**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Voi ei.. Nyt koko vapun saa jännittää.. Osaisko joku auttaa?
Saanu jo vajaan viikon negatiivisia testejä ja tänä aamuna testissä on uudelleen viivanen. Haalea, mutta kumminkin näkyvissä.. En tiedä tarkkaan paljonko hcg on nyt ollut, mutta niin alhainen kumminkin ettei enää r-testissä näy? Pientä vuotoa oli n. viikon, joka loppui eilen. Pohdiskelinkin olisiko se ollut jo ihan kuukautisvuotoa, vaikka oli niin niukkaa, että siteeseen tuli vain vähän jokaisena päivänä. Eikä lainkaan kipuja? Eihän se nyt voi tärpätä uudelleen näin pian?? En keksi mitään selitystä tälle nyt. Ovistikkujakaan en ole käyttänyt, niin ei mitään hajua mistään, kun tuskin ne olis luotettavia olleet kun hcg vielä koholla..
 
Fujin voisko ovis olla ollut tuossa kp 22? Se viiva näyttää vahvimmalta? Vaikee sanoa, selkeetä vahvistumista ei näy? Mä en silti heittäis toivoa ettei ovista oo tapahtunu, testit ei aina kerro koko totuutta. Jos menkat alkaa niin laskepa huvikses siitä taaksepäin 14-16 päivää, mihin testin kohtaan se asettuu. Mutta toivotaan että nyt olis tuo 3+1 niin sun ei tarvi alkaa laskeskelemaan mitään :wave:

miss_piggy dpo 10 on vaikea sanoa vielä mitään. Vaikka siellä pieni kasvaisi :heart: Clomeista olen kuullut paljon hyvää. Mäkin olisin halunnut kokeilla noita clomeja ensin, mutta lapsettomuuspolilla ehdotettin heti ekana inseminaatiota :O Me ei haluttu edetä niin nopeasti, otin vain pistoshoitoja.

kukkurukuu mä luin sun nimen väärin, siks kirjoitin kukkuluuruu :LOL: hyvä kun älysit kenestä puhuin =)

MiNalo Kiitos vastauksesta! Kiinnostavaa tietää mitä siellä sitten tutkitaan, että mitkä kaikki siihen voisi vaikuttaa. Itsellänihän on kilpirauhasen vjaatoiminta, mutta sen arvojen pitäis olla kunnossa. Tiedä sitten, kaikki on niin pienestä kiinni. Mutta varmasti kauheaa on kokea suuri suru toistamiseen :'( Nyt luulisi että sinun kohdalla on annettu jo tarpeeksi taakkoja kannettavaksi, ja on ilon vuoro :heart:
 
coffeeBreak, zannukka, alien_1 ja saraah Kiitos teille ihanat kannustuksesta!! :heart: :kiss: Kyllähän sitä itsekin ajattelee, että luulisi kohdanneensa jo tarpeeksi epäonnea..Voi kunpa olisi sen lopullisen onnen vuoro piakkoin! :)

fujin Musta kans nuo viivat näyttää melkosen samanvahvuisilta kaikki..eikä selkeää plussaa kyllä näy. Mutta kuten saraahkin sanoi, ei ne testit kaikilla välttämättä sitä ovista näytä! Toivotaan et sulla olisi se ollut kaikesta huolimatta tai vielä parempi, se oliskin vasta tuloillaan! :) Voihan se joskus tulla paljonkin myöhässä..

