Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

mamiksi monelle: tässä sulle esimerkki mun Wondfo:n testeistä eli muut kuvattu kuivana, mutta toi erillinen kuva äsken eli kp 15 iltapäivä, näiden perusteella kokemuksesta oletan oviplussan pamahtavan huomenna tummanpuhuvana ja alkaa tykytyskin vahventua, mutta limat taas loppu. En ymmärrä, kun jostain olen lukenut että ovislimat on sitä varten, että sitä pitkin on siittiöiden helpompi päästä kohtuun ym, mutta siis kun mulla ei ollut enne raskauksia niitä ollenkaan ja nykyisin tulee reippaasti viikon verran ja loppuu aina 2-3 päivää ennen ovista. Tässä siis kuvat:

Ja tässä siis ihan äsken tehty:
 
Whisky Peat, tsemppiä painonpudotukseen! Mun pitäis myöskin saada aikaiseksi muutaman kilon nipistys.Tää kevät keskenmenoineen ja hormonihoitoineen ei oo tehnyt järin hyvää mun linjoille :/ Onneksi liikunta on pääsääntöisesti tuntunut kivalta ja ruokavalio on yleensäkin vähintäänkin perusterveellinen ellei vähän keskitasoa terveellisempikin, nyt tarvittais vaan pieni ryhtiliike ruokamäärien suhteen.
 
malttamaton: kiitos kuvista. Selvensi hyvin. Toki jokaisella varmaankin testit reagoi omalla tavallaan, mutta nyt tietän ainakin suunnilleen minkälaisia viivoja voisi odotella. Sain eilen ja tänään suunnilleen tuollaisia kuin sulla tossa neljän liuskan kuvassa. Mutta mitään tummumista ei ainakaan vielä ole havaittavissa, vaikka limat on aivan totaalisen kananmunanvalkuaismaisia, varsinkin nyt illalla. Omituista.
 
Täällä jatkuu oviksen metsästys. Melko vahvaa viivaa kyllä pukkaa, muttei vieläkään plussa! :headwall:
Aijaa.com - 9885003

Digitesti edelleen nega. Tosin nyt siinä digitestin sisällä olevassa liuskassa oli jo selkeä toinenkin viiva (tähän asti ollut lähes olematon), joten olisko se ovis kuitenkin tulollaan.... nyt jo kp 17, joten ainakin kierto venahtaa :/
 
).( Mä sain eilen illan ihan selkeän ovisplussan eli tuli tosi tumma testiviiva, mutta taktikoidaan ja jätettiin talletukset väliin. Toivotaan siis, että tämän päiväinen testi on vielä positiivinen ettei vaan myöhästytä koko touhusta. Vaikka testiviiva oli tummempi, se ei tullut nanosekunnissa niin kuin silloin kun testi on oikeasti positiivinen, hankalasti selitetty... Jotenkin vaan ajattelin ettei sitten käy niin ettei täksi päiväksi jää virkeitä siittiöitä.

scarleth: hyvältä näyttää :)
 
Torstai 29.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 13/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 17/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 23/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 30/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 32/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12...................................... ..KP ?
Sussu -72...........KM 3/12...................................... ....KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 9/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 18/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 22/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 25/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 27/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 40/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 6/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 14/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 16/30
Sirel....................KM 3/12.....................................KP ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 14/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 18/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 22/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 24/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 44/30-33

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 5/30
miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 22/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
scarleth: kyllä toi mun silmiin siltä näyttää, tietty kuva on vähän epäselvä, mutta sen mitä erottuu niin musta näyttää siltä että olisi ovis parin päivän sisään tulossa. Missään nimessä ei ole mennyt, noin tummaa ei tule oviksen jälkeen ennen kuin 2 päivää ennen menkkoja.

neiti 81: virtsan vahvuus vaikuttaa testiin, niin kuin huomaat niin mullakin toi kp 12 on vahvempi kuin kp 13, 14 kun silloin oli krapula>nesteet vähissä>vahvempaa virtsaa.

