Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

morebabies: kiitos selvennyksestä, tai omista kokemuksista. :) Kyllä me odotellaan kuitenkin se 5vkoa ja katsotaan sitten, että kaikki on varmasti lähtenyt, eli reilu kuukauden odotusta ennen kuin voi alkaa yrittää.

Ajattelin käyttää tämän odotteluajan sitten hyödyksi ja yrittää päästä viimeisistä raskauskiloista eroon. Tai mulla on niitä noin kymmenen jäljellä, etten kyllä kaikkia ehdi karistaa, mutta jos edes osasta päästäisiin. Mulle tuli viime raskaudesta 30kg jo ennestään ylipainoiseen kroppaan, joten siinä on elimistö koetuksella, jos taas sama toistuu. Sen takia ajattelin yrittää pudottaa edes osan nyt, enkä kyllä enää sorru raskausaikana herkutteluun, kuten tein ensimmäisen aikana. :ashamed:

Oviksesta: minä en ole koskaan tikuttanut, en ole kyllä edes ehtinyt. Tunnen ovulaation, tai luulen tuntevani, kun aina puolessa välissä kiertoa oikeaa munasarjaa juilii ja olo on jokseenkin himokas :D ja siihen me ollaan luotettu siten, että ollaan heiluteltu peittoja 2pv ennen ovulaatiota, ovulaatiopäivänä ja 2 päivää jälkeen ovulaation ja näillä keinoin raskaus on onnistunut heti. Mitään ovislimoja mulla ei kyllä aina tule, hyvin harvoin oikeastaan, eikä olo muutenkaan ole kovin poikkeava. Jos taas olis hankala raskautua, niin toki silloin ottaisin ovistikut käyttöön!

Pikkuiselle jaksamista täältäkin :hug:

Vitamiineistä: olen syönyt jo pari vuotta Multivita (raskaus ja imetys) -vitamiinia, 1tbl päivässä, mitään muuta en. Greippimehua tosin ennen esikoista tuli lipitettyä, pitänee se ottaa taas käyttöön, jospa se seuraava pysyis sitten sisälläkin :)

Eikö osalla ollut tänään testauspäivä??? :D
 
Huhuu, testiuutisia tulin kärkkymään! ipna olikin raportoinut jo - höh negasta, mutta ei muuta kuin kohti seuraavaa yritystä!!!

Tervetuloa mame31! Ja tietysti pahoittelut keskenmenostasi. Kamala kokemus, mutta kyllä siitä ilmeisesti yli voi päästä - olen ainakin itse saanut tämän ketjun positiivisesta meiningistä paljon voimia ja uskoa!

mame kyseli myös noista ruokavalio- ja vitamiinijutuista. Itse olen asioita lueskellut paljon ja yleisestikin ollut ravintopuolesta kiinnostunut jo monia vuosia, ennen raskauden yrittämistäkin siis. Laitan tähän ihan tiivistetysti oman vitamiini- ja ravintococktailini, joka on muotoutunut kaiken hankkimani tiedon seurauksena. Perusteita voi kysellä, jos joku asia jää kiinnostamaan :)

-B-vitamiini ja monivitamiinitabletit
-Foolihappolisä
-D-vitamiinilisä
-EPA-kapselit sekä vaihtelevasti muita omega3-kapseleita rinnalla
-Lihaa en syö muutenkaan ja pyrin käyttämään paljon kasviksia, sekä ravinteikkuuden että happo-emästasapainon takia (vähentävät siis happamuutta elimistössä)
-Vaihtelevasti luomurypsi- ja oliiviöljytömpsyjä pullosta (ainakin rypsärissä raskautumiseen vaikuttavaa E-vitamiinia)


Siinäpä kai nuo... yleisesti siis riittävä hyvän rasvan ja omega3:n saanti, emäksisyyttä tukeva ruoka ja nuo tietyt vitamiinit joita ihan yleisestikin suositellaan (mm. foolihappo). Lisäksi pyrin välttämään aina kriittisinä aikoina (hoidon alla,kiinnittymisen aikaan jne.) kaikenlaista stressiä - siis sekä henkistä että esim. liian raskasta fyysistä treeniä jne - sekä nukkumaan tarpeeksi. Valiettavasti tästä setistä ei ole vielä sen enempää positiivista kokemusta kuin että raskaus on alkanut, toivotaan että seuraavalla kerralla se myös kestää. Nyt keskenmenon jälkeen lisäsin tuota foolihapon määrää sekä myös öljyjen käyttöä, niin juu ja menin sinne vyöhyketerapiaan :) Vähän sekopäiseltähän tämä alkaa kuulostaa, mutta eipä ainakaan tarvitse väittää, ettenkö olisi tehnyt kaikkeani ;)

Haa, tänään on taas loppuviimeksi ihan hyvä päivä. Huomenna jo ultra, nähdään päästäänkö tässä kierrossa todelliseen yritykseen vaiko ei.

Nojoo, mutta nyt niitä PLUSSIA kehiin, testaajat!!!
 
Täälläkin kyllä nega, ainakin vielä... :) (palaa tuijottamaan testiä testiajan jälkeen... :saint:)
Tiistaina uusinta. Mutta mulla rupee nyt epäilyttämään nämä omatkin ololaiset, kun (joo tiiän, että tämä on naurettavaa) olen hoikistunut.
Mulla kiertää paino kuukautiskierron mukaan pari kiloa. Olen painavimmillani hetki jälkeen ovulaation. Viikkoa ennen kuukautisia lähtee painoa, jos en ole raskaana. Hmmmm. Onko muilla vastaavaa painokiertoa?
 
Wandii: mulla paino heittelee juurikin kk-kierron mukaan. Painavimmillani olen parina ekana menkkapäivänä ja sitten se laantuu. Muistan elävästi kun laihdutin tässä männä vuonna, niin joka kerta puntarilla oli turhauttavaa menkkojen aikaan, kun viikkonpudotus oli +1,5 kg! Mutta kun siihen tottui, niin tiesi, että seuraavalla viikolla (mikäli ei ollut puputtanut liikaa), oli mittarissa sitten tosi iso pudotus.

Pikkuinen:
Voi jaksamista ja toivotaan, että tämä kerta olis kuitenkin toisenlainen.

Täällä ollaan maltettu olla testaamatta, dpo 10 ja 35/37-38 olis menossa. Ei lainkaan sellaisia oireita kuin kolmessa aiemmassa raskaudessa (totaalinen väsymys ja palelu), mutta kolmatta päivää päänsärky ja todella etova olo. Ikäänkuin olis migreeni tulossa, huimaa ja oksettaa. En tiedä, tuskin on raskausoire, mutta ällöttävä olo. Pinna on tosi tiukalla ja kilahdan ihmeellisistä asioista. Luultavasti PMS-oireita. Mutta siis mitenkään muuten ei ole outo olo, että luulen tädin tulevan ti tai ke. Sit vaan uuteen kiertoon - olkoon se THE KIERTO sitten ;)
 
Mamiksi monelle: CB:n testithän näyttävät tuloksen muutama päivä ennen menkkojen alkua, mullakin tuli 3pv ennen menkkojen alkua positiivinen testitulos CB:n testillä, vaikka muut testit näytti vielä negaa. Eli periaatteessa voisit kohta jo testailla... ;) itse en kyllä malttais odottaa, viimeksikin testailin kyllä eka kertaa varmaan jo viikko ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa :D
 
