Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

kp 1/28-30 ja yk2
Leffaan pitäs lähtee ja siteet ja tamponit falskaa heti.. Äh, nyt testailen pikkumieheltä lainattuu vaippaa.. Pakkohan täs on jottai keksiä

Vaikka toi vuoto alkoi ihan ajallaan, niin ihmeen paljon sitä tulee ja sellasta pikkuhyytymää mukana, ihankuin keskenmenon jälkeen pahimman vuodon rauhoituttua.
Näinköhän kemiallinen vaikuttais vuodon määrään ja laatuun..?

Mulla oli jälkivuoto sillon tammikuussa runsaampaa sen pari viikkoa ja sitten alkoikin ne tulehdusoireet. Ab-kuurin aikana vuoto väheni niukaksi tiputteluksi, jota kesti vielä melkeen pari viikkoa.
Eli yhteensä sen nelisen viikkoa oli mun jälkivuodot
 
Puskajussi, kyllä mulla ainakin yhdessä varhain kesken menneessä oli vuoto todella runsasta ja just niitä hyytymiä tuli tosi paljon. Silloin ei ollut viikkoja kuin 4+6, plussan olin saanut viikko takaperin. Ihan keskenmenoksi se neuvolassa ainakin luokiteltiin, vaikka viikkoja niin vähän. Mutta ei ne tavalliset menkatkaan ollut - supistukset kun alkoi, jouduin soittamaan miehen töistä kun en kyennyt olemaan lasten kanssa ja 2 ekaa tuntia istuin pelkästään pöntöllä. Jaksuja!
 
Mulla oli tänään tosi kovia alavatsakipuja..oikeanpuoleisen munasarjan kohdalta vihloi tosi pahasti. Oltiin tuolla kaupassa ja tuntui melkein että pyörryn kipuihin! Ovulaatiota edelleen vahvasti epäilen, mutta pelkään entä jos onkin jäänyt jotain tuonne kohtuun. Ettei tulisi mitään tulehdusta..Noh, seuraavat päivät kai sen näyttää.
Mulla myös on ollut varhaisissa km:ssa (menkat alkaneet muutaman päivän positiivisen testin jälkeen) tosi runsas vuoto ja kipujakin normaaliin verrattuna huomattavasti enemmän.
 
Hei kaikille! Mahtuuko mukaan =) Täällä olis yksi jo 39v kuumeileva. Eli tarina lyhykäisyydessään tämä: Kuusi vuotta meillä enemmän ja vähemmän yritettiin saada pikkuista alulle, mutta ei tärpännyt. Helmikuussa jysähti yllätysplussa ( ihan puskista) ja ennätin olla hetken onneni kukkuloilla. 12.3 maanantaina sain keskenmenon viikoilla 8+5, pikkuinen oli vain 6+1 eli ei jaksanut kasvaa. Sillä hetkellä putosi elämältä pohja pois:'( Hetken jo mietin, että ei enää. Isäntä oli kuitenkin sitä mieltä, että yritetään vielä. Eli tilattu ovulaatiotestit ym. tykötarpeet. Nyt kysymys teille kanssasisaret. Voiko olla oikeesti mahdollista, että ovis olis ollut jo to/pe eli 10-11 päivää alkaneesta keskenmeno-vuodosta? Vuoto oli spontaani ja kesti vain muutaman päivän. Ovistikkuun tuli jo ke vahva viiva..samoin to. Nyt ihan varsin testailin aamusta ja viiva alkaa olla aika hailakka. Meille tosiaan sanottiin, ettei mitään estettä ole aloittaa uutta yritystä heti kun kroppa palautunut. =)
 
