Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Vauveli Vanhalle voi ei! Niin väärin miten samat ihmiset joutuu tähön ruljanssiin koko ajan. Toivottavasti huominen hcg selventäisi edes vähän sitä missä mennään.

Omanapa: Mulla on jotenkin tyhjä fiilis. Siis en uskalla edes ajatella sitä, että plussattais nyt kohta. Kp26 tänään, ovis ollut ehkä n. viikko sitten tai ehkä aiemmin. Huomenna illalla taas yövuoroihin ja ne onneksi sekoittaa rytmiä niin hyvin, ettei tartte kuumotella testitikkujen kanssa.
 
vauveli vanhalle, voi eih, miksi nää hommat ei mee niikuin oppikirjassa ja siis sillee positiivisesti! Peukut on pystyssä kuitenkin jos vaikka..jos vaikka...

KevätTähti, (y)

oma napa, hyvistä talletuksista huolimatta ei onni käynyt tässä kierrossa. kellon tarkalleen vuoto alkoi aamulla, oli alavatsakipuilua jo pari päivää, mutta pienessä mielessä elätteli toiveita et jos vaikka ois sitä toista kipua.. mutta ei ollu. nyt tuntuu siltä et antaa olla, ei sitä oo tarkoitettu meille. pitää alkaa kai lueskelemaan minkä rotuisen koiran ottaisi meille koiran kaveriksi...ajatukset johonkin muualle. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voi ei tätä huonojen uutisten aaltoa täällä, sopisi kyllä nyt viimein kääntyä ihan oikeaksi plussa-aalloksi. Ja tarkennuksena, sellaiseksi, jossa ne plussat pysyvät ihan loppuun saakka. Jaksamista itsekullekin pettymysten, surujen ja epätietoisuuden keskelle. Ei ole reilua elämä ei.

Täällä DPO 0, tai ehkä jo 1 kun eilen illalla viilteli jo mahaa siihen malliin, että ois voinu ovis ollakin. Testiin tuli fiftysixty-plussa toissapäivänä, eilen sitten jo selkeääkin selkeämpi. Action-osuus tästä kierrosta siis suoritettu, poikkeuksellisesti ilman minkäänmoisia ajoitusongelmia. Töissä kuitenkin stressi jatkuu edelleen, mikä ei varmasti edesauta plussaamista. No, jossei tästä niin seuraava kierto osuu lomalle. Ai niin, päätin myös (vähän kokeilumielessä) lähettää yhden työhakemuksen. Olis jotenkin kovin tyypillistä että sais uuden työn ja siinä sit samassa huomais olevansa raskaana. Kaikki keinot on kokeiltava..:D
 
Huomenta! Omaanapaa sen verran että tänään kp30 ja ajattelin testata huomenna:)...jos siis vuoto ei ala ennen sitä..... Meillä olisi ollut laskettuaika tasan viikon päästä ja kovasti on asia mielessä pyörinyt. Ehdittiin olla raskaana kuitenkin silloin jo 3kk......:cry:
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Eilisestä super vuodosta selvitty. Toivottavasti ei enää niin runsaaksi muutu. Oliko normaalia ettei sattunut yhtään? mutta vuoto oli siis todellakin runsasta ja möykkyjä tuli ulos vaikka muille jakaa... hyi että... Nyt pitäis saada ajatukset pois tästä ikävästä ja koittaa että kyllä se tärppää ja mukana pysyy,, :) Tänne tarvitaan todellakin hyviä uutisia itse kullekin :)
 
Huomenta! Omaanapaa sen verran että tänään kp30 ja ajattelin testata huomenna:)...jos siis vuoto ei ala ennen sitä..... Meillä olisi ollut laskettuaika tasan viikon päästä ja kovasti on asia mielessä pyörinyt. Ehdittiin olla raskaana kuitenkin silloin jo 3kk......:cry:
Aivan varmasti pyörii mielessä ja tuntuu raskaalta. :( Mitä pidemmällä raskaus ennättää mennä niin sitä pahemmalta varmasti tuntuu.... Itselläni jäi vähän epäselväksi sekin että oliko tuulimuna vai keskeytynyt. Varhaisultra lääkärin mielestä siellä oli joku mutta eilinen lääkäri sano että hyvä että näkee sitäkään... Noh... Kait siellä joku oli, mutta ei lähtenyt kehittyäkseen....
 
