Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

mame31: oikein paljon onnea raskauteen!!!

).( hitsi, kun tein sen testaamattomuus-lupauksen tänään. Jos en olisi eilen tehnyt sitä negaa, olisin ihan 100% varma raskaudesta: järkyt alavatsa ja selkäjomotukset, kauhea nälkä, ärtyisyys, vessassa ravaaminen, lievä nänniarkuus...Eli kaikki mitkä myöskin käy PMS-oireisiin :) Tekisi mieli katsoa mitä ovistesti näyttää, mutta kun koko ajan on jano niin ravaan vessassa, en viitsi laimeeseen pissaan tuhlata testejä. Öööh, tajusin just että join eilen 2-3 lasia shampanjaa, joten kaikki oireet voi johtua myös siitä. Mä reagoin niin helposti alkoholiin, että "krapula" tulee melkein ihan vaan yhdestäkin alkoholi annoksesta.
 
Piuu: Dpo ois nyt noin 12. Sanon noin, koska kierto oli muutenkin erilainen kun ennen, eli tein ovistestissä plussan kp 12 ja nyt sitten ois menossa kp 25 ja dpo 12. Eli kyllä mulla on vieläkin pää jäässä, on jäitä niin paljon hatussa, ennen en usko mahdollisuuteen kun vasta ens to tai pe kun on oikeesti sit vastase testausaika. mutta ihmeissäni olen, ja olen iloinen jo siitä että kehossa edes jotain tapahtuu, vaikka kemiallinen vaan haaluiliskin. Siksi ehkä menin jo testaamaan,kun toi kierto on ollu sen max 26 pvä.
Mun km oli 12/11.
 
Quu
Mame31, onnea plussasta:flower:! Toivottavasti tulis perään vielä muitakin hyviä uutisia!

Pahoittelut negan testanneilla ja tädin kohdanneille.

Cannes, unohdin näemmä aiemmin vastata tutkimuksiin pääsystä, kolmannen peräkkäisen km:n jälkeen pääsin tutkimuksiin, tai niistäkin osa (edullisemmat) tehtiin Väestöliitossa, kun en jaksanut odottaa sairaalaan aikaa. Neljännen jälkeen ottivatkin mut sinne sit tyhjennyksen jälkeen jälkitarkastukseen ja puuttuvat tutkimukset otettiin sitten. Osan niistähän vois varmastikin saada neuvolan tai terveyskeskuksen kautta jo aiemmin, esim kilpirauhas- ja keliakiakokeet.

ON: kohta sit pitäis alottaa ovistestailu. Tuntuu kyllä nyt niin oudolta, osa musta taitaa kuvitella vielä että oon raskaana. Aluks aattelin, että pidettäis vaikka kesän yli tauko ja otettais rennosti, senkin takia että tärpin käydessä alkuraskauden pahoinvointi on mulla semmosta, ettei tartte paljon muuta tehdä kun oksentaa ekat kuukaudet. Ja nyt peruskunto on ihan nolla, kun sitä oksentelua oli joulusta tohon km:eek:on asti ja sit tulehduksen takia makoilin sairaalassa pari viikkoa. Mutta eipä vaan hermo kestä olla yrittämättä, tuntuu että tsäänssit onnistuneeseen tärppiin on kumminkin niin pienet, että miks sitten hukkaisi enempää aikaa, kaksi vuotta tuli nyt tätä toisen yritystä täyteen. Mut ehkä sit just käykin niin, että onni potkaisee, kun sitä vähiten osaa odottaa!
 
Mulla tuo ovistestin viiva pamahti räikeäksi, ja sitten haaleni= olikin siis ovis vasta nyt näillänäkymin koska toista viivaa ei näy lainkaan enää! Viimeksi km:n jälkeinen kierto oli 35 pvää, joten jos nyt tulikin ovis vasta kp 23 niin se täsmäis kyl sillee et kierto pitenbis saman verran.

Ja mehän ollaan hyödynnetty urakalla :D :D Nyt toivotaan et 2 vkon päästä ois hyviä uutisia :D
 
Mulla jo dpo 13/14 ja pregcheck-testit pitää käännellä ja väännellä että näkee viivantapaista,eilen 1h pidättelyn jälkeen tehty apteekin testi hieman selvempi mutta silti TODELLA haalee,menee hermoooooo! viimeks tähän aikaan jo selvä plussa apteekin testillä...no oli kuitenkin se kohdun ulkoinen... mietityttää nyt että tuskin se voi vaikuttaa kun silti vasta kp21/28 mutta ovis oli jo kp8tai9.eli eikös nuo oviksen jälkeiset päivät merkkaa enemmän? KU:n jälkeen ei ole tullut menkkoja ja kp:t laskenkin nyt siitä sen vuodon alkamisesta,mä sekooooooon just
Tiistaina ois veritesti mut niissäki vastauksissa tietenki taas kestää sen pari päivää ainaki!!HUOH!
 
Pikasesti omaa napaa... ei tullut plussaa tännekkään :( tosin ihmekyllä en mennyt mieli niin maahan kuin olisin olettanut. Oireet loppui jo perjantai-iltana, eikä lauantaina ollut enää muuta kuin aavistus pahaa oloa, joten hieman ennakoin sitten negaa ettei ihan puskista enää tullut. Ihan satavarma olen siitä, että kyllä siellä pikkukaveri on yrittänyt ja kovasti, mutta ei vaan sitten ole jaksanut pitää kiinni, sen verran kovat oireet mulla oli. No, ei auta muu kuin toivoa, että menkat alkais hetimiten (nyt kp 29/28-30), jomotusta kohdussa tuntuu muttei vielä vuotoa. Ensi kierrossa sitten peukut pystyyn, ettei iske vatsatauti oviksen aikaan :D

Plussatuulia kaikille, lisää kaivattais tänne ketjuun! :) mame31: onnea plussasta :flower: ja Quu: kiitos vastauksesta, toivotaan ettei tarvitse niihin tutkimuksiin joutua. Kenenkään.
 
mame, paljon onnea!! Toivotaan plussalle pitkää ikää!

Täällä vaan odotellaan. Välillä meinaa pieni toivo nostaa päätään, että josko olisi luomusti tärpännyt. Ei kyllä mitään syytä uskoa moiseen ja oviksestakin vasta muutama päivä eli ei tässä vielä oikein pysty edes kuvittelemaan mitään oireita itselleen. Tissit on aika arat, en muista että "luomuovisten" jälkeen olis ikinä tälleen kipeytyneet, mutta mä luulen että tolla Synarela-sumulla vois olla joku osuus asiaan. Ei sitä tosiaan tässä vaiheessa oikein itsekään viitsi raskausoireeksi kuvitella :)

malttamaton, älä vielä lannistu negasta kun oli noin varhainen vaihe! Otetaan sit kimppatesti torstaina, eikös ;)
 
mame31 onnittelut! :flower: Toivottavasti viiva vain vahvistuisi ja pikkuinen pysyisi matkassa loppuun asti. :)

Ja kaikille negan saaneille ja niille, joilla vuoto alkanut, niin tasapuolisesti isot pahoittelut! :hug:

malttamaton samoilla linjoilla täälläkin, testaus oli sen verran aikaisessa vaiheessa, että hyvinkin voi vielä plussaksi muuttua! :) Kovasti tsempitystä täältäkin! :)

piuu sulla on taas niin piinaavat paikat, tsemppiä myös sinulle! :hug:

).( Mun piti tikutella sitä ovista, mutta nyt tuntuu, etten uskalla... :ashamed: Kun ovistestithän voi näyttää myös sen raskauden, niin nyt on pelko persiissä, tuosta viime kertaisesta...ja tunnen itseni ihan idiootiksi, koska kuinka todennäköistä se nyt olisi, että taas keskellä kiertoa raskaustestitkin näyttäisi positiivista! :LOL: Tyhmä minä... :headwall:

Tässä oli nyt sen verran tullut tekstiä sitten viime kerran, että saattoi hyvinkin unohtua jotain, mutta kaikille siis kuitenkin tasapuolisesti tsemppiä ja voimia!! :heart: Ja vielä näin viime tingassa, hyvää pääsiäistä!!! :)
 
Hei kaikille!

Täältä liittyisi joukkoonne uusi kuumeilija.
Kolmatta kuumeillaan. TM todettiin 1/12 ja sen jälkeen olen odotellut tilanteen normalisoitumista. Eli kiertopäivistä ei oikein ole tietoa kun edelleen ekoja "oikeita" menkkoja vielä odottelen ja viimeinen kontrolli KM:n jälkeen vielä tulossa kun ei ole meinannut kohtu millään tyhjentyä.

Zoobles
 
Zoobles : Tervetuloa ja pahoittelut tuulimunasta<3 Harmi että sulla venynyt noinkin pitkäksi tuo "oikeiden" menkkojen alku:( Tyhjennettiinkö lääkkeellisesti vai kaavinnalla?

mame31 : Toivotaan että plussa pysyy matkassa:) <3

Itellä kp 22 ja vatsa kun ilmapallo:/
Yritän sitkeästi malttaa testaamisessa viikonloppuun:D saas nähä kuin käy.
 
Maanantai 9.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


miuku9..21v......TM 2/12...................................... .....KP 21/26-28
kodehu..28v......KM 4/11, 8/11...................................KP 25/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 28/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.................KP 34/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 41/28-30
heidukka..26v....KM 3/12...................................... .....KP ?/28
Sachie..20v.......KKM 3/12...................................... ...KP ?
Sussu -72..39v...KM 3/12...................................... ....KP 28/24-27

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 3/28-30
Suerte..34 v......KKM 3/12...................................... ..KP 6/29
MiNalo..27v.......KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 7/32
Quu..35v...........KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12.........KP 9/28-32
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 20/27
tiiru..................KM 11/11...................................... ..KP 29/?
meadow............KM 10/11...................................... .KP 38/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 51/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v.......KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel....................KM 3/12...................................... KP 8/?
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 17/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 26/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 27/29-30
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP
Zoobles..............TM 1/12........................................KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 25/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11...........................KP 29/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... ...............KP 33/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.....................................KP 35/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12....KP 55/30-33

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...................................... .........KP 10/?
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 16/30
piuu..30v...........KU 3/12...................................... .........KP 22/28
miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 33/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Viimeksi muokattu:
).( APUA!!! Mulla on niin vahvat oireet, että oli ihan pakko pissiä tikkuun ilman mitään pidätyksiä ja siihen tuli HAAMU. Voi kun olisi aamu ja voisi tehdä testi aamupissasta vaikka en noita yleensä harrastele. Nyt siis menossa dpo 11. Onneksi aloitin ne kortisonit ovulaatiosta, nyt vaan pitäisi miettiä aloitanko Klexanet vai ei..Onpas sekava olo. 12.4. olisi ollut sen meidän kesällä alkunsa saaneen vauvan laskettuaika, kun kolmatta aloitettiin yrittämään ja heti kierrukan poistosta tärppäsi. Ehkä jotenkin lohduttavaa, että keho ainakin yrittää parhaansa mukaan saada raskautta aikaiseksi ja ainakin jokin yrittää kiinnittyä.
 
Viimeksi muokattu:
kaavintahan oli minulla 24.3...

Ja nyt sitten olen Raskaustestin tehnyt negan joskus viikko kaavinnan jälkeen Tai luultavasti ,voihan olla että silimät kierossa olen nähnyt vaikka ja mitä... Ovistesti näytti sitten viimeviikon maanantaina vähä tummempaa viivaaa, muttei lähellekkää niin vahvaa kuin kontrolliviiva. Sitten se haaleni ihan kokonaan... Mietin, että oiskhan raskaus vielä jollaki lailla vaikuttanu siihen ovistestiliuskaan??? Käytössä oli siis nämä Mammaksilta tilatut DAVID-merkkiset testit.

Ja nyt eilen ja tänään testasin näillä DAVID-merkkisillä ovistesteillä, kun tuntunut, että jomottelee samalla tavalla kuin oviksen aikaan... Eilen oli tuota haaleam ja tässäpäs tämän päiväinen tulos: Aijaa.com - Ovis tulossa menossa hä?

Siis KP.t ois kaavinnasta nyt 16/32...?

Eli mitenkäs te tulkitsette?
 
Viimeksi muokattu:
miuku9Kiitos! Lääkkeellisesti tyhjennettiin tammikuussa, JT oli ok ja HCG laskussa. Kun vuotoa oli jatkunut n. 7 viikkoa tuli tulehdusoireet ja todettiin että kohdussa jotakin edelleen. Sain uudet cytotecit ja viikon päästä kontrolli. Vuoto loppui 8 viikkoa tyhjennyksestä, mutta kohdussa oli edelleen jotakin. Käskettiin odotella yks kierto ja viikon päästä nyt tulossa kontrolli. Luulen kyllä että nyt kohtu on tyhjentynyt kun vuotoa tuli vielä tyhjennysvuodon loppumisen jälkeen. Toivotaan että nyt olis kaikki kunnossa ja päästään yrittämään uudelleen. Inhottavasti tämä on venynyt :(
 
).( APUA!!! Mulla on niin vahvat oireet, että oli ihan pakko pissiä tikkuun ilman mitään pidätyksiä ja siihen tuli HAAMU. Voi kun olisi aamu ja voisi tehdä testi aamupissasta vaikka en noita yleensä harrastele. Nyt siis menossa dpo 11. Onneksi aloitin ne kortisonit ovulaatiosta, nyt vaan pitäisi miettiä aloitanko Klexanet vai ei..Onpas sekava olo. 12.4. olisi ollut sen meidän kesällä alkunsa saaneen vauvan laskettuaika, kun kolmatta aloitettiin yrittämään ja heti kierrukan poistosta tärppäsi. Ehkä jotenkin lohduttavaa, että keho ainakin yrittää parhaansa mukaan saada raskautta aikaiseksi ja ainakin jokin yrittää kiinnittyä.

OIIIII-JOIjjjj-jjjOIIIII!!!! Aika mahtavaa... :heart: Huh, nyt ihan jännittää muakin sun puolesta!! Nyt kaikki peukut pystyyn että aamulla on jo vahvempi viiva. Jeee!!!
 
malttamaton - sitä parasta tulosta toivon:kiss:
..tooooooosiiii jännää!!!!!!


Sachie - siulla saattaa huomenissa olla vahvat viivaset testissä.
Oleppa tarkkana ja dippaile vaikka pariin otteesen jos voit!
..ja tietenhin lemmiskelyjä/talletteluja nyt kovasti!:p

Oviksen mettästys onnea!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 10.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Sussu -72..39v...KM 3/12..........................................KP 1/24-27
heidukka..26v....KM 3/12...........................................KP 3/28
Sachie..20v.......KKM 3/12.........................................KP 16/32
miuku9..21v......TM 2/12...........................................KP 22/26-28
kodehu..28v......KM 4/11, 8/11...................................KP 26/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...........................................KP 29/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.................KP 35/28-30
Hannahi1..........KM 12/11..........................................KP 42/28-30

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 4/28-30
Suerte..34 v......KKM 3/12........................................KP 7/29
MiNalo..27v.......KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 8/32
Quu..35v...........KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12.........KP 10/28-32
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 21/27
tiiru..................KM 11/11........................................KP 30/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 39/28
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 52/30
pupu75..36v.......KM 1/12........................................KP ?
cannes..34v.......KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles..............TM 1/12........................................KP 1/27
Suerte..34v..........KKM 3/12....................................KP 6/29
Sirel....................KM 3/12......................................KP 9/?
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 18/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 27/30-33
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 26/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11...........................KP 30/30
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.....................................KP 36/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12....KP 56/30-33

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...............................................KP 11/?
puskajussi..40v..KKM 12/11...........................................KP 17/30
piuu..30v...........KU 3/12...............................................KP 23/28
miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 34/28

PLUSSANNEET 2012:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Viimeksi muokattu:
Kuka hullu nyt yöllä nukkuisi, no en minä ainakaan, kun ajatukset pyörii vaan yhdessä ja samassa ajatuksessa eli voiko tämä olla totta/joko se 7. krt onnistuisi?! Joten pitihän yönratoksi tehdä yksi testi:

Aijaa.com - 9972192

ja musta tämä näyttää niin hyvältä viivalta dpo 11/12, että hullu uskalsin lisätä itseni jo plussanneisiin. Takaisin on itsensä helppo päivittää takaisin jos niin käy...
 
Onnea Malttamaton ihan selvä plussa :heart:
Nyt kovasti toivotaan peukkujen kera ja kätöset ja varpaat ristissä ja solmussa, et pikku joulutonttunen sulla siellä tarraa tiukasti kiinni

Mamellekin oikeen isot onnittelut. Ja iso pöntöllinen vauvaliimaa:flower:

Mites muut loppukiertolaiset ja "yliaikaset"?

+++++++:whistle: Puskajussi :wave:
 
Onnea malttamaton..onpas selvääkin selvempi plussa sulla:heart: Täällä alkoi nyt ne kaivatut menkat eli kp 1/ 25-27. Heidukan kans taidettiinkin olla yhtä aikaa tuolla lokakuun onnenmuruissa ja nyt taas yhtä matkaa taivalletaan :hug: Plussaonnea kaikille ja nyt täällä alkaa sit jonkun ajan päästä, armoton oviksen tikuttaminen :D
 
malttamaton onnea ihanaa :heart:! Muutkin plussatkaa pian!

).( Mä edelleen käyn seurailemassa mitä teille kuuluu kun on jotenkin epäuskoinen olo että tämä kaveri masussa pysyy mukana. Parin viikon päästä on np ultra joten siihen asti jännätään. Näköjään sitä ei vaan osaa ottaa rennosti ja nauttia vaan koko ajan on pelko kaikesta. Jos jotain sitten tapahtuukin niin on helpompi sitten palata takaisin... (hei missä se mun positiivinen asenne on?)
 

Yhteistyössä