Sussu-72 Pahoittelut keskenmenosta :hug: Tervetuloa joukkoon vaan! Minä kyllä uskon että ovis voi tulla hyvinkin pian keskenmenosta. Itsellänikin kun se taisi olla pari päivää sitten. Tuli huomattavasti aiemmin kuin normaalikierrossa. Ovistestikin sen osoitti. Meillä tämä jäi vain hyödyntämättä vielä verisin vuodon takia. Nyt näyttää taas siltä, että vuodot on tällä erää ohi. Menkkoja odotellessa siis. Kumpa ne tulis äkkiä, jotta pääsis aloittamaan varsinaisen yrittämisen. Odotimme viime km:n jälkeenkin yhdet kuukautiset. Halusin olla varma kohdun tyhjentyneen kunnolla. Silloin tulikin isompi hyytymä heti menkkojen alussa. Kiertokaan ei onneksi venynyt yhtään tavallista pidemmäksi. Jaksamista meille kaikille ja plussaonnea!
 
H Nyt kysymys teille kanssasisaret. Voiko olla oikeesti mahdollista, että ovis olis ollut jo to/pe eli 10-11 päivää alkaneesta keskenmeno-vuodosta? Vuoto oli spontaani ja kesti vain muutaman päivän. Ovistikkuun tuli jo ke vahva viiva..samoin to. Nyt ihan varsin testailin aamusta ja viiva alkaa olla aika hailakka. Meille tosiaan sanottiin, ettei mitään estettä ole aloittaa uutta yritystä heti kun kroppa palautunut. =)
O-testi voi reagoida myös (tai reagoikin) HCG-hormooniin joka myös voi olla koholla vielä KM:n jälkeen.
Toisaalta, itse olen ollut 5 vkoa kmsta jo uudelleen raskaana, eli voi olla oviskin ollut jo :)
Pahoittelut keskenmenosta:hug:


).(

Täällä ei ihmeellistä. Jälkivuoto loppui viikko km:n jälkeen ja peittojakin päästiin jo heiluttelemaan...kp 10/24-27. Toivossa on hyvä elää...
 
Heippatirallaa!
Saakos liittyä mukaan?

Olen siis 20-vuotias nainen, ensimmäistäni odottelin mieheni kanssa onnellisesti kunnes.. Mentiin miehen kanssa intoapuhkuen NP-ultraan (20.3) rv 12+ ja siellä paljastui, että pienokaisen kehitys oli loppunut rv 7. Keskeytynyt keskenmeno. Ihan puuntakaa tuli uutinen. Jouduin Cytotec tyhjennykseen, jota 2 päivää yritettiin osastolla tehdä, raskausmateriaali ei meinannut millään tulla ulos. Jouduin lopulta kaavintaan. Olin kolme päivää osastolla, elämäni rankin reissu. :'(

Nyt meillä on pieni enkeli, rakkaudella tehty <3


Haaveissa esikoinen,20v. , KM 03/2012, KP:t?

Kiertopäivät vähä kysymysmerkillä. Alkoiko mulla nyt sitten alusta kiertopäivät kun tämän keskenmenon vuoto alkoi?
 
Jiihaa, näyttäisi jälkivuodot olevan loppumaan päin :) Tänään ei ole tullut yhtään ja eilenkin ihan minimaalisesti. Mulle voisi muuten päivittää että kp10/30-33.

Sachie suuret pahoittelut :hug: Itellä myös reilu viikko sitten todettiin np-ultrassa (rv 13) sikiön kuolleen rv 9-10. Lääkkeellinen tyhjennys omalla kohdalla onnistui oikein hyvin. Kaavinnasta ei ole kokemusta mutta spontaanin keskenmenon jälkeen olen raskautunut jo kp 13 tienoille, joten nopeasti on kierto lähtenyt käyntiin. Samoin nyt tuntuu ovis kolkuttelevan ovella.

Ite oon laskenut kp:t alkavaksi km vuodosta.

Sussulle pahoittelut myös! Niin kuin juuri totesin, itsellä on ovis tullut nopeasti km jälkeen. Mutta tosiaan se testi voi reagoida hcg hormooniinkin.
 
Sunnuntai 25.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 9/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 13/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 19/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 26/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 28/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KM 3/12...........................................KP ?
Sussu -72...........KM 3/12...........................................KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 5/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 14/?
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 21/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 23/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 36/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 18/35
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 10/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 12/30
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 35/30-35
Sirel....................KM 3/12...................................... KP ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk. 12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 10/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 14/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 18/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 20/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 40/30-33

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 18/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 1/30

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet!!