Tsemppiä kaikille, kyllä me tästä kaikesta jotenkin selvitään :)

Verikoe otettu ja nyt vaan ootellaan tuloksia. Onneksi saan jotain selvyyttä asiaan. En enää odota, että olisin raskaana, mutta toivon, että vuoto alkaisi eikä ole mikään kohdunulkoinen. Vuoto on siis edelleen tuhrua ja kymmenettä päivää. Alapäässä on kyllä koko ajan sellainen olo, että sieltä olisi jotain tulossa, joten eiköhän sieltä kohta ala jotain tulla.

Vähän meinaa kiukkusuoneen ottaa se, että nyt olisi ovis ollut tulevana viikonloppuna ja meillä olis ollut miehen kanssa yhteinen vapaa viikonloppu. Kertaakaan ei ole marraskuun jälkeen ollut sellaista aikaa, että olisi ovis osunut yhteisille vapaapäiville. Olis voinut tallentaminen olla edes kerran jotain muuta kuin suorittamista, että jommalla kummalla on kiire töihin/johonkin muualle. Ei siinä mitään, pikaiset on joskus ihan kivoja, mutta rajansa niilläkin :mad::LOL:

Haavekesä en osaa sanoa onko normaalia, ettei ollut kipuja. Mutta etkös sää ollut synnyttänyt ainakin kerran? Jos se vähensi kipuja? Varmaankin konkarit osaa vastata tähän paremmin kuin mää noviisi.
 
Tsemppiä kaikille, kyllä me tästä kaikesta jotenkin selvitään :)

Verikoe otettu ja nyt vaan ootellaan tuloksia. Onneksi saan jotain selvyyttä asiaan. En enää odota, että olisin raskaana, mutta toivon, että vuoto alkaisi eikä ole mikään kohdunulkoinen. Vuoto on siis edelleen tuhrua ja kymmenettä päivää. Alapäässä on kyllä koko ajan sellainen olo, että sieltä olisi jotain tulossa, joten eiköhän sieltä kohta ala jotain tulla.

Vähän meinaa kiukkusuoneen ottaa se, että nyt olisi ovis ollut tulevana viikonloppuna ja meillä olis ollut miehen kanssa yhteinen vapaa viikonloppu. Kertaakaan ei ole marraskuun jälkeen ollut sellaista aikaa, että olisi ovis osunut yhteisille vapaapäiville. Olis voinut tallentaminen olla edes kerran jotain muuta kuin suorittamista, että jommalla kummalla on kiire töihin/johonkin muualle. Ei siinä mitään, pikaiset on joskus ihan kivoja, mutta rajansa niilläkin :mad::LOL:

Haavekesä en osaa sanoa onko normaalia, ettei ollut kipuja. Mutta etkös sää ollut synnyttänyt ainakin kerran? Jos se vähensi kipuja? Varmaankin konkarit osaa vastata tähän paremmin kuin mää noviisi.

Tsemppiä tietojen saamiseen. Ja se on jännä kuinka ajattelee keskenmenon jälkeen juuri noin että nyt meni niin sanotusti hukkaan 2 kk....Ettei voitu edes yrittää... Juu on yks synnytys takana. Mä taidan soittaa sinne ja kysyä että oliko normaalia kivuton vuoto :)
 
Kurja lukea näitä ikäviä uutisia täältä. Nyt toivon minäkin tänne kunnon plussa-aaltoa!

Haavekesä: minullakin oli tyhjennyksen yhteydessä vain vähän kipuja. Yksilöllistä on.