Mut tosiaan tänään testattu 100% varma plussa eli tänään ja huomenna olisi sitten talletus hommia :)
 
Ajattelinpas kysästä tieltä, että millonkas olette tehneet keskenmenon jälkeen negatiivisen raskaustestin? Vai oletteko kokeilleet?

Itselläni alkaa olla viikko kun aloitettiin KKM lääkkeellinen hoito ja lopuksi jouduinkin kaavintaan epäonnistuneen lääkkeellisen tyhjwnnyksen vuoksi. Nyt iltapäivällä tein negatiivisen r-testin.


Nyt sitten oottamista ja tikuttelua, jos vaikka tärppi kävis ;)

Lekuri tosin suositteli, että jos oottais yhden kuukautiset, mutta ei jaksas oottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ihme,miten mulla ei oo tullu mieleen testata negaa :O nyt tasan viikko ku-leikkauksesta,munanjohtimen poistosta ja kaavittiin varalta. Tosin aloin vuotaan jo silloin toissa ma eli 19.3. Täytyypä huomenissa tosiaan tehdä r-testi.
 
sachie: 1. km (spontaani rv 9) nega tuli muistaakseni 3 viikon päästä, 2. km (spontaani rv 7) ovuloin jo 3 viikon päästä ja kuopus sai alkunsa, 3. km (kkm rv 10
) meni muistaakseni 10 viikkoa, että hcg oli jälleen neutraali ja 4. km (kkm rv 8) 4 viikon päästä huomattiin, että kohdussa oli istukkaa ja kaavittiin niin siitä viikko hcg oli neutraali eli 5 viikkoa tyhjennyslääkkeistä.
 
Perjantai 30.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 14/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 18/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 24/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 31/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 33/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12...................................... ..KP ?
Sussu -72...........KM 3/12...................................... ....KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 10/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 19/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 23/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 26/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 28/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 41/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 7/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 15/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 17/30
Sirel....................KM 3/12.....................................KP ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 15/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 19/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 23/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 25/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 45/30-33

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 6/30
miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 23/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
malttamaton: kiitos vielä, oli tosi kiva kun laitoit kuvia testeistä. Meinasin eilen illalla, kun ei mitään viitettäkään plussasta, että lopetan tähän aamuun tikuttamisen. No, aamulla tuli sellanen plussa, että oksat pois ja sekunneissa. Että toimii Wondfot :) Vielä digillä varmistin. Myös lämmöt oli jo asteella kohonneet, että olisko se ovis niinkun menossa jo parhaillaan, mene ja tiedä. Hassua näissä testeissä on se, ettei tule semmosta viivan asteittain tummumista, kuten Davideilla, vaan plussa pärähtää näin nopeaan. Mutta hyvä kun tuli!

Hyvää viikonloppua kaikille...tiedän mitä minä teen :heart:
 
sachie Minä tein negatestin vajaa 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä.

malttamaton Voi hitsi mikä viiva! Eipä jää tulkinnan varaa ainakaan :eek:)

adora Mä niin tiedän tuon sun tunteen. Mietittiin jo, menisinkö alkuraskaudeksi asumaan äitini luo, mutta toisaalta, miten kestän olla lapsista erossa, kun se pahoinvointi voi kestää niin hirveän kauan mulla. Toisaalta olen huomannu, että mun huono olo saattaa aiheuttaa miehessä hirveän pahan mielen, joka sitten purkautuu äkäilynä. Tuo hermojen kiristely alkuraskaudessa on jotain niin kauheaa itsellä, että sääliksi käy koko muuta perhettä. Toisaalta pahin vaihe on aina kestänyt kolmisen viikkoa, ja jos sillä voi säilyttää rauhan perheessä, että on sen ajan pois, niin ehkä se olisi vaan kestettävä?

ON: Vaikka tein positiivisen ovulaatiotestin silloin pari viikkoa sitten, olen nyt jäänyt miettimään mahtoiko se siltikään olla positiivinen. Menkat ei vaan ala :( Piti alkaa tiistaina, mutta ketään ei näy. No toisaalta, kun mulla ei ollut kuin pari o-testiä, niin ehkä se huippu tuli sitten myöhemmin, vai miten kauan nuo ovistestit voi haamuilla? Onko kokemuksia?

Itsellä on menkat alkaneet esim. kuopuksen jälkeen n. kuukauden päästä synnytyksestä, vaikka olen täysimettänyt 7 kk:tta. Ajattelisi, ettei tämä kkm sen kummempi ole, raskaustesti näyttää kyllä ihan selkeää negaa. Kaikki menkkojen alkuun liittyvät oireet ovat tosi voimakkaita, pms, finnejä ihanasti leuka ja kaula täynnä. Jotenkin ajattelisin, ettei noi finnit tulisi ellei menkat olisi pian alkamassa (hormoniperäisiä kun ovat, ja aina liittyneet kuukautisten alkuun)
 
Viimeksi muokattu:
Mä heitän noi ovistikut ihan just helvettiin! Siis eilen aamulla jo LÄHES tasavahva viiva Wondfon testissä, mutta digitestiin ei vaan plussaa vieläkään! Ja nyt on kp18, eli tästä kierrosta sitten tulee ihan perkeleen pitkä :( NYT alkaa kyllä hymy hyytyä, en tiedä miten paljon kierron venyminen voi jo sekoittaa ivf:n aloitustakin..... äääääääh!!!!!!
 
Scarleth: tiedän tunteen. Meinasin juuri aamusta lopettaa koko touhun, kun ovis-plussa tuli tosi vahvana ja ihan samantien kun väriaine alkoi nousta. Ei siis tarvinnut käännellä tikkua ja miettiä, kuten olen viikon jo tehnyt, kun näitä ovis-kipuja on ollut. Että näköjään o:n aikataulu on mystinen: viime kuussa kp20 ja nyt siis vasta kp25...tietää semmosta 37-38 kiertoa jälleen. Toivotaan, että sulle paukahtais sinne pian se plussa. Sanoitko, että sun luomukierrot on olleet pitkälle yli 30 aina? Että eihän se ovis vältisti ole edes myöhässä, vaikka tuliskin vasta vaikka kp20, kuten mulle viimeeksi, kierron pituus silloin 34. Plussapuhallus sinne!

Huomasin semmosen asian, että kun tammikuun kierto oli pitkä 37, niin mulla oli ennen ovista flunssa. Helmikun kierto oli 34, mikä on mulle ominainen. Taas nyt tulossa 37-38 mittainen ja järkyttävä flunssa ollut koko tämän viikon, kun olen ovista odotellut. Voiko flunssa oikeesti noin siirtää ovista vai oliko sattumaa?

Sachie: mulla r-testi näytti negaa pari viikkoa lääkkeellisen+kaavintaan päättyneen kkm jälkeen. Mutta itse kuukautisia sain odotella 10 viikkoa, 8 viikon kohdalla bongasin kylläkin ekan oviksen.
 
scarleth: :hug:

mamiksi monelle: siitä tosiaan noissa Wondfo:issa tunnistaa kanssa oviksen, kun vahva viiva alkaa piirtyy samantien, kun noi melkein tasavahvoissa kestää..Musta tosi hyviä testejä!

).( eilen on tehty talletukset ja tänään täytyisi sitten varmistella. Yritän kovasti nyt miettiä aloitanko kortisonin vai en tähän kiertoon. Esikoisestahan aloitin oviksesta ja kuopuksesta vasta plussa testistä. Lääkäri oli sitä mieltä, että mielellään oviksesta koska käy keholla rankaksi jos joka kierto aloitetaan ja lopetetaan, mutta mietin jos tässä kierrossa vielä aloittaisin oviksesta ja sitten paussia..Jotenkin olisi ehkä hyvä olo, että nyt voisi tärpätä :) Olen vaan ollut aivan poikki viime viikon polttareiden jälkeen ja sunnuntaina meille tuli uusi koira, joka nukkuu kanssa meidän sängyssä joten olen nukkunut tooosi huonosti koko viikon. Ja kun olen väsynyt, olen kireä kun mikä. Meillä ei ole ikinä tytöt valvottanut ja tuli sellainen olo, että apua jos tulisi sellainen vauva joka valvottaisi, olisin ihan takakireä koko ajan eli pitäisikö sitten jättää se kolmas väliin...No nyt päikkäreille, kun vanhempi tytöistäkin totesi, että sun silmissä on jotain vikaa, ne on ihan väsyneen näköiset...
 