Minnah88 Kuulostaapa jännältä toi sun tilanne! Jospa siellä kuules on käyny uusi tärppi ja sulla on viime viikon ollu niukat menkat raskaudesta huolimatta! :) Ei oikein muuta neuvoa osaa sanoa kuin, että testaamalla parin pv:n päästä se selviää. Toivottavasti viiva vahvistuisi!! :heart:

Mulla tänään dpo 2 (=rv 2+2 :D)! Eipä ole paljon mitään tuntemuksia..Eilen pistin merkille et oli melkoista nippailua ja painontunnetta alamahalla. Mutta taisi olla oviksen jälkimaininkeja. Tänään on jonkin verran vihlonu toista rintaa, mutta niin mulla aina oviksen jälkeen tekeekin, joten kuuluu ns. asiaan! :D Muutaman päivän päästä voisi sitten oikeesti alkaa kuulostelemaan niitä oireita..;)
 
Torstai 2.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 18/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 5/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 14/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 68/?
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 24/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 7/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 33/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 18/25-31
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 6/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP ?/?
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 17/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 17/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 11/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 24/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 27/26-27
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 32/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 27/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 7/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 5/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 16/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 24/25-26

HAAVEISSA KUUDES


HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 58/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Piki80 dpo 14
Miss_piggy dpo 12
_kenguru_ dpo 12
zannukka dpo 11-12
MiNalo dpo 3
kukkurukuu dpo 3


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Kenya
sydänx3
prinsessat


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Kenya, sydänx3 ja prinsessat Huhuu! :attn: Siirsin teidät taustailijoihin, koska teistä ei ole kuulunut pitkiin aikoihin! Ilmoitelkaas itsestänne jos vielä pyöritte täällä..lisään teidät mielelläni takaisin listalle halutessanne! :)
 
Voi meitä odottajia. Tuntuu, että kierron joka vaihe on piinailua. Ensin odotetaan, että kuukautiset loppuisivat. Sitten odotetaan ovulaatiota. Sitten piinaillaan, josko olisi tärpännyt. Josta sujuvasti aasinsillalla omaan napaan. Mä haluan heittää mun kropan roskiin. Se ei toimi. :headwall: Olin ihan varma, että olisi tärpännyt. Kaikki oireetkin oli olemassa. Hätähousu-pinossa fiilistelin jopa ovistesteillä, jotka alkoivat tummua ja mielestäni näin raskaustesteissäkin haamulaisia. Sitten eilen illalla (kesken petipuuhien vieläpä, kiitos kovasti oi kamala kehoni) yhtäkkiä päättikin vuoto alkaa. Siis mitä kettua, neljä päivää etuajassa vieläpä. Niinpä mun hieno dpo11 vaihtuikin yhtäkkiä haista p*ska kp1:ksi.

Voi siis poistaa piinailijoista, tänään kp2 . Odottelen, että tuo vuoto tuosta yltyy.
 
Viimeksi muokattu:
_Kenguru_: Halaus! Tiedän niin tunteen ton kropan toimimattomuuden suhteen, mulla on välillä niin paljon oireita sun muita, että hölmömpi saattais jopa uskoa kun kerron että tunsin siittiön uivan munasoluuni. Kuitenkin, ei ovisplussaa eikä mitään mikä puhuis raskautumisen puolesta (paitsi runsas seksi), kp 24 menossa ja todella skeptinen oon raskauden suhteen. Mutta jos ei nyt, niin ens kerralla!

ON Ovulaatiotestit ei jätä mua rauhaan :D Tänään siis testattu ihan eka kuuden pintaan, kun heräsin ja eipä siellä muuta kuin samaa tasaista viivaa. Testiviiva on siis edelleen perinteitä kunnioittaen hailakampi kuin oikea kontrolliviiva. Päivän oikeaa testiä odotellessa, vaikka fiilikset kieltämättä on semisti nolla. Herätessä jumalaton kuvotus ja PMS-oireet nosteli jo eilen päätään, joten seuraavaa kiertoa täällä pienesti odotellaan, vaikka tietysti toivonkin että 3+2 olisi mukana menossa..
 