Täällä on päivittäjä ollut eilisen päivän juhlimassa, joten päivitykset jäi eilen väliin. Toivottavasti kaikki KP:t tulivat oikein, on meinaa hieman heikko happi. Oli kaverin polttarit. Ovislimat jatkuu, hieman kipuilua ilmassa ja ovistestiin tuli tasavahvat viivat. En luokittele plussaksi, koska nesteet varmaan vähän vähissä juhlimisen jälkeen ja Wondfo:lla mulla tulee tosi vahva testiviiva sitten kun ovis on oikeasti.
 
Minulle voisi päivittää nuo kiertopäivät eli KP18/32-35 ja niin tosiaan KKM oli myös tämä 3/12.

Pahoittelut keskenmenosta myös Sachielle :hug: Se on kyllä kamalinta, kun ei yhtään osaa odottaa mitään niin surullista uutista. Jaksamista ja toipumista!
 
Tevetuloa uudet!

Täällä jatkuu ovistestailut, Wondfon testiin siis tullut vahvahko viiva jo muutaman päivänä, mutta ei vielä plussaa.Vähän hämmästyttää, että miksi on jo nyt tullut ovismaista limaa kun sitä testiplussaa ei näy, mutta ehkä toi lima jostain syystä tulee vähän etukenossa (tai sitten se on jotain ihan muuta kuin lähestyvä ovis, tiedä näistä).

Huomenna olis sitten aamulla seuraavan ivf:n suunnittelu/aloituskäynti.Jee, kohta toivottavasti päästään taas tositoimiin! Tässä kierrossa siis kuitenkin luomuyritystä - kun nyt vaan se perkeleen ovis suostuis ilmaantumaan...
 
Scarleth Minulla on aina mennyt niin, että ovislimat tulee ennen ovisplussaa. Limaa tulee siis myös oviksen aikoihin, mutta ei niin hirveästi enää. Ja sitten kun ovis on mennyt niin limatkin on tyystin loppu. Eiköhän se ovisplussa pian pärähdä testiin! Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
MiNalo, kiitos, kaikki vinkit ja kokemukset on tervetulleita, koska mä olen tosiaan aivan uuvelo tämän ovistestailun kanssa. Mä jatkan siis sitkeästi noiden tikkujen kanssa säätämistä, ja yritän uskoa että se plussa sieltä on tulollaan. Vähän meinasi jo usko loppua, kun samanlaista vahvahkoa viivaa on tullut testiin jo perjantaiaamusta asti...
 
tervetuloa uusille vaikkei tähän ketjuun kenenkään toivois joutuvan.

En tiedä voisko minut tonne plussanneisiin laittaa. Tänään pp12 testattu edelleen vahvistuva +. Mutta niin vahvistuu vuotokin :/ on tämä niin ihmeellistä. Toisaalta miks siirtää kun sit saa taas parin päivän päästä venkslata takas jonon jatkoks.
Edelleen ei mitään kipuja missään paitsi tisseissä joka sekin välillä tuntuu että hiipuu pois. Tänä aamunakin oli kun savusienet, tussahti ihan yks kaks tyhjäks ja kipu pois. Sit jonkusen tunnin jälkeen alko kipeytyä uudestaan.
Miks siellä ultrassa ei vois nyt jo näkyä jotain. Pääsis taas suht aivollisten kirjoille kun tietäis tilanteen. Vaikka johan sen tietää, mutta jos kuitenkin :)
 
Siis mitä helvettiä. Tein ovistestin hetki sitten, ja nyt testiviiva oli lähes olematon!?! Siis pe-la -akselilla se oli melko vahva, ja varsinaista plussaa en kuitenkaan vielä bongannut. WTF.... voiko LH-määrä heitellä näin rajusti vai onko ovis ehtinyt jossain välissä kuitenkin livahtaa läpi sormien?? Äskeinen testi oli tosin tehty aika laimeasta virtsasta ja melko vähän aikaa rakossa olleesta, mutta ei kai se nyt noin paljoa voi vaikuttaa..... jumaliste mitä touhua, näinköhän on ettei koko ovista tulekaan :headwall:
 
