Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Tänään olisi ollut nt-ultra aamulla...tällähetkellä on aika paha olo..ja tulee tiuskittua miehelle...ei tarkotuksella mutta jotenkin vaan ärsyttää kaikki ja kaikki tuntuu niin epäreilulta.. varasin 4.8 ajan oikein lapsettomuusklinikalle..et jospa sieltä sais vastauksia ja apuja..
 
Tänään olisi ollut nt-ultra aamulla...tällähetkellä on aika paha olo..ja tulee tiuskittua miehelle...ei tarkotuksella mutta jotenkin vaan ärsyttää kaikki ja kaikki tuntuu niin epäreilulta.. varasin 4.8 ajan oikein lapsettomuusklinikalle..et jospa sieltä sais vastauksia ja apuja..
Onpas tänään huono päivä monella :( Voimia ja pura itseäsi, se auttaa. Mää näemmä en osaa tehdä muuta kuin istua koneella ja päässä ei liiku mitään. Ehkäpä tässä alkaa tulla tyhjä olo ja ymmärtää, mitä on tapahtunut.

Tulevaisuus mietityttää kovasti tai lähinnä se, että mitä on odotettavissa. Nettiä oon Googlettanut jonkin verran, mutta vastaukset on sekavia/en saa niitä jäsenneltyä päähäni. KevätTähti tiedätkö enemmän noista asioista, kun puhuit jostain hoidoista? Onko mulla edessä ne jotkut luget tai clomit vai mitä? Ja pitääkö mun odottaa, että hcg on laskenut normaalille tasolle vai mitä? Mulla on ehkä sen sata kysymystä päässä tällä hetkellä. Niin ja mulla on jotain eroosiota, vaikuttaakohan sekin asiaan?

Saakohan sitä nyt edes heilutella peittoja tulehdusriskin takia? Viimeksi se oli kielletty, mutta oli pidemmällä kun tuli km. Piti odottaa, kunnes vuoto on poissa. Ei tässä kyllä fiiliksiä nyt ole, mutta jos vaikka tuliskin, niin varmaan auttaisi vuodon alkuun, kun saisi vähän liikettä tonne lihaksiin.
 
Onpas tänään huono päivä monella :( Voimia ja pura itseäsi, se auttaa. Mää näemmä en osaa tehdä muuta kuin istua koneella ja päässä ei liiku mitään. Ehkäpä tässä alkaa tulla tyhjä olo ja ymmärtää, mitä on tapahtunut.

Tulevaisuus mietityttää kovasti tai lähinnä se, että mitä on odotettavissa. Nettiä oon Googlettanut jonkin verran, mutta vastaukset on sekavia/en saa niitä jäsenneltyä päähäni. KevätTähti tiedätkö enemmän noista asioista, kun puhuit jostain hoidoista? Onko mulla edessä ne jotkut luget tai clomit vai mitä? Ja pitääkö mun odottaa, että hcg on laskenut normaalille tasolle vai mitä? Mulla on ehkä sen sata kysymystä päässä tällä hetkellä.

Saakohan sitä nyt edes heilutella peittoja tulehdusriskin takia? Viimeksi se oli kielletty, mutta oli pidemmällä kun tuli km. Piti odottaa, kunnes vuoto on poissa. Ei tässä kyllä fiiliksiä nyt ole, mutta jos vaikka tuliskin, niin varmaan auttaisi vuodon alkuun, kun saisi vähän liikettä tonne lihaksiin.
Kiitos! Tosiaan toiset päivät parempia ja toiset huonompia.. Pahoittelut sinulle myös! Ehkäpä aika auttaa mutta ei tää kyllä ikinä unohdu..huomaan kokoajan miettiväni et tuolloin ja tuolloin olisin tolla viikolla..ja se ei kyllä yhtään auta tätä.. todellakin toivon seuraavassa raskaudessa et olisi kaikki mahdolliset oireet..kun tässä kesken menneessä niitä ei oikein ollu... mutta kyllä pelottaa seuraava raskaus.. toisaalta en malta odottaa sitä et oon taas raskaana..saas nähdä kestääkö siinä taas yhtä kauan kun tähän ekaan plussaan..toivottavasti ei..aion todellakin pyytää jotain hormoni verikokeita tuolta lapsettomuusklinikalta ja sitten jotain lääkkeellistä apua tai ees sitä lähetettä eteenpäin..
 
