Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

aika luovuttanu olo. Illalla nukkumaan mennessa tuli pyyhkiessä pari minihyytymää. Tänä aamuna ei papruun mitään mut lugee laittaessa rusehtavaa. Selkäänkin koskee TAAS. Aamulla vihloksi muniksessa kun kurotin puhelinta yöpöydältä. Niin ja illalla kun venyttelin tuntu että molemmat munikset ratkee irti.
No huomenna testi ja soitto, kai sit jonkunäkösen tuomion jatkosta saa.
 
Niin minullaki siis takana tuo KKM.

Toissapäiväisen kaavinnan jälkeen tuntu että kivut katosivat. Mutta eilen kivut kuitenkin jollakin lailla yllättivät. Jotenkin tuntuu, että arkana koko paikka, ei oikein uskalla ponnistella kauheasti. :( Toissä joutuu nostelenmaan/siirtelemään kaikenlaista. Ajattelin, etten kuitenkaan halua lähteä riskeeraamaan. Ja muutenkin haluan käydä tätä asiaa läpi rauhassa, jotta joskus jaksaisi taas jatkaa elämää...
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet kuumeilijat ja pahoittelut menetyksistänne!

Scarleth jatka vaan tikuttelua ja suosittelen cb:n digitaalia, sen kanssa ei tarvii arvuutella. Cb on ainoa, mikä mulla on toiminut. Nyt aloitin testailun cb:llä kp 12 ja kaikki 7 testiä meni ilman hymynaamaa. Sitten olikin jo kp 19 ja olin jo varma, että ovis jää ekaa kertaa väliin, koska ollut aina kp 14-16. Kaapin perukoilla oli kuitenkin first signal testejä, joita olin aiemmin käyttänyt, mut niihin mulle ilmestyy aina viiva ja sit on saanu tihrustella, että onko yhtä vahva kuin kontrolli ja arpomiseen on mennyt hermot. Lauantaina sain kp 20 melko tasavahvat viivat ja iltapäivällä alko semmoset oviskivut ettei jääny enää epäselväx mitä tapahtuu. Jouduttiin miehen kanssa oikein odotteleen, et koska se munasolu irtoo, kun kipujen kanssa ei olisi rakkaudesta tullut mitään. Kipu loppui onneksi loppui taasen kuin seinään ja päästiin tekemään talletus ;) En tosin tiedä kuinka uskallan herätellä toivoa, ovis oli sillä puolella mistä torvi on poistettu. Toivottavasti toinen on ollut hyperaktiivinen ja napannut munasolun toiselta puolelta.
 
Sannizille myös kiitos tsemppauksesta. Taidan jatkaa siis digitestillä seuraavat 5 pv jotka mulla on siihen testitikkuja jäljellä. Kävin äsken siellä ivf-suunnittelussa ja siellä kyllä ultrattiin, mutta se oli jotenkin niin nopea operaatio että jäi vähän epäselväksi onko siellä nyt mitään munarakkulaa kasvamassa vai ei. Siis käsittääkseni oli, mutta sitten lääkäri mutisi jostain "edellisen punktion jäänteistä" eli en tiedä tarkoittiko se, että se "rakkula" olisikin vaan ollut joku viime kierron jäljltä oleva juttu siellä.

No, kävi tässä kierrossa niin tai näin, niin viikon päästä alkaa seuraavaa ivf:ää varten sumuttelut ja itse hoito sitten ensi kierrossa. Noin kuukausi tai reilu tässä nyt siis vielä hujahtaa, ennen kuin ollaan seuravassa punktiossa /siirrossa - jos nyt kaikki ylipäätään menee hyvin ja sinne asti päästää...
 
scarleth: höh, luulisi että lääkäri olisi ollut hieman selväsanaisempi?!

