**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

mamuska: Onko muitakin kuin oikeita menkkoja :D Ainoa ero mun normimenkkoihin oli se, että itse menkat ei olleet lainkaan kipeät, mutta verta tuli kyllä ihan normaalin verran ja vuoto kesti päivän verran pidempään kuin normaalisti (loppui kp6). Ja ehkä se, että veri oli sellaista "tuoretta". Vähän vaikeaa selittää. Alkoi kuitenkin melkein ajallaan, eli olisko ollut kp 32 kun normi on se 28. CB:n digiraskaustesti näytti negaa silloin kun testasin kp 29 ja mua ei vaan oo luotu tälläseen ajattelutyöhön enkä voi käsittää, miten reilu pari viikkoa negan JA menkkojen jälkeen johonkin tikkuun ilmestyy raskauteen viittaava haamujengiläinen..
 
Minä kun odotin toista lastani (tiesin olevani raskaana), aloin vuotaa, ehkä kahden - kolmen viikon päästä siitä kun olin testannut positiivisen. Menin päivystykseen ja lääkäri kun näki siteen joka oli ihan veressä, totesi että keskenmeno, tehdään kaavinta (mulla oli ollut juuri keskenmeno). Tuli toinen lääkäri joka halusi ultrata paremmalla ultralla ja hän löysikin sikiön ja sydämen lyönit. Olin sairaalassa muutaman päivän ja vuoto kesti vajaan viikon. Olin odottanut kaksosia, joista toinen vuoti pois. Jos en olis tiey olevani raskaana, olisin luullut että oli menkat. Nyt tuo lapsi on jo 17-v. Sinua tekisin kyllä vielä uuden testin. Paljon tossa testissä on herkkyys?
 
mamuska: Piti ihan käydä googlettamassa :D Mutta siis tämä testi First Signal testikasetti kyseessä ja yliopiston apteekin sivut sanoo näin:
"Raskaustesti osoittaa hCG:n virtsasta, kun sen pitoisuus on vähintään 10 mlU/ml (perinteiset raskaustestit osoittavat pitoisuuden 25 mlU/ml)."
eli käsittääkseni toi on aika herkkä sitten?
 
Fujin Täytyy sanoa et mä nään tossa sun r-testissä vain valkoisen viivanpaikan (erottuu mun näytöllä selkeesti hohtavan valkoisena ja tarkkarajaisena) ja sen molemminpuolin punaista värikertymää. Mulla testatusti r-testi reagoi myös oviksen aikaan. Melko selkeitä haamujakin olen saanu..Tsemppiä ja tärppionnea! :) Todella uskon oviksen sulla olevan käsillä!

mamuskalle sydämelliset onnittelut! <3 Ja tarrasukkia matkaan pienelle!

miwwi Oi oi! Miten selkeä punaviivanen siellä näkyy! <3 Vahvistumista sille toivon! :)
 
Tiistai 23.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 9/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 28/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 5/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 59/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 15/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 27/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 24/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 9/25-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 60
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 8/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 8/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 2/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 15/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 18/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 23/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 18/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 34/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 7/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 15/25-26

HAAVEISSA KUUDES

-

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 49/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:


Miwwi dpo 10
Miss_piggy dpo 3
Kenguru dpo 3


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Väpä08


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tänään ois pitänyt menkkojen alkaa ja nyt sit toivotaan että pysyvät poissa. Vielä viimenen testi piti dipata aamulla :D (mies pitää mua jo pähkähulluna)
Varsinkin kun vertailin noita viivoja veskin lattialla, ukko pyöritti päätään ja karkas töihin. Sano että ilmota kun oot saanut järkes takas. No en taida saada ennen kun nyytti on kainalossa :D