_Kenguru_ :hug: Pahoittelut siitä, että se täti kurvas paikalle. Mää pahoin pelkään, että tuun kuule sun perässä ja täällä kans täti kurvailee paikalle viimestään lauantaina : /

Fujin Oisko voinu käyvä niin, että et vaan oo sitä ovista pongannu? Jos se ovishuippu onkin mennyt pikasesti vaan ohi eikä tikuissa oo näkynytkään? Jos ne ei ookkaan PMS-oireita mitkä nostaa päätään vaan ihan alkuraskauden oireita ;)

ON: Mulla on kyllä ihan semmonen fiilis, että tästä kierrosta ei tärpänny :( Aattelin kuitenkin kipasta apteekista vaikka apteekin oman testin ja sen digin tuonne kaappiin valamiiksi. Ompahan se digi sitten seuraavaa kiertoa varten valamiina jos se täti nyt huomenna tai lauantaina kurvaakin paikalle. Onko porukalla tietoa tuosta apteekin omasta testistä? Ite oon ollu aika uskollinen nulle CB:n testeille vaan niin muista ei oo kokemusta. Vai saako apteekista kenties jotakin herkempää testiä millä vois testata? Tuo ei tosin oo mikään Yliopiston apteekki vaan tuommonen ihan pikkunen apteekki niin valikoima herkissä testeissä saattaa olla aika suppea.
 
Täällä ei ihmeitä, tylsää odottelua vain, että menkat alkaisi jossain vaiheessa. Nyt kyllä jomottelee alavatsaa siihen malliin, että teen tänään huvikseni o-testin, vaikka uutta yritystä pitää tuonne ekojen menkkojen jälkeen lykätä. Olis kuitenkin kiva tietää, että alkaako kroppa toimia. Ja ensi vkolla olisi sitten vielä se verikoe. Ulkoisesti kroppa on kyllä palautunut ja alkuraskauden turvotus on hävinnyt, joten farkunnappi ei enää kinnaa -eli jotain hyvääkin=)
 
Aurinkoista huomenta kaikille!

Vappu meni rauhallisissa merkeissä. Jotenkin tuo alkoholin juominenkin tökki toden teolla. En tosin muutenkaan ole sen suurkuluttaja. Mutta nyt vappuna upposi ainoastaan pari lasia kuohuvaa. Ensinnäkin ajattelen, että mieluummin olisin nyt raskaana ja muutenkin on olo, että haluan kohdella kroppaani nyt erityisen hyvin. Kahvin juontiakaan en ole palauttanut samalle tasolle, mitä se oli ennen raskautta.

Tänään aamulenkin jälkeen pöksyihin oli tullut tuhrua. Voi kunpa se tarkoittaisi, että menkat tekevät tuloaan. Km-vuodon alkamisesta on nyt kolme viikkoa. Toivon nyt todella, että menkat alkaisivat niin pääsis bongaamaan ovista ja yrittämään kunnolla:)

Lopetin nyt gelee royal-kapseleiden syönnin vähäksi aikaa, koska mulle alkoi tulla paha olo. Haluan selvittää johtuuko se niistä. Nyt en ole taas voinut pahoin eli katsotaan palaako se kun aloitan taas. JOs näin käy, niin ostan sitä vehnänalkioöljyä.

Onko teillä muuten muilla lähisuvussa (äidillä lähinnä) ollut keskenmenoja? Itse olen esikoinen ja äidilleni tuli km ennen minua. Tuli kyllä nopeasti sen jälkeen raskaaksi ja minä synnyin. Toivottavasti tämä kaava toistuisi omalla kohdallani.
 
miss_piggy
Niin mustakin tuntui, että mulla on kaikki mahdolliset oireet, mutta ei tää mun maho kroppa vaan toimi. Dpo 12 eikä mitään oireita mistä vois yhtään ees epäillä olevansa raskaana, ja testit aivan tyylipuhtaita negoja.
Taidan lopettaa testailun ja pettyneenä vaan jatkaa menkkojen odottelu, vaikkei ookkaan mitään tietoa milloin niiden pitäis tulla... Tänään otin viimeisen terolutin, joten toivon että vuoto alkais viikonloppuna...
On ollu tässä aika masisfiilikset tuosta keskenmenosta asti silleen, että ku se on joka jumalan päivä mielessä. Ja olo on niin tyhjä ku ei o raskaana! Sitä plussaa oottaa ku kuuta nousevaa, ja tunnen itteni niin hyvin, että niin kauan kunnes se plussa tulee, mun elämä ei tuu tästä paranemaan.
 
