**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Miwwille ja Eleonooralle kovasti talletusintoa :)

Mamuska7: Pikasesti puoles minuutis katsottuani sun viestihistoria 17.3 valitit oikealla puolella olevaa kamalaa kipua johon ei 1mg panadolkaan auttanut.. :) Kannattaa katsoa omasta profiilista se etsi kaikki viestit, niin omat viestit on helpopi löytää :)

ON: Minä senkin hölmö!! Aamutuimaan herätessäni halusin tehdä testin, jonkilaisen haamun siellä näin.. Syy tähän testin tekoon, on et mun tekee koko ajan mieli syödä jotain, en oo koskaan ollut mikään napostelija. Viimeksi plussatessakaan en napostellut... Joten tää on niin outoa, voisin vaan koko ajan :popcorn:
 
miss_piggy
carolina: Minä en valitettavasti näje mitään.. :( Mutta ehkä joku muu näkee :)

).( Mitähän tää nyt on...dpo 8 ja tuli sellanen limanen vuoto mikä oli vähän punertavaa... One Stepin ovistesti näyttä PLUSSAA mutta cb:n digi ja planning family negaa... Dpo:n perusteella sopis tieten olemaan jotain kiinnittymisvuotoakin, mutta mitä ihmettä tuo meinaa ku tuo yks testi vaan näyttää ovisplussaa vaikka ovis oli viikko sitte :eek:
 
miss_piggy kuulostaa tosiaan kiinnittymisvuodolta ja tuo että ovistesti näyttänyt plussaa. Testaahan taas huomenna tai ylihuomenna. Voi olla että HCG siinä niin alarajoilla ettei raskaustesti vielä näytä, mutta arvohan tuplaantuu joka toinen päivä! Eli jos esim tänään arvo on 20 niin ylihuomenna 40 ja shän pitäis näkyä jo raskaustestissäkin. Peukutuksia sinulle!!!!!

carolina30+ Katso testejä eri valossa kotona (luonnonvalo, loisteputkivalo jne) näkyykö mitään. Minä en ruudultani erota kuvisti viivaa, mutta mulla tää näyttö muutenkin sormenjälkiä täynnä. Ja aina noi haamuviivat ei ylety kuvista tänne ruudulle. Huomenna uutta testiä vaan! Kyllä se viiva lähtee sieltä vahvistumaan jos pikkuin kyydissä ja kiinnittynyt hyvin. Peukutuksia!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Lauantai 13.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 33/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 17/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 23/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 49/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 5/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 17/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 14/25-27

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 50
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 27/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 27/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 18/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 8/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 13/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 28/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 24/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 25/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 5/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 18/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 39/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 13
carolina30+ dpo 10
Pölö- dpo 10
miss_piggy dpo 8
mamuska7 dpo 4


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
coffeeBreak
Minnah88
_Kenguru_
Taru81


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Miss_piggy: Aika jänskää toi sun lima jossa vähän verta.. Oisko se sitä kuuluisaa kiinnittymistä? Nyt saa alkaa jännäillä sun puolesta oikee kunnolla :popcorn:


On: DPO 10.. Mulla on tänään ollu sellasta etovaa oloa koko päivän. Apua, lisää ja lisää oireita vaan :O Mutta yksi asia missä ei oo mitään tuntemuksia, on alavatsa, niin oli plussakierrossakin!! Menkkakierroissa on aina ollu jos jonkinlaista nippailua jne.. Nyt alkaa pelottaan... Tässä vielä tän päivän kuvatus, 3 tunnin pidätyksen jälkeen... Näettekö te kanssani jotain?

katso liitettä 18573
 
miss_piggy
Hui vitsi, älkää puhuko tollasia, mua rupeaa jänskättään vaan enemmän :D Ennen keskenmenoa siinä raskaudessa mulla sillon tuli joku tällänen samanlainen limavuoto dpo 7-8 ku olin sillon koulussa ja säikähdin että jos menkat alkaa... No ei muutaku jännäillään :)

Pölö: Ihan niinku joku haamujen isoäiti tuolla kurkkis :I
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Pölö- ja Miwwi
Launatai-iltaa! :wave:


Pölö: Heh, sori sekoituksesta! :D Koitan tällä kertaa saada lähetettyä viestin niin, että tulee vaan yhen kerran. Kiitos kun selvitit tuota luteaalivaihetta! Saas nähdä minkälaiseksi tää kierto nyt sitten muotoutuu. Mulla on tässä km:n yhteydessä kyllä myös naama alkanut "mukavasti" kukkimaan, mitä ei normaalisti tee. Oon vaan ajatellut, että tais hormoonit vähän heittää häränpyllyä, mutta voishan se tarkoittaa myös tehostunutta toimintaa, mikä kelpais kyllä noin niinkuin raskautumismielessä. :rolleyes: Ja hei, kyllä mä nään jonkun haamujen haamun testissäsi. Vahvistumista, vahvistumista sinne!:heart:

Eleonoora: Kiitos! :hug: Onneksi täällä on näin ihania kohtalotovereita! (Vaikken kellekään tätä toivoisi.) Toivottavasti talletukset tekee tehtävänsä siellä!;)

Miss_piggy: Jännää! :D Plussatuulia sinne!

Verppu: Onnea vielä!:flower: Ja tervemenoa plussalaisiin. Toivottavasti me tullaan muutkin pian perässä!

Ja sitten omaa jauhantaa:Mies lähti kekkereihin, ja oli meikäläisen vuoro jäädä lapsen kanssa kotosalle. Tunnelma on pikkuhiljaa kohonnut kotona sitten keskenmenon, ja aletaan molemmat olla jo positiivisemmalla mielellä. Itse huomaan enemmänkin sellaisen haikean "miksen nyt vaan voi jo saada vauvaa" -fiiliksen. Tavallaan se oli jo niin lähellä, ja sitten se yhtäkkiä otettiinkin pois. Voi, kun tärppäisi pian taas!! Miten jotain voikin toivoa näin paljon? Toisaalta pelottaa, että tästä vauvan saamisesta tulee mulle kohta joku pakkomielle. Sitten kun pitää vielä olla näin kärsimätön, ettei yhtään jaksaisi odottaa.

Eilen kävin mittauttamassa taas hcg:n, ja tulos olikin jo 100 (kun keskiviikkona oli vielä himppasen päälle 300). Kommentoivat vaan sairaalasta, että hyvin laskee, eikä verikokeita enää tarvitse. Vuotoa tulee vieläkin, mutta ei mitenkään mielettömästi. Vois jo loppua! Miten te ootte muuten laskeneet kiertopäiviä keskenmenon jälkeen? Tai miten alkaneet bongailla ovista? Ajattelin ottaa ovistestit taas käyttöön, mutta ei kyllä mitään hajua missä vaiheessa kannattaisi aloittaa testaaminen, kun kierto voi olla ties mitä, ja raskaushormoonikin voi ilmeisesti vaikuttaa ovistesteihin?
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Pölö- Haamuhan se siellä!!!!Onnea ja nyt vahvistumisia paaaaaaljon!!!!!Missä vaiheessa sulla kierto menossa?
verppu Onnea!!!!!:heart::flower::heart:
Miss_piggy Ootko enää testannnut rtestillä? Mä täällä jännitän sun puolesta :D
 
Minel83 Täällä kans ihminen joka tahtoo heti nyt tässä-ihminen :D Eilen äksyilin miehelle. Ärsytti kaikki. MIes oli ihan ihmeissään (erittäin harvoin olen pahalla päällä), että mistä nyt tuulee. Illalla sit vaatokasin että ärsyttää kun en tiiä onko tärppi käynyt, mies että ahaa siitäkö tää äksyily johtuu. en edes ite sitä tiedostanut, mutta todennäköisesti siitä kaikki johtu :D Eniten ärsyttää kun ei pääse edes testaamaan vielä. Sulla hienosti laskenut arvo ja sehän puolittuu (eli laskee) joka toinen päivä eli ens viikolla pitäis sulla olla sit jo alle 10 toi arvo ja siitä sit uusi kierros päälle. Mulla lopettivat arvojen mittauksen vaikka oli vielä useampi sata.
 
miss_piggy
Minel: Ite aloin laskemaan kiertopäiviä siitä lääkkeellisen tyhjennyksen ekasta vuotopäivästä alkaen. Ja ovista sitte oon bongaillu ku on tuntunu jotain nippailuja mahassa, ja sainki sen siis tikutettua kp 41 :)

mamuska:
Kyl minä tuossa aamulla taas testailin, negahan se oli..tosin ei ollu aamun eka pissa niin saatto seki vaikuttaa..ku yövuorossa olin niin tuli yölläki käytyä vessassa useamman kerran. Katotaan kuinka käy! Jotain nippailuja täällä kuitenki muniksien kohdilla on vieläki.
 
Minel: Ei se mitään, huvittavaa tollanen tupla postaus oli vain :)

Mamuska: Luultavasti keskiviikkona pitäis alkaa menkat.. Nyt olis DPO 11 :) Itse oon huomannu et oon jokusen päivän oviksen jälkeen ku perseeseen ammuttu karhu. Varmaan ku se lh huippu tipahtaa rymisten alas, niin mielikin vetää matalaks pariksi päiväksi. Näitä naisena olon mukavia puolia!! Että mun on ikävä niitä kauheita e-pillereitä välillä.. Sillon ainakin oli niiiiin tasaasen paskaa kaikki ;) Mut oviksen aikainen ihana olo voittaa kyllä kaiken :)

ON: testit on pysyny kaapissa.. Katsotaan jos huomenna kokeilisin testaa, et onko haamua :) Tää seesteisen rauhallinen olo on kyl ihan jees :) Ens viikolla näkee tuleeko menkkakiukku :)
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 15.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 1/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 20/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 25/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 51/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 7/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 19/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 16/25-27

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 52
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 29/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 29/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 20/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 10/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 15/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 30/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 26/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 27/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 7/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 20/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 41/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 15
carolina30+ dpo 12
Pölö- dpo 12
miss_piggy dpo 10
mamuska7 dpo 6
Miwwi dpo 2


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
coffeeBreak
Minnah88
_Kenguru_
Taru81


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Missä vaiheessa teillä joilla ovistesti on näyttänyt plussaa raskaudesta, olette alkaneet testaamaan?
Mulla aamulla herätessäni huomasin että rinnat on kipeenä ja niissä virtaa kuumia aaltoja. Aamupissa haisi ihmeelliselle, jotenkin makealle, voimakkaasti? Ja naamaan oli ilmestynyt järkky finni, helkutin kipee. Yöllä repi alaselkää ja jalkaa, aamulla ei onneks enää. Ihme oireita, mutta mistä. Ei nää kyl mitään raskausoireita oo, liekkö joku hormoonihäiriö?
 
Taru :hug: pahoittelut että jouduit tähän pinoon takaisin.

Minel :hug: pahoittelut sinullekkin pinoon joutumisesta.

Tsemppiä kaikille piinailijoille, elän teijän jännityksessä mukana ja oottelen ihania plussauutisia teiltä :heart:

Pölö varsinkin vois alakaa jo testaila, eikä pittää meitä muita jänityksessä ;) :D

ON: Täällä menkat oli ja meni. Ihmeen vähän vuoteli kyllä, ei mitään verrattuna normaaleihin menkkoihin. 3 päivää aika niukkaa vuotoa ja perjantaina ei tullu enään oikeestaan mitään. Kummallista jomotusta vaan oli läpi menkkojen ku yleensä mulla jomottaa vaan sen ensimmäisen päivän mahaa. Nyt tosiaan semmonen paine oli koko ajan alamahassa, on edelleenkin ja munasarjojakin nippaili läpi menkkojen molemmilta puolilta vuorollaan ja sekin jatkuu vieläkin. No huomenna vien sen kontrollinäytteen vasta sitten ku jäin sen viemisen kans oottaan, että saan nuo menkat pois alta ensin.
Tallettelut on alotettu täällä jo viikonloppuna ja jatketaan kyllä ahkerasti ;) Nyt vaan sitten ootellaan että millonkas sieltä alkais ovisoireita ilmaantua :D

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)
 
Täälä taas puhelimella tulin käymään :)

Minkälaisia arvoja teillä on kilppareissa? :)

Itse sain tänään tulokset ja oli 1.3 mU/l ja tuossa lapussa lukee myös, että viitearvot min 0.3 ja max 4.5.. Eli onkohan ihan normaali..
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää kp1 :(

Jotenkin alkaa jo turhauttaa tämä yrittäminen, kun kuukausi toisensa jälkeen saa pettyä. Edellinen tärppihän tuli jo toisesta kierrosta, niin nyt harmittaa, kun ei vaan tärppää yrityksestä huolimatta. Ehdin jo viime yönä miettiä ja elätellä toiveita, että kas kun ei ole vielä menkat alkaneet, mutta aamulla tuli sitten pudottua takaisin maanpinnalle.

Piti äsken oikein katsoa kalenterista, että eihän me nyt olla yritetty kuin vasta kolme kiertoa, eikä se vielä ole paljoa. Toisaalta kun laskee niin, että alettiin heinäkuussa yrittämään ensimmäisen kerran, niin tää projekti tuntuu kestäneen ikuisuuden. Lisäksi mulla olis alun perin ollut kuukauden päästä laskettu aika, mikä on hypännyt jostain syystä nyt tuonne takaraivoon. Samaan aikaan useampi kaveri sattuu olemaan raskaana, yksi vielä ihan vahingossa... :/ Olen toki onnellinen heidän puolestaan, mutta kyllä se silti harmittaa, kun oma projekti ei etene.

Pahoittelut volinasta, mutta oli pakko purkaa jonnekin huonoa fiilistä :(

Tsemppiä kaikille yritykseen ja osanotot ketjuun joutuneille.
 
miss_piggy
Miwwi: Mulla oli TSH 2.6, T4V 13.

Oliskohan täällä menkat alkamassa, dpo 10 ja tuli taas jotain limaista punertavaa vuotoa... :| Närästystä on ollu parina päivänä mutta jotenki en siihen plussaan hirveästi jaksa uskoa. Testi puhdas nega.
 

Yhteistyössä