Aloin jo pohtia että pitäiskö ton viivan olla vahvempi, kun ensimmäinen viivaesiintymä tuli kuitenkin jo torstaina?
Millonkahan sikiökaiku näkyy ultrassa (siis aikaisintaan)? Pakko päästä ultraan mahdollisimman nopeeta, mutta kun yksityiselle menen, niin haluis että siellä edes se kaiku näkyis, jos on siis näkyäkseen.

tQgYqA - Image - Aijaa.com
 
Fujin Oletko tänään testannut? Mielkiinnolla kyllä odottelen miten käy. Minäkin yritin googlettaa ja en kyllä löytänyt tietoa, että raskausesti vois näyttää oviksen. Herkkähän toi testi on, sinuna testaisin nyt kuitenkin samanlaisella testillä, niin voi verrata lähteekö viiva vahvistumaan.
 
Huomenta kaikille!!
Minä vaan täällä edelleen notkun, kun minua ei ole vielä päivitetty plussanneisiin...=)!
No, roikkuisin muutenkin, kun en oikein uskalla muihin ketjuihin mennä mukaan... edellisen km:n suru vielä niin tuoreessa muistissa. Joulukuun tonttujen ketjua olen kyllä lueskellut.
Eilen hcg-arvo oli 950, eli ihan hyvin on noussut. Ensi viikolla voisi vielä testata, sittenhän tuon suuntauksen näkisi.
Olo on kohtuullinen, kuvottaa koko ajan, muttei tarvitse oksentaa ja huimaa. Tisseihin ei voi koskea ja pissattaa!

mamuska: upeasti sulla on viivat vahvistuneet! Onnea!!! :heart:

Miwwi: sinulla ihana plussa, en laskisi tuota enää haamuksi!! Onnea!!! :heart:

Plussatuulia!!

T: Alexa ja Olio 5+2
 
Paljon onnea plussanneille! Ihanan lohdullista lukea näitä positiivisia uutisia, antaa itsellekin toivoa.

Joku kyseli VU:n sikiökaikua -eiköhän se näy aika aikaisin, kun jos joillakin sykekin näkyy jo 6+jotain vkoilla. Muistelen, että joku olisi käynyt 5+ jotain tarkistamassa, että kasvu tapahtuu oikeassa paikassa tms. Ja ainakin kun tilailee aikaa, niin osaavat kertoa, milloin kannattaa tulla. Sen olen kyllä päättänyt, että jos vielä joskus plussaan, niin ilman muuta marssin VU:aan ja aikaisemmin kuin nyt. Nyt kärvistelin ihan turhaan sinne 7+6 saakka, kun olisi se aikaisemminkin jo varmasti näkynyt, kun missään tapauksessa hedelmöittyminen ei ole voinut tapahtua myöhemmin kuin ajateltu tai kyseessä olisi ollut ihan oikea ihme.
 
Onnea Miwwi, mamuska ja Alexakin vielä kerran :)

Mamuska: Normaali kohdunsisäinen raskaus voidaan todeta vaginaalisella ultraäänitutkimuksella viikolla 5–6. Ruskuaispussin havaitseminen varmentaa kohdunsisäisen raskauden. Sikiön sydämensyke todetaan raskausviikolla 5.5 –6.5 eli noin kaksi viikkoa kuukautisten myöhästymisestä (keskimäärin 41 vuorokautta normaalien kuukautisten jälkeen). Lisää (pitäisi olla luotettavaa) dataa osoitteesta
Normaalin raskauden tunnistaminen kaikututkimuksessa :: Terveyskirjasto

(.) mut voi siirtää mitä suurimmassa määrin piinailijoihin. Olen tikuttanut ovista (rfsu:n tikut) kp09 lähtien (ai kuinka niin hyvissä ajoin... :) ). Kp14 selkeä vahva viiva, jo seuraavana päivänä haalistui. Kunnes eilisestä (kp17, dpo2) taas alkoi vahvistua! Tänään taas vahvempi kuin eilen, vaikkei yhtä vahva kuin testiviiva olekaan. Mitämitä :O Voi olisipa tärpännyt, vaikka ei kai se vielä voisi näkyä? Valakaa uskoa, kanssasisaret!
 