Rosuliina Meillä on suvussa ollu keskenmenoja, tarkalleen ottaen keskeytyneitä keskenmenoja. Mut mulle sanottiin, että ei oo perinnöllistä...? Tiedä sitten..
miss_piggy Toi on niin paska tilanne. Odottaa vaan, et tapahtuis jotain johonkin suuntaan. Ja sitten kun kropalla menee toipua tosta keskenmenosta viellä oma aikansa. Mä pidän peukkuja, että siellä menkat alkais, jos plussa haaveista on kerta luovuttu. Koita jaksaa :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Miss_piggy I feel you! Vaikka olenkin päässyt varsinaisesta keskenmenosta yli, niin toivon uutta raskautta lähes joka päivä. Vaikka sen toteutuminen tällä hetkellä taitaa olla vaan teoriatasolla. Mutta siis haaveilen raskaudesta ja laskeskelen kuukausia eteenpäin mahdollista syntymäkuukautta miettien.

Tiedän, että pitäisi nauttia siitä, mitä on ja omalla kohdalla asiat onkin hyvin. Mutta tiedän, että uusi raskaus ja vauva tekisi elämästä vielä ihanampaa. Siksi jaksan uskoa, että olen uudelleen raskaana viimeistään elokuussa! Siinä se nyt tuli, hartain toiveeni.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Mua niin rassaa ku aina vaan käsketään yrittää puoli vuotta lisää, ennen ku katotaan jatkoa, minä kuitenki täytän jo kesällä 32v, joten ei tässä enää nuoremmaksikaan tulla!
Nytki närästää ja tulee jotain limavuotoa, mutta kyllä oon oppinu että nuo oireet ei tarkota sitte yhtään mitään..
 
Tulinpa kurkkaamaan tännekkin meininkiä :) . omasta kkm:sta aikaa aika tasan vuosi ja uutta raskautta ei ole kuulunut eikä näkynyt. olen heittänyt jo toiveet koppaankin. meneehän tämä ehkäisystä, kun on niin kökkö kroppa ettei edes lasta saa aikaiseksi. tuttava joka sai keskenmenon samaan aikaan, pyöräyttää muksun elokuussa. että sellasta :/ .
 
Miss_piggy Nyt positiivisuutta ajatteluun!:) Olette sentään onnistuneet tulemaan raskaaksi, se on mielestäni jo paljon.
Minullakin tulee parin päivän päästä 31-vuotta lasiin ja vaikka mieli on edelleen edellisellä vuosikymmenellä, niin selväähän se on, että kroppa muuttuu.
 
Heippa ja anteeksi pitkä hiljaiseloni! On ollut kaikenmoista hässäkkää päivät pitkät niin, että illalla ei ole yksinkertaisesti jaksanut edes avata tietokonetta. Pitää lukea kaikkien kuulumiset vielä läpi ja kommentoida niitä erikseen.

Nyt vaan tämmöinen pikainen ja omanapainen päivitys, että elellään kiertopäivää 24/28 ja DPO 7 varmaan menossa. Minut voinee siis laittaa piinailijapoppooseen. :) Ja täytyy kyllä sanoa, että piinainen on olokin. Toisaalta tuntuu niin mahdottomalta ajatukselta, että sitä tosiaan edes voisi olla heti keskenmenon jälkeen uudestaan raskaana. Mutta silti sitä on bongaavinaan jo kaikenlaisia oireita: turvotus, juilinta vatsassa, palelu, jano, kiukku ym.ym. Ja aikahan vaan matelee eteenpäin tässä vaiheessa. Mies sanoi eilen mulle, että "sä oot ihan varmaan raskaana, kun oot noin kiukkunen". Heh, muutenhan en ikinä oo. :D Mutta jännäillään jännäillään. Ja toisaalta, jos menkat alkaa niin ei sekään mikään hullumpi juttu ole, koska siinähän saan taas näyttöä siitä että kroppa toimii km:n jälkeen. Positiivista ajattelua siis tässä koitetaan kovasti. ;)

