Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

cannes, hui jännä, kuulostaa ihan kiinnittymisvuodolta! :popcorn: Mikäs kp sulla olikaan eli koska vois olla testin aika?

kodehu, mulla on tota maca-jauhetta kaapissa. En oo kyllä koskaan tiennytkään, että se vaikuttais erityisesti näihin juttuihin, oon syönyt sitä silloin tällöin ihan yleisesti terveysvaikutuksien takia. Mutta pitääpä nyt ottaa ihan säännölliseen käyttöön!
 
Scarleth no sehän mulle tuli mieleen, mutta jos ei kolmesta aikaisemmasta raskaudesta ole ollut kiinnittymisvuotoa, niin miten yhtäkkiä nyt?! :D Kp nyt 22/30, voi kamala nyt alkoi itseäkin kyllä jännittää. Tänään oli taas hieman pahaa oloakin päivällä, voisko tämä oikeasti olla sitä, jaiks! No, odottelen silti tuonne pääsiäisen yli ennen testejä, jos maltan siis.. ;)
 
Cannes eipä mullakaan kahessa ekassa raskaudessa mitään kiittymisvuotoja ollu, mutta kolmannessa ja neljännessäpä oli :D

Kaikille ovistestien tai muuten ovis-juttujen kanssa jännäiliville tsemppiä!!

Täällä on kiirusta pitänyt työrintamalla ja tänään opinnäytetyötä tehty tyttöporukan kanssa 8 tuntia. Huomenna tiedossa myös kouluhommia koko päiväksi. Mies on töissä huomiseen asti ja lapset on mummulassa yökylässä.

Omassa kierrossa sellaisia tilanteita että nythän on kp 16 (kkm laskien). Vuodot loppui useampi päivä sitten. Ovis oireet oli todella selvät jo kp 11. Tänään sitten tuli aika paljonkin vaaleaa rusehtavaa vuotoa ja kylkiäisenä menkkajomotuksia :O Enteileeköhän jo menkkoja alkaviksi ?! Mielenkiinnolla odotan miten tämä eka kierto lähtee käyntiin. Yritystä meillä ei ole vielä ennen kuin ekat oikeat menkat tulee.

Nyt pötkölleen sohvalle ja on se nukkumatillekkin antauduttava kun silmät on aivan tööt tietokoneella istumisesta.
 
Eilisestä asti on ollut tunne että oiskohan ovikseni jo mennyt 25 tai 26.3 kun nyt jälki käteen mietiskelee oireita..toooodella runsas lima,himot huipussaan,nipistelyt ym.... jos näin niin oiskohan voinut tärpätä kun 27pvä oli touhua,silloin oli himot ylimmillään.. Todella voimakas tunne että ovis ois ollut silloin mutta aikaa ku-vuodon alkamisesta ois ollut vain noin 7 pvää :O lisäksi 2-3pvää (oletetun) oviksen jälkeen paperiin jäi hyvin pieniä määriä verta pyyhkiessä. Tikuttelun aloitin vasta 28pvä tummahko,toiselta reunalta ohut viiva saman vahvuinen(samanlainen 29pvä) ja eilen ja tänään ihan tyhjä viivan paikka.. Vuodon alkamisesta laskettuna ---> 14pvää ois ovis ollut vasta maanantaina mutta oisko ku voinu laittaa kropan sen verran sekaisin?? nyt tuntemuksia enää nippailu siellä täällä,ei niinkuin tuolloin 25-26.3 selvästi munasarjan kohdalla,hirmuista huonoa oloa,huimausta jopa vaakatasossa ja pään jomotusta ja TODELLA ITKUHERKKÄ!!.. Onko kellään kokemusta verisestä vuodosta ovulaation jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 1.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 17/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 20/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 26/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 33/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 35/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12...................................... ..KP ?
Sussu -72...........KM 3/12...................................... ....KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 12/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 21/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 25/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 28/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 30/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 43/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 9/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 17/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 19/30
Sirel....................KM 3/12.....................................K P ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 17/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 21/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 25/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 27/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 47/30-33

