**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Minel83: :hug: Jokainen tietää itse koska on valmis taas yrittämään. Ja monelle se uusi raskaus on se asia millä pääsee km:n yli. Eli tsemppiä van yritykseen. Nyt voit rauhassa levätä niin kauan että hormonit on täysin laskenu :) Itselläni ainakin kroppa on lähteny paremmin käyntii km:n jälkeen, on tullu aiemmin nyt ovulaatio eli kp 13-14 km:n jälkeen ja oon siitä niin iloinen :)

ON: Näin viime yönä unta, että olin koulussa? jossa oli työkavereitani. Sitten siellä vessoilla oli sellainen iso purkki missä oli erilaisia raskaustestejä joita sai käyttää ilmaseks.. Olin vessoilla yksin ja dippailin yhtä testiä kunnes pari työkaveria tuli sisään, ja dippailut meni aivan pieleen, vahingos dippasin puoli tikkua.. Sain vedettyä tikun piiloon heiltä. jonkin ajan päästä vilkasin sitä ja siinä oli ihan miten sattuu viivoja vinottain :D.. Häippäsin vessasta ja aattelin et palaan takasin pian.. palasinkin ja sieltä tuli siivoja ovella vastaan.. joka paikka kiilsi puhtauttaan mutta mun pissapurnukka oli vessan tasolle jätetty.. :D Kiva kun nää tulee uniinki :D Testasin sit herättyäni ja testitulos oli aia tyhjentävä.. Väri pysyi koko tikussa 5 min ja ajattelin et häipyykö se siitä ollenkaan.. En tiedä näinkö jonkun haamun kun pitempään sitä tikkua kattelin.. Oli niin outo että otinpa siitä ensimmäisen tikkukuvan :D.. Joka on tuola toises ketjus.. Mutta negaksi sen tulkitsin.. Ja Mamuska näkyyhän se jo dpo 7-8 joillain.. Mutta vaikka itse tikutinkin, pidän sitä ihan turhana.. Koska se voi olla vain pieni hipaisu, joka sitten nostaa ne toiveet liian korkeelle.. Menkkojen poisjäänti on mun mielestä se varmin merkki, jotka nekään ei aina edes pois jää :D
 
Viimeksi muokattu:
Minel Pahoittelut! :hug:

Pölö- Kiva uni! :D Täälä kans näin viimeyönä unta, että lapsuudenkaverini jonka kanssa en ole ollut varmaan yli 9 vuoteen tekemisissä niin oli raskaana, en muista sen tarkemmin unta, mutta katkeruuden siitä unesta myös muistan, vaikka pitäishän olla onnellinen muiden puolesta jos näin kävisi.. :|

ja myös tuohon, että viime raskaudessa sain dpo 8 haamun ja aika selkee oli. :) Tai sitten ovis oli vaan aikasemmin niin luulin että dpo oli noin vähän... :D
 
Mä hissuksiin palailen tänne puolelle. Tänään siis todettu tuulimuna ja maanantaina sairaalaan tyhjennykseen. Mut voi siis poistaa plussanneista ja lisätä vaikka taustailijoihin näin alkuun. Keskustellaan miehen kanssa jatkosta ja mietitään jatketaanko vielä yritystä.
 
Pahoittelut Taru ja Minel!

Huoh, kuinka kauan teillä on kestänyt vuoto tyhjennyksen jälkeen? Mulla siis edelleen epäselvää onko kaksi kertaa tehty tyhjennys nyt sitten onnistunut vai ei. Elättelin jo toivoja, että olisi kun yleiskunto on vähän parempi eikä ihan mahdottomia kipua, mutta vuoto jatkuu yhä. Kaksi viikkoa siis jo kestänyt, mutta muuttunut tummemmaksi. Yleisvointikin aika uupunut ja saamaton, mutta liekkö sitten henkistäkin? Kipuiluakin on vielä jonkun verran, mutta CRP oli vielä pari päivää sitten kuitenkin nolla, joten ei varmaankaan kohtutulehduskaan... outoa.

Voiko ovis tapahtua ennen kun Hcg on lähellä nollaa ja vuoto loppunut? :x Mulla oli viikon jälkeen Hcg jotain 790 kuusi päivää tyhjennyksestä ja viikko ja 4 päivää tyhjennyksestä noin 350. Sanoivat, että liian koholla ja aika hitaasti laskee:O Ite aattelin ensin että ompas ihan hyvin laskenut, mutta ei vissiin ollutkaan.