Scarleth, eikö se LH-huippu voi joillakin mennä tosi nopeesti ohitse? Ite joskus ovistestejä kokeilleena huomasin ettei viivat koskaan näyttänyt tasavahvaa viivaa, vaikka todistetusti olen myös raskautunut sellaisesta kierrosta jossa ovistestejä käytin. Joten siis sekin on mahdollista ettei LH-huippu näy testissä. Ymmärsinkö oikein että käytät ekaa kestaa ovistestejä?
 
adora, joo tää on eka kerta kun ihan oikeasti tikutan ovista. Oliskohan käynyt noin, että ovis on mennyt ohi... no onneks tuli perjantaina sekstailtua, ei ehkä mennyt sitten ihan hukkaan... mä nyt vielä huomenna aamulla teen seuraavan testin ja katon mihin suuntaan se viiva on menossa. Ärsyttävää, olisin NIIN halunnut todistusaineistoa, että ovis tapahtuu!
 
Scarleth Täällä ollaan malttamattoman kanssa samaa mieltä! Ei kannata tikuttelua lopettaa. Itsellänikin olen huomannut (silloin kun olen aikaisin ovista tikutellut) että saattaa viivat olla melko lailla tasavahvoja niihin aikoihin kun limaa tullut paljon. Koska kuitenkin mullakin pitkä kierto niin ovis on yleensä vasta kp 20-23 ja silloin olen saanut kunnon plussan. Itsekin jatkan nyt vielä testaamista tässä kierrossa, koska ovulaatio voi olla vasta tuloillaan. Nyt km:n jälkeen aloitin tikuttelunkin normaalia aikaisemmin. Toiveet itselläkin korkealla sen suhteen ettei ovis olisi mennyt vielä ohi. Toivotaan parasta! :)
 
taitaapa käydä niin, että saan jatkaa kuumeilua. Nyt tuolla alamahassa tuntuu jotain ööö mitähän toi nyt ois..ei vihlonta mut ei oikein muutakaan ja vähän jotain paineentunnetta. Veskissä käydessä jäi nyt ihan punastakin papruun. Taitaa siis aamulla olla hanat auki :(
 
Maanantai 26.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 10/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 14/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 20/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 27/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 29/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12...................................... .....KP ?
Sussu -72...........KM 3/12...................................... .....KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 6/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 15/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 19/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 22/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 24/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 37/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 11/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 13/30
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 36/30-35
Sirel....................KM 3/12...................................... KP ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk. 12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 11/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 15/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 19/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 21/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 41/30-33

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 2/30
miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 19/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Viimeksi muokattu:
jenksula: älä luovu vielä toivosta, mä kyllä yhdistäisin paineen tunteen ennemmin raskauteen kun menkkoihin. Sulla tuli kuitenkin niin vahvat viivat jo niin ajoissa. Toivotaan parasta, että vuoto loppuisi eikä yltyisi.

).( tänään sitten alkaa virallinen oviksen metsästys, eilinen testi oli vaan testaus taas vaikuttaako krapula testin tulokseen. scarlethin tämän päiväistä testi tulosta kanssa odottelen :)
 
No huomenta ja täällä ei oo testituloksen osalta mitään kerrottavaa! Argh. Eli hailuhko viiva, selvästi hailumpi kuin perjantainen. En tajua mitä tapahtuu, mutta toisaalta, tänään ehkä mut ultrataan kun on ivf-suunnittelukäynti, joten ehkä siinä selviää sitten mitä on meneillään alakerrassa. Sehän tätä vähän hankaloittaa, kun en oikein tiedä millainen kierto on ilman lääkkeitä ja muutaman kuukauden hormonirumban jälkeen...
 

Yhteistyössä