**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Pöh, eikös minua huolita taustailijoista tosiyrittäjiin? ;) Josko laitan uudelleen tuon rivini, nyt kp päivitettynä tälle päivälle :)

_kenguru___35v__KM03/13__KP11/28

mamuska, periaatteessa mikä tahansa on mahdollista, eli myös, että ovis tulisi toiseen kertaan. Normaalissa kierrossa vain yksi ovulaatio ja muut kehittymässä olleet follikkelit kuihtuvat, mutta voihan niitä irrota useampikin, erityisesti jos keltarauhanen ei toimi kovin aktiivisesti. Ja aina kannattaa yrittää ja tehdä talletuksia ;) (Ehkä tuo dieetti on laittanut elimistösi jotenkin sekaisin, ei kuulosta kovin hyvältä olotilalta...)

miss piggy, tsemppiä! Voihan se plussa vielä tulla sieltä, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tai laita kuvia, josko me tarkkasilmäisemmät näemme haamun :D

kukkurukuu, tervetuloa :hug: ja jääköön visiittisi lyhyeksi!

Pippari ja Alexa, ONNEA! Perässä tullaan (toivottavasti piankin, ja me kaikki), pitäkää tilaa plussaketjussa!!
 
Pahoittelut kaikille, jotka tähän pinoon joutuneet ja suuret onnitteluhalaukset plussanneille!

ON: Ja anteeksi pitkä hiljaiselo... Täällä siis kaikki hyvin, menkat loppuneet toissapäivänä ja varmaan tähänastisen elämän pisin vuoto. Kivutonta, mutta turhauttavaa.
Baby making aloitettu heti kun menkat loppui, joten jos ei tästä kierrosta pärähdä plussaa tikkuun niin ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää.
 
Minalo: No höh ja pöh! Nyt ei sun auta ku hemmotella itseäs! Itse pidän ekan menkkapäivän aina hemmottelupäivänä.. Herkkuja ja leffaa.. Edes sen kerran kuussa :)

Mamuska: Ketoositila on todella rankka keholle. Se ei aivan sovi vauvanyrittämisen kans samaan aikaan. Mutta voihan kroppasi olla sekaisin vaikka alkaneesta raskaudesta? :) Ainiin, ja itsellä oli joulukuus kahteen kertaan ovistuntemukset. Kaikkine oireineen. En tänä päivänäkään tiedä kummalla kerralla raskauduin ja ku meni niin aikaisin kesken etten ollu ultassakaan käyny, että ois sieltä saanu sit tietää kumpi kerroista. Silloin luin paljon mahollisesta toisesta oviksesta, niin löysin jopa juttua että monia tapauksia on että on tullut tuplat niin että pienillä on ollu ikäeroa 1-5 viikkoa! Et eikai se mies pahakseen pistä jos keran yhet varvit heitätte ;)

Fujin: Ei muuta kuin intoa vauvantekoon! :)

ON: Testasin tänään tyylipuhtaan negan. dpo kymppiin verrattuna ovistestissäkin viiva oli mitäänsanomaton.. Joten tyynenrauhallisena täälä oottelen nyt sit menkkoja. Koitin kaivella äkkiä hyvät puolet negasta ettei vauvankaipuu nouse päällimäiseksi. Tammikuinen vauva olis niiin mun juttu!! Vaikka olis se tuhiseva tonttu ollu magee, mutta seuraavaan kiertoon mä toivon paljon tärppionnea!! :) Niinkuin jokaiselle teille muullekin, joilla täti on kurvannu juuri paikalle. Nyt on vain fiilis et täti, tule jo!
 
Uusia plussia, jee! Onnittelut teille :) Ja pahoittelut km:sta uudet tulokkaat ja tervetuloa.

Täällä kp1. Uudet pistoshoidot ja gynekäynnit odottaa :(

Muoks. Niin ja osanotot muillekin tädin kohdanneille/huonoja uutisia kuulleille. Kyllä otti taas NIIN koville joten tiedän tunteen.
 