).( samanlainen viiva, kun eilen, ehkä aavistuksen haaleampi toisesta reunasta, mutta tosiaan se krapula voi vaikuttaa. Mutta olen ihan 100% varma, että ovis vasta tulossa ke/to akselilla :)
 
hei,mulla alkoi viime maanantaina rv 6+0 tihkutteleva vuoto,paperiin jäävää verta vaihteleviä määriä.maatessani ei verta jäänyt paperiin. (olisko sitten tihkuttanut silloin enemmänkin vatsaonteloon) kävin vuodon takia ultrassa seuraavana päivänä jossaei kohdussa näkynyt mitään raskauteen viittaavaa.sain lähetteen hcg:n mittaukseen verestä ja viikon päähän uusi ultra. torstaina vuoto oli lakannut mutta kärsin huonosta olosta ja vatsakivuista joten lähdin ambulanssilla 45min päähän päivystykseen.ambulanssissa verenpaineet romahti ja perillä minut ultrattiin paremmin jossa nähtiin että olin vuotanut verta vatsaonteloon ja vasemmassa munatorvessa näkyi "jotain". siitä sitten kiireellä leikkaussaliin ja lopputulos:vasen munatorvi oli revennyt,poistettiin tähystämällä,kaavinta ja se "jokin" poistettiin.ei siis selvää alkiota enää tms oisko hajonnut hyytymien sekaan. Sanoivat että seuraavat kk alkavat normikierron mukaan,eli siis kysyisin että voinko olettaa oviksen olevan 2n viikon päästä leikkauksesta vai tuosta vuodon alkamis päivästä jo?hcg lukemia en koskaan ole omiin korviin sanut kuulla mutta olettaisin että ne on jo leikkauksella laskenut normiksi. kuumeilu on sen verran kovaa että ajattelimme yrittää heti uutta:) vuotoa ei siis enää ole ollut keskiviikon jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
malttamaton, joo ehkei se lääkäri katsonut tarpelliseksi infota tän hetken tilanteesta follikkelien osalta, kun sillä ei tuon itse asian eli ivf:n kannalta ole mitään merkitystä. Enkä sitten jaksanut itsekään kysellä sen enempää, kun tosiaan se käynnin varsinainen fokus oli aika tiiviisti ivf-suunnittelussa. En jaksa itsekään tähän kiertoon ladata yhtikäs mitään odotuksia, kun tuo hoito on kuitenkin alkamassa ihan justiinsa :) Tässä ehtii kyllä vielä hermot mennä moneen kertaan, kun lääkitykset etenee hitaasti ja punktiossa ollaan vasta reilun kuukauden päästä. Mutta no, kuukausi sinne tai tänne, näissä hommissa on näköjään pakko oppia sietämään pientä odotteluakin...

MUOKS. Jotenkin musta tuntuu kyllä toiveikkaasti siltä, että se ovis on tuloillaan. Olo, limat ym on sen mukaiset, ja sen verran sain lääkäristäkin irti, että limakalvo ja munasarjat näyttää siltä "kuin tässä vaiheessa kiertoa voi olettaa", mitä se nyt sitten tarkalleen tarkoittaakin.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille minunkin puolesta! Ja pahoittelut keskenmenosta :hug:

Jenksula: onpa hankala tilanne sulla, ilmoittelehan huomenna mitä siellä sanotaan.

).( meillä tais mennä nyt ensimmäinen kunnon yrityskerta pipariksi, iski nimittäin vatsatauti yhtäaikaa mulle ja miehelleni, juuri ennen oletettua ovista :mad: Ehdittiin tosin pari kertaa peittoja heilutella ennen sitä, mutta en todellakaan luota että niistä jotain syntyis. Voihan himpura, ei vain jaksais odottaa taas yhtä kuukautta! Ja joo, tiedän että ei se pitkä aika ole, mutta kun vaan on niin malttamaton luonne... Sais ees sen kunnollisen yrityskerran pikkuhiljaa, niin ois jotain mitä odottaa. Juups, että näin meillä. Onneksi kevät ja pääsiäinen lähestyy, lähdetään koko porukalla mun vanhemmille pohjoiseen ja käydään laskettelemassa ja unohdetaan koko projekti (tuskinpa vain... ;))
 
piuu voimia :heart:, toi on just mun pahin painajainen ja siksi kävin ultrassa että nähdään onko oikeassa paikassa, varsinkin kun ei ole kuin se yksi munasarja tallella.