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 8/30
miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 25/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Monella onkin täällä jännät paikat! :) Nyt oikein kovasti plussia kaikille minäkin toivottelen! :heart:

cannes kyllä joskus voi niinkin sitkeitä kavereita olla matkassa, että monia päiviä sinnittelevät. :D Meillä nimittäin yksi lapsista on saanut alkunsa kun makkarin puolella oli aktiivista kuusi päivää ennen ovulaatiota! Eli kyllä niitäkin "ihmeitä" joskus tapahtuu. ;) Kovasti tsemppiä ja onnea jännäilyyn.

kultakimpale2 kovasti tsemppiä ar-ultraan, toivottavasti kaikki olisi hienosti ja saat jatkaa siellä odottajien puolella. :)

).( Vuoto alkoi eilen! Ja täytyy myöntää, että tällä kertaa olen ihan iloinen siitä, koska olin pelännyt, että joudun vielä monta viikkoa odottelemaan sitä ja elämään edelleen vähän epätietoisuudessa. Nyt kuitenkin pääsee sitten siirtymään uuteen yritykseen. Mutta meneekös se tässä ihan samalla lailla, että kun keskiviikkona oli tosiaan se hcg enää sen 7,5 ja nyt eilen alkoi sitten vuoto, niin siitä ruvetaan laskemaan niitä kiertopäiviä? Eli eilinen oli kp1?
Tässä kierrossa ajattelin nyt tikutella ovista. Kierron pituudesta ei vaan ole oikein mitään hajua, koska eka kierto venähti tosi pitkäksi, 35pv ja nyt tää toka tämän km takia oli vaan 24pv. Eli missähän vaiheessa olisi hyvä aloittaa?

Eli siis mulle vois lisätä:
Lynette , 25v. , viides haaveissa , km 3/12 , kp2/??
 
Kultakimpela2 Tsemppiä ultraan! :)

).( Olen lueskellut keskusteluita ja kysäsisin teiltäkin, onko nuo DAVID merkkiset ovistestit ja r-testit ihan susia? Teinkin silloin aiemmin, viimeviikolla (mikähän päivä olikhan) negan r-testistä. Vuotoa vielä on. mutta niukkaa.

Ja nyt kun KKM vuodon alkamisesta on 12 päivää. Tein ihan muuten vain tuon Davidin-ovistestin => Aijaa.com - 9913430

Tämä oli ensimmäinen kerta kun tein ovistestin. Tammikuussa kun tärppäsi, tiesin tarkalleen ovispäivän, minulla on ollut erittäin tarkka kierto aina.
 
lynette:onnea uuteen kiertoon pääsystä. Ovistesteissä musta lukee, että jos ei haluja kierrosta, niin tikuttaminen kannattaa aloittaa kp 12. Niin mä ainakin tein, kun ei raskauksien ja imetysten ym takia ollut kierrosta hajuakaan, nyt on näköjään tasaantunut tuohon 30 päivään.

).( aloitin nyt sitten kortisonit ihan varmuuden vuoksi ja tänään pitäisi varmaan noi lugetkin hakea apteekista. Meinasin etten niitä käyttäisi, kun inhoan niitä feikkiraskausoireita mitä aiheuttavat, mutta kun laskeskelin niin niiden kanssa luteaalivaihe oli noin 13 päivää mikä on perfect, en tiedä jäisikö lyhyemmäksi ilman niitä. Huh huh, lauantai juhlittiin kaverien häitä aamusta (tehtiin miehen kanssa morsiammen ja kaasojen meikit ja hiukset, joten aloitettiin heti aamusta skumpalla) pitkälle yöhön ja olo on edelleen sen mukainen. Voi kunpa olisi nyt tärpännyt, niin hyvällä syyllä saisi juhlissakin olla tästä eteenpäin kuivin suin, niin minä kuin mies. Meillä on soppari, että seuraavan raskauden on myös mies alkoholittomalla linjalla. Morsian oli raskaana ja jossain vaiheessa mietti, että onpa tylsä kun ei voi ottaa mitään, mutta su aamuna oli niiiin onnellinen, kun jokainen tapahtuma oli kirkkaasti mielessä ja heräsi virkeänä aamuun ihanan masun kanssa, kun muut oltiin ihan puolikuolleita koko päivän. Oli kyllä ihanimmat ja kauneimmat häät missä olen ikinä ollut, joten sietääkin muistaa kaikki :)
 
sachie: kyllä tuon verran ovistestinkin kuuluu tulla viivaa tuossa vaiheessa kiertoa eli ei mitään ihmeellistä tuossa testissä. Ongelma Davidin testeissä on, että positiivisessa ovistestissä testiviiva jää samanvahvuiseksi kun kontrolli eikä tule tummemmaksi kuin kontrolli niin kuin kuuluisi.