Viimeksi muokattu:
Pölö ja kenguru kiitos tsempeistä! Tällä hetkellä vaan on ilo aika kaukana kun täti tuli niin kovien kipujen kera. Ei pysty tekeen mitään muutaku istumaan ja makaamaan. :( Ja sitten kun on vielä tämä henkinen puoli..musta tuntuu niinku joku ois jyränny mun yli! Liiskannut oikein! :headwall:
 
Nyt oon sekasin kun seinäkello tai siis kroppani on. Koko päivän juilunut mahaan, menkka kipumaisesti. Housuissa koko ajan märkä tunne. Valkovuotoo siis todellakin tulee. Äsken veskissä käydessä tuli limamaista limaa jossa veriviiruja!!!!???!!!! Uudelleen pyyhkiessä tuli vähän enemmänkin ja se on siis limaa jossa verta seassa. Menkatko tässä on alkamassa? Veri on kirkasta, ei mitään ruskeaa tuhrua
 
Pikaisesti tulen tänne huutelemaan; :heart: onnittelut uusille plussanneille ja pahoittelut :hug: tänne joutuneille sekä uuteen kiertoon joutuneille myös! Voi itku sentään MiNalo, olis kyllä jo sun vuoro!!!

Eipä ole tämä alkuraskaus herkkua kaikkine pelkoineen ja epämääräisine vuotoineen! Oon ihan hysteerinen ja paniikissa aika ajoin, yhteen ylimääräiseen ultraankin menin hätäpäissäni kun olin ihan varma että kehitys on keskeytynyt taas. No ei onneksi ollut, ainakaan vielä. Melkoisen trauman kyllä jätti se kkm :(

Voi kun pääsisitte pian tuonne plussanneiden pinoon, tsemppiä ja jaksamista kaikille!

Stellini 8+5
 
MiNalo:hug: Voi sinua. Lämmin haaus sinulle. Toivottavasti kivut jo helpottaneet. Nyt lippu vaan korkealle. Vielä se sinunkin vuorosi tulee, toivottavsti jo ensi kierrosta.

miss_piggy Millä testillä sä oot testannut? Oletko nyt ihan varma että et ole raskaana?

alien_1Voimia sulle kans paljon!:hug

stellini Paljon onnea sinulle! Olet jo käynyt ultrassa? Ja kaikki oli hyvin? Sillon hellitä jo:D Totta kai tiedän että mitä vaan voi vielä sattua, mutta niin sitä voi sattua koko raskausajan. Turha stressaaminen kuluttaa vaan sinua liikaa. Nyt nauti raskaudesasi ja kasvavasta vatsastasi. Ihanaa odotusaikaa sinulle. Me kaikki tullaan varmasti vielä sinne odotuspuolelle. Tää on lupaus :D

Minnah88 Hienoa että arvo hyvin laskenut. Eiköhän se jo ensi viikolla ole alle 5?

Nyt kaikille positiivista ja aurinkoista mieltä! Rysäytetään oikein kunnon vauvojen syntyvyyspiikki tammikuulle 2014 :D

Itsellä mahanippailut jatkuu vähän (ei koske enää niin kovaa). Vuoto on kokonaan poissa? Sitä veristä limaesiintymää tuli kahdella vessareissulla. Kai se pitää tänään ovistestillä testata onko uudelleen ovulaatio tulossa vai mikä ihme?
 
Minalo Voi ei! :ashamed: Pahoittelut tädistä :hug:

alien_1 Pahoittelut sinnekin tädistä : /

Minnah88 Hienoa, että on hyvin laskenut :)

mamuska Tosta sun tilanteesta en oikeen osaa sanoa mitään :O


Huh, täälä edelleen ollaan ihan tukossa, tuntuu, että flunssa ei ollenkaan hellitä.. :snotty: Muuta tänne ei kuulu kun odottelua, koskahan sitä uskaltais ensimmäisen kerran testata kun viimeks sain haamun jo dpo 8 :)
 
Taidan minäkin nyt kuulua tänne, valitettavasti.

Eli eilisessä VU:ssa ei löytynyt sykettä ja alkion kehitys lakannut vkolla 6+jotain, vaikka olisi pitänyt olla 7+6. Eli ei tule meille marrasvauvaa:'( Jotenkin suhtauduin alusta asti hyvin skeptisesti tähän raskauteen, vaikka takana kaksi normaalia helposti alkanutta raskautta. Oireet oli koko ajan tosi vähäisiä ja alkoivat entisestään hiipua pari viikkoa sitten, jolloin siis on tuo sydän pysähtynyt.

