Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

PERJANTAI 30.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 22/28-32
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 20/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 17/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 11/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 29/28
Evya.....................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11...KP 21/27


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 17/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 4/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 11/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 50/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 2/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 20/28-31
rontti1...............KM 09/11, 12/11 ..............................KP?



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 1/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 16/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 13/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11....KP 7/27-46
morebabies.....KM 08/07, 03/09, 09/11, 12/11.....KP?



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 42/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 20/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 5/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 16/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon, Quu, Coco-85, Sanle, Tillu79, morebabies, celinee

2010: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73, Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jee! Mulla on täällä kunnon flunssa päällä enkä yhtään viitti ottaa Buranaa pääkipuun. Ihan selvästi munasarjoissa nippailee, mutta onko se endometrioosista johtuvaa vai mistä niin en tiedä. Inhoan tätä odottelua! Enpä olis koskaan uskonut sanovani, mutta ootan jo niin menkkojen lähestymis päivää niin tietäisi olisiko tärpännyt.. :D
 
Lumi: Kiitos! Mut voisi lisätä takaisin listoille, kun koko ajan täällä pyörin vaikka piti vaan taustailla eli kolmatta haaveillaan: Km 8/2007, 3/2009, 9/2011, 12/2011 Kp?

micaela: paranemisia! Mulla on ollut nyt flunssa varmaan kuukauden, öisin nenä ihan tukossa ja aamulla räkää tulee ihan kauheasti, joka toinen päivä kurkku kipeä ja yskittää, mutta ei siis pahene eikä parane. Tylsää...

Aika ihana ajatus, että kevättä kohti ollaan menossa :)
 
Minäkin voisin palailla tähän uuteen ketjuun listoille. Eli esikoisesta haaveillaan ja taustalla km 6/11, 8/11 ja 10/11 sekä kemialliset 11/11 ja 12/11. Kp on tänään 21/27. Valitettavasti puhelin ei anna näihin päivityksiin nyt punaväriä!
 
Kiitti uudesta pinosta. Täällä edelleen pyörin, mut vois mut plussalaisiin siirtää. Sieltähän sitten tiputaan takasi, jos huonosti käy, mutta nyt ainaki nautitaan kovasti tästä hetkestä!!

Terveisin Tillu&Hippu 3+6
 
Joo elikkäs kävin eilen verikokeissa ja tulos alle 1. eli ei raskaana :'( ihmettelin vaan tuota kun kävin ne kokeet siinä vaiheessa kun menkat myöhässä 11 päivää vaikka olisi pitänyt mennä vasta kun 14 päivää. mutta tein niinkun neuvolasta käskettiin. nyt käskivät vain odotella menkkoja mutta tympiää alottaa kaikki taas uusiksi jos ja kun kierto tasoittuu. Tuntuu että olen jo niin täynnä tätä odottamista ja pettymyksiä!
 
Kuukauden työntekijä täällä taas hei! :wave: Onkos se nyt muka mun vika, että välipäivinä on hiljaista ja on pakko palstailla? ;)

Tillu Siirsin sut plussanneisiin ja siellä saat kans luvan pysyä. :heart: Mutta mielellään luetaan sun juttuja, joten pyöri vaan meidän seurana niin paljon kuin huvittaa. :)

miinu92 Voi plaahh. :hug: Epätietoisuus ja kierron venyminen on kyllä kaikista tuskaisinta. Jos ei ole raskaana, niin alkais edes menkat niin pääsis uuteen yritykseen! Toisaalta, niin kauan kuin ei ole menkkoja, voi aina toivoa tärppiäkin. :) Jospa olisit ovuloinut paljon myöhemmin tässä kierrossa?
 
Kiitos lumi uudesta pinosta!

Tässä tännekin vielä lääkärin soittamia väliaikatietoja ennen helmikuun polikäyntiä..


Terolutia jatketaan 2 päivässä annoksella. Voin alkaa syömään sitä joko kp15 niin pitkälle että vuoto alkaa, tai sitten tikutan ovulaation tai mittailen lämpöjä ja alan vasta silloin syömään. Lämpöjen mittailulla jatketaan kiertoa siis, tikkuja en hommaa.