Scarleth toivotaan sulle ylläri luomuplussaa :) ...

Plussa tuulia kaikille muillekin!

ipna 7+5 (viuh niin aika menee nopsaan)
 
Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut :hug:

Itse odottelen edelleen menkkoja alkavaksi km:n jälkeen... neljäs viikko menossa odottelua :/ Minulla loppui vuoto 5pv km:n ja cytoteccien jälkeen, eikä kipujakaan ole ollut sen jälkeen... Joten alkaa pitkästyttää tämä odottaminen, pääsis jo kunnolla uutta yrittämään :D
 
Tiistai 27.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 11/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 15/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 21/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 28/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 30/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12........................................KP ?
Sussu -72...........KM 3/12..........................................KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 7/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 16/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 20/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 23/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 25/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 38/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 12/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 14/30
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 37/30-35
Sirel....................KM 3/12.....................................KP ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk. 12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 12/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 16/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 20/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 22/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 42/30-33

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 3/30
miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 20/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
scarleth: mulle kävi ihan niin kuin sulle eli su ja ma oli vahvat viivat, ihan melkein tasavahvat ja tänään haaleampaa, mutta laskeskelin, että viime kierrossa ovisplussa tuli vasta kp 16 eli jos tulisi samaan aikaan tässä kierrossa niin olisi odotettavissa vasta torstaina. Tylsää odottelua, mutta eipä auta muu :(

jenksula: miten vuoto, loppuiko vai yltyi?

cannes: onpas tosi harmillista tuollainen ajoitus taudille iskeä!
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut täältäkin.

ON: Viikonloppu meni hujauksessa ja nyt odottelen perjantaita kuin kuuta nousevaa. Lähdetään miehen kanssa kahdestaan kylpylään. :D Ovis tais tulla ja mennä. En tikutellut sitä kun lekuri ultrasi taas kerran kaksi yhtä suurta follia ja ne kuitenkin jäivät puhkeamatta. (Yrittävät tollot molemmat yhtä aikaa ulos, jäävät jumiin ja kuihtuvat pois... )
Noh, ensi kuussa sitten AVA:lle.
 
jenksula: miten vuoto, loppuiko vai yltyi?
Edelleen se tuhnuttelee. TAYS:lla hoitaja koitti kovasti lohduttaa kun sinne plussa tulosta soittelin, että kuuluu monella alkuraskauteen. Kai se sit kuuluu ja kun ei toi vuoda edes pikkarinsuojaan asti. Pyyhkiessä vaan sellasta "laihaa" jutskaa. Eniten nyt huolettaa ne mini hyytymät jotka oli n.1mm jos niinkään paljoo. Ei niitä montaa oo tullu mut on kuitenki.
 
jenksula, jännät paikat on! Mut todennäköistähän se on että kaikki on kuitenkin ihan ok :heart: Pidän kovasti peukkuja!

malttamaton, täällä kans ovistestailu melkoista jännitysnäytelmää eli eilen illalla taas melko vahva viiva, mutta aamulla digitesti yhä nega. Nyt aattelin tehdä vaan digitestiä aamuisin, toivotaan että se ovis sieltä lähipäivinä ilmaantuu. Voi kyllä hyvin mennä mullakin kp16 tai pidempäänkin - lääkkeettömät kierrot oli mulla aikanaan usein yli 30 päivääkin.

piuulle tsemppiä ja tervetuloa!

Käväisin muuten tänään taas vyöhyketerapiassakin, kun tuo seuraava ivf lähestyy niin aattelin taas tueksi ottaa tuota vyöhistä pari kertaa.
 
Hei kaikille, oon taas taustaillut koko kierron, ja koittanut ajatella muuta.....Muuta ajateltavaa onkin ollut kun kainalosta lötyi kyhmyjä, mutta ultrassa onneksi paljastui hyvälaatuisiksi...puuhh. Nyt on vissiin kp 25/28-30, en oo tässä kierrossa ajatellut koko asiaa, enkä jaksa juuri nyt aatellakaan, antaa asioiden mennä painollaan. Jatkan taustailua ja lueskelen kyllä kuulumisianne. Kaikille ihan hirmusti plussatuulia!!
 
Scarleth mitäpä jos sulla menikin se ovisplussa, ite ovishan voi tapahtua vasta 2-3 vuorokautta lh-huipusta? Ainaski kun sun kp:tä kattelee, onko sulla aina tarkka 28? Muutenhan sulla kiertoki venyis jos ovis menee myöhäseks

Tervetuloa uusille, tää ei varmasti oo se toivotuin kuumeilupino, mutta kaikki samassa veneessä nii taatusti olkapäitä riittää ja tsemppipotkuja löytyy jokaiselle.

Täällä onneks vuodot helpottamassa, jotain riekaleita ja hyytymiä sieltä tuli. Mut ei minkäänlaisia kipuja, silloin plussan hiipumisen aikoihin oli suht kovia menkkajomotteluita..

Katseet on nyt jo ens viikon oviksessa, mikäli se vaan tulee ajallaan.
Meillä on suunnitteilla toukokuun alkuun pikku kahdenkeskeinen kuherrusloma. Mulla on jotenkin sellanen tunne, et se ois the kierto. Mikäli säännöllisellä kierrolla mennään, niin ovis ois just niinä päivinä kun ollaan hotellissa yötä.
No toki toivon et jo tämä tois tulosta, mut kun näin tuon päivämäärän, niin :kiss:

Tää jatkais töitä, mut sitä ennen puhaltelen plussatuulosia kaikille!!!

Puskis :wave:
 
meadow onpa hyvä ettei mitään vakavampaa löytynyt! Kyllä tuollaiset aina säikäyttää. Plussatuulia myös sinulle!

Jenksula Sun testituloksen nähtyäni tuolla kuvia plussatesteistä- ketjussa niin uskoisin kaiken olevan hienosti! Minusta kyllin vahva viiva noille päiville! Onnea vaan kovasti ja tarrasukkia pienokaiselle! :)

Itseä alkaa jo tympäsemään tämä jatkuva vuotaminen. Ei vuoda paljoa, mutta kuitenkin tarpeeksi niin että sidettä joutuu käyttämään. Kohta tulee kolme viikkoa tyhjennyksestä. Vuoto on edelleenkin vaaleanpunertaa/rusehtavaa limaa..Ovistakin olen testaillut, mutta nyt on viivat haalenneet viime viikkoisista. Uskottava kait se on, että ovis oli jo tuolloin. No samapa tuo kun vuodon takia ei sitä olisi edes voinut hyödyntää, vaikka olisi halunnut. Toivon ja odotan nyt vain niitä menkkoja parin viikon sisällä saapuvaksi! Pääsis sitten aloittamaan kunnon yrityksen..Meinaa vähän masentaa kun useita vauvauutisia tullut viime päivinä. Olen tosi onnellinen oikeasti muiden puolesta, mutta väkisinkin katkeruus nostaa päätään..:ashamed:
 
MEADOW, onneksi ovat harmittomia!

PIUUlle pahoittelut kohdunulkoisesta:hug: Tsemppiä!

Mitenkäs se MISSA76 jakselee...?

HEIDUKALLE menkkatuulia että loppuis se odottelu :)

PUSKAJUSSILLE:hug:



).(
Täällä kp 12/24-27 ja piruuttani miehen pyynnöstä nyt ovistestejä ostin ja testasin
Tuon näköisen viivan... en usko että r. hormonia siellä enää on sotkemassa, mutta katsotaan, huomenna testailen taas että haaleneeko/alkaako vahvistua. Kierron mukaan kyl täsmäisi et alkais ovisaika olla lähellä. :)
Mielenkiintoistahan olis bongata ovis (sinänsä turhaa kun tässä joka päivä harrastellaan kuitenkin...) niin tietäis et olis jotain jännättävää, joten miehen pointin ymmärrän (se on ihan vauvahurahtanut...:LOL:)

mä oon keskittyny tyttöihin ja lenkkeilyyn:heart:
Pieninkin täytti jo 5kk!!!!


Mihin tää aika menee <3? esikoinen täyttää 30.03. jo 8v!!!!
 
Mä täällä taas, huomenta :D:LOL:

Tein taas o-testin ja ovistahan sieltä taitaa jo pukata!
täsä kuva eilisestä vielä ja toinen tämän aamuinen:


Tuo ei kai silti vielä oo plussa? se on siinä ja siinä.. täytyy jatkaa tikuttelua :)
Tänään siis kp 13/24-27 eli aika pian vaan tosiaan se ovis sieltä voi jo tulla :O
2 vkoa tuulimunan poisvuodosta...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Täälläkin jatkuu tää ärsyttävä ovisbongailu. Plussaa ei vieläkään - tosin alan epäillä, että se ehti livahtaa jo vime viikonloppuna. Tai sitten ei. Mulla on tosiaan kierto ihan hakusessa, joten pitänee vaan sitkeesti jatkaa testailua. Niin eli puskis, se tässä just on ongelma, kun on eka lääkkeetön kierto piiiitkästä aikaa, enkä oikein tiedä minkä mittainen tän pitäiskään olla. Mulla oli kierrot aikanaan ennen tätä hoitorumbaa kyllä joskus ihan reilusti yli 30 päivää (jopa 35 joskus) eli voihan se olla, että tää venyy nyt jostain syystä. No, katellaan. Onneksi Wondfoja piisaa kotona, vaikka digitestin liuskat loppuu ihan justiinsa.
 
Heipsan. Täällä kp5/30-35, ja yk ensi kierrossa vuosi.

Nyt on kuitenkin yritysmieltä, ostin myös sen sylki-ovistesterin, sen avulla se plussa viimeksikin saatiin. Sekä kassillisen testejä, niin liuskoja kuin digejä :D Heti kun sain painonpudotusprojektin vauhtiin, alkaa hormonitkin hyrräämään. Painoa on pudonnut nyt 1,5 viikossa reilut 2 kg, ja iltasyöminen on vihdoin hanskassa. Dipattavia herkkuja, mutta ei sipsiä eikä leipää. Eikä perunaa + pastaa. Toki, jos mieli tekee, mutta ei ole tehnyt.
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan pitkästä aikaa: uusille ja vanhoille =)

Täällä hiljaiseloa vietetty, yritetty olla miettimättä kiertoa ja ylipäätään mitään mikä liittyy mihinkään oireisiin...huonolla menestyksellä ;)

Scarleth: täällä samanlaista ärsyttävää ovis-bongailua :( Testejä on palanut miljoona. Viime kierrossa ovis+ kp20, sitä ed. kp24. Tässä kierrossa mielettömät oviskivut, limat, halut ja kaikki mahdolliset alkoikin jo kp15 eli viime viikolla, josta saakka olen testaillut, mutta samaa tasasen hailakkaa viivaa näyttää David-testit. Aiemmin olen saanut niillä tosi hyvin plussat. No, tilasin Wondfo:ta, joilla eilen ja tänään oon testaillut, kun limat ja kivut jatkuu koko ajan. Nyt olen vähän ulalla, kun en tiedä miten kys. testit käyttäytyy, mutta eilen aamulla oli heikohko testiviiva, äsken jo huomattavasti vahvempi. Saa nähdä. Tänään kp23, joten uskoisin, että plussa tulee tänään tai huomenna, jos on tässä kuussa tullakseen.

Plussatuulia kaikille. Minä jatkan bongailua...
 
Keskiviikko 28.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 12/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 16/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 22/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 29/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 31/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12...................................... ..KP ?
Sussu -72...........KM 3/12...................................... ....KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 8/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 17/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 21/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 24/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 26/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 39/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 5/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 13/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 15/30
Sirel....................KM 3/12.....................................KP ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 13/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 17/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 21/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 23/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 43/30-33

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 4/30
miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 21/28

PLUSSANNEET:


Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 

Yhteistyössä