Yritän lohduttaa itseäni ajatuksella, että jotain oli vakavasti pielessä, kun näin kävi. Toivottavasti sairaalasta tulee pian kutsu, ettei hirveästi pitkittyisi tämä piina. Uudelleen aion kyllä vielä jonkin aikaa yrittää, vaikka pian on ikä esteenä, sillä täytän kesällä jo 39.

Yritän viikonloppuna lueskella tätä ketjua, pahoittelen tätä oma napaista purkausta, mutta asia on niin tuore, että ajatukset pyörii vain sen ympärillä.
 
Keskiviikko-aamua tänne! :)

Mamuska: Mukava kuulla, että on muitakin kärsimättömiä kuin meikäläinen. Ymmärrän oikein hyvin sun äksyilyä. :) Miesten toki saattaa olla hieman vaikeampi välillä ymmärtää meitä naisia.

Miss_piggy: Mäkin sitten päädyin laskemaan kiertopäiviä ensimmäisestä km-vuotopäivästä lähtien. Hullua tai ei, mutta ajattelin alkaa tikuttamaan ovista jo huomenna. Tuskin sitä vielä tulee ehkä pitkäänkin aikaan, mutta en halua missata sitä. Mieluummin testaan sitten vaikka turhaan. :) Eli mulle voisi päivittää kiertopäiväksi kp 9/28. Voikun se ovis tulisi sieltä jossain vaiheessa!

zannukka: Kiitos! :hug:

Pippari & Alexa: ONNEAAA! Ihanaa!!!! :D

Kukkurukuu: Teretulemast joukkoon! :)

Minalo: Höh! :hug: Suuri hali ja tsemppiä! Tuo Pölön ehdottama hemmottelupäivä onkiun muuten hyvä idea. Tsemppiä kovasti! Pidetään lippu korkealla, että meidän unelmat toteutuu vielä. Kyllä ne toteutuu!!

ON: Täällä siis elellään kiertopäivää 9/28. Vaikka tuo nyt ei varmaan ihan pidä paikkaansa näin suoraan keskenmenon jälkeen. Katsotaan mielenkiinnolla, minkälainen kierto tästä vielä tulee. Ovista ajattelin tosiaan alkaa testailemaan jo huomisaamusta kaiken varalta. Oon henkisesti varautunut ostamaan niitä sitten lisää jos (ja ehkä kun) kierto venyy, eikä ovista ala kuulumaan. Näin kuitenkin varmistan sen, ettei ovis ainakaan jää bongaamatta. ;) Töissä oleminen on ollut tosi nihkeetä, mutta elämä muuten tuntuu muuten kokoajan jo pikkaisen valoisammalta. Kyllä tämä tästä! Ja eilen ihana työkaverini kertoi omasta keskenmenostaan ensimmäisen lapsen jälkeen. Oli kuulemma tullut uudestaan raskaaksi toisesta kierrosta km:n jälkeen ja nyt vatsa jo ihanan iso. :) Tuli hyvä mieli!

Mukavaa pikkulauantaita kaikille ja toivotaan nyt oikein paljon plkussatuulia meille kaikille!!!
 
Keskiviikko 17.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 3/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 22/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 27/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 53/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 9/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 21/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 18/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 3/25-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 54
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 2/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 2/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 22/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 9/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 12/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 17/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 12/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 32/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 28/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 29/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 9/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 22/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 43/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

carolina30+ dpo 14
Pölö- dpo 14
miss_piggy dpo 12
mamuska7 dpo 8
Miwwi dpo 4


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
coffeeBreak
Minnah88
Taru81


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Eli minut voi laittaa ryhmään haaveissa kolmas, Ollakovai...? KKM 04/13

Piti soittaa sairaalaan, kun en ole mikään kärsivällisyyden ihmelapsi. Oli oikein mukava rouva/neiti, joka lupasi, että parin päivän sisällä saattaisi jo päästä. Toivottavasti eivät säikähdä, kun alan varmaan pillittää siellä..
 
miss_piggy
Minel: Testaile vaan jos on tikkuja, onhan se ihan mielenkiintoista noin muutenki tikutella vaikkei ovista tuliskaan, niin näkee miten oma kroppa reagoi noihin ovistesteihin :)
Valkkaria, ja jotenki närästävä tunne koko aika. Aamulla sain one stepin testiin jonkun todella ihmeellisen haamujen kivikautisen esiäidin...Mutta en nyt noteeraa sitä mitenkään vielä tässä vaiheessa, koska saattoi olla vaan joku viivanpaikka. Eilen oli koko päivän sellanen tunne niinku menkat alkais, mutta ei alkanu kumminkaan. Ja nyt on taas ne menkkajuilinnatkin poissa. Jotain mahanippailuja kuitenki tuntuis olevan.
 