Niin ja vielä lisäys, näyttääkö ovis-testi plussaa jos Hcg:tä on jäljellä vai pitäiskö siihen pystyä ihan normaalisti luottamaan?

Tsemppiä yritykseen kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Taru81 ja Minel :hug:

Täällä huomenna kontrolli taas.. Just kun entiset mustelmat on suurinpiirtein parantuneet, niin uutta kehiin.. Oon kun narkkari.. Aina pitää molemmista käsistä tökkiä, kun jotenkin niin huonosti löytyy suoni, ja sit kun löytyy, niin ei meinaa mitään tulla.
Hyvin on Hcg laskusuunnassa, ja vuoto alkoi eilen uudelleen 3 päivän jälkeen. Katselin tuosta KYSin lapusta, niin päivystyksessä on ollut 3000 ennen metatreksaattia, neljän päivän kontrollissa 3658, ja 3 päivän päästä tuosta 3028, ja viime torstaina oli 1150.. Toivottavasti olis taas puolittunut niin loppuis tämä piina pian..
 
Viimeksi muokattu:
Minel Kyyneleet tuli silmiin sun tarinaasi lukiessa..Otan osaa menetyksenne johdosta! :hug: Mutta kumminkin tervetuloa mukaan turinoihin! Ja kuten sanon aina kaikille uusille, toivotaan mahdollisimman lyhyttä visiittiä.

Taru81 Oon tosi pahoillani! :hug: Todella harmi, että jouduit kokemaan saman kaksi kertaa peräkkäin! :( Paljon voimia suruunne ja tulehan sitten takaisin kuumeilemaan, kun olette siihen valmiita. :heart:

Pölö- Lähetän täältä huuuurjan paljon plussapuhureita sinnepäin! +++++++++:kiss:

Praia Mulla ainakin oli keskenmenon jälkeen niin, että ovistesti näytti pitkään aikas vahvaa viivaa. Hcg:han nostaa myös sitä Lh-hormoonia..siks raskaana ollessa ovistestikin näyttää plussaa. En siis luottaisi ovistesteihin ennenkuin r-testikin näyttää negatiivista.

Minnah88 Tsemppiä sulle! Toivotaan et hcg on hyvin laskenut ja pääset pian ns. "normaalitilaan"! Ja sitten uutta yritystä kehiin! :)

).( Tarkkasilmäisimmät lienevät huomanneet, että minä oon jo muutamia testejä tehnyt! :D Hätähousu himotestaaja kun oon! :LOL: Pientä haamuilua on havaittavissa..jännittää että kuinka tässä käy! Kaiken nähneenä ja kokeneena oon ehkä skeptisempi kuin koskaan aiemmin. Viimeksi ei testiviivat koskaan vahvistuneet tarpeeksi vahvoiksi..
 
Perjantai 12.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 32/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 16/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 22/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 48/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13___________________KP 37/28
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 4/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 16/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 13/25-27

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 49
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 26/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 26/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 17/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 7/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 12/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 27/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 23/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 24/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 4/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 17/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 38/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 12
carolina30+ dpo 9
Pölö- dpo 9
miss_piggy dpo 7
mamuska7 dpo 3


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
coffeeBreak
Minnah88
_Kenguru_
Taru81


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella
Huhtikuu: Miirabell, Equus

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Pölö, mun ensimmäinen raskaus saatiin aikaan Clomifenillä, meni kuitenkin kesken. Sen jälkeen sain kaksoset, sitten km, jonka jälkeen yksi lapsi ja tämä viimeisin keskenmennyt oli taas kaksosraskaus. Keskusteltiin gynen kanssa tuosta ovulaatiohäiriöstä ja hän oli sitä mieltä että munasolua irrottavat lääkkeet on poissuljettu tuon kaksostaipumuksen takia. Joten yritetään kärsivällisesti ovistestit apuna. Jos valita saa niin mieluiten yksi lapsi kerrallaan... :) Sinulle pölö pidän peukkuja! Niin kuin ihan kaikille muillekin täällä!
Minel ja Taru, olen pahoillani kummankin puolesta :( Epäreilulta tuntuu että joutuu kokemaan saman moneen kertaan peräjälkeen tai yrittämään vuosia kun joiltakin tämä lisääntyminen käy suunnilleen vahingossa. Vaikka murheensa kai jokaisella.
Huomasin viime yönä mahallaan nukkuessa että nännit tuntui hassulta. Olis se aikamoista jos pääsisi nopeasti uuteen tärppiin.. Tosin tuo historia ei oikein siihen viittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Praia, mulla ovistesti näytti plussaa km alusta asti jonnekin kp 16 asti, sitten laski yhtäaikaa kun vuoto loppui ja raskaustesti meni negaks. Kävin jälkitarkastuksessa kp 14 (laskien km:sta) ja gyne oli sitä mieltä että ovis oli juuri tapahtunut. Sanoi että yleinen suositus on käyttää ehkäisyä seuraaviin kuukautisiin asti mutta "vahinko" oli kylläkin jo tapahtunut..
Minalo, jännää :) toivon parasta!!
 