Plussanneille onnea! :hug: Todellakin lohduttavaa lukea onnellisia uutisia. Saa itsekin toivoa tähän epätoivoon. Toivottavasti pikkaset pysyy tiukasti mukana matkassa. :)

_kenguru_: Täällä peukut pystyssä ja plussatuulet puhaltaa! :) Toivottavasti olis tärpännyt!

Täällä vielä metsästellään ovista. Tyhjä rinkula ilmestyi aamulla taas digitestin näyttöön. Mä haluan sen hymynaaman, ja pian kiitos! Jännää nähdä tosiaan minkälainen kierto tästä km:n jälkeisestä tuleekaan. Limaisuus kyllä lisääntyy, ja alavatsaa nippailee, joten voiskohan se ovis olla tulossa. Hormoonit tuntuu myös hyrräävän ihan ihmeellisesti. Lämpöaaltoja, naama kukkii, kiukuttaa helposti jne. Ihan kuin menkat olis alkamassa -olo. Tosi kivaa. ;) Mä ottaisin mieluummin sen oviksen, kun kiertopäiväkin on jo 15/28.... Viime kierrossa tämä oli se päivä, kun ovistesti hymyili.
 
Oiii, olen pahoillani Alexa, nyt olet plussanneissa ja sieltä en sua sitten suostu enää pois ottamaan!!! Joten oikein ihanaa odotusaikaa!! Perästä tullaan sitten ens kuus ;) Hope so!

Ja Mamuskalle kans oikein paljon onnea!! Koitahan nyt vaan uskoa että plussa se on! Ja vahvalta jo näyttää!!! Pissanäytteestä voi mennä aikaakin että näyttää aivan tasavahvoja, koita ny olla rauhassa ja saat sitten varmuuden niistä verikokeista :)
 
Täällä alettu pääsemään pahimman ketutuksen yli, mutta pientä alakuloa on ilmassa ja luovuttamisen makua hiukan... One stepissä enään valkoinen viivanpaikka eli hormonit on laskenut taas nopeasti hyvin, ovistestissä hyyyyviiin haalea viivanen kun kuivui. Ihmeellistä nipistelyä alamahalla vieläkin ja reisiä kipuilee ja vähän tekee kipeää tuolla mahassa, toivottavasti ei ole mitään muuta kuin vain palauttelua kropassa... Nyt ollaan sillä mallilla miehen kanssa että ei aleta enempää miettimään, jos tulee luonnostaan (ja pysyy matkassa) niin mahtavaa, muuten yritetään olla "neutraalilla" mielellä (vaikka tämä kokoaikainen kemiallisten kierre laskeekin mielialaa molemmilla) ja selvitä jokaisesta tuntemuksesta puhumalla ja tukemalla toisiamme ja minulle yksi mielenterveyshoitaja lupasi että saan koska vain varata hänelle aikaa jos en jaksa tai pysty tähän pelkän miehen kanssa puhumisella (vaikka tässä yhdessä ollaan, niin ei mies osaa kertoa kaikkea ja käsittelee asiat eritavalla). Raskasta tämä välillä on, mutta nyt ei ole varaa yksityiselle, kun autokin pitää korjata ja katsastaa ja pojalle tuli sairaalaan uusi aika ja matkaakin sinne on aikalailla eli autollakin olisi kiire...
 
mamuska: Mä kyllä testasin aamulla, mut eri testillä ja luin testin vasta duunipäivän jälkeen (tuli ehkä "vähän" kiire tänä aamuna :D), joten sitä ei varmaan lasketa. Eipä sillä, ei siihen päivän aikana ollut edes ilmaantunut mitään muuta kuin sellainen viivanpaikka. Joten ovista edelleen odotellaan...