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
ON: Täällä testattu apteekin omalla tyylipuhdas nega jälleen. Mää taijan heittää kans kirveen kaivoon tässä kierrossa ja jään oottelemaan sitä tätiä tulevaksi viikonloppuna. Täälläkin muka oireita mutta taitaa olla puhtaasti vaan korvienvälin tekemiä tepposia kun on muka kaiken maailman menkkakolotusta, palelua, pientä närästystä ja lämmöt huitelee siellä 36,8-37,1. No jos sitten käykin niin onnellisesti että se täti ei tuukkaan niin seuraavan kerran testaan tuolla digillä maanantaina aamulla. Mulla nuo negat vaan vetää mielen niin pirun matalaksi että parempi ku en testaile yhtään enään etukäteen.

Plussatuulosia kaikille :heart:
 
Rosuliina: Sain km:n 9.4. Eli tämä on ns. "eka kierto" vasta km:n jälkeen. Oviksen bongasin (hymynaama CB:n testiin) 15.4. eli ovis oli varmaan 16.4. Oli kyllä aika suuri yllätys, että ovis ainakin testin mukaan tuli noin pian km:n jälkeen. Nyt sitten vaan ihmetellään ja odotellaan. :)

zannukka: I feel you! Taidan minäkin vaan kuvitella "oireeni". Ja sitä on jotenkin niin korvat höröllään jokaisen pienenkin tuntemuksen kanssa, että! Yritän kans malttaa olla testaamatta ennen kun menkat on myöhässä. Saas nähä onnistuuko. Tsemppiä ja lähetän täältä tädinhätistyksen ja plussatuulta sinne!
 
Kiitos Minel :hug: Mää oon testannu aina vasta ku menkat on myöhässä. Nyt aloin tosiaan hätähousuileen ja se ei sovi mulle :( Sitä on vaan niin kova vauvan kaipuu, että sitten menee testaileen etukäteen, jos vaikka sattuis jotakin näkymään jo ja pettymys onkin valtaisa ku ei mitään näykkään. Sulle kans tsemppiä piinailuun :)
 
Minel83 No minä vähän mietin, että jopas on nopeaa toimintaa:) Mutta sullakin on vuoto sit ollut loppupeleissä aika lyhyen aikaa niinkuin mullakin. Mulla siis km-vuoto alkoi 11.4 ja kesti sellaset 12 pv. En ole tikuttanut ovista, mutta toissapäivänä kokeilin huvin vuoksi CB:n hymynaama-testiä vaikka tiesin, että tyhjä pallero tulee ku ei mitään tuntemuksia ole ollut. Nyt toivoisin, että menkat alkaisivat, että tietäis vähän missä mennään.
 
Täällä pikakäynti gynellä takana. Munarakkula ihan hyvänkokoinen mutta limiksessä ei muutosta *kirosana*. Joillain ei kuulemma piikityksessä välttämättä omaa ovulaatiota tule, taidan siis osua tähän(kin) epäonniseen vähemmistöön... Huomenna sitten munasolun irrotus Pregnyl-piikillä ja keltarauhashormonia maanantaista lähtien. Ei ottanut käynnistä veloitusta, taidan olla siis vakiasiakas jo... :D

Rosuliina meillä lähisuvussa ei ole ollut keskenmenoja, yhdellä ei-verisukulaisella on ollut, joten sieltä onneksi vertaistukea hieman saanut. Itsellä siis kaksi, yksi varhainen ja yksi kkm. Äiti ja sisko tehneet lapset nuorena, kumpikin ensimmäisen 20-vuotiaana, toisin kuin itse näin kolmekymppisenä.
 

Yhteistyössä