Taru81:hug: Voimia paljon!

On aina niin ihana lukea plussa uutisia ja jännä miten jännittää toisten piinailuja. nuo plussa uutiset tuo itselle jotenkin toivoa, että joku päivä se olen minä joka saan plussata. Sit nämä epäonnistuneet uutiset tuo sen pettymyksen, voi ei, tätäkö tää nyt kuitenkin on. Epäreilua! Miten meillä joillakin on vaan niin iso riski saada se keskenmeno? Ja sit maailma on pullollaan naisia jotka tulee raskaaksi vahingossa ja eivät halua/pysty/kykene huolehtimaan lapsistaan.
Juuri sain kuulla että yksi tyyppi odottaa taas lasta. On kaksi lasta eri miehille ja tämä on taas sit uudelle miehelle. Miehet ei ole lasten elämässä mitenkään mukana. Äidille taas on paljon tärkeämpää tapailla miehiä ja hakee miesten hyväksyntää kuin huolehtia lapsistaan. Päihteitä käytetään lasten ollessa kotona ja meno on ihan hirveää. Vaan sosku on aika kädetön kun äiti ei myönnä että hällä mitään ongelmaa on.
Pistää niin vihaksi hänen raskaus. Olisi nyt ensi opetellut huolehtimaan naista lapsista, ei siihen enää uutta vauvaa ois tarvittu.

Täällä on paleltu eilinen päivä ja yö. Saa nähdä olenko kipeäksi tulossa. Toivottavasti en. Ärsyttää jos on tärppi käynyt ja sairastuu heti alkuun ja joutuu taas jollekin lääkekuurille. Minä yritän vältt noitten lääkkeittein käyttöä niin pitkälle kuin mahdollista. Kun on jo yksi kehitysvammainen lapsi ja syytä hänen vammaisuuteen ei tiedetä. Voi olla että lääkkeet aiheutti, jouduin silloin syömään kovia kipulääkkeitä ennen kuin selvisi että olen raskaana. En enää haluaisi miettiä, jos lapsella olisi jotain, että olenko minä sen aiheuttanut.
Haa huomaa että täällä jännitys päällä, kun taas mietteet tälläset.

MiNalo Olet siis plussannut? :heart::flower::heart: Erittäin tarttuvia tarroja nyt mukaasi
 
miss_piggy
Praia:Mulla vuoto kesti lääkkeellisen jälkeen noin 12 päivää, ja sitte siitäkin eteenpäin saattoi välillä tuhrutella.
Tuohon ovikseen en osaa sen kummemmin kommentoida, kuin että mullahan ovis oli nyt viime perjantaina, joka oli kp 41 tyhjennyksestä... Söin terolutit maaliskuussa, kun yritin niillä käynnistää vuotoja, mutta ei alkanu menkat...jotain tuhruvuotoa tuli vain joitakin päiviä, ja 12 päivää vikasta terosta tuli sitten tuo ovulaatio. Nyt täällä jännäillään, että oliko tuo oikea ovis joka vois tuottaa toivotun tuloksen, ensi viikolla pitäis plussan näkyä jos näkyy. Mulla tuo ovis näky cb:n digitestissä sekä liuskassa.

).( Mitään r-tuntemuksia ei tässä vaiheessa kyllä vielä oo, jotain mahajuilintoja on mutta en tiä sitte liittyykö mitenkään asiaan :)
 
Ooh, täällä tosiaan tuntuu olevan aivan mahtava porukka! Olin ihan liikuttunut kaikkien ymmärtävistä ja tsemppaavista kommenteista. Täällä, jos jossain selvästi ymmärretään minkälaista tuskaa keskenmeno ja/tai pitkä yritys voi tuoda tullessaan! Ja silti kaikesta voi kuitenkin selvitä.