Josta päästäänkin taas tähän mun lemppariaiheeseen, eli noihin samperin ovulaatiotikkuihin :D KP15 menossa ja tän päivän tikku sanoo, että suksi kuuseen. Kontrolliviiva ilmestyy ja ihan hailakka toinen viiva, hädintuskin erotettavissa... Joten henkisesti oon startannut kyllä ajatuksen siitä, etten mä aloitakaan mahani kasvattelua vielä tästä kierrosta.
 
miss_piggy
Täällä on nyt dpo 3. Liuskaovistetit näytti täällä vieläkin vahvoja viivoja, vois kyllä tulkita plussaksi, mutta koska digiovistestit antoi vaan tyhjää ympyrää, niin sillä perusteella uskalsin aloittaa tänään terolutit, olettaen että ovis meni jo :) Kun kerran ne limailut ja kunnon ovisviivat oli silloin la/su. Jotenki on vieläki jossain muniksissa/kohdussa joku omituinen tunne, silleen että välillä kävellessä se tärinä jotenki tuntuu "hytkyen" tuolla sisuksissa :D En vaan tajua.
 
Keskiviikko 24.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 10/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 29/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 6/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 60/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 16/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 28/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 25/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12__________________KP 10/25-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 61
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 9/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 9/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 3/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 16/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 19/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 24/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 19/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 35/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 8/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13__________________KP 16/25-26

HAAVEISSA KUUDES

-

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 50/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:


Miwwi dpo 11
Miss_piggy dpo 4
Kenguru dpo 4


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Väpä08


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Täälä kanssa sellanen tunne, että emmä kyllä enää raskaana oo.. Mutta siitä oon kyllä varma, että ainakin olin, koska tissit oli arat, mutta eipä ne oikeen enää oo.. Ja eilen mulla tuli kipeitä menkkajomotuksia aika kipeitä vihlaisuja alavatsaan. Ja tänään dpo 11 tein pc ja david tetin ja ei tullu minkäänlaista haamua.. : /
 
Eleonoora ja Miwwi: Älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon! Niin kauan kuin ei menkkoja, on vielä toivoa... :) Eikö?

Omaa hehkutusta: Bongasin aamulla oviksen (tai sen lähestymisen) !!! Woohoo! Digitesti hymyili kauniisti. En olis kyllä yhtään uskonut, että ovis on tai on tulossa. Nyt siis pitäisi tänään ja huomenna ahkerasti puuhastella. :) Kävi miten kävi, oon superiloinen siitä, että kroppa näyttää toimivan tosi säntillisesti siihen nähden, että keskenmenosta laskien tämä on vasta kp 16/28. Hyvähyvä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pölö-;28368147:
Fujin: Ihan rauhassa vain :) Aina sitä tuntuu että eikö se meinaa tulla ollenkaa, mutta kyllä se ovis sieltä ilmestyy.. Ethän vain oo testannu aamupisusta sitä ovista? Apteekista joo niitä hymynaamatikkuja saa, mutta ne on siellä sairaan kalliita!!!! Suosittelen, että jos aiot ostaa niin tilaamaan englannista, saa 30 eurolla 20kpl:tta ku apteekis ne maksaa 7 kpl 30-40 euroa!!!!!!!!QUOTE]


Pölö- Saanko udella mistä kaupasta olet Enkuista tilannut hymyileviä nassuja? :) On niin hyvän kuuloinen hinta, että pitäisi varmaan itsekin tilata sieltä!
 
