**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Mää en kestä! Noi ovulaatiotikut tekee mut hulluks :D KP13, eikä mitään. Okei, eikai siinä vielä kuulukaan mitään välttämättä olla, mutta luonnollisesti oon ruvennut miettimään, että:

- Tuleeko mulle ovulaatio?
- Mitä jos ei tuukaan?
- Jos tulee, mutta missaan ja osuu kahden tikun väliin?

jnejnejne loputon lista siitä, mitä jos tai jossei. Eilen jäi kyllä allekirjoittaneen uneliaisuuden vuoksi lemmenkipeys hoitamatta, mutta tänään on kyllä "pakko", että siellä sitten on oikeesti jotai odottamassa sitä mahdollista munasolua. En oo enää ihan varma siitä, oliko toi päivittäin tikkuun pissaaminen sittenkään mikään huippuidea...
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Fujin: Ihan rauhassa vain :) Aina sitä tuntuu että eikö se meinaa tulla ollenkaa, mutta kyllä se ovis sieltä ilmestyy.. Ethän vain oo testannu aamupisusta sitä ovista? Apteekista joo niitä hymynaamatikkuja saa, mutta ne on siellä sairaan kalliita!!!! Suosittelen, että jos aiot ostaa niin tilaamaan englannista, saa 30 eurolla 20kpl:tta ku apteekis ne maksaa 7 kpl 30-40 euroa!!!!!!!!

Miss_piggy: Ootko nyt aivan varma tuosta oviksesta jos vieläkin hymyilee? Teeppä ny aamulla mun mieliksi vielä rtesti :D

ON: Nyt on tää tylsin vaihe kierrosta menossa!!!! Voin tota pari pvää päivitellä tuota listaa.. Mutta oon sitten pari viikkoa poissa koneen äärestä kokonaan... Tallettelemassa etelässä ;)
 
Maanantai 22.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 8/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 27/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 4/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 58/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 14/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 26/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 23/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 8/25-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 59
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 7/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 7/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 1/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 14/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 17/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 22/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 17/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 37/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 33/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 6/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 14/25-26

HAAVEISSA KUUDES

-

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 48/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:


mamuska7 dpo 13
Miwwi dpo 9
Miss_piggy dpo 2


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Väpä08


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, mamuska7

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Pölö-: Vähän eri aikoihin vuorokaudessa oon joutunut testaamaan, mutta ohjeessa sanottiin et ei ekasta pissasta, joten yleensä oon sit testannut joskus iltapäivällä. Tän päivän tulosta odotellessa siis..

Miten teillä oireilee ovulaatio? siis onko jotain muutakin kuin limaa ja nippailuja?
 
miss_piggy
Osaako kukaan sanoa että kauanko tuo LH-huippu voi kestää? Eilen mulla oli kauheat oviskivut vieläkin, ja jopa kävely tuntui ilkeänä tärinänä munasarjoissa. Ja digi hymyili. Tänään aamulla tein ovistestin taas, että näkis uskaltaisko aloittaa terot parin päivän päästä, niin edelleen ovisplussa! Ja siis tosi vahvat viivat! Nyt oon kyllä ihan öönä :whistle: Täytyy vissiin r-testi tehdä varmuudeks, mutta voiko tuo huippu siis kestää useamman päivänki? :D
 
Miss-Piggy: Nyt kuulostaa kyllä todella epäilyttävältä! ;) Kannatan Pölön tavoin r-testiä. Jään odottelemaan peukut pystyssä. :popcorn:

Pölö: Ooh, etelään, IHANAA! Siellä voi talletusintokin nousta ihan uudelle tasolle;)

Täällä testattiin taas aamusta ovista ja tyhjä rinkulapinkula ilmaantui. Nyt alkaa jo vähän jännäämään että millonkohan se tulee? Vai tuleeko ollenkaan. Saapa nähdä! Eilen hommailtiin miehen kanssa. TÄnään tulee ehkä välipäivä, mut huomenna sitten taas äksöniä. Rankkaa hommaa!! ;)
 
Täällä käyty toimenpiteessä, nyt toivon nopeaa toipumista. Kipuja ei ollut lainkaan, mutta vasta 4. lääkeannos toimi. Meinasi parkukin tulla, ja varmaan tuleekin vielä monta kertaa, mutta kuulunee asiaan.

Toivottavasti tässä kevään mittaan pääsen itsekin vielä jahtaamaan plussaa ovis-ja r-testeihin. Ihan hirveästi sitä vauvaa mieli tekee, bongaan kaikki mahdolliset vauvamahat ja mietin, millähän vkolla kukakin on -ja lohdukseni huomaan, että osa vastaantulevista vauvavatsoista on ihan omaan ikäluokkaani kuuluvan näköisiä

Miten teillä muilla onnistuu muuten miehen kellistys oikeaa aikaan? Meillä tulee ihan selvästi suorituspaineita eli just oikealla hetkellä ei yhtään kiinnostais, mutta viikon päästä taas kelpais vaikka joka päivä. Pitäis varmaan jaksaa itse olla koko ajan hirmu aktiivinen, niin toinen ei tajuais, koska on ns. tosi kyseessä. Ärsyttävää.
 
Mitähän minun kropassa tapahtuu?? Ovis testit näyttää selkeää vaaleaa viivaa, vaikka menkat on alkaneet viimeks 5viikkoa sitten...??
Mitenhän kauan odottelen menkkoja ennenkö rupean kyselee lääkäriltä neuvoja...

Mulle tahtoo tulla ilman hormooni hoitoa PMS oireita aivan hirveesti..nytkin huomaan olevani suht pommi arka koko ajan...harmittaa ku kiukkuan kotona vaikka ei se ole kenenkään tämän talon asukin vika että minun päässä iso pyörä heiittää volttia...
Miten te tekisiä tämmösessä tilanteessa??

Meillä tuo miehen kiusaaminen on helppoa ja ilman ongelmia onnistuu, varsinkin jos aloitteen tekijä olen minä.. Minä oon pillereitten aikaan niin huono touhuamaan mtn , kun ei vain huvita ja olo on kun mikään ei toimisi saati homma kiinnostaisi..
 
miss_piggy, sulla on sitten oikeen megaovis käynnissä :) Mulla tärppäsi edellinen juuri tuollaisesta :D

ON: ei tapahdu mitään. Rasittavaa. Ei ole menkkaoloa eikä ovisoloa eikä raskausoloa, keho nukkuu. Kauankohan tätä jaksaa taas katella... Tosin JOS se ovis nyt viime viikolla oli (limojen perusteella) niin katotaan nyt sinne ensi viikon loppuun.
 
Mä omanapailen täällä vielä vähäsen :D Eli ovulaatio ehkä lähestyy sittenkin! Ainakin tänään ovistikussa oli kerrankin ihan oikee, selkee viiva! Okei, ei se niin tumma ollut mitä pitäisi, mutta kai mä voin tulkita sen niin, että kohta munkin tikussa on sellainen miss_piggy -tyyppinen megaviiva? Ja kuvasaastetta taas (kännykkäkuva enkä oikeesti osaa sanoa miks se on noin vaalea):

 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
FujinOliko toi yksittäinen testi raskaustesti? Siellähän näkyy viiva?

olen ihan tööt, niin kuoleman väsy kuin vaan ihminen olla ja voi. Järki ei kulje mihinkään suuntaan, nukkumaan siis
Tänään tehty kaksi testiä ja viivat vahvistuu ja ilmestyy testeihin heti, ei tartte odotella. Eli mulle vois päivittää Plussanut
Katsotaan nyt miten käy, mutta vihdoinkin uskon että raskaana olen. Vielä roikun kuitenkin tässä ketjussa mukana. loppu viikosta pääsen tk:n HCG mittaukseen joka uusitaan ensi viikolla. Nyt pitää vaan toivoo, että kyytiläinen pysyy kyydissä ja lähtee kehittymään.
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin
mamuska7: Joo on ja siksi mä hämmennystäni mietinkin. Mulla ei siis ollut mitään hyvää syytä tehdä raskaustestiä, menkat alkanut kaks viikkoa sitten ja tänään kp14 ja sitä ovulaatiota yritän paraikaa bongailla :D . Päivälle sattui vaan tunnin tauko, apteekki oli vieressä ja kävin ostamassa käsirasvaa ja parin viikon päähän vielä yhden r-testin. Koska ihmiset oli myöhässä niin mulle tuli vielä ekstrapuoltuntinen ja päätin sitten viihdyttää itseäni tolla testillä. Siihen sitten ilmestyikin tollanen viivahko ja nyt mä pohdin, että näyttääkö raskaustesti myös ovulaation vai miten päin se meni ja muutenkin, enhän mä millään voi ees olla raskaana vielä kun mulla tosiaan oli menkat ihan vastikään eikä testailullekaan oo mitään syytä ennenkuin parin viikon päästä aikaisintaan...

Muoks.

Onnea ihan mielettömän paljon vahvoista plussista! Keskityin niin kovaa omaan haamuviivanpaikkamikäliehen, että unohtui, vaikka piti oikeesti sanoa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamuska7

Yhteistyössä