jenksula: miten se sun tilanne jatkui? Katsoin, että listalla isot kiertopäivät, mutta sähän plussasit mut oli vuotoa eli onko tullut asiaan selvyyttä?
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 2.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 18/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...........................................KP 21/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 27/28-30
Hannahi1..........KM 12/11..........................................KP 34/28-30
jenksula...37v....TM 10/11..........................................KP 36/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12..........................................KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12........................................KP ?
Sussu -72...........KM 3/12..........................................KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 13/27
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 22/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 26/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 29/28-30
meadow............KM 10/11.......................................KP 31/28
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 44/30
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel....................KM 3/12.....................................KP 1
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 10/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 18/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12.......KP 20/30
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 18/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 22/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................................KP 26/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 28/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 48/30-33

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...............................................KP 3/?
puskajussi..40v..KKM 12/11...........................................KP 9/30
piuu..30v...........KU 3/12...............................................KP 15/28
miss bamse.......KM 11/10............................................KP 26/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Viimeksi muokattu:
minä en saanut davidilla yhtään saman vahvuistakaan ja oviksen aavistin ja lopen tunsin tulevan :) jospa se mun piikki meni sitten äkkiä vain ohi etten saanut 100% tulosta kiinni mutta paljon haukkuja davidista kuullut ovistestinä ainakin
 
piuu: noi Davidit on ihan surkeita, mullakin jää ihan hitusen verran haaleammaksi Davidilla oviksessa testiviiva, mutta Wondfo:lla saan AINA sellaisen tuloksen ettei tarvitse arpoa. Luin noita sun ovistuntemuksia, niin mulla on jännä että himot ja limat ovat aina 2-3 päivää ennen oikeaa ovista. Jotenkin tylsä, kun sitten kun ovis vasta tikkujen ja ultran mukaan on, niin oireet on olleet ohi jo hetken.

).( mulla on nyt viimeiset 2 kiertoa nippaillut molemmat munasarjat, joten vahvasti sellainen olo, että kävi niin kuin edeltävässäkin km:ssa eli munarakkula ei päässyt puhkeamaan, kun hcg oli vielä koholla ja siitä kehittyi kysta tuonne vasempaan munasarjaan, on vihlonnut niin pitkään kun muistan. Tai siellä puolelta irtosi munasolu silloin edellisessä raskaudessa eli sinne keltarauhanen muodostui ja se itseasiassa näkyikin siellä jälkitarkastusultrassa, joten voisiko se olla jäädä vain surkastumatta jostain syystä, mutta mitäs se tarkoittaa? Täytyy varata gynelle aika, että tsekkaisivat sen. Viimeksi puhkesi itse seuraavassa kierrossa, mutta ei tällä krt.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: piuu
mutkin vois laittaa listaan,eli jos nyt oikein ymmärsin niin tiedot tässä:eli haaveissa 5s (meillä myös poika miehen entisestä liitosta) ikä 30v KU 3/12 kp (Ku-vuodon alkamisesta) 15/28 (ovis oli kai kp8) =)
 
malttamaton mulla oli Ku-kierrossa davidit,nyt tilasin sillon huuto.netistä wondfo-merkillä kaupattuja testejä,mutta niissä kyllä lukee Alice ovulation test mutta jospa sama tikku eri nimellä. ja ei haittais jos ovis ois ollut päivän pari myöhemmin kun oireiden aikaan olin sairaalassa,ja kotona pupuilua (himot edelleen taivaissa ja limat runsaat) n1-2pvää oireista ja vielä noin joka toinen päivä sen viikon.testit tosiaan kolahti postilaatikkoon olikohan 2-3pvää oireitten jälkeen jolloin tikutin kahtena päivänä tummahkoa,toisesta laidasta ohut viiva kontrollin kans saman vahvunen ja siitä tähän päivään asti pelkkää tyhjää suunnilleen. Ja nämä oireet nyt on taas antanut jo alkutoivoa :)
 