Mamuska: Kiitos tervetulotoivotuksista ja tsemppauksesta! Tämä on mahtava paikka täynnä mahtavia ihmisiä. Ja silti toivon lyhyttä visiittiä. ;) Pidän peukut jännäilyssä! :) Plussatuulia sinne suunnalle oikein paljon!

Miss_piggy: Kiitos tervetulotoivotuksista sinullekin! :) Pidän sullekin peukkuja jännäilyssä!

Pölö: Kiitos tsemppauksesta! Ja olet varmasti oikeassa tuossa, että itse sen sitten taitaa tietää, kun on valmis uuteen yritykseen. Henkisesti olen, ja mieskin tuntuu olevan. Kunhan vielä kroppa tulisi myös perässä. :) Olis kyllä mahtavaa, jos mullakin ovulaatio tulisi jatkossa pikkasen aikasemmin. Jostain luin, että myöhäinen ovulaatio voi vaikeuttaa raskautumista tai sen onnistumista, jos luteaalivaihe (olikohan noin?) on sitten liian lyhyt. Mutta tiedä häntä. Pidän peukut sullekin pystyssä!

Miwwi: Kiitos! Nyt vaan eteenpäin!

Taru: Suuri :hug: Toivottavasti keskustelut miehen kanssa selvittää ajatuksianne!

Praia: Kiitos! :) Mulla on nyt kestänyt vuoto tiistaista asti. Tiistaina tosin oli aika vähäistä ja suurimmaksi osaksi ruskeaa tuhrua. Jotenkin toivoisin, että tää olis jo loppumaan päin. Kaksi viikkoa kuulostaa pitkältä ajalta vuotoa, mutta ei varmaan mitenkään erikoista? Toivottavasti kroppasi palautuu tästä koettelemuksesta mahdollisimman pikaisesti ja pääset pian kunnolla uuteen yritykseen!

Minnah88: Kiitos! :) Toivottavasti raskaushormoonit poistuu pian kokonaan ja kroppasi palautuu pian.

MiNalo: Kiitos!:hug: Olen itsekin kyynelehtinyt lukiessani muiden tarinoita täällä ja muualla. Ne koskettaa niin syvästi, kun on itse kokenut saman. :'( Sinun koettelemukset on myös koskettaneet syvästi. Toivon sydämestäni, että sisälläsi kasvaa jo vahva pikkuinen, joka pysyy matkassa onnellisesti loppuun asti! Sinä, jos joku, olet sen ansainnut. Plussan vahvistumista siis sinne suunnalle hirmuisesti!:heart:

Coffeebreak: Kiitos! :) Kyllähän se tosiaan välillä epäreilulta tuntuu, kun joillakin raskautuminen ja loppuun asti pääseminen tuntuu onnistuvan niin helpolla. Mutta tuo on niin totta, että jokaisella murheensa. Tätä asiaa lukuunottamatta näen, että itsellä ja meidän pienellä perheellä on kuitenkin asiat muuten todella hyvin, ja ollaan onnellisia. Näitä suruja ja murheita ei tietenkään pidä vähätellä, mutta toisaalta välillä hyvä katsoa asioita eri perspektiivistä, ja yrittää muistaa ne asiat, jotka on myös hyvin. Ja kaiken kukkuraksi, tällekin kaikelle voi vielä olla onnellinen loppu! :) Ja pidän kovasti peukut pystyssä, että tuntemuksesi viittaavat uuteen tärppiin!:heart:

ON: Täällä vuotelu jatkuu, joskin hieman rauhoittumaan päin tuntuu olevan. Tänään on myös vähän juilinut vatsaa, vähän niinkuin pieniä supistuksia. Onkohan sieltä vielä tulossa jotain? Eilen tömähdin istumaan sohvalle, ja tunsin, että nyt tuli kyllä jotain muutakin kuin ihan perusvuotoa. Menin vessaan, ja siteeseen oli tullut pieni, ehkä parin-kolmen sentin pituinen kiinteä punainen klöntti. Se ei ollut hyytymä vaan sellainen kiinteä pussukka, josta lähti ikäänkuin häntä. Olen melkein satavarma, että se oli sikiöpussi. Katselin sitä hetken, pidin kädelläni, mietin, että tästä olisi voinut kehittyä meidän toinen lapsi. Sitten käärin sen vessapaperiin ja vedin pöntöstä alas. Jotenkin niin karua, mutta toisaalta se oli viimeinen konkreettinen luopuminen tästä ihmisenalusta, joka ei päässyt tämän pidemmälle. Huoh!