).( Mulla sit alko menkat just.. :( kyllä mä sen tiesinkin, et ne tulee, mut niiden piti alkaa vasta ens viikolla..koska mulla on siihen tulehdukseen viä kaksi lääkeannosta jäljellä, tälle ja huomiselle illalle.. ja nyt kun menkat alko, niin ei saa käyttää niitä enää..ja mitäs nyt sit?! Eihän koko lääkekuurista mitään hyötyä oo, jos tulee viiden päivän tauko ja sit otan ne kaks vikaa satsia..ja siis toi menkkavuoto on jotain NIIN hämärää.. tulee sellasta ihmeellistä kokkareista ja vanhan näköistä tosi tummaa verta (anteeks tää liika kertominen!), joka johtuu varmaan tosta lääkkeestä..en tiedä oikein kenelle pitäis soittaa huomenna ja kysellä..kai sitä täytyy sinne yksityiselle soitella ja kysyä, et jos se gyne vois sieltä soittaa mulle..en tiedä..
 
nellielli mie sain vaginoosiin emätinpuikot ja silloin oli tyhjennysvuoto meneillä ni miule sanottiin että voin käyttää ne vuodosta riippumatta ku se puikko laitetaan illalla nukkumaan mennessä ni vaakatasossa vuotokin on pienempää. kuulema lääkeaine imeytyy nopeasti limakalvoilta. miusta sie voit ne käyttää. ite ainaki toimi ohjeen mukaan ja laitoin vaikka vuotoa oli =)
 
rontti Mulla on sellasta geeliä se mun lääke ja siinä tosiaan lukee, ettei kuukautisten aikana saa käyttää, mut no..ei kai se ny maailmaa kaada, jos kahtena päivänä laittaa viä..ku tänään tuskin viä kovin paha vuoto on..mikä siinä sit on, ettei sais laittaa kuukautisten aikana?
 
Sunnuntai 29.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..............KM 08/11.......................................KP 1/28-32
Micaela.............KM 11/10, 04/11.............................KP 3/33
Idylli.................KM 09/10, 10/11
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 20/?
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 11/30-32
Evya..................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11..KP 19/27
Scarleth.............KM 1/12.........................................KP 9/28

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2....KM 03/09, 12/10..................................KP 47/30-35
diiselikissa.........KKM 11/11..........................................KP 12/?
beebe010..........KM 07/08, 11/11..................................KP 80/28-30
tiiru..................KM 11/11.............................................KP 31/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12................KP 15/25
rontti1...............KM 09/11, 12/11..................................KP 16/30-33
meadow............KM 10/11............................................KP 25/28
Lilleri82.............KM 11/11...........................................KP 11/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12....................................KP ?
Miinä................KM 01/12.............................................KP ?
Salasei..............KM 09/09............................................KP ?
Ipna.................KM 12/11.............................................KP 27/30
Cannes.............KM 11/09, 1/12.....................................KP ?
Mame31.............KM 12/11............................................KP 8/?


HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat....KM 07/11................................................KP 13/30-35
Missa-76.........KM 04/11...............................................KP 12/28-32
morebabies.....KM 08/06, 03/09, KKM 09/11,KKM 01/12...KP 20 (km jälkeen)
Filuuri.............KKM 1/12...............................................KP 26/36

HAAVEISSA NELJÄS

johnu..................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..........KM 08/10, 08/11................................KP 21/28-29
Mamiksi monelle..KKM 10/11........................................KP 36/38
Wandii................KM 12/11..........................................KP 33/32
M1n1..enkelivauva 12/10, KM 09/11..............................KP 13/?
Neiti-81..Gen. kesk. 12/08, KM 06/09, 06/10, 10/10, 11/10...KP 21/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..........................................KP 19/28
Carolina30+......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos päivityksestä morebabies,
pääsin listalle mukaan. Evya ja muut vitamiineja kommentoineet; ei haittaa negatiivisetkaan vastaukset, musta on vaan hauska keskittyä vaikka suotuisaan ravintoon, että saan ajatukset keskenmenosta pois, eli niinhän se on, että foolihappo taitaa olla ainut ns. pakollinen, ja muut sitte ”lisää”- mitä kukakin tarttee- jos tarttee. Minua vaan on käynyt kiinnostamaan esim. D-vitamiinin annoslisät lapsettomilla- ja niiden hoidon tulokset, kun niitä näyttää googlettamallakin löytyvän- ja siis että on ollut positiivisia vaikutuksia.