Minulla kp 37 eikä menkkoja enkä ole raskaana. Sinänsä ei ole vuodoilla kiire, mutta tiedätte varmaan tämän ärsyttävän olon ennen menkkoja? Turvottaa, makeaa tekee mieli, ärsyttää ja kiukuttaa. Että saisi alkaa jo. Epäilen, että mulla ei ehkä ole sittenkään tullut ovulaatiota vaikka niin luulin. Ehkäpä munasolu ei irronnut, vaan tuli follikkelikysta. Onko muilla näistä kokemusta? Että venyttävätkö kiertoja. Seuraavassa kierrossa on aloitettava lääkitys taas, että hormoneja tulisi riittävästi munasolun irtoaminen aikaansaamiseksi.
 
Voi kurjuus, onpas täällä sattunut ja tapahtunut. :( Tsemppiä kaikille ja nyt niitä plussia!

Omaa napaa...
Tänään dpo17 tai dpo13, mie en nyt ole varma olikohan se ovis myöhemmin kuin aluksi luulin lämpökäyrää kun katselin. Vai jäikö ovis kokonaan pois tästä kierrosta. Vuoto ei ole alkanut. Menkkajomoa jo viiettä päivää samoin järjestöntä tissikipua. Eilen alkoi selkäsäryt. Valkkaria tulee aivan kauheasti, koko ajan pitää köydä vessassa katsomassa että joko ne menkat alkoi kun tuntuu että lorahtaa ihan kunnolla. Yöllä tein negan että tuskin mie raskaana olen.
Saisi kyllä vuoto alkaa pian. (n)
 
Jutska on tommonen pitkä kierto kyllä syvältä... toivottavasti alkais vuoto pian, jos ei kerta plussaa kuulu.

Hymynaama kuulostaa silti lupaavalta, jos plussa vielä tulis?

Mää mietin että eikös meillä miehen siimahännät toimi normisti, kun oon kaks kertaa raskautunut? Kyse on siitä, että mulla ei joku toimaa?
 
Huomenta! Omaanapaa sen verran että tänään kp30 ja ajattelin testata huomenna:)...jos siis vuoto ei ala ennen sitä..... Meillä olisi ollut laskettuaika tasan viikon päästä ja kovasti on asia mielessä pyörinyt. Ehdittiin olla raskaana kuitenkin silloin jo 3kk......:cry:
Ninnannaa, peukku siun testailulle! Kerro heti miten kävi! Mietin vain että ei taida muu kuin ultraus varmistaa nuita munasolujen irtoamisia, ei kai mikään testi kerro onko se solu oikeasti irronnut vai yrittääkö vain? Miullakin jokaikisessä kierrossa tosi vahvat ovisoireet ja kellontarkka kierto mutta todistettavasti yksi puhkeamaton rakkula ultrattu. Tietty keltarauhasoireista pystyy jotain päättelemään. On: Dpo3 ihan kuin nännejä vähäsen alkais aristamaan tai sit olen vaan rutistellut ne kipiäksi. Kohtutuntemuksia juu mutta niitä oli myös ed. kierrossa.
 
KevätTähti Tulehan kertomaan sitten mitä digi näyttää! :love: Ja tervetuloa takaisin sivistyksen pariin! :D

Vauveli vanhalle Nojoo, tuo on kyllä totta. Itsekin mietin jo, että tuleekohan ovulaatio ajallaan, jos tämä vuoto nyt vaan jatkuu ja jatkuu.. Toivottavasti tässä kierrossa luteaalivaihe olisi taas pidempi, kun viimeksi oli vain sen 10 vrk. Ennen ollut mielestäni pari vrk pidempi. :( Toivotaan että saatte apua lääkäristä ja ettei tämä nykyinen raskaus tosiaankaan kohdunulkoinen ole! :)

Iinaelina Toivotaan että tuo työhakemuksen lähettäminen toisi viimeistään tärpin! :D Itsekin pääsin tässä kierrossa juuri ennen plussaamista sisään yhteen amk-koulutusohjelmaan, jonne olen jo kauan haaveillut pääseväni. :D

ninnananna Toivotaan ettei vuoto ala ja plussaat! :love: Uskon että asiat pyörii mielessä, kun keskenmenneen la lähestyy... :( Tsemppiä! <3 Miulla alkaa myös lähestymään keskenmenneen la (lokakuussa), ja en voi vielä kuvitellakkaan, miten mieli varmasti on maassa sitten muutaman kuukauden päästä... :(
 