Kävin aamusta mittauttamassa hcg-arvon verikokeella. Iltapäivästä saan kuulemma tuloksen. Toivottavasti on laskenut keskiviikon 300:sta.

Mieli alkaa olla kokoajan pikkaisen parempi, ja ajatus töihin menosta maanantaina alkaa tuntua jo ihan siedettävältä. Lähimmät työkaverini tietää tilanteen, ei siis tarvitse selitellä, jos vaikka välillä fiilikset huonot. Varmaan kuitenkin hyvä saada vähän muutakin ajateltavaa työkiireiden keskellä.

Aloitin tänään myös pienen ruokaremontin kesää kohden. Pari kiloa voisi tässä yrityksen lomassa pudottaa! :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille toivottelee Minel!
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Ooh, täällä tosiaan tuntuu olevan aivan mahtava porukka! Olin ihan liikuttunut kaikkien ymmärtävistä ja tsemppaavista kommenteista. Täällä, jos jossain selvästi ymmärretään minkälaista tuskaa keskenmeno ja/tai pitkä yritys voi tuoda tullessaan! Ja silti kaikesta voi kuitenkin selvitä.

Mamuska: Kiitos tervetulotoivotuksista ja tsemppauksesta! Tämä on mahtava paikka täynnä mahtavia ihmisiä. Ja silti toivon lyhyttä visiittiä. ;) Pidän peukut jännäilyssä! :) Plussatuulia sinne suunnalle oikein paljon!

Miss_piggy: Kiitos tervetulotoivotuksista sinullekin! :) Pidän sullekin peukkuja jännäilyssä!

Pölö: Kiitos tsemppauksesta! Ja olet varmasti oikeassa tuossa, että itse sen sitten taitaa tietää, kun on valmis uuteen yritykseen. Henkisesti olen, ja mieskin tuntuu olevan. Kunhan vielä kroppa tulisi myös perässä. :) Olis kyllä mahtavaa, jos mullakin ovulaatio tulisi jatkossa pikkasen aikasemmin. Jostain luin, että myöhäinen ovulaatio voi vaikeuttaa raskautumista tai sen onnistumista, jos luteaalivaihe (olikohan noin?) on sitten liian lyhyt. Mutta tiedä häntä. Pidän peukut sullekin pystyssä!

Miwwi: Kiitos! Nyt vaan eteenpäin!

Taru: Suuri :hug: Toivottavasti keskustelut miehen kanssa selvittää ajatuksianne!

Praia: Kiitos! :) Mulla on nyt kestänyt vuoto tiistaista asti. Tiistaina tosin oli aika vähäistä ja suurimmaksi osaksi ruskeaa tuhrua. Jotenkin toivoisin, että tää olis jo loppumaan päin. Kaksi viikkoa kuulostaa pitkältä ajalta vuotoa, mutta ei varmaan mitenkään erikoista? Toivottavasti kroppasi palautuu tästä koettelemuksesta mahdollisimman pikaisesti ja pääset pian kunnolla uuteen yritykseen!

Minnah88: Kiitos! :) Toivottavasti raskaushormoonit poistuu pian kokonaan ja kroppasi palautuu pian.

MiNalo: Kiitos!:hug: Olen itsekin kyynelehtinyt lukiessani muiden tarinoita täällä ja muualla. Ne koskettaa niin syvästi, kun on itse kokenut saman. :'( Sinun koettelemukset on myös koskettaneet syvästi. Toivon sydämestäni, että sisälläsi kasvaa jo vahva pikkuinen, joka pysyy matkassa onnellisesti loppuun asti! Sinä, jos joku, olet sen ansainnut. Plussan vahvistumista siis sinne suunnalle hirmuisesti!:heart:

Coffeebreak: Kiitos! :) Kyllähän se tosiaan välillä epäreilulta tuntuu, kun joillakin raskautuminen ja loppuun asti pääseminen tuntuu onnistuvan niin helpolla. Mutta tuo on niin totta, että jokaisella murheensa. Tätä asiaa lukuunottamatta näen, että itsellä ja meidän pienellä perheellä on kuitenkin asiat muuten todella hyvin, ja ollaan onnellisia. Näitä suruja ja murheita ei tietenkään pidä vähätellä, mutta toisaalta välillä hyvä katsoa asioita eri perspektiivistä, ja yrittää muistaa ne asiat, jotka on myös hyvin. Ja kaiken kukkuraksi, tällekin kaikelle voi vielä olla onnellinen loppu! :) Ja pidän kovasti peukut pystyssä, että tuntemuksesi viittaavat uuteen tärppiin!:heart:

ON: Täällä vuotelu jatkuu, joskin hieman rauhoittumaan päin tuntuu olevan. Tänään on myös vähän juilinut vatsaa, vähän niinkuin pieniä supistuksia. Onkohan sieltä vielä tulossa jotain? Eilen tömähdin istumaan sohvalle, ja tunsin, että nyt tuli kyllä jotain muutakin kuin ihan perusvuotoa. Menin vessaan, ja siteeseen oli tullut pieni, ehkä parin-kolmen sentin pituinen kiinteä punainen klöntti. Se ei ollut hyytymä vaan sellainen kiinteä pussukka, josta lähti ikäänkuin häntä. Olen melkein satavarma, että se oli sikiöpussi. Katselin sitä hetken, pidin kädelläni, mietin, että tästä olisi voinut kehittyä meidän toinen lapsi. Sitten käärin sen vessapaperiin ja vedin pöntöstä alas. Jotenkin niin karua, mutta toisaalta se oli viimeinen konkreettinen luopuminen tästä ihmisenalusta, joka ei päässyt tämän pidemmälle. Huoh!

Kävin aamusta mittauttamassa hcg-arvon verikokeella. Iltapäivästä saan kuulemma tuloksen. Toivottavasti on laskenut keskiviikon 300:sta.

Mieli alkaa olla kokoajan pikkaisen parempi, ja ajatus töihin menosta maanantaina alkaa tuntua jo ihan siedettävältä. Lähimmät työkaverini tietää tilanteen, ei siis tarvitse selitellä, jos vaikka välillä fiilikset huonot. Varmaan kuitenkin hyvä saada vähän muutakin ajateltavaa työkiireiden keskellä.

Aloitin tänään myös pienen ruokaremontin kesää kohden. Pari kiloa voisi tässä yrityksen lomassa pudottaa! :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille toivottelee Minel!
 
Minäpäs tulen tänne vanhaan ketjuun kyselemään :)

Haluaisko joku ostaa multa CB:n digitaalisen raskaustestin, sen viikkonäytöllisen? Mulla jäi yks yli, niin jospa nyt siitä uskallan luopua, kun eilen tuli 12 viikkoa täyteen :heart: Pistäkää yv:tä jos kiinnostaa :) Ja hinta ei päätä huimaa ;)

Hurjasti plussatuulia kaikille, ja tarrasukkia jo plussanneille! :)

Marlin ja Vimma 12+1
 
miss_piggy
Mitähän tää ny sitte tarkottaa, tein huvikseni liuska-ovistestin ja alkoi heti piirtymään kaks viivaa näkyviin, ja aika vahvathan nuo on :O Voiko enteillä plussaa vai todennäköisemmin tulevia kuukautisia? :(
 
Miss_piggy: Jostain luin, että monella ois näyttäny dpo7 ovisplussaa tärppikierrossa. Syytä tähän en tiedä... Ja asia tullu ilmi siinä että onkin ollu viikkoa pidemmällä kun on luullut.. Mutta voihan se olla myös toinen ovisyritys jossei ovis tapahtunutkaan viimeksi. Tais sitten jopa toinen ovis samaan kiertoon. Ihminen kun oikukas eikä sen jokaista tapahtumaa pystyä käsittämään saati selittämään :)

Minel: Heh, toi sun kahteen kertaan viestin vahingos tuleminen sekotti mun pään :D Jotenkin vaan veivasin ylös alas miettien et luinko ton jo ja luin ton jo :D Tuosta luteaalivaihees, että se voi olla lyhyissä kuin pitkissä kierroissa lyhyt. Se että kierto pidentyy, ei automaattisesti sano että olis huono mahikset raskautua.. Luteaalivaiheen olis hyvä olla 12-16 päivää, niin oon jostain lukenu. Mutta on moni saanut netistä luettujen mukaan myös 10pvän luteaalivaiheella onnistuneita raskauksia. Jos yhtään lohduttaa, niin oma kroppa on ainakin alkanu toimimaan vauhdilla km:n jälkeen, niinku uus teini-ikä olis tullu :D Hyvä vaan, vaikka näpyt ei niin kauniita ookaa, mutta tietää että hormonit hyrrää täysillä ja luultavasti oikein kun on ollut niin tarkat kierrot.