Ja haluan kyllä kuulla vyöhyketerapiasta kun ja jos joku ketjulaisista oli menossa tai oli jo käynyt! Minä tikuttelen täällä ovista, sain tänään haamuviivan- aika ajoissa- jos se siis takoittaa että ovis lähestyy? Olen miettinyt sitäkin, että laskenkohan kuukautiseni alkamaan päivää pari liian myöhään, kun ovat aika niukat, eli oon laskenu vuotopäivästä- vaikka jomottelua/oireita ois jo poäivää pari aiemmin. Yks gyne sanoi joskus, et niukka vuoto tulee myös hitaammin, ku kerkee ns. hyytymään matkallaan.. en sit tiiä. Jatkan testailua.
=)
 
Mun tikkuun tuli kuivuttua haamu-viivaloinen... Jep, tiedän. On totaali-idioottia säilytellä ja tutkailla niitä pissatikkuloisia. :ashamed:

Eli tää ei tarkota yhtään mittään. Voipi olla jäänteitä jopa keskenmenon jälkeisestä, kun toki näitä tikkuja tulee tarkemmin syynäiltyä kuin sitä, jossa ei viivaa ois tarttenu enää olla. Omasta mielestäni nimittäin puhtaan negan jo testasin km:n jälkeen...

Tulee pitkät kaks päivää... Testivarastot ei anna myöten testata huomenna, onneksi! :D
 
Wandii me ollaan vaan niin aikaisessa... en mä edes olettanut että tänään ois mitään näkynyt :) mulla taitaa olla varastossa vielä 3 testiä mutta kun nyt vaan malttaisi sinne tiistaihin niin ehkä näykyisi silloin jo.... periaatteessahan pitäisi testata vasta ens perjantaina (silloin olisi jo varmalla pohjalla homma suuntaan jos toiseen).

Noista ovistikuista koskaan aikaisemmin en ole tikutellut mutta tässä on sen verran tapahtunut kuitenkin muutoksia että pitää vaan varmistella kertoimia. Ensinäkin syksyn 2009 jälkeen mulla on ollut tasan tarkkaan 2 menkat + 1 km vuoto. Siinä välissä onnistunut raskaus, synnytys, kaavinta, iso kysta, munasarjakuolio ja munasarjan/kystan poisto ja uudelleen kaavinta, sen jälkeen söin cerazette minipillereitä joiden aikana ei tullut kertaakaan menkkoja. Ekat menkat tuli lokakuussa 2011 pillereiden lopetuksen jälkeen, sitten olikin jo raskaana ja keskenmeno vuoto alkoi joulukuun ensimmäinen päivä. Sen jälkeen seuraavat menkat tammikuun alussa. Eli omalla kohdalla otin ovistikut käytöön siksi koska en tiedä ovuloinko edes joka kerta yhdellä munasarjalla ja mulla ei ole hajuakaan kierron pituudesta... no tikkujen perustella voisin olettaa että aika normaali näyttäisi olevan (ainakin nyt tämä kierto) vaikka aivan yhtävahvaa viivaa en saanut ovistikkuihin kuin testiviiva (kerran päivässä vain tikutin) tai sitten en ovuloinutkaan edes tässä kierrossa. Ovis limoista en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata välillä niitä tuntuu olevan enemmän ja välillä taas vähemmän. Himoista ehkä eniten huomaan ovulaation. Yksi syy noiden ovistikkujen käyttöön on myös se että meillä ei vaan peittoja heilutella parinpäivän välein eli silläkin tavalla pystymään maksimoimaan mahdollisuutta kun tiedetään koska oikeasti pitäisi peittoja heilutella ja siihen löydetään varmasti jostain aikaa ja tilaisuus :).
 
Ja haluan kyllä kuulla vyöhyketerapiasta kun ja jos joku ketjulaisista oli menossa tai oli jo käynyt!
mame, mä kävin vyöhyketerapiassa, ekan kerran torstaina ja huomenna olis toinen käynti. Sitten ei terapeutin mukaan enää saa mennä, jos ensi viikolla tehdään inssi - ilmeisesti se voi sitten mahdollisessa kiinnittymisessä ym. vaiheissa jotenkin haitata. Kerran jälkeen ei paljon vielä pysty kokemuksia sanomaan muuta, kuin että rentouttavaa se oli, ja olin keskenmenon jälkeen ekaa kertaa lähes hyvällä tuulella sen jälkeen. Raportoin huomisen jälkeen sitten lisää. Jos sattuu tässä kierrossa tärppi käymään, niin voihan sitä sitten ajatella, että vyöhyketerapialla olisi ollut joku osuus asiaan :)
 
Maanantai 30.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..............KM 08/11......................................KP 2/28-32
Micaela.............KM 11/10, 04/11............................KP 4/33
Scarleth..35v ......KM 1/12.......................................KP 10/28
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 12/30-32
Evya..................KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11..KP 20/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 21/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11


HAAVEISSA TOINEN

Mame31..32v.....KM 12/11......................................KP 9/?
diiselikissa.........KKM 11/11......................................KP 13/?
beebe010..........KM 07/08, 11/11..............................KP 81/28-30
tiiru..................KM 11/11.........................................KP 32/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12...........KP 16/25
rontti1...............KM 09/11, 12/11.............................KP 16/30-33
meadow............KM 10/11.......................................KP 26/28
Lilleri82.............KM 11/11.......................................KP 12/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09.......................................KP ?
Ipna.................KM 12/11........................................KP 28/30
Cannes.............KM 11/09, 1/12...............................KP ?
kultakimpale2....KM 03/09, 12/10...............................KP 48/30-35

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat.......KM 07/11..........................................KP 14/30-35
Missa-76.............KM 04/11.........................................KP 13/28-32
morebabies..31v..KM 08/06, 03/09,KKM 09/11,KKM 01/12...KP 21 (km jälkeen)
Filuuri.............KKM 1/12..........................................KP 27/36

HAAVEISSA NELJÄS

johnu..................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..........KM 08/10, 08/11.............................KP 22/28-29
Mamiksi monelle..KKM 10/11.....................................KP 37/38
Wandii................KM 12/11.......................................KP 34/32
M1n1..enkelivauva 12/10, KM 09/11..............................KP 14/?
Neiti-81..Gen. kesk. 12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10..KP 22/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..........................................KP 12/28
Carolina30+......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Vitamiineista, ainakin d-vitamiinin saannista kannattaa pitää huoli, vaikuttaa todella paljon yleiseen jaksamiseenkin. se 20 tabletti on täysin alimitoitettu itseasiassa, itse otan herkästi 2x 50 joka päivä ja kyllä on vointi ollut aivan eri!

).(
Mies sanoi että olen laihtunut. Jee, odotuskilot ovat alkaneet vihdoin karista. Omat farkutkin tosiaan meni :)
ens vkolla jos menkkoja ei kuulu vois ajatella testaamista :)

Ei mitään ihmeellistä täällä siis, odottelua
 
Ei sitten eilen tullut yhtään plussaa? No höh.. ois nyt joku voinut plussata.

).( oloja ei ole suuntaan tai toiseen... olo tuntuu tosin nyt siltä että flunssa ois tulossa. Huomennako pitäisi testata taas tuleeko tikkuun yksi vai kaksi viivaa? Mulla on kyllä niitä herkimpiä testejä joten eiköhän se plussa ole näkyäkseen huomenna jos on näkyäkseen (dpo 11-12). Jos ei näy niin sitten loppuviikosta odotellaan menkat alkavaksi :)... sitten uuteen yritykseen vaan.

meadow sulla kans on jännät ajat, keskiviikkona viimeistään testiä kehiin :D!

Scarleth säkin pääset kohta sitten jännäämään samoin micaela... jännääminen on kivaa vaikka välillä onkin piinaavaa.
 
Gallup
Minkä aikaa teillä on mennyt negatiivisen tuloksen saamiseen keskenmenosta ja paljonko oli raskausviikot km tullessa? Siis siinä tapauksessa että sitä teisteillä olette seuranneet.

Itselläni tyhjennyksen aloittaessa rv 9+0 ja 3 viikkoa tästä testi vielä plussaa... Mietin kaunka tässä pitää vielä odotella..

Toinen kysymys
Ohjeessa jonka polilta sain, sanotaan että..
- vuodon aikaan käytettävä kondoomia tulehdusriskin takia. Tämä ok.
- Ja yrityksen saa aloittaa kun testi negaa tai kuukautiset tulleet.. Tämäkin ymmärretty.

MUTTA mites tuo väli tuossa? Vuotoa ei ole eikä nega testiä, no ei me yritetä mutta pitääkö tässä sitten ehkäistä?!? Me siis ei olla ehkäisty kun ei kerran yritetä :D No eipä tässä kovin pupujakaan olla...


Vastauksista kiitollinen
Kenguru
 
Kenguru, mun keskenmeno oli jo 6-viikolla ja hcg laski tosi nopeasti: 3 päivän kuluttua vuodon kunnollisesta alkamisesta hcg oli enää vain 7. Varmasti tuossa vaiheessa olis kotitestikin jo näyttänyt negaa. Tuohon odotteluun en kyllä osaa sanoa mitään, kun tuo oma km tosiaan oli noin nopea, ettei tarvittu minkäänlaista odottelua vaan heti uuteen yritykseen.

Noniin, nyt tulee heti omaa napaa mutta oon niin innoissani, sorry :ashamed:Eli inssi tosiaan varmistui loppuviikkoon. MUTTA, lääkäri määräsi mulle vielä Menopur-pistokset tälle viikolle, enkä ihan tajua miksi, kun kerran ultran mukaan clomeilla oli saatu kertakaikkisen hyvä vaste. Onko teistä jollain kokemusta tästä? Yritän kyllä vielä soittaa klinikalle ja kysyä tarkemmin tuota syytä. Hoitaja sieltä soitteli, eikä osannut tarkemmin perustella, miksi lääkäri oli tällaisen määrännyt. Outoa - mutta toki oon sitä mieltä, että kaikki lisätropit on tervetulleita, mikäli niistä voi jotain apua olla! :)
Ultrassa muuten näkyi ainakin kaksi follikkelia, eli oliskohan tuplamahdollisuudet onnistua....
 
Kenguru mulla oli keskenmeno varhaisilla viikoilla about viikoilla 6 ja keskenmenovuoto alkoi 1.12 ja verikokeissa kävin 1.12 ja 5.12 ja 5.12 oli verikokeen tulos oli jo normaalin rajoissa. Eli mulla laski todella nopeasti, tosin täälläkin on taitannut olla puhetta siitä että kaikilla ei laske vaan saattaa olla korkealla pitkäänkin. Tuossa koholla olevassa hcg:ssä on riskinä se että jotain raskausmateriaalia on jäänyt kohtuun, joten kannattaa ehkä käydä gynellä seurannassa varmuuden vuoksi ettei tule mitään tulehduksia.

Ehkäisystä ja tuosta uudelleen yrityksestä on lääkärit montaa eri mieltä (toiset vaan sen takia että olisi helpompi määrittää raskaus uudelleen). Mä tulkitsisin sen niin että ehkäisyä ei tarvitse käyttää kuin vuodon aikana ja muutoin ei... Mitä mä olen kuullut niin eihän se munasolu irtoa edes jos hcg on koholla tai ainakin näin olen ymmärtänyt.
 

Yhteistyössä