Lynette Minä täällä ihan vihreänä kateudesta tuota sun vuodon alkamista kohtaan. Km meillä samoihin aikoihin, ja sain ovistestiin vahvan viivan kp 13 km:stä laskettuna. Mutta mitä vielä, ei piskoakaan tullut vielä ulos! Eli ei se sitten tainnut ovis ollakaan. RT näytti negaa jo tuolloin, en käsitä mistä se viiva tuli.

piuu Mulla on ollut km:n jälkeen ihme oloja. Siis mieli on ollut maassa, eikä mikään ole huvittanut. Uskomaton väsymys iltaisin työpäivän päälle, ja viikonloppuisinkin pitänyt laittaa nukkumaan jo yhdeksältä tytön viekkuun. Olen opettajan työssä ja perjantainen kouluammuskelu nosti vedet silmiin, vaikka oli ihan kaukana täältä meiltä. Muutenkin pinna ollut tiukalla. Inhottavaa olla itkuherkkä, ilman mitään syytä.

ON Joo, ei sitten ole oireista huolimatta menkat alkaneet. Ovistestin viiva oli paksumpi kuin kontrolliviiva, ja rt näytti negaa, mutta mitään ei tule ulos. Perjantaina pupuiltiin miehen kanssa, ja la aamuna yhtäkkiä keksi tehdä uuden ovistestin. Ja mitä hittoa, taas viiva? Tein sitten ovistestit vielä la su ja tänä aamuna, ja nyt viiva alkaa hiipua pikkuhiljaa. En sitten tiedä olisiko ovis ollut vasta nyt oikeasti, jos olisi niin, sitten pupuiltiin ilman ehkäisyä (luulin, että olen ihan loppukierrossa) ja saa nyt sitten nähdä, että tehdäänkö seuraavaksi raskaustestiä vai ovistestiä. Meidän piti pyhästi jättää väliin tämä eka kierto. Toisaalta osallehan oli annettu ohjeeksi, että heti vaan yrittämään, joten en hirveän huolissani ole, jos tärppi kävikin perjantaina. Taitaa vaan olla turha toivo, koska tuo ovistesti näköjään haamuilee kaiken aikaa mulla.
 
Sachie: mä oon saanut Davideilla aina plussan hyvin. Mutta nyt käytössä Wondfot, joissa plussa tulee nopeammin, että siinä mielessä parempia. Siis arpominen siitä, että onko plussa, jää vähemmälle, kun pärähtää siihen niin nopeasti, jos on oikea aika. Molemmissa testeissä mulla näyttää melko tasaisen näkyvää viivaa lähes läpi kierron. Laitan kuvan mun yhden kierron plussasta Davidin testillä.

katso liitettä 15627
 
Kiitos malttamaton! Josko sitä sitten jo ensi viikolla alkaisi metsästämään sitä ovista. Ja kai se parempi on, että testailee vaikka sitten liian aikaisin kuin liian myöhään, niin saapa varmuuden siitä oviksesta, ettei ainakaan pääse menemään ohi. :)

Suerte :hug: Tuo epätietoisuus on niin raskasta. Olin itse myös niin herkillä, kun ei tiennyt oikein mistään asiasta mihinkään suuntaan ja siksi nyt niin helpottunut olo tuosta vuodon alkamisesta tulikin. Voimia kovasti sinulle, kun joudut odottamaan, että asiat selkii. Ja josko se olisikin ollut ovis vasta näin myöhässä, niin kovasti toivottelen sulle plussaa, joka ihan loppuun asti kestäisi. :heart:

piuu tsempitykset myös sinulle ja peukut pystyssä plussan puolesta! :)
 
Lumiset terveiset kylpylästä! Nyt palattu jo takaisin sorvin ääreen, mutta oli ihanaa olla pari päivää tuulettumassa. Nuo kp:tkin suurenivat ihan huomaamatta.
Tätiä odotan kylään vasta ensi viikolla niin sitten pääsen varailemaan aikaa Avalle.