Kurkistelen varovasti tänne ja mielelläni mukaan liittyisin, jos vaan huolitte. :) Oma tilanteeni on kuitenkin niin sekava, ettei siitä ihan täyttä selkoa ole itselläkään. :ashamed: Mutta mulla siis takana nyt maaliskuussa ihan alkuraskauden keskenmeno/kemiallinen tai jtn... Mietin vaan, että lasketaanko tätä mun tapaustani edes keskenmenoksi. Itse kuitenkin käyn läpi menetyksen tunteita edes siitä ajatuksesta, joka hetken aikaa oli. :(

Eli tässä tätä minun tarinaani.Edellinen kierto alkoi helmikuun alussa ja n.kp26 bongasin oviksen ja sitä kovasti hyödynnettiinkin. Tämä oli siis ensimmäinen kierto imetyksen jälkeen. Sitten ennen kuukautisia mulla "muka" oli jo joitain raskausoireita ja mieskin jo ajatteli, että olisiko voinut heti tärppi käydä. Menkat kuitenkin alkoivat ja en siinä kohdin ajatellut sen enempää kuin, että kuvittelin itse vain kaikki "oireet". Sitten kaksi päivää siitä kun menkat olivat loppuneet, mulla tuli ihan vähän sellaista hyvin pientä ruskeaa vuotoa. Mutta siis niin vähän, että jäi vain vessakäynnillä paperiin. Ja vain sen yhden kerran. Ihmettelin sitä kovin itse, kun mulla ei koskaan ennen ole mitään "välivuotoja" ollut. Siitä sitten n. viikko eli kaksi viikkoa menkkojen alkamisesta (viime viikon keskiviikkona) oli vieläkin itsellä vähän kumma olo ja ajattelin, että teen nyt varoiksi raskaustestin, niin tyhmältä kuin se tuntuikin, kun tosiaan niistä menkoista se kaksi viikkoa. Testiin tuli kuitenkin plussa! Ei mikään tosi vahva, mutta plussa kuitenkin ihan testiajan sisällä. Mietin kaiken, että mitenkä olen voinut testin tehdä väärin tai jotain, koska eihän se voi olla plussa. Tein uuden testin parin päivän päästä (viime viikon perjantai) ja edelleen plussa, jopa hieman vahvempi. Soitin neuvolaan ja sain lähetteen verikokeeseen hcg-mittausta varten. Tämän viikon maanantaina tein vielä kotona yhden testin ja siinä viiva ei ollut yhtään enää vahvistunut, ehkä hieman vaaleampikin. Keskiviikkona oli verikoe ja hcg:n tulokset sain eilen, vaivaiset 7,5 enään. Terkka sanoi, että tuon ei pitäisi enää hormonitoimintaan vaikuttaa ja käski odotella kuukautisia. Uusintamittausta ei tarvita.

Eli tälläinen tapaus minulla. Vaikka itsellä koko ajan oli sellainen olo, että tuskin tämä voi mitenkään onnistua, mutta jotenkin ehkä oli alitajunnassa se pieni, että mitä jos sittenkin... :ashamed: Ja nyt mua hämmentää sekin, että onko mulla oikeutta olla edes surullinen tälläisestä asiasta? Raskaus kuitenkin päättyi ennen kuin oli kunnolla alkanutkaan. Mutta kuitenkin ehdin edes tuon viikon verran nähdä sen plussan testissä ja kyllä käydä läpi monenlaisia tunteita. Ja kai tämä mulla nyt "kirjoihin ja kansiin" jää, kun kerran siellä verikokeessakin kävin.