Kiitos! Tosiaan toiset päivät parempia ja toiset huonompia.. Pahoittelut sinulle myös! Ehkäpä aika auttaa mutta ei tää kyllä ikinä unohdu..huomaan kokoajan miettiväni et tuolloin ja tuolloin olisin tolla viikolla..ja se ei kyllä yhtään auta tätä.. todellakin toivon seuraavassa raskaudessa et olisi kaikki mahdolliset oireet..kun tässä kesken menneessä niitä ei oikein ollu... mutta kyllä pelottaa seuraava raskaus.. toisaalta en malta odottaa sitä et oon taas raskaana..saas nähdä kestääkö siinä taas yhtä kauan kun tähän ekaan plussaan..toivottavasti ei..aion todellakin pyytää jotain hormoni verikokeita tuolta lapsettomuusklinikalta ja sitten jotain lääkkeellistä apua tai ees sitä lähetettä eteenpäin..
Kiitos myös sulle! Noita päivä taitaa kaikki laskea, ei niitä pakoon pääse. Mutta kun on eka vuosi mennyt läpi tärkeiden päivien kohdalla, niin alkaa helpottaa. Niin se surutyössä menee, eka vuosi on pahin.

Mää en varmaan koskaan tule iloitsemaan positiivisesta raskaustestistä. Toki olen siitä iloinen, mutta en mää ala kuuluttamaan sitä koko kylälle ja hyppimään ympäriinsä ilosta. Uskallan vasta iloita viikon 20 jälkeen. Varmaan jonkilainen huokaisu silti tulee, jos viikolla 12 on ultrassa kaikki ok.

Mulle terkka sanoi, että lääkäri tekee lähetteen viereiseen kaupunkiin, kun ei täällä määräänsä enempää voida tehdä. Mutta kai ne täällä jotain perusjuttuja pystyy tekemään, ainakin labrat ja jotain.

Vaikka mulla on nyt hieman surullinen fiilis, niin silti on sellainen asenne, että soitellen sotaan. Vielä mää näytän ja oon sitten niin pirun ylpee, kun esikoinen tulee maailmaan (samalla oon kyllä kauhuissani lukenut netistä, kuinka merkittävä lasku hedelmällisyyteen tulee, kun täyttää 38 vuotta).
 
Onpas nyt tosiaan ikäviä uutisia :( mulla ei tuu enää oikein mitään vuotoa. . Omituista, mutta eilen kyllä tuli varmaan litra tolkulla. Tai siltä ainakin tuntu, nimittäin noin 15.30-21.30 jouduin oikeastaan vessassa istua. Mulla on siitä istumis maratoonista perse kipeä... Kait sitä voi sitte kerralla kaiken vuotaa pois, tai sit alkaa vielä uudelleen.... Ja en muuten ole itseäni oikein esitellyt eli olen 29-vuotta ja toinen lapsi olisi miehen kanssa toiveissa. Nyt oli ensimmäinen raskautuminen esikoisen jälkeen kaiken kaikkiaan siis minun toinen ja eka keskenmeno ja niin kovasti toivon että myös vika.
 
tyyppinen, ei meilläkään mies suuremmin ole oma-aloitteisesti puhunut aiheesta. Kysyin itse, kyllä se oli sillekin silti kova pettymys, mutta ei vaan (tietenkään) samalla tavoin konkreettinen kuin mulle. Ja sanoi mm. että tuntui tosi pahalta kun samoihin aikoihin kuuli työkaverinsa vaimon odottavan toista lasta ja valitteli, että olis tehnyt mieli puhua aiheesta, mutta ei oikein miesten kesken osaa ottaa puheeksi.

Haavekesä, mulla vuosi myös yhden illan ihan valtoimenaan, vessasta ei kyenny poistumaan. Sitten loppui muutamaksi päiväksi kunnes alkoi pieni vuoto uudelleen. Kävin ultrassakin, kohtu näytti tyhjältä, mutta seuraavien menkkojen (jotka kesti 2 viikkoa) yhteydessä tuli vielä raskausmateriaalia. Mutta kyllä mulle vakuuteltiin sairaalasta, että on täysin normaalia, että vuodossa on taukoja, tai että voi myös vuotaa kerralla pois.
 
Ok. Kiitos
tyyppinen, ei meilläkään mies suuremmin ole oma-aloitteisesti puhunut aiheesta. Kysyin itse, kyllä se oli sillekin silti kova pettymys, mutta ei vaan (tietenkään) samalla tavoin konkreettinen kuin mulle. Ja sanoi mm. että tuntui tosi pahalta kun samoihin aikoihin kuuli työkaverinsa vaimon odottavan toista lasta ja valitteli, että olis tehnyt mieli puhua aiheesta, mutta ei oikein miesten kesken osaa ottaa puheeksi.

Haavekesä, mulla vuosi myös yhden illan ihan valtoimenaan, vessasta ei kyenny poistumaan. Sitten loppui muutamaksi päiväksi kunnes alkoi pieni vuoto uudelleen. Kävin ultrassakin, kohtu näytti tyhjältä, mutta seuraavien menkkojen (jotka kesti 2 viikkoa) yhteydessä tuli vielä raskausmateriaalia. Mutta kyllä mulle vakuuteltiin sairaalasta, että on täysin normaalia, että vuodossa on taukoja, tai että voi myös vuotaa kerralla pois.
Ok, kiitos tiedosta. Ajattelin huomenna soittaa sinne naistenpolille ja vielä kysäistä asiasta kun sanoivat että herkästi saa soittaa...
 
Minttumar & Amardillo, teille myös tsemppihalaus. Kunpa seuraava kierto toisi sen kaivatun ja pysyvän plussan myös teille.

poppana92 pahoittelut ja tervetuloa joukkoon.

on ei sillä että laskisin, mutta kp 27 tänään. Alavatsalla repäisykipuja kun nousen ylös ja välilla tuntuu kyllä muutenkin menkkajomoa. Elättelen toiveita plussasta, mutta jos menkkojen on pakko alkaa niin toivottavasti alkaisi huomenna eli ns. oikeana päivänä. Koskas se alkio kiinnittyikään kohdun seinämään? Mulla on nyt oireiden perusteella dpo8. Mut ei tikutettu tai mitään, eli voi olla muutakin. Ovisoireet tässä kierrossa oli muutenkin tosi lievät.
 
Vastailen huomenna enempi, mutta digi näytti 3+. Mun eka raskaus jossa se tulee ajallaan! :)
:love: ihanaa!

huh, itse on ihan kypsä ja raivona, en muista milloin menkkojen aikaan ois ollu tällänen vitutustaso. ehkä odotukset oli niin korkealla ja sitten tultiin alas. sellanen kiukkuraivo kaikesta ihan heti kun ei mene niinkuin pitäs. puhelinkin tippui ja hajosi ja uuden jouduin ostamaan ja kun kaikki ei mee ihan niinkuin elokuvissa ni karmee potkuraivari on taattu. olis jo nää päivät ohi!!! :mad::ROFLMAO:
 
poppana: surkujen surku......samoilla viikoilla on sulla mennyt kesken kuin meillä....meillä viikolla 12. Tervetuloa, mutta älä viivy tässä ketjussa kauaa(y)

KevätTähti: (y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)

omanapa: raskaustestin tein tänään niin kuin ajattelinkin. No "yllätys yllätys": nega. No eipä tässä oireitakaan ole olllut TAASKAAN mihinkään suuntaan. Kp31....taas vissiin tulossa megakierto ja saa kulkea suojat pöksyissä monta viikkoa.....varmuudeksi.:confused::confused::ninja::confused::confused:
 
Ihan järkyttävä kuvotus päällä...tosin voi johtua teroluteista..en muista et aiemmissa terolut kierroissa ois ihan tämmöstä ollut... r-testit tulee varmaankin huomenna tai perjantaina..taidan testata jo perjantaina ja toisen sunnuntaina..tosin en vaan tiedä et näyttääkö r-testi vielä tuon keskenmenneen vai.. hommailtu ei olla kuin 9pvä, 12pvä ja 16.pvä terot alotin siis 12pvä.. no pudotaan korkeelta ja kovaa sit..mut jos en söis teroja niin oisin satavarma et raskaana ollaan.. Maanantaina on kontrolli hcg et pitäis siinäkin sitten jo näkyä jos on uusi raskaus.. mutta en jaksa uskoa mut sit taas jospa kuitenkin :unsure: no sen näkee sit.. mutta perseestä tälläset haittavaikutukset..kun samoja kuin raskausoireet..
teroja on siis vielä 1kpl jäljellä..
 
ja niin sekin vielä..että plussaamisen jälkeen mulla kihelmöi välillä vasenta hartiaa...ja nyt taas kihelmöi.. kihelmöinti oli poissa jonkun aikaa.. outoa tosiaan :unsure: ikinä ennen ees ollu tämmöstä kihelmöintiä ennen plussaa siis... tiedä sitten mitä meinaa. Jäitä hattuun vaan nyt.. mut niin kuvottava olo et tekis mieli oksentaa:sick: viime raskaudessa mulla lämmöt nousi oli jopa 37...kun yleenä joku 36..nyt ei oo noussut kyllä samalle tasolle..
 
Kinder_Kitty kuulostaa inhottavalle!! raskausoireet ilman raskautta on ehkä kaikkein ärsyttävin asia mitä maa päällään kantaa. Toivon silti, että kyse on ihan oikeasta raskaudesta eikä mistään ''valeoireista''.

Testissä näkyy niin selvä haamuviiva, mieskin näki, mutta mitenkään päin en sitä kuvaan saa! prkl. Jos nyt malttaisi perjantaihin asti odotella, niin luulisi että viiva on jo vahvempi..
Äläpä muuta sano..

Millä testillä testasit? Mulle tulee postissa pregcheck testi paketti jossa kaks liuskaa..niillä testasin viimeksikin plussan eli on hyviä testejä. vaikka niissäkin harmaa viivanpaikka...mut ei mulla koskaan oo mitenkää selkeesti näkyny viivanpaikka..

Mikä kp sulla menossa?
 
No testistä en tiedä, kun asun ulkomailla ja täällä on vaan kahta vaihtoehtoa testeissä... joku liuskatesti se oli, mutta digitestiä en ole löytänyt tai sitten sitäkään ei ole saatavilla. Mielestäni viivassa oli väriä, mutta kaipa tämä kuume jo sekoittaa silmissä viivat ihan tyystin.

Kp 8 tai kp 9 on nyt. En tikuttanut ovista tässä kierrossa! olis pitänyt...
Josko r-testi reagois ovikseen?
 
Vieläköhän Bettinah päivittää tätä keskustelua, kun on raskautunut? Mulle voi lisätä kem 7/2016.

Edelleen tuhruaa eikä mitään isompaa ole tullut ulos. Suojaankaan asti ei juurikaan mitään tule, mutta joka vessakäynnillä paperiin tulee ruskeeta tavaraa. Tänään alkaa 12 tuhrupäivä. Eilen ja tänään illalla on ollut alavatsassa poltetta ja tällä hetkellä molemmat nivuset kiristää huomattavasti. Jospa siellä tapahtuisi jotain, että tulisi jotain pois. Oon kyllä liikkunut ja touhunnut paljon eilen ja tänään joten voi olla jotain lihasjuttujakin. On tullut puhtaita mattoja, kun oon niihin purkanut isommat tunnot. On ollut tehokasta.

Mietin sitäkin, että kun oli niin alussa, niin ei välttämättä mitään tule pois kunnon vuodolla vaan tämä tuhru loppuu aikanaan. Neuvolasta ei sanottu muuta kuin että kyllä se loppuu aikanaan.

Sain elokuun ekalle viikolle lääkäriin ajan, jossa pistetään rattaat pyörimään. Lääkäri oli sanonut neuvolan terkalle, että vastaanotolle vaan tällä iällä.

Fiilis on ihan jees, tänään tirautin itkut, kun purin raskaustestiä kierrätykseen (otin patterin pois) ja siinä luki edelleen pregnant. Meinasin säilyttää mutta sitten ajattelin, että eiköhän tässä ole aika ottaa taas askel eteenpäin.

Surua enemmän huomaan tuntevani katkeruutta ja se ei ole hyvä. Mää olen aina osannut olla onnellinen toisten puolesta. Toivottavasti musta ei tule kyynistä kakkapäätä näiden kokemusten myötä. Ja ärsyttää edelleen tuleva viikonloppu, kun piti olla ovis ja miehen kanssa yhteinen vapaa viikonloppu, joka on meille harvinaista herkkua.

Tsemppiä ja pitkää pinnaa piinailijoille! Olisi ihanaa saada pysyviä plussia tänne enemmänkin :)
 
Vauveli vanhalle jättimäinen halaus <3 Toi katkeruuden tunne on musta kaikista pahinta. Mä itkin tänään kun kaveri ilmoitti olevansa raskaana. Onneksi ilmoitti viestillä eikä kasvotusten niin ei tarvinnut pidätellä omaa pahaa mieltä. Vaikka oon siis todella iloinen heidän puolestaan niin silti se tosiasia vaan iski päin naamaa, että muut raskautuvat, kantavat sen nelisenkymmentä viikkoa ja minä en.

Nytkin harmittaa ihan jo etukäteen että mieli on korkealla oman kierron suhteen, koska se pettymys sitten kun menkat alkaa tulee olemaan niin iso.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Fujin kiitos. Kyllä tästä taas eteenpäin rämmitään jotenkin ja ollaan sitten entistä vahvempia. Mää olen nyt 2 yötä lukenut lapsettomuushoidoista ja lääkärikammo nostaa päätään. Mutta melkein kaikkeen oon valmis.

Mää kanssa aloin itkeä kesäkuussa, kun kuulin ystävän raskaudesta. La on viikko siitä mikä mulla olisi ollut. Onneksi kuulin toisen ystävän kautta, etten pahoittanut raskaana olevan mieltä.
 
Hanat aukesi, eli tänään kp1. Kierrolle tuli pituutta 34 päivää.
Noh yk6 alkaa nyt, ajattelin ottaa greippimehun ja punaviinin käyttöön nyt tähän kiertoon. Mietin myös tuota gelee roaylia, että jos nyt sitäkin. Voikohan tuon gelee roaylin aloittaa vasta joskus kp5 tienoilla? Reissussa kun ollaan niin ei pääse sitä mistään ostamaan...
Lämpöjä varmaan seuraan tämänkin kierron.
 
poppana92 Kylläpäs joku on suunsa avannut ajattelemattomasti. :(

Fujin Kiitos. Sitä samaa toivon sinullekin. :love:

KevätTähti Onneksi olkoon! :love: Nyt vaan toivotaan että vihdoinkin pysyisi kyydissä! :) Mites oireiden laita, onko ollut? :)

Omanapa Kp 6 ja vuoto jatkuu. Välillä näyttäisi että loppuu ja sitten alkaa taas uudelleen. Rasittavaa... Toivottavasti loppuisi nyt tällä viikolla, kun ensi viikolla lähdetään sinne reissuun. Tein raskaustestin eilen vielä varmuudeksi (neuvola kehotti tekemään testin tällä viikolla ja soittamaan sitten uudelleen sinne) ja nega oli. Turhalta tuntui tehdä, kun valmiiksi tiesi että negaa näyttää, mutta tein nyt kuitenkin kun pyydettiin tekemään. Tänään tai huomenna soittelen neuvolaan, ja selviää viimeinkin, mitä se neuvolan täti viimeksi tarkoitti niillä jatkotoimenpiteillä.

Miulla on jotenkin toiveikas olo tätä kiertoa kohtaan, kun ovis sattuu todennäköisesti reissulle, ja sinne en ota mukaan ovistikkuja (ainakin yritän olla ottamatta mukaan) taikka mitään vitamiineja. Eli voisi puhua että yritetään nyt ensimmäistä kertaa pitkään aikaan "luomuna". :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Hymynaama95 Pahoittelut uudesta kierrosta. :(

poppana92 Voi höh. :( Mutta pelihän ei ole menetetty niin kauan kun menkkoja ei näy. (y)
 

Yhteistyössä