Mää mietin että eikös meillä miehen siimahännät toimi normisti, kun oon kaks kertaa raskautunut? Kyse on siitä, että mulla ei joku toimaa?
Toimii ne sen verran, että hedelmöittävät sut, joten sellaisia ongelmia ei ole. Vika voi olla sussa (ehkä tämä on kuitenkin yleisempää - karuahan se on, nimim. samassa veneessä itsekin), mutta vika voi olla myös teidän "yhteensopivuudessa". Sitä sattuu, että naiset yhden miehen kanssa saavat toistuvasti keskenmenoja ja toisen kanssa ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Moi kaikille :)

Olen uusi palstalla, vaikka tovin jo ketjuja seuraillut.
Ekaks tietysti pahoittelut kaikille, ketä huono onni on lähiaikoina kohdannut. Voi kun elämä olisi helppoa, eikä tällaisista murheista kenenkään tarvitsisi kärsiä...

Oon 24-vuotias ja mies on 29. Yritys aloitettu viime kuussa, nyt yk 2 menossa.
Joulukuussa hieman yllättävän raskausuutisen jälkeen olimme onnemme kukkuloilla, mutta se raskaus päättyi keskenmenoon raskausviikolla 12+4. Voi sitä itkun ja surun määrää ja sen takia kestikin, että uusi yritys edes saa alkaa.

Tavallaan on jäänyt niin kovat traumat keskenmenosta, että ei tekisi mieli alkaa edes tähän ruljanssiin. Mutta minkäs teet, vauvan- ja lapsentoive on tällä hetkellä vaan niin kova. Laskettu aika olisi tällä viikolla, jos asiat ei olisi mennyt niin kuin meni. Ei auta murehtia, vaikka syli tuntuu niin tyhjälle.

Tsemppiä kaikille teille voimakkaille naisille, ketkä tarpoo samassa suossa. Toivon niin kaikille plussauutisia ja vauvoja syliin asti. Eiköhän meitä kaikkia joku päivä lykästä.
Tervetuloa mukaan joukkoon! Ja pahoittelut keskenmenosta. Mitä myöhäisemmillä viikoilla se tapahtuu, sitä pahemmalta se varmasti tuntuu.. Itsestäkin on tuntunut monta kertaa juuri tuolta, ettei jaksa edes yrittää, kun pelkää keskenmenoa niin paljon. Tällä hetkellä tuntuu myös aika toivottomalta.. Jostain sitä kuitenkin aina saa uutta voimaa yrittää uudestaan. Ehkä se on just se aika, joka tekee tehtävänsä ja vahva toive pikkuisesta. :)
 
Onnea plussanneet ja pahoittelut uusille tänne tulleille <3

Kesäaikaan oon niin vähän kotosalla etten ehdi kun lukasta aina välillä täällä, kommentointi onkin nyt sitten hankalaa kun viestejä tullut niin paljon.

Hengessä mukana :)

muoks..omaa napaa, dpo 6-7 menossa..ja jotenkin on sellainen olo että mitä jos..:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kevättähti mää luulen että tää kaikki johtuu mun lyhyestä luteaalivaiheesta ja se olisi varmaankin helposti korjattavissa jonkun pillerin avulla. Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

poppana92 tervetuloa saamaan vertaistukea. Varmasti uusi yritys on mietityttänyt paljon, menetys on ollut niin kova. Mulle on jostain syystä näiden kahden menetyksen jälkeen tullut heti sellainen olo, että vielä mää näytän tälle maailmalle. Silti välillä tulee suru puseroon ja katkeruus nousee pintaan. Yritän jotenkin fiksusti ajatella faktat faktoina, mutta ei se aina auta.

Armadillo ja Minttumar missä vaiheessa teillä menee vuoto? Mää lähden kohta jollekin maratoonille, että alkaa tavaraa tulla. Oon myös miettinyt kohdunulkoista. Mulla ei ole siis mitään kipuja, mutta niskat tulivat niin kipeäksi sinä päivänä kun tuhru alkoi, että piti ottaa särkylääke. Niskakipu onneksi loppui eilen, vielä vähän jäykistelee. Mutta se kesti 8 päivää. Mulla on niskat harvoin kipeät, tyyliin ei edes joka vuosi.

Miten niin odottavan aika on pitkä... soittaisi jo se terkka hcg:n tuloksista ja jatkosta.
 
poppana92 Pahoittelut menetyksestä! Keskenmeno on rankka kokemus, josta ylipääseminen ottaa oman aikansa. Etenkin kun "varmoille viikoille" jo pääsit. :( Ehditkö käydä silloin jo np-ultrassa? Teevetuloa jokatapauksessa mukaan huippuporukkaan ja toivotaan että pysyvä kyytiläinen sinnekin pian saadaan! :)

Vauveli vanhalle Miulla on nyt kp 4. Ekana päivänä tuli vuotoa vähemmän, mutta kivut oli kovimmat, ne sellaiset aaltomaisesti tulevat ja menevät. Kivut eivät kuitenkaan olleet juurikaan kuukautiskipuja kovemmat. Ekqn päivän jälkeen vuoto ollut runsaampaa, mutta kivut lähes olemattomat. Kp 2 ja 3 tuli hyytymäriekaleita. Tänään vuoto ollut jo huomattavasti vähäisempää, aamulla vielä yön jäljiltä tuli jonkun verran, mutta nyt päivällä tulee vaan ruskeaa/hennosti punertavaa tuhrua. Luulen että huomenna ei tule enää mitään. Kipuja ei enää tänään ole ollut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
VV - eikö sulla myös menkat tyypillisesti alkaneet päivien tiputtelulla? Progesteroni saattaa hyvinkin olla sulla liian matala. Ja se on onneksi helppo ja vaaraton asia korjata, ja sellainen jota voi hyvinkin kokeilla ilman että tarvitsee odottaa pitkiä tutkimuksia. Ainakin muissa Pohjoismaissa sen lääkityksen voi määrätä ihan tavallinenkin omalääkäri.

Mulla on tosiaan ollut molemmissa spontaaneissa, aikaisissa keskenmenoissa niska-hartiakipua, vaikken muuten oikeastaan ikinä kärsi jumeista. Joten älä turhaan pelkää kohdunulkoista, etenkin jos ja kun viiva on lähtenyt vaalenemaan/hävinnyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
poppana92 onpas joku tohtinut olla suorasukainen, oon pahoillani :( Kirjoittele tänne niin paljon kuin haluat, täältä saa tukea ja ymmärrystä.

KevätTähti mulla on tiputtelua ollut 2 päivää menkkojen alussa mutta ei enempää. Maaliskuisen keskenmenon jälkeen pari kiertoa on alkanut kuin turusen pyssystä ja housut ovat menneet vaihtoon. Oon siis laittanut ensin vaan pienempää suojaa, kun oon ajatellut, että ei vuoda paljoa. Viime kierto oli melkein täydellinen, ei tuhruja ja kierto oli 27 päivää. Ovis tuli kp16. Tämä kierto oli kestoltaan 23 päivää ja ovis oli kp15.

Mulla on hcg 26 eli kesken on mennyt. Nyt odotellaan, että vuotaisi pois. En tiedä mikä maratooni tässä pitäisi tehdä, että alkaisi vuotaa. Lääkärille laitettiin kyselyä, että mitä jatkossa ja huomenna taitaa tulla lääkärin vastaus.

Maaliskuussa 2 viikkoa tyhjennyksestä hcg oli 14,7 eli lähti hyvin laskemaan. Nyt toivon että laskisi yhtä nopeasti, kun oli vasta näin alussa.

Oliko tämä nyt sitten kemiallinen raskaus vai varhainen keskenmeno vai mikä? Luulen että digi näyttäisi vieläkin plussaa, eipä tarvi nyt tuhlata. Seuraavaan raskauteen on odottamassa 6 testiä ja ovikseen reilu 10. Katsotaan pitääkö vielä tilata uusia, niitä kun on tilattu jo ihan liikaa viime marraskuusta lähtien.

Olo on kaikinpuolin helpottunut, että sain tilanteen selvyyden. Toki suruakin hieman on, mutta enemmän ärsyttää, että homma taas venyy.
 
On tää kyllä vaikeeta. Vaikeeta, vaikeeta. Miten ihmeessä tästä selviää?! Tuntuu että olen oikea hirviö kaikkine hormonien kanssa. Toki varmaan nyt tulee samanlaiset vitutukset kuin menkkojenkin aikaan.. Keskenmeno vuoto alkaa olla hyvin niukkaa enää. Ihan hirveetä kun tajuaa koko ajan että enhän mä ole enää raskaana.. Voin syödä mitä vaan ja juodakin jos huvittaa. :(
Lapsi -raukat joutuu kärsimään kamalasta äidistä tällä hetkellä. Onkohan minusta enää kolmannen lapsen äidiksi?
Miten teidän miehet on keskenmenon ottaneet? Puhuvatko? Meillä ei oikein puhu ja minä heti luulen ettei sitä ole tämä homma haitannut yhtään..
 
Eilisestä super vuodosta selvitty. Toivottavasti ei enää niin runsaaksi muutu. Oliko normaalia ettei sattunut yhtään? mutta vuoto oli siis todellakin runsasta ja möykkyjä tuli ulos vaikka muille jakaa... hyi että... Nyt pitäis saada ajatukset pois tästä ikävästä ja koittaa että kyllä se tärppää ja mukana pysyy,, :) Tänne tarvitaan todellakin hyviä uutisia itse kullekin :)
Mulla ei ollut kipuja ollenkaan, kun otin tyhjennys lääkkeet. Vuoto alkoi vasta 7h cytotecin ja panacodin oton jälkeen, ettei särkylääkkeellä ollu enää hirveesti vaikutusta. Kivut tulivat vasta kahden päivän päästä, minuutin välein supisteluja kolmen tunnin ajan ja sen päätteeks joku pieni klöntti raskausmateriaalia. Kyllä olin poikki tuon koettelemuksen jälkeen.
Omaa napaa: Kp 41. Loma kolmen viikon päästä, mun tuurilla hanat aukeaa vasta silloin.
 
On tää kyllä vaikeeta. Vaikeeta, vaikeeta. Miten ihmeessä tästä selviää?! Tuntuu että olen oikea hirviö kaikkine hormonien kanssa. Toki varmaan nyt tulee samanlaiset vitutukset kuin menkkojenkin aikaan.. Keskenmeno vuoto alkaa olla hyvin niukkaa enää. Ihan hirveetä kun tajuaa koko ajan että enhän mä ole enää raskaana.. Voin syödä mitä vaan ja juodakin jos huvittaa. :(
Lapsi -raukat joutuu kärsimään kamalasta äidistä tällä hetkellä. Onkohan minusta enää kolmannen lapsen äidiksi?
Miten teidän miehet on keskenmenon ottaneet? Puhuvatko? Meillä ei oikein puhu ja minä heti luulen ettei sitä ole tämä homma haitannut yhtään..
Miehet varmaan tuppaa olemaan yleensä tuollaisia, ettei puhu. Meillä puhuu, kun pyydän puhumaan. Kyllä mää oon sanonut, että tuntuu ettei sitä asia niin liikuta. Mies on sanonut, että ei hän oikein osaa konkretisoida asiaa ja niinhän se varmaan on.

Tänään kysäisi, että haluanko pitää taukoa yrityksessä. Sanoin heti etten halua, aion yrittää niin kauan, että saan pienokaisen syliin. Meillä mies on hieman realistisempi kuin mää ja mää oon taas superherkkis, mutta toisaalta tiedostan asiat niin kuin ne on.
 

Yhteistyössä