Nyt siis odottelen vuotoa/kuukautisia. Mutta on ruvennut mietityttämään sellainen, että kun tämä mun juttuni nyt oli vähän tälläinen sekava, niin alkaakohan mulla nyt vaan jossain vaiheessa ne kuukautiset vai tuleeko tässä nyt vielä ensin ovulaatio ennen kuukautisia vai mitä? :confused: Olen tosiaan itsekin aika sekaisin nyt tämän kiertoni kanssa, eikä siitä ole nyt mitään hajua.

Tämä keskenmeno/kemiallinen oli siis viides raskaus mulle. Lapsia on ennestään neljä. Mutta ihanaa, jos mahdun mukaan. :) Vähän olen jo lueskellut teidän juttujanne ja vaikka tämä tosiaan ei varmaan ole se pino, mihin kukaan oikein haluamalla haluaisi, mutta niin lämminhenkistä täällä tuntuu olevan. :heart:

Ja tässä vielä näitä minun tietojani:
Lynette , 25v. , viides haaveissa , km/kemiallinen 03/12
 
Tervetuloa uusille! Täällä kyllä riittää olkapäitä. Ootte kaikki ihania.

Noiden ovistestien erot on kyllä kummallisia. Mää oon vannonu tuon digin nimiin silloin ku oon testannu, mutta ihan mielenkiinnosta tekis mieli kokeilla nuo wondfotki..

Täällä takana 12 työpäivän putki. Huh. Onneks ei oo normiarkee. Mut toisaalta alkukierto meni näppärästi ilman sen kummempaa normielämäajatustoimintaa. Melkeen päivittäin oon käyny lueskelemassa, mutta aika ei oo tosiaan riittäny minkäänlaiseen järkevään kommentointiin, ni oon sitte jättäny välistä. Tämän kierron oon syöny sitä macajauhetta (vissiin kellään ei oo mitään kokemuksia?), kun ihana luontaistuotekaupan täti sitä mulle myi. Ovisoireet on ainaki ollu vieläkin selkeemmät ku ennen ja ovisplussa oli toissa päivänä ja ei mitään merkkejä turnausväsymyksestä, päinvastoin! Kerranki näin :D Olkoonpa sitte lumevaikutusta tai jotain oikeesti, mut seksuaalisuus on ihan eri luokkaa ku ennen. Suosittelen, jos kellään on lievää haluttomuutta tai stressiä tai muuta. Mulla kun tuntuu, että oviksen aikaan peittojen heiluttelu on pakkopullaa normisti. Vaikka voihan se olla, että nää pakko-oireiset ajatukset raskaudesta ja muusta vaikuttaa myös näihin asioihin. Korvienvälijuttuja.. AKupunktioaikaa en koskaan saanu varattua.

Kiitos malttamaton ihan hirmusti näistä päivityksistä kuitenkin! Huomasin, että mulla on kiertopäiviä yks liian vähän, mut ei se kai mitään haittaa :)
 
Voi ihme,miten mulla ei oo tullu mieleen testata negaa :O nyt tasan viikko ku-leikkauksesta,munanjohtimen poistosta ja kaavittiin varalta. Tosin aloin vuotaan jo silloin toissa ma eli 19.3. Täytyypä huomenissa tosiaan tehdä r-testi.
Meillä piti 5vkoa vuodon alkamisen jälkeen viedä virtsanäyte labraan, ottivat siitä raskaustestin. Vinkkinä, että jos haluat rahaa säästää testin verran, niin kysele voisko ne tk:ssa testata. :)

Ja mahatauti selätetty ja nyt on ihan ihmeoireita alkanut... eli mulla oli muutaman päivän jälkeen oletetusta (en tikuttanut) ovulaatiosta vähäistä vuotoa siten, että paperiin jäi pyyhkiessä. :whistle: ja mulla ei koskaan ole mitään välivuotoja vaan menkat on aina säännölliset ja mitään siis ei tule niiden välissä. No, mullahan alkoi mielikuvitus tässä sitten laukata, että joskohan se kuitenkin sitten riitti se ennen mahatautia heiluttelu, voiko se olla?! :D Nyt tunnen sitten ihan kaikkea, nippailua kohdussa, jomotusta ja paineen tunnetta, tänä aamuna oli jo huono olokin herätessä... ;) Juu, joko tämä on täysin psykosomaattista tai sitten siellä on tulossa joku sinniveikko, jos vaan tuo on sille riittänyt :LOL: joskus pääsiäisen tienoilla voisi testin tehdä, tai sitten pitäis menkkojen alkaa. On tämä taas vaan niin hermojarepivää tämä... :D

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :)
 
Voi ihme,miten mulla ei oo tullu mieleen testata negaa :O nyt tasan viikko ku-leikkauksesta,munanjohtimen poistosta ja kaavittiin varalta. Tosin aloin vuotaan jo silloin toissa ma eli 19.3. Täytyypä huomenissa tosiaan tehdä r-testi.
Meillä piti 5vkoa vuodon alkamisen jälkeen viedä virtsanäyte labraan, ottivat siitä raskaustestin. Vinkkinä, että jos haluat rahaa säästää testin verran, niin kysele voisko ne tk:ssa testata. :)

Ja mahatauti selätetty ja nyt on ihan ihmeoireita alkanut... eli mulla oli muutaman päivän jälkeen oletetusta (en tikuttanut) ovulaatiosta vähäistä vuotoa siten, että paperiin jäi pyyhkiessä. :whistle: ja mulla ei koskaan ole mitään välivuotoja vaan menkat on aina säännölliset ja mitään siis ei tule niiden välissä. No, mullahan alkoi mielikuvitus tässä sitten laukata, että joskohan se kuitenkin sitten riitti se ennen mahatautia heiluttelu, voiko se olla?! :D Nyt tunnen sitten ihan kaikkea, nippailua kohdussa, jomotusta ja paineen tunnetta, tänä aamuna oli jo huono olokin herätessä... ;) Juu, joko tämä on täysin psykosomaattista tai sitten siellä on tulossa joku sinniveikko, jos vaan tuo on sille riittänyt :LOL: joskus pääsiäisen tienoilla voisi testin tehdä, tai sitten pitäis menkkojen alkaa. On tämä taas vaan niin hermojarepivää tämä... :D

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :)
 
piuu ja muut: Meillä piti 5vkoa vuodon alkamisen jälkeen viedä virtsanäyte labraan, ottivat siitä raskaustestin. Vinkkinä, että jos haluat rahaa säästää testin verran, niin kysele voisko ne tk:ssa testata. :)

Tervetuloa uusille! Ja pahoittelut menetyksestä.

).( Ja mahatauti selätetty ja nyt on ihan ihmeoireita alkanut... eli mulla oli muutaman päivän jälkeen oletetusta (en tikuttanut) ovulaatiosta vähäistä vuotoa siten, että paperiin jäi pyyhkiessä. :whistle: ja mulla ei koskaan ole mitään välivuotoja vaan menkat on aina säännölliset ja mitään siis ei tule niiden välissä. No, mullahan alkoi mielikuvitus tässä sitten laukata, että joskohan se kuitenkin sitten riitti se ennen mahatautia heiluttelu, voiko se olla?! :D Nyt tunnen sitten ihan kaikkea, nippailua kohdussa, jomotusta ja paineen tunnetta, tänä aamuna oli jo huono olokin herätessä... ;) Juu, joko tämä on täysin psykosomaattista tai sitten siellä on tulossa joku sinniveikko, jos vaan tuo on sille riittänyt :LOL: joskus pääsiäisen tienoilla voisi testin tehdä, tai sitten pitäis menkkojen alkaa. On tämä taas vaan niin hermojarepivää tämä... :D

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :)
 

Yhteistyössä