Alkanut iskeä taas väsymys ja närästys ja kahvia ei tee mieli ja... Testejä ostin valmiiksi viikonloppua varten. Vaikka kyllä hirveesti tekis mieli jo tänään tehdä, mutta kp:t vasta 22/25-28 jotenka maltan mieleni.

ONNEA plussanneille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Nyt vähän paremmalla ajalla pääsin lukemaan teidän juttuja ja taas paljon tapahtunut..

Pippari ja Alexa: Mielettömän suuret onnittelut!

Minel: Hei meillä on samat kp:t, eli eiköhän molemmat isketä sitten tammivauvojen pinoon ;)

Pölö-: Sunkin kanssa voitais taas kasvatella mahaa samassa pinossa, joskin tällä kerralla loppuun saakka. Mä niin toivon, että sulla muuttuu tilanne nopsaa suuntaan taikka toiseen (mieluiten tietty plussan suuntaan!).

Miss_Piggy: Sulle nyt se plussa sieltä nopeesti!

MiNalo: Oon niin pahoillani :hug:

ON: Mä oon jäänyt ihan koukkuun noihin ovulaatiotikkuihin :LOL: Vaikka oon kokoajan ajatellut, että luonnollista ja hauskaa jne., niin ei jumalauta, en vaan suostu jättämään yhtään mahista käyttämättä, joten oon nyt tikuttanut ovista (huomaatteko, tää slangi on tarttunut ihan huomaamatta :kieh: ) ekasta vuodottomasta päivästä saakka, vaikka elämä peittojen alla on muutenkin aktiivista. Tunnen itseni kyllä vähän sekopäiseksi tän asian kanssa, mutta onneksi meitä on muitakin. Joten, rakkaat kanssasisaret - saanko esitellä, kp6-9 :D :

 
miss_piggy
Fujin:Mullekki on tullu oviksen tikuttelusta joku päähänpinttymä :D Tulee välillä tikuteltua aika aikaisessakin vaiheessa, vaikka mulla on ovis luomusti varmaan joskus kp 20 jälkeen.
 
haha, arvasin et en oo tän kanssa yksin :D Mä oon kyllä siinä mielessä varmaan aika esimerkkitapaus, että kroppa kertoo aina ennen ovulaatiota mun miehen olevan maailman kuumin otus maan päällä ja että se kannattaa kellistää aina kun mahdollista. Ehkäisyn aikana se oli ihan näppärää omalla tavallaan, osasi pitää taukoa. Nyt kkm:n jälkeen oon ollut vähän riidoissa oman kroppani kanssa enkä luota sen toimivuuteen. Varmaan joku suurempi voima heittää mulle nyt seuraavaksi jonkun 40 päivän kierronkin, ihan vaan vitsillä.. Joten tikut, tikut. Niitä on ostettu tänäänkin pari pakettia lisää :D
 
miss_piggy
No mullahan on edelleen tää kierto se kkm:n jälkeinen kierto, siis menkkoja ei oo tullu ja nyt on jo kp 53 lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Muutenki ku mun luomukierrot on pitkiä ni pakko tikutella ovista :ashamed: Joskus sen tunnistan nippailuista, joskus taas en. Onneks tikutin, sillä tää viimesin ovishan mulla oli nyt kp 41 :D Mulla on muka kaiken maailman raskausoireita tässä nyt taas...jatkuva pieni närästys, ja just ku luulin että menkat alkaa niin taas se vuoto loppui :stick: Jos ei huomenna tuu verta heti aamusta, niin testailen taas ku sitte ois jo dpo 13.
Itehän tilaan ebaysta sellasia 50kpleen paketteja noita ovis ja r-testejä, ku kerran halvalla saa, hihhih :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak

Yhteistyössä