Vuoto alkaa kuulemma vaikka jatkankin hormonin syöntiä pidempäänkin, eli terolutin läpi tulee ovulaatio ja lopulta myös vuoto kun oma keltarauhastuotanto romahtaa. On kyllä niin mahtavaa saada asiantuntija neuvoja näihin juttuihin, ei tarvii arpoa nettitietojen perusteella. Lugeista kysyin, niin gyne sanoi että terolut ajaa tismalleen saman asian kun on samaa hormonia, eri muodossa vaan.

Lisäksi gyne sanoi että keltarauhashormoni saattaa näkyä raskaustesteissä heikkona positiivisena tuloksena. Jospa mussa ei siis olisikaan niin paljoa häikkää että kiinnittyminen krenaa ja voitaisiin jopa joskus saada vauva =) Satavarmahan ei voi olla onko kaksi viimeistä kiertoa päättyneet kemialliseen vai keltarauhasplussiin kun digikin tosiaan on plussannut mutta eikös sekin vaan mallaile sitä viivaa ja anna sitten tuloksen... helpottaisi kyllä omaa mieltä jos keskenmenot väheni näin ollen kahteen.
 
pikkuinen: kiva, että sait vastauksia :)

Te joilla on ollut spontaaneja keskenmenoja, niin onko vuoto ollut jatkuvaa? Kun siis näin minulla on aina aikaisemmin spontaaneissa ollut eli kun vuoto alkaa niin jatkuu sitten seuraavan viikon, mutta nyt tässä on niin omituista kun on pätkittäistä. Eilen kesti n klo 12-18 ja loppui kun seinään eikä ole vielä alkanut uudestaan.
 
morebabies mulla on ainakin tullut ryöppyämällä putkeen eikä oo kyllä taukoa ollut missään vaiheessa. Olen siis saanut spontaanin 2 kertaa.. :x Mutta voisiko sitten olla yksilöllistä? Mulla kummallakin kertaa samanlailla mennyt.
 
Heippa!
Huvikseni tuossa äsken leikin ja näkyy tuolla clearbluen digitaalisella ovistestilläkin raskaus näkyvän, kun niin sievästi hymynaama ilmestyi.
Mutta asiaan. Kaivelin tuossa kaappeja löysin 10 tbl clomifenia, 2 ampullia menopuria 75 vahvuus ja 6kpl clearbluen digitaalisia ovistestin tikkuja ja pari lukupäätettä. Olisko jollakin tarvetta, kun itse en näitä tule enää tarvitsemaan. Vaikka tämä raskaus ei nyt jostakin syystä onnistuisikaan, kun Icsi on se ainut vaihtoehto.
Postikulujen hinnalla laittelen paketin tulemaan.
 
morebabies mulla on tullut spontaanin keskenmenon jälkeen vuoto just noin, että välillä on vuotanut runsaammin ja sitten on ollut pidempiä ja lyhyempiä taukoja, ettei vuotoa tule lainkaan. Kohtu on tyhjentynyt kuitenkin kokonaan. Ensimmäisissä spontaaneissa km:ssa vuotoa tuli ensimmäisinä päivinä kokoajan. Muutenkin vuoto on lähestulkoon loppunut heti hyytymien tultua ulos. Tsemppiä sinne vuotojen keskelle!
 
Hmmph... Oliskohan pino nimi pitänyt olla kuitenkin ***Talvella*** eikä keväällä?! Eletäänkö tammikuussa jo kevättä? :)

Fantteli Pahoittelut tädistä. :(

celinee Oih! Jännää! Toivotaan viivan vahvistumista. :)
 
LumiEi kun kevättä kohti mennään, ehdottomasti!! Vähän ajatus piristää tämän pimeyden keskellä :)

Micaela: siis mulla on ollut 2 spontaania keskenmenoa aikaisemmin ja niissä olen vuotanut koko ajan putkeen. Nyt vuotoa ei ole tullut eilisen klo 18 jälkeen.

Evya: Kiva kuulla etten ole ihan epänormaali. Mullahan alkoi hyytymillä, mutta oletin niiden olevan hematoomasta. Voihan olla, että ne olikin raskausmateriaalia ja luulisi ettei ole paljon vuotamista, kun olen vuotanut nyt niin monta viikkoa putkeen.
 

Yhteistyössä