi taas olla lähellä ;)

Seuraavaksi yritetään nyt sitten sitä juhannusvahinkoa :rolleyes:
 
Moikka pitkästä aikaa:)

Voi Plääh Jutska!
Mulla alkoi helmikuun tuulimunassa vähäinen tuhru reilua viikkoa aiemmin, sunnuntaina tuli verta vähä pyyhittäessä, maanantaina todettiin ultrassa tuulimuna ja vuoto alkoi ittekseen torstaina. Helposti tyhjeni silloin ittekseen.

Jee, täällä näyttäs hyvin sujuneen toi lääkkeellinen tyhjennys. 1,5vk sitten oli tyhjennys, sen hetken kun sairaalassa tuli enemmän verta ja sit aika kohtuullisesti noin 4pv ja sen jälkeen lähinnä tuhruna. Nyt on pari päivää saanu kulkea ilman vaippoja ja vähänkö luksusta kun ei oo koko ajan joku rätti housuissa :) Kauhistutti siinä kotihoito-ohjeessa ollut teksti että jälkivuoto kestää 2-4vk. Onneks ei :)

Pääsääntöisesti mieli on hyvä ja katse suunnattu eteenpäin pois vauvahaaveista mut välillä saattaa iskeä joku juttelun tarve asian tiimoilta :) Ihana mies mulla kun jaksaa jauhaa niin paljon kuin tarvis <3 :)
 
Tämä tuntui jopa vähän helpotukselta viime päivien stressin jälkeen. Ellei tämä vuoto olisi alkanut, olisin tänään hakenut tikun jotta olisin voinut nähdä onko mitään merkkejä raskaudesta enää veressä ja stressaanko turhaan vai onko tosiaan syytä odotella vuotoa. Mutta eipähän tarvinnut. Parempi näin aikaisin. Voi jatkaa yritystä kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Ja pääsen tekemään ainakin alkukesän työreissut ilman stressiä raskaudesta.

Joten eipä tämä nyt tässä kohtaan mikään maailmanloppu ole, katsotaan syksyllä uudestaan. Silloin maailmanloppu voi taas olla lähellä ;)

Seuraavaksi yritetään nyt sitten sitä juhannusvahinkoa :rolleyes:
Huh, eikö se jossain vaiheessa sovittu että jos ei kesäkuuhun mennessä plussaa niin pannaan puskat juhannuksena heilumaan :) :) :) En usko että meillä tärppäis vaikka puskassa kokeilis, ehkei se sitä siemennesteen laatua paranna vai kokeilisko kuitenki vaikka meillä kyllä on jo game over:)
 
Voi kevätTähti, mutta hyvä asenne. Positiivisella mielellä pääsee pitkälle <3 jaksamista <3

Tinttara, kiva kuulla susta, just hetki sitten mietin että mitä sulle mahtaa kuulua :)

Mulla on kova salmiakki himo! Pakko saada mahdollisimman väkevää :love: ja tissit yrittää tulla rintsikoista ulos :D
 

Yhteistyössä