Coffenbreak: No siinä tapaukses ei kyllä varmaan kannata käyttää apuja, jossei halua enää monikkoraskauksia :) Itse oon lapsesta asti haaveillu kaksosista. Mutta hieman asiaa pidemmälle kuviteltuani, se haave aina jotenkin kuihtuu olemattomiin.. Uskon että kova homma on ollut! Nostan hattua että kaksosten jälkeenkin kuumeilet vielä :) Hassua muuten, että tuli mieleen että kun sulla on noita ovuloimattomia kiertoja kerta, niin sitten välillä pukkaa useampaa munasolua kerralla :) Aivan niinkuin olis joku vakio montako niitä pitää yhteensä elämän aikana irrota :)

ON: On jotenkin hassun rauhallinen olo kaikesta.. Apua.. Seesteistä.. Apua :D Katsoo jos ens viikon alusta kokeilis testata :) Mä oon jotenkin hölmö.. Mutta mua ei pelota se nega.. On vaan niin hauska testailla :whistle: Koitan kuitenkin vähä rajottaa, ku ei ne testit mitään ilmasia ole..
 
Viimeksi muokattu:
verppu Hyvin vahvistunut! :)

ON: Tein tänään töistä päästyäni kolmannen ovistestin eli tänään kp 17 ja ei ehkä vielä oo ihan ovisplussa, mutta jee ovis on ihan ovellA, eli olisko jo illalla ovisplussa! :) wJyBDL - Image - Aijaa.com

muoks. Noi kp 15-16 testit on siis kuivuneet ja tuo kp 17 on märkä ja tuli melkeen heti testiin tuo viiva.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Minel ja Taru: pahoittelut teille kummallekkin. :(

Verpulle onnittelut! :)

On: mulla on ollut nyt ovis ja sitä ei ole voinut olla huomaamatta! :) ja tilaisuus käytetty. Nyt vaan alkoi taas masentamaan kun mulla oli tänään vapaapäivä ja mies aamuvuorossa ja nyt niillä on vielä työporukan saunailta. Koitin kahta kaveriakin tänään nähdä mutta Ei siitäkään sitten tullut yhtään mitään.. jakauhea väsymys ollut koko viikon kun ollut aikaisia aamuvuoroja ja vielä pari yli 10 tunnin työpäivää. Voimat ihan pois ja huomenna takas töihin. Tulis nyt edes kevät kunnolla ja sulais noi lumet pois niin mielikin taas piristyisi.
 
verpulle onnittelut :flower: Ja paljon tarrasukkia matkaan:heart:
miss_piggy Joko olet tehnyt raskaustestin? Kannattaa!!!!! (*peukut pystyssä) Ovistestit voi näyttää raskauden.

Muistaako kukaan missä vaiheessa viimeksi kirjoitin kovista mahakivuista? Kun jouduin käymään pivystyksessä? Yritin etsiä kirjotusta ketjusta vaan en löytänyt. Olisin vaan katsonut että missä vaiheessa kiertoa ne kivut oli. NYt aamulla herätty koviin kipuihin. Alamahassa paineen tunne ja ihan kuin olis ilmaa kauhesti vaan mitään ei tule. Olen yrittänyt käydä sonnallakin istumassa, varmaan sata kertaa vaan mitään ei tule, ei pieruja, ei paukkuja, ei mitään. Kipu ja paineen tunne välillä niin tuskallista että ei kärsi kävellä. Liekkö taas kysta, mikä ehkä puhjennut?
eilen tein huvikseen vielä ovistestin, johon tuli ns viivanpaikka eli hyvä kun viivaa näki. Ajattelin että pitää ensi viikolla testailla noilla ovisliuskoilla, alkaako niissä mitään tapahtua. Mietin kyllä että jos siellä taas kysta kummitellut niin sehän voi olla esteenä raskautaumiselle :| No lippu korkealla tässä on vaan pidettävä, ei muu auta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä