Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Hitsi kun kaikki kirjoittelee niin paljon, ettei ehdi kaikkiin ketjuihin millään kirjoitella!

Onnittelut kaikille plussanneille tasapuolisesti :heart:

Itellä tässä ehkä ovulaatio? Ihan hillitön päänsärky! Tuli ihan puskista.. Tai sit oli jo, tai jotain.. Ihan sama =) No ei ole, mutta ei jaksa stressata. Viikonloppuna lähetään ulkomaille levähtämään ja toivotaan että ovulaatio+hedelmöittyminen+kiinnittyminen olisi tapahtunut ja vauva ilmaisisi itsestään jättämällä menkat pois ja antamalla plussan testiin :D Se selviää sitten loman jälkeen.
 
Siis mä olin ihan unohtanu tämän pinon kokonaan :ashamed:
Meillä menee arki ihan kivasti mutta vauvaa ei kuulu eikä näy vieläkään eikä varmaan tuu näkymään jos siis mies saa asian päättää : / itsellä vaivaa kuiteskin taas kova vauvakuume kun muut tuntuu vauvoja vaan saavan mut ite ei :kieh:
Nuorimman pojan mallinura etenee kuiteskin hyvin,hänestä on kiinnostunut ainaki 5 eri toimistoa ja on hän ollut 2+ lehessä mallinakin ja kuvauksia pukkaa joka kuukausi milloin missäkin päin suomea.
Esikoinenkin menee kouluun nyt syksyllä jo ekaluokalle,vastahan hänkin oli sellanen pienen pieni ihana nyytti :heart:

mutta mut voi laittaa kyllä taustalle :wave:
 
Huomenta kuumeilijat!
Kuinka tästä paniikinomaisesta jännittämisestä pääsee eroon?! Mun ei näemmä ollut hyvä kuulla ovulaation ajankohtaa, sillä sen jälkeen alkoi stressi. Voitteko kommentoida tätä listaani dpo:
Noin Dpo 5 viiltoja ja lusikallinen verta
Dpo6- 12 rinnat arkana, helvetin paha olo, kaikki janot ja vessassa juoksemiset..
Toinen rinta tihkuu, siivousvimma, nännipihoihin ilmaantuu näppyjä

Ja edellinen testi tietty nega, samoin ovistesti. Tässä uskottelen itselleni, että vielä viikonloppuna plussaisin, kun on aika kuukautisten alkaa.

Toinen puoli minusta taas on täysin sitä mieltä, että mulla on vaan hormonit niiiiiiin pihalla, että keho tuo kuukautiSet, ovulaation ja raskausoireet samaan syssyyn.

Ja tänään on enkelin syntymästä vasta 7 viikkoa, kuinka pää antaisi itselle armoa?

Lisäys: Dpo 10 hirmunen lima-klöntti :whistle::whistle: Olkaa hyvä yksityiskohtaisesta kuvauksestani, joka unohtui =)
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän taas tekstiä hirmuisesti!

MUr-Mur: luulen et ovis oli kipujen perusteella jo silloin kp12 illalla. Ainakin alavatsa jomotukset viittais siihin kun olin sinä iltana niin kipeä, että piti mahaa ihan lämpöpussilla hautoa.

Toissapäivänä oli kans aikamoiset oikeanpuoleiset alavatsakivut, mitä lie olleet? Oiskos jonkun kystan taas tonne kehitelly ja se ois poksahtannu? Mene ja tiedä?

Oireitahan näin viikko oviksesta jo sopii kehitellä vaikka kuinka ja paljon :LOL:
Mieli raskauden alkamisen suhteen ei vaan ole kovin korkealla kun niitä tuhruja on nyt ollut ennen menkkoja ja menkkojen jälkeen =( Seuraava oviskin jää hyödyntämättä kun joudutaan tyttären kanssa lastenlinnassa olemaan just se "ovisviikko" ja ihan ei pikapanon takia viitsi 130 suuntaansa ajella :saint:... ellei nyt vallan innostu
 
pikaiset moit pinoon!

Onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti pikkuiset pysyy mukana tällä kertaa!

Missa: vielähän sulla mahkuja on hyvinkin, jos kiertopäivät ei vielä täynnä =)
Tosin itsella keskenmenon jälkeen useita päiviä ennen menkkoja alkoi mukamas selvät raskausoireet, mutta niin ne vaan alkoi :( pari kk meni noin... kai oli itellä ainakin hormoonit vielä sekaisin.

Itse otin homeoppaattiin yhteyttä kun tuntuu, että edelleen vaan mieli järkkyy (vaikka välillä kaikki on niin hyvin) ja kierto ja kroppa sekoilee.
nyt olen reilun viikon ottanut "lääkkeitä" kaippa ne jotenkin vaikuttaa.. iltaisin iskee ihan kamala vilu ja yön sitten vuoroin palelen ja hikoilenja useita öitä näin vauva aiheisia unia.. nyt unet onneksi helpottaneet. Aika rajuna tuli oireet, mutta sanoikin, että aluksi kaikki oireet voi hetkellisesti pahentua. samoin myös jonkun märkäruven tyylisen pukkasi sormenväleihin, josta olen nuoruudessani kärsinyt paljon.. eli kaippa työntää kehosta pois..

Ensi kuun loppuun on sitten kontrolli aika siitä kystasta. saa nähdä mitä siellä sanoovat.

kierto on lopuillaan. alkais vaan nyt kunnolla vuotaa niin ei tartteis edes elätellä toiveita.
 
TORSTAI 26.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 1/26-30
Naive88...................KM 04/11............................KP 3/34
Memelisa.................KM 03/11............................KP 4/34
Padmerine...............KM 11/10, 04/11..................KP 6/
Epa_88....................TM 04/11............................KP 7/
lemonade................KM 03/11............................KP 19/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 29/36
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 32/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 33/27-28
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN




Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 7/28?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 10/28
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 16/26-28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 18/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 19/
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11.............................KP 10/28
Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 26/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 54/25-30
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 48/25-28


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10, 03/11......................KP 12/27-28
miss bamse..............KM 11/10................................KP 20/28


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 20/28-30





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Imoen, korjaatko mulle kp:n yhden vähemmäksi eli tänään (26.5) kp 3. eka päivä oli niin tuhrua et oikee vuoto alko vasta seuraavana päivänä.

Täällä paha päivä takana. Lapsen kuolin syy virallisesti on napanuoran kiertymä ja sen takia menehtynyt. Ei päästy kunnalliseen hoitoon ku nyt keskenmenon jälkeen on tullu kahet kuukautiset normaalisti.

Oman gynegologin kanssa sovittiin sit et jatkan nyt tässä kierrossa tuolla klomifenillä (25mg/pv kp3-7) ja kp 14-15 ultraan kattomaan follien määrä. Saadaan ainakin tarkistettua et tarvitaanko enää sit lääkitystä vai ei, jos folleja tulee liian paljo. Jos folleja tulee niin sit ajattelin gynen kautta tutkituttaa hormonitasot ku on luomukierto et saadaan tarvittaessa hormonitukea sit loppukiertoon jos sieltä nyt jotain kiikastaa.

Tähystystä ei nyt tartte tehä ku kohdusta ei enää jäämää näkyny, mitä lie ollu. Tullu varmaan itestään tiputteluna ulos. Mut hyvä näin ni ei tartte tähystellä enää. Katotaan nyt jos tuolla gynen ultrassa jotain vielä havaitaan ni sit toki asiaa pitää harkita uudelleen.

Eikai tässä nyt ku sit päivä kerrallaan eteenpäin. Onneks on jonkulaiset suunnitelmat jos ei tärppiä ala käymään ni ei tartte ihan tiedottomana istua ja odottaa. Toivottavasti tärppi kävis pian ja sit pääsis kattelee et miten tunteet risteilee raskauden aikana.

Tällasta täällä
-Memelisa-
 
Voi Memelisa :( Vaavi parka ollut vähän liian touhukas massussa : /

..tänne ei mitn uutta. Päätin syödä toisen laatan ja muuten viimeisen laatan e-pillereitä putkeen. Pitää mennä Jyväskylään ristiäisiin, ni ettei si menkat siellä alkais.. Siinä tärkeimmät..
 
Memelisa Voimia kohtalotoverille. Meidän pieni enkeli-tyttö syntyi rv 19+3 napanuora tiukasti kaulan ympärillä. Olen yrittänyt lohduttautua sillä, että hän oli täysin terve tyttö muuten, eli uutta uskaltaa yrittää. Vaikka kyllä nämä tunteet on välillä niin vaikeasti hallittavia...

Aurinkoa viikonloppuihinne ja positiivisuutta ilmaan ihanille naisille.
 
sanmar tässä pitkästä aikaa täällä pyörähdin kuluttaessa aikaa sairaslomalla ja huomasin tekstisi, mullahan tämä raskaus alkoi juurikin tuollaisissa ihmeellisen kierron merkeissä eli luulin olevani menossa yli 40 päivän kierrolla kunnes yhtäkkiä tunsinkin ovulaation! Ja sit seuraavalla viikolla oli se lekuri jonka piti alkaa tutkii mun kiertoja ja hän ultralla katsoessaan oli sitä mieltä että limakalvot vastas kp19 tai jotain joten siis olikin jo uusi kierto menossa ja se olikin ollut jo uuden kierron ovis jonka edellisellä viikolla olin tuntenut. Selitys puuttuneille menkoille välissä oli juurikin se että jos ovista ei tapahdu niin "menkat" saattaa jäädä tosi niukoiksi... Eli ennen raskauttani mulla ei ollut edes kunnon menkkoja...paljon onnea jatkossa, kyllä se onni vielä sinunkin vatsassa potkaisee jokin päivä kun vaan jaksaa uskoa ja toivoa =)