Viimeksi muokattu:
Minulla on kaapissa juurikin niitä hymynaama ovistikkuja :) ne on kyllä käteviä kun on selvästi joko tyhjä ympyrä tai hymynaama, mutta tosiaan ihan pirun kalliita. Mä testasin aamulla sen raskaustestin apteekin omalla. Ostin pakkauksen jossa on kaksi tikkua. Jos menkkoja ei lauantaina vielä kuulu niin teen sen toisen testin. Ainoat oireet josta epäilin ilman sen kummempia kyttäilyjä (tai oikeastaan mies epäili)
- mielialavaihtelut. Ärtymystä itkua ja riemua vuoronperään.
- karsee makeanhimo. Oon nyt 6 vai 7 viikkoa karpannut ja tätä ongelmaa ei tähän mennessä ole ollut.
- parina iltana tehnyt mieli karppileipää jonka välissä SUOLAKURKKUA, kebabbia, paistettu kananmuna, cheddarjuustoa ja kurkkumajoneesia (kaloreita 1000 varmaan)
- alavatsa nippailuja ja vihlaisua (tai sitten mulla on taas kystia)
-aamuisin väsyttää niin etten meinaa päästä sängystä ylös
-pientä etovaa oloa välillä

Nuo saattavat myös olla merkki tulevista menkoista ja tuo etova olo johtua mahataudista jonka sairastin viime perjantaina, onneksi sitä kesti vain päivän!
 
Viimeksi muokattu:
SpookyS: Saa kysyä, tuo osoite on täälä moneen kertaan tullut esille useammasta suusta :) Eli tälläinen oso: Clearblue Monitor - Clearblue Pregnancy Tests - Ovulation Tests - Fertility Tests - Persona Tests Sieltä saa ClearBluen tuotteita edullisesti! Ovistestit tosiaan 20 kpl 27 puntaa eli n. 32 euroa! Ja kaksi digitaalista raskaustesti 8.99 puntaa!! Siellä käy esim. Visa electroni! Postikuluja tosin tulee, mutta silti edullinen tilata! Tuli muistaakseni alle viikossa postissa mulle :)


Muoks* eli tosta linkistä pääset, se muuttikin sen osotteen sivun tiedoiksi, mutta siis linkistä pääsee suoraan Clearblue tuotteisiin. Sivuston osoite on Blood Glucose Meters | Drug Tests | Pregnancy Tests | Ovulation Tests | DNA Paternity Test | Clearblue Tests | Home Health UK

Muoks** No kettu.. :D Se heittää sen oson suoraan linkiksi joka tapaukses :D
 
Viimeksi muokattu:
Fujin: ihan normaaleita ovat vielä, mutta olis havaittavis vahvistumista eli kyllä se ovis sieltä on tulollaan, jatka vain tikuttelua :) Ja koita olla hermoilematta!!! :) Ihan rauhas vain, vaikka kyllähän sitä toivoo sen oviksen tulevan aiemmin :) Itse tässä oon huvikseni tikutellu ovista kp 4 alkaen :D Aattelin etten siellä reissussa kuitenkaan tikuttele, niin katon, ettei vaan livahda ennen reissua ohi :)


En nyt sitten päivittele pariin viikkoon tuota listaa, kun en ole maisemissa... :)
 
Moi! Voinko liittyä joukkoon?

Sain keskenmenon helmikuussa (2013). Sitä ennen meillä oli lapsettomuustausta, jossakin alkuvaiheen hoidoissa olemme olleet, mutta nyt olemme pitkällä hoitotauolla.

Luomuraskaus oli todellinen yllätys. Iloitsin mielettömästi, mutta pelkäsin kokoajan pahinta, joka myös tapahtui (KM viikolla 7+) Tuossa vaiheessa olin tiennyt raskaudesta vasta viikon, sillä odotin koko ajan menkkoja, ja vasta kp 46 tein "leikilläni" testin, joka suureksi hämmästykseksi olikin positiivinen.

Ennen raskautta vauvahaaveet oli painettu sivummalle, mutta nyt taas kuume on kova.
Silti pelkään koko ajan, että vaikka tulisinkin uudestaan raskaaksi, se ei ehkä kestäkään... varmaan tuttuja tunteita teillekin?

Fuji minusta tuossa ei vielä ole ovisplussaa, mutta selvästi vahvistumaan päin :)
 

Yhteistyössä