Paljon on tullut taas kirjoituksia viikonlopun aikana. Yritän kiriä teidät kiinni vielä tänään.
 
Suerte mä sillai varovasti kuumeilen tän "kierron",ainahan nämä oireet voi vielä johtua KU:sta :|mutta tuo tissikipu tuli nii puskista ja muut oireet että josko sitteki... :whistle: mulla ei ollu kuin alakuloisuutta leikkauksen jälkeen joka vaihtunu viimepäivinä ihmeelliseen onnentunteeseen ja pirteyteen..
 
Tervehdys kaikille!

Kerranki olen erittäin onnellinen menkoista, jotka alkoivat juuri oikeaan aikaan eli KP 1 :)

Muutaman viikon aikana olen hoitanut itseäni ja kroppaani tuolla lenkkipoluilla ja voi vitsit kuinka hyvältä se onkaan tuntunut. ;) Kyllä liikunta ja aurinko on parasta lääkettä joka vaivaan. :)

Ihanan pelottavalta tuntuu ajatus, että näiden menkkojen jälkeen saadaan ihan luvan kanssa yrittää uudestaan iltatähteä :heart: Hui, ihan pikkusen jännittää! :)

Nyt täytyy lukea teidän muiden kuulumiset, tsemppiä kaikille!
 
Pahoittelut sillä nyt tulee pelkkää omaa napaa..mulla kun on nyt parin päivän ajan ollu lämpöö ja tosi väsynyt olo. Tyhjennyksen jälkeinen vuoto siis jatkunut yli 3 viikkoo..vuoto alkoi haiskahtaa pahalta toissapäivänä. Tänään sitten soitin gynen pkl:lle ja selitin oireeni niin minun käskettiin heti mennä tarkistettavaksi. Lääkäri ultras pitkään ja löydöksenä siis infektio kohdussa. Sivulöydöksenä sitten kysta toisessa munasarjassa (koko 5cmx4cm) sekä polyyppi kohdussa. Tai siis mitä todennäköisemmin se on polyyppi, mutta koska takana keskenmeno niin joudutaan tekemään tähystys ja siinä poistamaan se mikä ikinä siellä onkaan. Koska sehän voi huonolla tuurilla olla myös jäännös raskaudesta. Toi tulehdus ottaa niin päähän..toisaalta tuo polyypin (jos se nyt sellainen on) poistaminen on positiivinen asia, koska sillä voi olla vaikutusta alkion kiinnittymiseen. Ja on siis todennäköisesti jo ollutkin. Tuo toimenpide tehdään parin viikon päästä. Se tietenkin mietityttää, että kuinkahan kauan sitä taas vuotelee sen tähystyksen jälkeen...Että tämmöstä tällä kertaa! Kuinka voi kaikki sattua samalle ihmiselle!!?? :'( Menee varmaan ikuisuus ennen kuin päästään jälleen yrittämään uutta raskautta..
 
Tiistai 3.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 19/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 22/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 28/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 35/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 37/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12...................................... ..KP ?
Sussu -72...........KM 3/12...................................... ....KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 14/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 23/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 27/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 30/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 32/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 45/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel....................KM 3/12.....................................KP 2
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 11/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 19/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12.......KP 21/30
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 19/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 23/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 27/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 29/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 49/30-33

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...................................... .........KP 4/?
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 10/30
piuu..30v...........KU 3/12...................................... .........KP 16/28
miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 27/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
scarleth: :wave: huhuu missä olet? Saitko ovistestiin ikinä sitä plussaa?

jenksula: mitä ihmettä verikokeiden kanssa kävi eli jatkuiko raskaus vai ei?

MiNAlo: :hug: voi ei! Miten ihmeessä et päässyt samantien leikkaukseen, niin mulle tehtiin kun huomattiin että istukkaa jäljellä kohdussa. Tsemppiä! Mutta jos haluat kuulla jotain positiivista, niin mulla alkoi menkat 6 päivää kaavinnan jälkeen ja pääsin siis melkein heti uuteen yritykseen, toivotaan sinulle myös näin.

Eikö joku voisi nyt plussata?? Tai tuoda jotain positiivisia uutisia, kun viime aikoina meidän ketjussa on ollut niin paljon epäonnea...
 

Yhteistyössä