ON: täällä kaikki hyvin, vaavi ja vatsa kasvaa, juhannukselta alkaa lomat/mammalomat... Hyvin on kaikki mennyt, mitä nyt pientä ränkkää ja vaivaa jossakin koko ajan mut siihen alkaa jo tottumaan...

Paljon plussatuulia koko ketjulle :)

Minttu ja PikkuJ 29+0
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole tullut soittoa eli laparoskopia-aika on edelleen voimassa, huh :) Huomenna kiertopäivä 28.. En osaa kyl yhtään sanoa olosta suuntaan tai toiseen.. Munasarjat kipuilee vuorotellen ja lieviä menkkakipuaaltoja menee pitkin mahaa.. Pitäsköhän tehä se testi vai ei.. :whistle: Oon joka tapauksessa nyt jo alkanut olla sinut sen kans et se voi olla plussa ja sit se on mitä on ja se voi olla nega ja olen onneksi edelleen menossa laparoskopiaan =) Luulen et odottelen testin kans ens viikon alkuun nyt kuiteskin kun ei ole liikaa rahaa niin ei viitsi tuhlata turhan takia kun aika kalliita noi testit kuiteskin ja mulla tais olla oviskin ehkä hiukan myöhässä joten kivuista päätellen se oli niin et nyt vois olla dpo 10-11. Ihan sama fiilis on hyvä kuiteskin :D Ja ens viikolla on viis vapaapäivää putkeen töistä :cool:
 
Memelisa :hug: Onneksi tähystystä ei kuitenkaan enää tarvittu. Todella harmi tuo pienen kuolinsyy. Mutta onhan siinä onneksi se puoli, että ei ollut ainakaan mitään sellaista, jonka voisi odottaa toistuvan.

Tillu :hug:

Syysmyrsky kiitos kohteliaisuudesta =)

Minttu81 kiitos zemppauksesta =) Ehkä näissä oudoissa ja pitkissä kierroissa on jotain taikaa...

sillä: Aijaa.com - 8110373.jpg

Tollanen tuli tänään! En tiedä kuinka hyvin näkyy kameranlinssin läpi, mutta luonnossa siihen piirtyi testiajalla selkeä, mutta hyyyvin haamulainen viiva. Tuossa kuvassa se näyttää lähinnä värittömältä viivanpaikalta, mutta on siinä oikeasti punaista väriäkin =) Toi testaus oli muutenkin yhtäkkinen päähänpisto kesken vessan siivouksen :D (pissa oli ollu rakossa n. 3h ja sitä enne juotu 2 kuppia kahvia) Voi jestas, että mä itkin, mä niin itkin ilosta, kun se viiva alkoi siihen piirtymään! Työnsin tikun heti miehen nenän alle ja mokoma väitti ensin, ettei ees nää mitään viivaa. Mutta myönsi sitten, että jotain siinä näkyy. Olin edes hetken onnellinen :) Nyt taas lähinnä pelottaa... Tänään tosiaan kp35 ja oviksesta ei muuta hajua, kun että kp14-19 kun testailin, niin ei ainakaan sillon ollut.

Voi KUNPA, KUNPA tästä vihdoin tulisi jotain ja huomenna tikussa näkyisi vähintään samanlainen tai vahvempi viiva! Voi elämä mä niin toivon, että tää neljäs kerta onnistuisi!
 
Pahoittelut memelisa ja jaksuja!

Täällä on pidellyt hiljaista, eka clomi kierto ei tuottanut tulosta ja nyt menossa toinen kierto clomien kanssa ja nyt annostus isompi. Nyt menossa kp 9 ja ovista ootellaan..

Plussatuulia kaikille ja mukavaa loppu viikonloppua!! :)
 
Sanmar: kyllähän siinä ihan selvästi haamulainen on! Ja jos toi testi on pregcheckin niin niihin en koskaan ole saanut mitään värittömiä viivanpaikkoja edes. On musta noista halvoista liuskoista ehkä se luotettavin toisin kun sofi one stepit/davidit ja se prismassa myytävä toinen, olikohan pregent stick, niihin tulee ainakin lähes aina, jopa värillinen viiva!

Mä kanssa hosulina tein eilen testi. Dpo tais olla eilen 10 ja niinhän se vaan on, että tuohon sofin testiin piirtyi haamu ja samaan pissaan dippasin pregchecin niin siihin tuli kanssa haamu. No testaukselle oli syykin kun olin tyttöjen iltaan lähdössä viiniä lipittämään niin en halunnut lähteä vallan tiemättömänä. Haamut ei mua kauheesti vielä vakuuta, kun edellisessä kierrossakin niitä sain ja silti alkoi vuoto. Tosin ne haamut oli just noilla halpiksilla joten voihan olla, että olen kuvitellutkin viivanpaikan viivaksi!
Tänä aamuna en sitten malttanut vaikka tarkoitus olikin ja tein sitten ihan CB:n plus testin ja siihinhän se sitten tuli, lähes heti alkoi piirtyä pystyviiva ja ihan komea viiva siinä päiviin nähden nyt on. Yritän nyt elää siinä uskossa, että tämä pysyis mukana :D ainakin seuraavat 30 viikkoa, koska laskettuun aikaan jos päästään niin se on jo maailman kahdeksas ihme!
 
Sanmar Ihan selvästi näkyy viiva!!! Eikös sun pitäny tänään testata uudestaan? Kuvia kehiin!!
Ja varovarovaiset onnittelut... :heart: En nyt uskalla enempää hehkuttaa jos vielä haluat tehdä varmistustestin... ;)

sonsku Tuhannesti onnea! Upeeta jos dpo 11 oot saanu jo ihan selvän viivan, tän vauvan on pakko tulla syliin asti!! :heart: Paljon tarrasukkia pikkuiselle matkaan! Aiotko tehdä digiä jossain vaiheessa?
 
Kiitos mur-mur, sonsku, tillu ja Gabrielle! Pregcheck liuska tosiaan kyseessä ja tänään testasin samalla uudestaan:

Aijaa.com - 8111936.jpg

Tuo kuva siis kuivuneesta testistä. Eilinen kuva oli testiajalla otettu. Hitto, kun vessassa on niin huono valo noiden kuvien ottamiseen. Mutta en viittiny lähteä parempiin olosuhteisiin kuvaamaan miehen silmän alle, johan se sitten viimeistään ois toimittanu mut jonnekin pöpilään :D Ensin näytti, että tuleeko siihen tänpäiväseen viivaa ollenkaan, mutta kyllä siihenkin jotain tuli. Nyt kun vertasin eilistä ja tän aamusta kuivuneina vierekkäin, niin ehkä tuo tän päivänen on hiukan tummempi....Voi kunpa se nyt lähtisi vahvistumaan kunnolla!

sonsku onnea itsellesi myös hyvistä testituloksista :heart: Kuulostaa hyvin lupaavalta, kun kolmeen eri merkkiseen testiin oot saanut viivat! Nyt vaan oikein pitävät tarrasukat pienelle jalkaan!
 
Gabrielle: Juu, mulla on jopa kaksi digiä kaapissa odottamassa. Ensimmäisen ajattelin tehdä keskiviikkona jolloin olis se 2 viikkoa oviksesta. Kaapissa lojuu kyllä myös sekalainen seurakunta muitakin testereitä joten voi uteliaisuuttaan ruokkia alkuviikon ja ihmetellä viivojen vahvistumista :D

SanMar: Kyllähän toi on niin selkeä plussa kun olla ja voi! Mä kanssa vähän mieheltä salaa harrastan tätä testifriikkeilyä :saint: Se olis muuten toimittanut mut jo hoitoon aikapäiviä sitten!
Sille kun riittää se, että tän päiväsessä testissä oli viiva, niin mitä sitä nyt enään testaamaan :rolleyes:

No, ens vkon otan vielä sillä asenteella, että menkat voi alkaa milloin vaan ja jos ens vkosta selviää niin sitten se on pakko jo uskoa. Neuvolaankin pitää jo sit heti soitella, että pääsen alkuraskauden ultraan sairaalalle ja samalla suunnittelemaan jatkohoitoja.
 
Sanmar Mun silmään tohon edelliseen laittamaasi kuvaan verrattuna on selvästi vahvistunut! Ja huomennahan vois olla vieläkin vahvempi kun raskaushormoni parin päivän välein tuplaantuu tässä alussa. :heart:

sonsku Kuvia kehiin!! Noita tuplaviivoja vaan ei ikinä väsy ihastelemaan! Tiedän ton tunteen et digin kanssa haluaa odottaa tiettyä ajankohtaa et tietää mitä sen silloin pitäis näyttää, toki se sit stressaakin. Mutta täällä peukut pystyssä että sullakin viivat vahvistuis ja täti toivotetaan hevonkuuseen, sun tykö ei ole asiaa!
 

Yhteistyössä